abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204713446
De wereld is toch al verpest, doe maar gewoon ons de apocalypse in nuken, dan kunnen we helemaal opnieuw beginnen. Vind het wel prima eigenlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:00:49 #3
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204713471
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:58 schreef Discombobulate het volgende:
De wereld is toch al verpest, doe maar gewoon ons de apocalypse in nuken, dan kunnen we helemaal opnieuw beginnen. Vind het wel prima eigenlijk.
Putin ain't gun do shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204713507
Hey waar is mijn reactie?
Vakman pur sang
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 23:03:54 #5
5428 crew  miss_sly
pi_204713516
quote:
Als jij het wel prima vindt, dan laat je het daar maar bij en laat de rest lekker hun ding doen. Waarom moeten anderen mee in jouw ellende?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204713524
quote:
"We" zijn er dan niet meer dus opnieuw beginnen is wat lastig. Maar als je de wereld moe bent dan zijn er betere oplossingen dan ons allemaal om het leven brengen, denk ik.
pi_204713530
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Hey waar is mijn reactie?
Achter je!
pi_204713540
quote:
twitter

Wees toch niet als deze jonge generatie die is overprikkeld door alle internet info en slechte dingen in de wereld.
Zet je internet een maand uit en geniet van de dingen om je heen. Dan kom je tot besef dat er eigenlijk niets aan de hand is.
Werk hard, ontspan hard, neuk hard en heb liefde.
Vakman pur sang
pi_204713602
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
[ twitter ]

Wees toch niet als deze jonge generatie die is overprikkeld door alle internet info en slechte dingen in de wereld.
Zet je internet een maand uit en geniet van de dingen om je heen. Dan kom je tot besef dat er eigenlijk niets aan de hand is.
Werk hard, ontspan hard, neuk hard en heb liefde.
Waarom zou ik daar het internet voor uit moeten zetten? Dat snap ik totaal niet vooral als je nagaat hoeveel werk men verricht via het internet.

En als je een beetje baan hebt dan wordt je al snel geconfronteerd met wat er zich in de wereld afspeelt, natuurlijk.

PS: Oh my god, het is een PragerU figuur _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 23:12:18 ]
pi_204713611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom zou ik daar het internet voor uit moeten zetten? Dat snap ik totaal niet vooral als je nagaat hoeveel werk men verricht via het internet.

En als je een beetje baan hebt dan wordt je al snel geconfronteerd met wat er zich in de wereld afspeelt, natuurlijk.
Nee jij niet, die andere.

Als je zo depressief naar de toekomst kijkt terwijl je in een mooi vrij land woont waar niks aan de hand is, ben je overprikkeld door waarschijnlijk teveel informatie van bepaalde allure.
Vakman pur sang
pi_204713622
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee jij niet die andere.
Die andere is een aandachtshoer op Twitter. Natuurlijk gaat die het internet niet uitzetten :P
pi_204713642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als jij het wel prima vindt, dan laat je het daar maar bij en laat de rest lekker hun ding doen. Waarom moeten anderen mee in jouw ellende?
Dat is sarcastisch bedoeld omdat iedereen het hier wel prima lijkt te vinden zo gedragen ze zich. Ik wil dat absoluut niet, maar dan wordt ik uitgemaakt voor Poetin versteher, dus dan leg ik me er maar bij neer, wat moet je anders.
pi_204713661
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is sarcastisch bedoeld omdat iedereen het hier wel prima lijkt te vinden zo gedragen ze zich. Ik wil dat absoluut niet, maar dan wordt ik uitgemaakt voor Poetin versteher, dus dan leg ik me er maar bij neer, wat moet je anders.
Oh ja, sorry, je mening geven in Nederland is de vernietiging van de wereld door een kernoorlog afroepen want escalatie.

Man, man, man, wat een treurnis weer.
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:17:33 #14
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204713668
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Prima? Nee, principe.

Als patriot heb ik inderdaad landssoevereiniteit hoog in het vaandel staan... een rood-wit-blauwe. Dat even parkeren omdat Putin een beetje met z'n rotjes loopt te dreigen? Hell no. Landseer, vaderlandsliefde en eerbied voor onze voorouders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204713689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh ja, sorry, je mening geven in Nederland is de vernietiging van de wereld door een kernoorlog afroepen want escalatie.

Man, man, man, wat een treurnis weer.
Nee. Zijn gewoon reële dingen waar je rekening mee moet houden. Oja, en waar is de dagelijkse Rob de Wijk bashen hier?
pi_204713692
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Prima? Nee, principe.

Als patriot heb ik inderdaad landssoevereiniteit hoog in het vaandel staan... een rood-wit-blauwe. Dat even parkeren omdat Putin een beetje met z'n rotjes loopt te dreigen? Hell no. Landseer, vaderlandsliefde en eerbied voor onze voorouders.
NL wordt niet bedreigt door Rusland.
Vakman pur sang
pi_204713694
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:26 schreef Za het volgende:

[..]
"Het is roekeloos. De risico's hoeven nauwelijks te worden vermeld"

Dit heeft niets meer met vrouwen en kinderen te maken.

Het is achterlijk een nucleaire grootmacht te tarten.
Hm. Navo heeft niet met geweld gedreigd. Rusland daarentegen heeft meerdere keren met nucleaire wapens gedreigd, ook naar landen met kernwapens. Zoals bijvoorbeeld Engeland

Waarom vind jij die dreigementen niet roekeloos?
pi_204713697
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Prima? Nee, principe.

De Tsar Bomba een rotje noemen :'(
pi_204713699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee. Zijn gewoon reële dingen waar je rekening mee moet houden. Oja, en waar is de dagelijkse Rob de Wijk bashen hier?
Ik heb geen idee en dat feit alleen al weerspreekt je post.
pi_204713702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zou je daar dan niet al vanaf 2006 rekening mee moeten hebben houden? Al vanaf die tijd lopen er een zooitje halvegaren in Pyongyang met de nucleaire vernietiging te dreigen.
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:20:18 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204713703
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
NL wordt niet bedreigt door Rusland.
Wat begrijp je niet aan het concept landssoevereiniteit?

Had Oekraïne uit het niets en met bullshit argumentatie Rusland aangevallen was ik pro-Rusland geweest.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204713713
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Hm. Navo heeft niet met geweld gedreigd. Rusland daarentegen heeft meerdere keren met nucleaire wapens gedreigd, ook naar landen met kernwapens. Zoals bijvoorbeeld Engeland

Waarom vind jij die dreigementen niet roekeloos?
Poetin heeft het Finland letterlijk verboden om NAVO lid te worden onder dreiging van nucleaire consequenties. Dus ja, een beetje omgekeerde wereld is het wel.
pi_204713714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat begrijp je niet aan het concept landssoevereiniteit?

Had Oekraïne uit het niets en met bullshit argumentatie Rusland aangevallen was ik pro-Rusland geweest.
Erken je Somaliland?
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:21:35 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204713723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Erken je Somaliland?
Ligt eraan, wat zegt het volk daar?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204713743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ligt eraan, wat zegt het volk daar?
Die willen erkenning van hun eigen democratische land maar geen enkel land wil dat vastleggen en bekrachtigen, Somalië zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')