abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204716566
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:00 schreef Za het volgende:

[..]
De VS wil een kapot Rusland, de VS wil domineren en vooral de olie dollar, de dollar sowieso als wereldreservemunt in stand houden.
Putin belemmerd deze wens al jaren, net zoals Saddam Hussein en Khadaffi probeerden, dus daar hebben ze honderdduizenden burgers voor vermoord, en de staatshoofden zijn opgehangen.
Het gaat de NATO om expansie, de VS om het zoveel mogelijk insluiten en machteloos maken van Rusland, maar het is de grootste kernmacht, gelukkig in Europa, dus een beetje porren met tientallen miljarden aan wapens zal in het ergste geval vnl de regio moeten beboeten, waardoor de VS, en de dollar straks weer stevig in het zadel zullen zitten.

Het gaat de VS alleen om de $$$.
VS blablabla,

Jou hele doet niks af van de gevaarlijke en bedreigende ambities jegens ons als EU en democratische landen van Het KGB regime in Rusland.

Sovjet Unie is de grootste bedreiging voor onze vrijheid sinds val van de nazi's. En de huidige totalitaire staat die door Poetin is opgericht is hier een directe erfenis van. Rusland = KGB in een nieuw jasje.

Het enige verschil is dat wij in het westen te lang gehoopt hebben (en onze experts genegeerd hebben op dit gebied) dat Rusland ook een cultureel Europees land zou worden. En we hebben te lang geprobeerd om Rusland hier bij aan zou sluiten en Rusland heeft ook lang gedaan alsof ze dit wilde, maar de werkelijke agenda hebben wij altijd experts in genegeerd, door 1. acties te negeren zoals alle moord partijen in Engeland), 2. vermoorden van opositie en democratische sleutelfiguren in Rusland.
3. het openlijk financieren van anti democratische partijen en het investeren van in destabilisatie van eU en op lands niveau.
4. blijven hopen op dat door vrije handel rusland zou open gaan en maar negeren dat er nooit vrije handel bedreven is met rusland sinds poetins kliek de macht heeft gegrepen.

etc.
pi_204716568
Joint statement by the President of the Republic and Prime Minister of Finland on Finland’s NATO membership
https://www.presidentti.f(...)nds-nato-membership/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204716582
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Die beperkte speciale militaire operatie om uitbreiding van de NAVO grens een halt toe te roepen pakt goed uit voor Ome Vlad.
Gelukkig pakt het voor Oekraïne goed uit, en ook Finland is voorbereidingen aan het treffen in de vorm van schuilplekken en het voorbereiden van tenminste 6 maanden broodvoorziening.
pi_204716586
Maar goed. Het is nu 12 mei. Op 9 mei zou Poetin toch beslissen om een oorlogsverklaring aan Oekraïne te geven? We hebben er allemaal nog flink over gediscussieerd en het liep hoog op.

Ik neem aan dat we nu allemaal wel beseffen dat we keihard in onze eigen propaganda getrapt waren.
pi_204716591
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je doet in ieder geval veel moeite om geen antwoord te geven. Ook dat roep zo veel vragen op.
Ik kan geen geschiedenisboeken gaan schrijven, alleen maar omdat jij een vraag hebt. Sorry.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 11:42:31 #256
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204716601
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:40 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik kan geen geschiedenisboeken gaan schrijven, alleen maar omdat jij een vraag hebt. Sorry.
Dus dan maar flink wat op de man gespeelde opmerkingen in je post gooien. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204716605
quote:

[..]
Als Oekraïne daadwerkelijk zo erg is moet dat toch ook wel in een paar zinnen te beschrijven zijn? Had je prima kunnen doen met een fractie van de tijd en moeite die je hebt gestopt in het ontwijken van die vraag.
pi_204716617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Als Oekraïne daadwerkelijk zo erg is moet dat toch ook wel in een paar zinnen te beschrijven zijn? Had je prima kunnen doen met een fractie van de tijd en moeite die je hebt gestopt in het ontwijken van die vraag.
Laat ik, om te beginnen met proberen te beperken van de hoeveelheid zinloos werk voor mij, eerst de scope van het probleem duidelijk proberen te krijgen met deze vraag:

Hoe erg denken jullie eigenlijk dat ik denk dat Oekraïne is?
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 11:44:46 #259
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204716619
quote:
Maar goed. Het is nu 12 mei. Op 9 mei zou Poetin toch beslissen om een oorlogsverklaring aan Oekraïne te geven? We hebben er allemaal nog flink over gediscussieerd en het liep hoog op.

Ik neem aan dat we nu allemaal wel beseffen dat we keihard in onze eigen propaganda getrapt waren.
Met propaganda had dat allemaal niks te maken. Wel met mediabedrijven van links tot rechts, van voren tot achter, wiens verdienmodel het plaatsen van nieuwsberichten is. En als er weinig nieuws is wat voor de massa interessant is worden geruchten en speculaties tot nieuws verheven.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 11:45:36 #260
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204716633
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef RetepV het volgende:

[..]
Laat ik, om te beginnen met proberen te beperken van de hoeveelheid zinloos werk voor mij, eerst de scope van het probleem duidelijk proberen te krijgen met deze vraag:

pi_204716645
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Met propaganda had dat allemaal niks te maken. Wel met mediabedrijven van links tot rechts, van voren tot achter, wiens verdienmodel het plaatsen van nieuwsberichten is. En als er weinig nieuws is wat voor de massa interessant is worden geruchten en speculaties tot nieuws verheven.
Ja, dat begrijp ik. Maar ik noem dat ook propaganda. Propaganda van de nieuwsbedrijven voor zichzelf.
pi_204716655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef RetepV het volgende:

[..]

Geef nou gewoon eens antwoord op een doodsimpele vraag joh: Wat heeft Oekraïne precies gedaan om de situatie zodanig te laten escaleren dat het de oorlog (in ieder geval deels) rechtvaardigt?
pi_204716673
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Prima. Dan blijven we vast zitten in onze bunkers en over en weer naar elkaar schieten.

https://www.playdosgames.com/play/worms/
pi_204716692
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:00 schreef Za het volgende:

[..]
De VS wil een kapot Rusland, de VS wil domineren en vooral de olie dollar, de dollar sowieso als wereldreservemunt in stand houden.
Putin belemmerd deze wens al jaren, net zoals Saddam Hussein en Khadaffi probeerden, dus daar hebben ze honderdduizenden burgers voor vermoord, en de staatshoofden zijn opgehangen.
Het gaat de NATO om expansie, de VS om het zoveel mogelijk insluiten en machteloos maken van Rusland, maar het is de grootste kernmacht, gelukkig in Europa, dus een beetje porren met tientallen miljarden aan wapens zal in het ergste geval vnl de regio moeten beboeten, waardoor de VS, en de dollar straks weer stevig in het zadel zullen zitten.

Het gaat de VS alleen om de $$$.
Maar je hoeft niet in de westerse wereld orde te leven, als je het daar zo verschrikkelijk me oneens bent.

Ga lekker naar dat fijne land van je Sterke Man, kan je daar van de rest van je leven lekker door de modder baggeren, want je Sterke Man vind kruisraketten van een miljoen per stuk belangrijker dan bestrating. :W
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:54:26 #265
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204716710
Is die Gerasimov alweer eens gesignaleerd?

Dit had ik nog niet door/ergens gelezen (lijkt mij onjuist,op Engelse en Duitse Wikipedia staat niks):
[quote]Gerasimov is getrouwd en had één zoon.[2] Deze zoon, generaal Valeri Petrovitsj Gerasimov (ook afkomstig uit Kazan en geboren op 9 juli 1977), sneuvelde als plaatsvervangend commandant van de 41e Russische Legergroep in de oorlog met Oekraïne in maart 2022. Diens dood is door de Russische overheid niet bevestigd. [/quote]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Valeri_Gerasimov

Maar, waar is tie. :?

[ Bericht 3% gewijzigd door Hyperdude op 12-05-2022 11:59:45 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 11:59:21 #266
236264 crew  capricia
pi_204716741
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:54 schreef Hyperdude het volgende:
Is die Gerasimov alweer eens gesignaleerd?

Dit had ik nog niet door/ergens gelezen (lijkt mij onjuist,op Engelse en Duitse Wikipedia staat niks):
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Valeri_Gerasimov

Maar, waar is tie. :?
Hij is uit zijn functie gezet:
twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 12 mei 2022 @ 12:00:25 #267
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204716750
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:59 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij is uit zijn functie gezet:
[ twitter ]
Das snel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 12:01:47 #268
236264 crew  capricia
pi_204716761
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Das snel.
Geruchten dan. :D
Ook dat China vindt dat Rusland de grenzen van Oekraïne moet respecteren is een klap in het Russische gezicht.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204716765
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:46 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik noem dat ook propaganda. Propaganda van de nieuwsbedrijven voor zichzelf.
Da's natuurlijk een onzinnige definitie die je nu hanteert. Zo kun je letterlijk alles propaganda noemen. Jouw posts hier zijn propaganda voor RetepV tenslotte.
pi_204716819
quote:
12s.gif Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik snap niet wat jij hier nog doet, in diverse topics, aangezien het niemand iets boeit wat je post. Ik zou gewoon stoppen met posten als ik jou was.
En vica versa ;)
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 12:08:55 #271
5428 crew  miss_sly
pi_204716846
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En vica versa ;)
Ik zeg niet van alles dat het niemand boeit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204716851
quote:

En de aftikker van die brug!
Vakman pur sang
pi_204716853
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
?
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 12:10:47 #274
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_204716868
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En de aftikker van die brug!
Dat was gewoon nijvere huisvlijt van één of andere zolderkameraar.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 12:11:40 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204716877
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En vica versa ;)
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Boeit niemand dit jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')