Nils van de Poel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
2e halve finale is wel echt bagger, Zweden gaat ze allemaal op een rondje zetten zo
Dat geldt eigenlijk voor alle superfansquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:40 schreef T3hTommay het volgende:
Eurovision Superfans hebben doorgaans een steekje los.
Hij heeft een vriend gehad volgens mij, dus ik hoop voor hem van wel.quote:
Opdonderen inderdaad, geintje is nu wel klaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nog steeds raar dat Australië mee doet met het Eurovisie Songfestival
Het Nils van der Poel effect?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
2e halve finale is wel echt bagger, Zweden gaat ze allemaal op een rondje zetten zo
Ja. Mits dit keer alle cameramannen enzo uit beeld blijven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
Jammer, dan annuleer ik mijn vliegticket weer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft een vriend gehad volgens mij, dus ik hoop voor hem van wel.
Ik ben tegen roken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Coco het volgende:
Oh dit is die met het syndroom van Asbergen
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
Goed nieuws voor Belgiëquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Evenstar het volgende:
Geluid op mute.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je het beeld uitzet is het nog wel oke. Dus dat heb ik ook gedaan.
Benny The Bullquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Greys het volgende:
Die stier van net is inmiddels alles aan het verwerken
[ afbeelding ]
Denk het niet, Rusland is er dit jaar uitgetraptquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zou putin ook kijken?
Dat moet nog maar blijkenquote:
Heb ik de stier gemistquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Greys het volgende:
Die stier van net is inmiddels alles aan het verwerken
[ afbeelding ]
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Mits dit keer alle cameramannen enzo uit beeld blijven.
Ik ken alleen Lewis Hamilton.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
Lijkt wel heeeeeeeel erg op Lewis Capaldi.
En terecht. Beste van wat we tot zover gezien hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef T3hTommay het volgende:
Helaas gaat ook dit door naar de finale.
Waarom loop jij telkens zo te slijmen bij iedereen met een kleurtjequote:
Dat scheelt echt de helft.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als je het beeld uitzet is het nog wel oke. Dus dat heb ik ook gedaan.
uit het hartquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Greys het volgende:
Het doet me wel wat dit en ik weet niet waarom.
red bull geeft je vleugels dus hij was al gevlogen voor je kon kijkenquote:
Jan is het met mij eens.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Aratanax het volgende:
Dit had kunnen winnen als hij gewoon ff normale kleren had aangetrokken
Ditquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Kerel kan wel zingen. Maar had nou die showtrappen, malle pakje en masker weggelaten joh.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Jan is het met mij eens.
Bij dezen kondig ik mijn aftreden aan.
quote:
Ja maar die eerste seconden mee die ballon waren IT-horror.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat begonnen, maar vanaf het begin aan het kijken nu en Finland was wel een lekkere opening zeg
Haak gewoon live aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat begonnen, maar vanaf het begin aan het kijken nu en Finland was wel een lekkere opening zeg
das die vanquote:
We wachten in spanning af!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben aan het breinstormen hoe deze Eurovisiesongfestival te hervormen.
quote:
We zien er graag een topic over.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik gok dat de UK hem dan krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef Ama het volgende:
Wat als Australië ooit wint wat zijn dan de regels want we gaan niet daarheen lijkt me.
Die hebben al 12 punten van Griekenland in de pocket.quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef Ama het volgende:
Wat als Australië ooit wint wat zijn dan de regels want we gaan niet daarheen lijkt me.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef BB-King het volgende:
Ik wil de UK zien!
Komt zeker weer op het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |