do re miquote:
Het slechtste dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef fetX het volgende:
Weet nog niet wie ik vanavond het beste vond
Cyprus hoogtepuntquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef fetX het volgende:
Tsjechiëquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef fetX het volgende:
Sommige landen kiezen ervoor de halve finale waar ze niet in zitten niet uit te zenden of weg te stoppen op een NPO Start Plus 3 of zoiets. Dan wordt het niet eerlijk gevonden als daar wel gestemd mag wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef TLC het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom je ineens niet mag stemmen als je eigen land niet eens meedoet
Zonder bier houd ik het ESF niet vol, Roland.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
Rot op met je bier tijdens ESFhier wat kwaliteit
[ afbeelding ]
Als ik achter de laptop zat ging ik zoeken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zag wat gifjes voorbijkomen eerder deze week, was blijkbaar die van Israël
Ik ga melk pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
alle alcoholisten drinken dat, gewoon ermee stoppen makker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder bier houd ik het ESF niet vol, Roland.
Zonder chips?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik zag wat gifjes voorbijkomen eerder deze week, was blijkbaar die van Israël
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |