Dus als er geen NAVO soldaten aanwezig zijn dan laten we ze in de steek. Hele rare insteek die je daar hanteert. Verder sprak van Baalen uiteraard flink voor eigen rekening toendertijd en dat wist ook iedereen en daar is hij ook op aangesproken maar nu het puntje bij paaltje komt krijgt Oekraine wel heel veel steun. Echter niet in de vorm van soldaten, inderdaad, omdat oorlog met Rusland wat complicaties heeft. Nucleaire bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We laten ze feitelijk wel in de steek voor wat het opofferen betreft (let op het gebalde vuistje van Hans), we schaden onze eigen economie met soms averechts werkende sancties, we vangen de vrouwen en kinderen op en geven de spulletjes weg waarmee we ons wellicht moeten verdedigen, er vloeit weinig Westers bloed tot nu toe.
Ok, maar dan ben je dus niet geinteresseerd in een discussie hier want hier kunnen we alleen onze mening geven. Als die niet relevant is dan vraag ik mij wel af waarom je hier post. Tenzij je een monoloog wil, dat kan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap dat het jouw mening is, maar daar ging het helemaal niet om. Het biertje van WA werd genoemd in het kader van sterk wisselende internatione verhoudingen, die nogal eens schommelen. Jij vindt het zwak en niet relevant om te noemen. Prima, ook jouw mening. Maar het punt was dat het dus op diplomatiek niveau toen allemaal geen probleem was, ook in 2018 nog.
Jij vond dat toen ook al niet, maar dat is het issue helemaal niet.
Je weet bitter weinigquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, nu zijn het ineens "genegeerde feiten"? Right. Ja, dat zal het zijn.
Ach, laat maar verder, ik weet nu waar ik mee te maken heb, het is niet de moeite om daar verder nog op in te gaan.
In alle proxy oorlogen tot nu toe valt dat nucleaire werpen alleszins mee, kernwapens gaan al eventjes mee, alleen Douglas MacArthur liep eventjes een geopolitieke militaire bloedneus op en eiste kernwapens om op de Russen en Chinezen te werpen maar die hebben ze afgeserveerd met een Ticker tape parade, niet zo bang zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus als er geen NAVO soldaten aanwezig zijn dan laten we ze in de steek. Hele rare insteek die je daar hanteert. Verder sprak van Baalen uiteraard flink voor eigen rekening toendertijd en dat wist ook iedereen en daar is hij ook op aangesproken maar nu het puntje bij paaltje komt krijgt Oekraine wel heel veel steun. Echter niet in de vorm van soldaten, inderdaad, omdat oorlog met Rusland wat complicaties heeft. Nucleaire bijvoorbeeld.
Natuurlijk ben ik wel genteresseerd in een discussie, dat is waarom iedereen hier is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, maar dan ben je dus niet geinteresseerd in een discussie hier want hier kunnen we alleen onze mening geven. Als die niet relevant is dan vraag ik mij wel af waarom je hier post. Tenzij je een monoloog wil, dat kan.
Als de NAVO troepen stuurt is het geen proxy oorlog meer. Duh.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In alle proxy oorlogen tot nu toe valt dat nucleaire werpen alleszins mee, kernwapens gaan al eventjes mee, alleen Douglas MacArthur liep eventjes een geopolitieke militaire bloedneus op en eiste kernwapens om op de Russen en Chinezen te werpen maar die hebben ze afgeserveerd met een Ticker tape parade, niet zo bang zijn.
Er word een lijst gepost welke materiele verliezen bijhoud en jij komt met de nogal intelligent vraag waarom krim en donbas er niet opstaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik bedoel Krim en Donbass op zich...het gebied
1500 soldaten in 1 dag! Dayum!quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:08 schreef polderturk het volgende:
Geweldige draad. Lees hem vanaf het begin.
Gaat over de brug die de Russen probeerden te bouwen over een rivier. In n dag 1500 Russische soldaten gedood mede dankzij het werk van deze soldaat.
[ twitter ]
https://edition.cnn.com/2(...)civilians/index.htmlquote:
En zogenaamd nationalistisch zijn, maar zodra n of andere gare dictator of oliesjeik wat spiegeltjes en kraaltjes aanbiedt gaan die bilspleten wagenwijd open. Niets meer dan regelrechte Russenhoeren zijn het.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ergens blijft dat frappant... overal foeteren tegen de verwijving en feminisering van de samenleving, maar wanneer een of andere dictator met z'n vuurwerkarsenaal gaat lopen dreigen moeten we vooral 'de-escaleren'.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee jij niet, die andere.
Als je zo depressief naar de toekomst kijkt terwijl je in een mooi vrij land woont waar niks aan de hand is, ben je overprikkeld door waarschijnlijk teveel informatie van bepaalde allure.
Zelfde de Russische trollen kunnen het niet meer verkopen, dus gaan ze maar naar:quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
NL wordt niet bedreigt door Rusland.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, eenzijdige lijstjes posten is ziek en er dan nog bij juichen is nog zieker.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:26 schreef speknek het volgende:
[..]
De Overview of Russian equipment losses laat inderdaad geen Oekrainse verliezen zien.
Die houden ze overigens ook bij:
https://www.oryxspioenkop(...)g-ukrainian.html?m=1
2 eenzijdige lijstjes, er is gewoon gesorteerd. Als jij daar niet tegen kan, kopieer je ze toch gewoon allebei in Excel en hussel je ze weer door elkaar?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenzijdige berichtgeving is een beetje de ziekte van deze wereld, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?
Je kunt natuurlijk zelf zo'n lijst samenstellen als je vindt dat ze een lijst waardig zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Krim en Donbass is geen lijst waardig he?
Ik sluit niet uit dat er op dit moment bepaalde troepen uit westerse landen in een wat ze vaak een advies functie noemen al ingezet worden. Wapens leveren zonder training kan namelijk niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als de NAVO troepen stuurt is het geen proxy oorlog meer. Duh.
Klopt, daar werd in BNW enkele weken geleden al boos over bericht, dat Oekrane vals speelt door adviseurs van oa de NAVO in Oekrane in te zetten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:28 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat er op dit moment bepaalde troepen uit westerse landen in een wat ze vaak een advies functie noemen al ingezet worden. Wapens leveren zonder training kan namelijk niet.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:22 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
[..]
2 eenzijdige lijstjes, er is gewoon gesorteerd. Als jij daar niet tegen kan, kopieer je ze toch gewoon allebei in Excel en hussel je ze weer door elkaar?
https://www.oryxspioenkop(...)nting-equipment.html
https://www.oryxspioenkop(...)nting-ukrainian.html
Onzin natuurlijk of beter gezegd eenzijdig de Russen doen dat namelijk zelf ook. Denk dan aan landen als Irak, Syri, en Mali.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, daar werd in BNW enkele weken geleden al boos over bericht, dat Oekrane vals speelt door adviseurs van oa de NAVO in Oekrane in te zetten.
Leg je er dan lekker bij neer zonder anderen mee te nemen in je defaitisme. En leg de schuld daarvan dan ook niet bij anderen, maar gewoon bij jezelf.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch bedoeld omdat iedereen het hier wel prima lijkt te vinden zo gedragen ze zich. Ik wil dat absoluut niet, maar dan wordt ik uitgemaakt voor Poetin versteher, dus dan leg ik me er maar bij neer, wat moet je anders.
Ik snap niet wat jij hier nog doet, in diverse topics, aangezien het niemand iets boeit wat je post. Ik zou gewoon stoppen met posten als ik jou was.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het boeit echt allemaal geen ene fuck wat iemand hier zegt op een schamel forumpje.
Sorry Danny.![]()
Klopt, maar als iemand wil dat Poetin wint, dan is elke hulp die de overwinning in de weg staat natuurlijk een doorn in het oog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk of beter gezegd eenzijdig de Russen doen dat namelijk zelf ook. Denk dan aan landen als Irak, Syri, en Mali.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |