Touchequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze hele halve finale is een tegenvaller.
Ja ik ben ook leuk met mensen maar dat betekent niet dat ik maar alles moet krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:20 schreef Greys het volgende:
Jérémie moet door want hij is zo leuk met Stien.
[ twitter ]
Vorig jaar was beterquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze hele halve finale is een tegenvaller.
Zijn ze een stelletje?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:20 schreef Greys het volgende:
Jérémie moet door want hij is zo leuk met Stien.
[ twitter ]
nou ja zegquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah eindelijk bevestiging dat jullie gewoon terug moeten?
Wij zijn SFEERquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah eindelijk bevestiging dat jullie gewoon terug moeten?
Hmmmzquote:
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Gaat ze zaterdag meekijken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed, leuk dat je het vraagt
Benji ligt hier heerlijk te slapen in haar mandje
Als ze niet weer in slaap valtquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat ze zaterdag meekijken?
Kate Ryan heeft ook ooit een poging gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Coco het volgende:
Op dit soort momenten mis ik Milk Inc. en een type Lasgo.
Waarom heb ik daar nog geen foto van!?quote:
quote:
Noem eens 9 betere vanavond dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik ben ook leuk met mensen maar dat betekent niet dat ik maar alles moet krijgen
omdt je niet oplet, die heeft hij net nog geplaatstquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nog geen foto van!?
MAAR DAT TAALTJE IS ZOO ZACHTquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef BB-King het volgende:
Ik heb getwijfeld over België.
Beetje fletse performance en stage wise meh.
Maar je zou verwachten dat ze de finale wel halen.
Momentjequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nog geen foto van!?
Zweden is vaak een potentiële winnaar maar deze is dat niet. Nummer mooi, zangeres mooi, stem mooi, staging heh?quote:
🤣quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nee.quote:
Dat is Oekraïne toch?quote:
Mwjahneequote:
En Moldavië en, en, en...quote:
@GGMM en @Lenny_Leonard liggen in de clinchquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard vindt dit ook wel leuk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |