Ditquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
Kerel kan wel zingen. Maar had nou die showtrappen, malle pakje en masker weggelaten joh.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Jan is het met mij eens.
Bij dezen kondig ik mijn aftreden aan.
quote:
Ja maar die eerste seconden mee die ballon waren IT-horror.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat begonnen, maar vanaf het begin aan het kijken nu en Finland was wel een lekkere opening zeg
Haak gewoon live aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat begonnen, maar vanaf het begin aan het kijken nu en Finland was wel een lekkere opening zeg
das die vanquote:
We wachten in spanning af!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik ben aan het breinstormen hoe deze Eurovisiesongfestival te hervormen.
quote:
We zien er graag een topic over.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik gok dat de UK hem dan krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef Ama het volgende:
Wat als Australië ooit wint wat zijn dan de regels want we gaan niet daarheen lijkt me.
Die hebben al 12 punten van Griekenland in de pocket.quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef Ama het volgende:
Wat als Australië ooit wint wat zijn dan de regels want we gaan niet daarheen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |