VS blablabla,quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:00 schreef Za het volgende:
[..]
De VS wil een kapot Rusland, de VS wil domineren en vooral de olie dollar, de dollar sowieso als wereldreservemunt in stand houden.
Putin belemmerd deze wens al jaren, net zoals Saddam Hussein en Khadaffi probeerden, dus daar hebben ze honderdduizenden burgers voor vermoord, en de staatshoofden zijn opgehangen.
Het gaat de NATO om expansie, de VS om het zoveel mogelijk insluiten en machteloos maken van Rusland, maar het is de grootste kernmacht, gelukkig in Europa, dus een beetje porren met tientallen miljarden aan wapens zal in het ergste geval vnl de regio moeten beboeten, waardoor de VS, en de dollar straks weer stevig in het zadel zullen zitten.
Het gaat de VS alleen om de $$$.
Gelukkig pakt het voor Oekraïne goed uit, en ook Finland is voorbereidingen aan het treffen in de vorm van schuilplekken en het voorbereiden van tenminste 6 maanden broodvoorziening.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die beperkte speciale militaire operatie om uitbreiding van de NAVO grens een halt toe te roepen pakt goed uit voor Ome Vlad.
Ik kan geen geschiedenisboeken gaan schrijven, alleen maar omdat jij een vraag hebt. Sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval veel moeite om geen antwoord te geven. Ook dat roep zo veel vragen op.
Dus dan maar flink wat op de man gespeelde opmerkingen in je post gooien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik kan geen geschiedenisboeken gaan schrijven, alleen maar omdat jij een vraag hebt. Sorry.
Als Oekraïne daadwerkelijk zo erg is moet dat toch ook wel in een paar zinnen te beschrijven zijn? Had je prima kunnen doen met een fractie van de tijd en moeite die je hebt gestopt in het ontwijken van die vraag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik kan geen geschiedenisboeken gaan schrijven, alleen maar omdat jij een vraag hebt. Sorry.
Laat ik, om te beginnen met proberen te beperken van de hoeveelheid zinloos werk voor mij, eerst de scope van het probleem duidelijk proberen te krijgen met deze vraag:quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als Oekraïne daadwerkelijk zo erg is moet dat toch ook wel in een paar zinnen te beschrijven zijn? Had je prima kunnen doen met een fractie van de tijd en moeite die je hebt gestopt in het ontwijken van die vraag.
Met propaganda had dat allemaal niks te maken. Wel met mediabedrijven van links tot rechts, van voren tot achter, wiens verdienmodel het plaatsen van nieuwsberichten is. En als er weinig nieuws is wat voor de massa interessant is worden geruchten en speculaties tot nieuws verheven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:40 schreef RetepV het volgende:
Maar goed. Het is nu 12 mei. Op 9 mei zou Poetin toch beslissen om een oorlogsverklaring aan Oekraïne te geven? We hebben er allemaal nog flink over gediscussieerd en het liep hoog op.
Ik neem aan dat we nu allemaal wel beseffen dat we keihard in onze eigen propaganda getrapt waren.
Ik kan geen geschiedenisboeken gaan schrijven, alleen maar omdat jij een vraag hebt. Sorry.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Laat ik, om te beginnen met proberen te beperken van de hoeveelheid zinloos werk voor mij, eerst de scope van het probleem duidelijk proberen te krijgen met deze vraag:
Hoe erg denken jullie eigenlijk dat ik denk dat Oekraïne is?
Ja, dat begrijp ik. Maar ik noem dat ook propaganda. Propaganda van de nieuwsbedrijven voor zichzelf.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met propaganda had dat allemaal niks te maken. Wel met mediabedrijven van links tot rechts, van voren tot achter, wiens verdienmodel het plaatsen van nieuwsberichten is. En als er weinig nieuws is wat voor de massa interessant is worden geruchten en speculaties tot nieuws verheven.
Geef nou gewoon eens antwoord op een doodsimpele vraag joh: Wat heeft Oekraïne precies gedaan om de situatie zodanig te laten escaleren dat het de oorlog (in ieder geval deels) rechtvaardigt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Laat ik, om te beginnen met proberen te beperken van de hoeveelheid zinloos werk voor mij, eerst de scope van het probleem duidelijk proberen te krijgen met deze vraag:
Hoe erg denken jullie eigenlijk dat ik denk dat Oekraïne is?
Prima. Dan blijven we vast zitten in onze bunkers en over en weer naar elkaar schieten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet in de westerse wereld orde te leven, als je het daar zo verschrikkelijk me oneens bent.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:00 schreef Za het volgende:
[..]
De VS wil een kapot Rusland, de VS wil domineren en vooral de olie dollar, de dollar sowieso als wereldreservemunt in stand houden.
Putin belemmerd deze wens al jaren, net zoals Saddam Hussein en Khadaffi probeerden, dus daar hebben ze honderdduizenden burgers voor vermoord, en de staatshoofden zijn opgehangen.
Het gaat de NATO om expansie, de VS om het zoveel mogelijk insluiten en machteloos maken van Rusland, maar het is de grootste kernmacht, gelukkig in Europa, dus een beetje porren met tientallen miljarden aan wapens zal in het ergste geval vnl de regio moeten beboeten, waardoor de VS, en de dollar straks weer stevig in het zadel zullen zitten.
Het gaat de VS alleen om de $$$.
Hij is uit zijn functie gezet:quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:54 schreef Hyperdude het volgende:
Is die Gerasimov alweer eens gesignaleerd?
Dit had ik nog niet door/ergens gelezen (lijkt mij onjuist,op Engelse en Duitse Wikipedia staat niks):
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Valeri_Gerasimov
Maar, waar is tie.
Das snel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij is uit zijn functie gezet:
[ twitter ]
Geruchten dan.quote:
Da's natuurlijk een onzinnige definitie die je nu hanteert. Zo kun je letterlijk alles propaganda noemen. Jouw posts hier zijn propaganda voor RetepV tenslotte.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:46 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar ik noem dat ook propaganda. Propaganda van de nieuwsbedrijven voor zichzelf.
En vica versaquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij hier nog doet, in diverse topics, aangezien het niemand iets boeit wat je post. Ik zou gewoon stoppen met posten als ik jou was.
Ik zeg niet van alles dat het niemand boeit.quote:
En de aftikker van die brug!quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:40 schreef RetepV het volgende:
Maar goed. Het is nu 12 mei. Op 9 mei zou Poetin toch beslissen om een oorlogsverklaring aan Oekraïne te geven? We hebben er allemaal nog flink over gediscussieerd en het liep hoog op.
Ik neem aan dat we nu allemaal wel beseffen dat we keihard in onze eigen propaganda getrapt waren.
?quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg niet van alles dat het niemand boeit.
Dat was gewoon nijvere huisvlijt van één of andere zolderkameraar.quote:
quote:
Boeit niemand dit jongonsquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg niet van alles dat het niemand boeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |