Ik moet me hier helaas bij aansluitenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hij kan wel zingen, maar ik vind het niks. Onvoldoende.
ja dus? dan alsnog gone wrongquote:
anders pis je nog even het onkruid tussen de tegels vandaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef T3hTommay het volgende:
Erg jammer dat dit de top 10 in de finale gaat halen.
Ik zou offerte opvragenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef pvdplanet het volgende:
Misschien kan deze vent goed stucwerk afleveren
Maar kan hij ook een penalty nemen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hij kan wel zingen, maar ik vind het niks. Onvoldoende.
De cameramannen in Italië zijn al anderhalve week aan het zwabberen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef BB-King het volgende:
Heb ik Parkinson gekregen of schokt het beeld?
Vind deze wel goedquote:
Bijna klaar met het muurtje zingt iequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar zingt ie nou Engels of Pools? Ik kan t oprecht niet horen.
Engels. Ten minste, de delen die ik verstaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
Maar zingt ie nou Engels of Pools? Ik kan t oprecht niet horen.
Ik snap echt niks maar dan ook niks hoe Italië zoiets wanstaltigs neerzet. Hoe dan. Niks is mooi of van nu.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erg vervelend dat schermeffect, alleen daarom hoop ik al dat het uitvalt.
Zo en nu dat strobe effect waardoor iedere licht epyleptische een aanval heeft. Nee doe maar gewoon weg dit
Wel zuiverquote:
@Momo gaat dit weg-editen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef BB-King het volgende:
Heb ik Parkinson gekregen of schokt het beeld?
Ach, Sia komt er ook mee in de top 40.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Viv het volgende:
Kan goed zingen, jammer van die beroerde articulatie/uitspraak
Gaat wel door
Vind deze wel mooi 👍🏻👍🏻quote:
Nummer is niks maar prima gezongen dus doorquote:
ik versta nix. hoor alleen de gil ala duncan tussendoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Engels. Ten minste, de delen die ik versta
Jan heeft ook hele vreemde broers en zussen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jan heeft wel hele vreemde favorieten
Hallo Johannes, leuk dat je er bentquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dementors kunnen weer terug naar Azkaban.
Hallo, Johannes.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duncan Springsteen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef TLC het volgende:
.. down to the River...
Bruce wil zijn songtext terug
Dit dacht ik ook toen ik dat voor het eerst zag jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
The river of babylonquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef TLC het volgende:
.. down to the River...
Bruce wil zijn songtext terug
En dan daarbij nog zingen ook...quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef Blues het volgende:
De Belg zegt dat ze een broodrooster op haar hoofd draagt
Ik deed niks!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik versta nix. hoor alleen de gil ala duncan tussendoor.
btw mooie tag... lijkt op de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |