is Nederland door in de eerste hf?quote:
Blijf je daar nou over doorzagen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef Fosive het volgende:
[..]
Nu nog eens positief reageren op nieuwe gebruikers van een internetspelletje
Op dit moment liever geen Malta meerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:29 schreef fetX het volgende:
Volgend jaar geen Jan Smit meer graag.
Bedankt.
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is Nederland door in de eerste hf?
ik zat ook al in mn hoofd te hummen...quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Niet recenseren met je pik hè
De reviews in dit topic moeten wel een beetje van kwaliteit zijn
Allse onder de no. 4 kan je weinig mee qua significantie...hopelijk is ze wat minder nerveus in de finale dan dan sluit ik top 5 niet uit... winnen nahquote:
Liever dat dat jurkje verder uitgaatquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef BB-King het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds hoopt dat iemand in dat vijvertje valt?
lol, laffing out loutquote:
ze mag me wel eens een bezoekje brengenquote:
(Ik denk dat je niet moet onderschatten wat 140 miljoen kijkers met de zenuwen doe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef Evenstar het volgende:
Waar haalt men toch steeds die slecht zingende lui vandaan
Veel zingen gewoon wel goed maar zijn gewoon supernerveusquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef Evenstar het volgende:
Waar haalt men toch steeds die slecht zingende lui vandaan
De krolse kat onder het raam van 4 buren verder. Zo vals heeft ze het de hele week nog niet gezongen en dat was al slecht.quote:
@Fosive en ik ga way backquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef fetX het volgende:
Er bloeit iets op tussen @:fosive en @:ggmm
En iedereen onthoudt dit refrein. Dit is rijp voor de finale.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Housekeeper het volgende:
Simpel nummer maar het oog wil ook wat
Jan Smit heet die gastquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Die piano staat er ook maar een beetje voor Jan Lul
Biet kan dit beter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
De krolse kat onder het raam van 4 buren verder. Zo vals heeft ze het de hele week nog niet gezongen en dat was al slecht.
Love Me For A Reason...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat ook al in mn hoofd te hummen...
Hele nummer door? S10 was ook nerveus maar herstelde wel in een paar seconden. DIt is echt 3 minuten lang vals.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel zingen gewoon wel goed maar zijn gewoon supernerveus
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
De krolse kat onder het raam van 4 buren verder. Zo vals heeft ze het de hele week nog niet gezongen en dat was al slecht.
Kilo tussen de benen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouwen in nude badpak met een kilo teveel
Jan kreeg dinsdag van heel twitter op z'n lazer dat hij te negatief was, nu deed ie net bij Azerbeidzjan ook al heel sarcastisch positief.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Evenstar het volgende:
Jan zal dit wel weer zuiver gezongen vinden zo ...
Heerlijke plaatquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Love Me For A Reason...
[ afbeelding ]
Hier sloegen die kittens in het filmpje vooraf opquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaquote:
ja dat was idd wel in de richting van mn hummetjequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Love Me For A Reason...
[ afbeelding ]
Nou je het zegt verdomdquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Love Me For A Reason...
[ afbeelding ]
Ze mogen niet eens live spelenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Die piano staat er ook maar een beetje voor Jan Lul
Emma heeft dit echt goed gezongen bij gewone optredens. Dit kan haar wel eens de kop kosten want dit is normaal een jury nummerquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hele nummer door? S10 was ook nerveus maar herstelde wel in een paar seconden. DIt is echt 3 minuten lang vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |