Oh, dus nu gaat het ineens niet meer over het lijstje en jouw reacties daarop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lees je totaal niet goed, elk filmpje over een vliegende tankkoepel gaat onder gejuich de lucht in, ik wil het wel bijhouden voor je daar wat aan hebt?
Haha owja dat.. ik weet het.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar en eng toch ergens, meteen ook de Poetin kaart "you are with us or against us"
Ik kan alleen maar MIJN mening geven, ik spreek niet voor landen of regeringen, niemand hier doet dat. Ik neem aan dat je uit mijn eerdere posts wel kan distilleren hoe ik over het WK en de OS spelen aldaar dacht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:28 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Ophef" is er altijd. Maar dat ging bij mijn weten niet verder dan wat verontwaardigde twitteraars, dus dat lijkt me niet zo opzienbarend. Het gaat natuurlijk om diplomatieke betrekkingen tussen landen. Volgens Rutte was dat biertje prima.
Ik had het over het complexe van wisselende internationale verhoudingen, waar op gereageerd werd met het biertje van WA. In die zin is het dus zeker relevant. Slechts vier jaar geleden is er ook nog een WK voetbal geweest in Rusland, dat ook niet werd geboycot omdat het zo'n vreselijke schurkenstaat is.
Ik weet nog steeds niet waar jouw opmerkingen over Donbass en Krim op sloegen. Wat wilde je nu eigenlijk weten?quote:
Eenzijdige berichtgeving is een beetje de ziekte van deze wereld, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dus nu gaat het ineens niet meer over het lijstje en jouw reacties daarop?
Lijstjes bevatten niet zo veel... feiten ,kennis en inzicht maak je meequote:Op donderdag 12 mei 2022 01:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze lijsten bevatten nu juist wel feiten en kennis en inzicht bijbrengen met een lijstje lijkt mij nogal een vreemde insteek.
Krim en Donbass zijn Russisch...waren Oekraiens.. verlies?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar jouw opmerkingen over Donbass en Krim op sloegen. Wat wilde je nu eigenlijk weten?
Gast...je maakt een directe vergelijking tussen Oekraïne en nazi Duitsland. Hoe denk je dat dit overkomt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenzijdige berichtgeving is een beetje de ziekte van deze wereld, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?
En ja de Duitse minister van propaganda in hun minste periode had daar ook een handje van.
Zijn Oekraiens. En er is een oorlog gaande om dat verlies om te keren indien mogelijk. Dus wat is je punt nu eigenlijk? Donbass is niet Russisch, het is bezet door Rusland, dat is wat anders, trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Krim en Donbass zijn Russisch...waren Oekraiens.. verlies?
Als Hans van Baalen brallend op een podium in Kiev 2014quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast...je maakt een directe vergelijking tussen Oekraïne en nazi Duitsland. Hoe denk je dat dit overkomt?
En waarom neem jij dan niet de moeite, als dat jou stoort, om het Oryx lijstje van Oekrainse verliezen te posten maar ga je gelijk erop over om users te vergelijken met Goebbels? Vind je dat nu echt normaal?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eenzijdige berichtgeving is een beetje de ziekte van deze wereld, dat hoef ik je niet uit te leggen toch?
En ja de Duitse minister van propaganda in hun minste periode had daar ook een handje van.
Vergeet Pro Patria niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Als Hans van Baalen brallend op een podium in Kiev 2014
Wat wil jij daar nu mee zeggen? Dat van Baalen een nazi was of wat?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
De gymclub? Oh, wacht, Leidse studenten.quote:
K doei.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Na de staatsgreep ingezet gecoordineerd door Neo Nazi gefinancierd en ondersteund door EU VS
Moralisme dus, waar vergelijk ik een user zelf met Goebbels?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En waarom neem jij dan niet de moeite, als dat jou stoort, om het Oryx lijstje van Oekrainse verliezen te posten maar ga je gelijk erop over om users te vergelijken met Goebbels? Vind je dat nu echt normaal?
Pravi Sector, Azov bataljon..Bandera Suskevits... en nog niets begrijpenquote:
Als je dit beweert dan verwacht ik dat je dat bewijst.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Na de staatsgreep ingezet gecoordineerd door Neo Nazi gefinancierd en ondersteund door EU VS
Had TV gekeken..kom op zeg.Ik ben geen klein kind die het nodig vind om shockerende openbare genegeerde feiten een beetje aan een gemiddelede forum moderator te gaan bewijzen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je dit beweert dan verwacht ik dat je dat bewijst.
Oh, nu zijn het ineens "genegeerde feiten"? Right. Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Had TV gekeken..kom op zeg.Ik ben geen klein kind die het nodig vind om shockerende openbare genegeerde feiten een beetje aan een gemiddelede forum moderator te gaan bewijzen.
We laten ze feitelijk wel in de steek voor wat het opofferen betreft (let op het gebalde vuistje van Hans), we schaden onze eigen economie met soms averechts werkende sancties, we vangen de vrouwen en kinderen op en geven de spulletjes weg waarmee we ons wellicht moeten verdedigen, er vloeit weinig Westers bloed tot nu toe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De gymclub? Oh, wacht, Leidse studenten.
Prima, van Baalen was een nazi. En nu? Man is dood, en wat hij op Maidan zei was "Wij zullen jullie niet in de steek laten" Bleek achteraf nog te kloppen ook
Ik snap dat het jouw mening is, maar daar ging het helemaal niet om. Het biertje van WA werd genoemd in het kader van sterk wisselende internatione verhoudingen, die nogal eens schommelen. Jij vindt het zwak en niet relevant om te noemen. Prima, ook jouw mening. Maar het punt was dat het dus op diplomatiek niveau toen allemaal geen probleem was, ook in 2018 nog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar MIJN mening geven, ik spreek niet voor landen of regeringen, niemand hier doet dat. Ik neem aan dat je uit mijn eerdere posts wel kan distilleren hoe ik over het WK en de OS spelen aldaar dacht.
En ja, ik ben ook hypocriet want ik heb wel gekeken naar de OS en ik keek ook naar de F1 race in Sochi. Ik ben een mens en we zijn allemaal wel eens less than perfect.
Mwoah....step up or put upquote:Op donderdag 12 mei 2022 01:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Had TV gekeken..kom op zeg.Ik ben geen klein kind die het nodig vind om shockerende openbare genegeerde feiten een beetje aan een gemiddelede forum moderator te gaan bewijzen.
U heeft een scherp en rationeel verstand.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:50 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap dat het jouw mening is, maar daar ging het helemaal niet om. Het biertje van WA werd genoemd in het kader van sterk wisselende internatione verhoudingen, die nogal eens schommelen. Jij vindt het zwak en niet relevant om te noemen. Prima, ook jouw mening. Maar het punt was dat het dus op diplomatiek niveau toen allemaal geen probleem was, ook in 2018 nog.
Jij vond dat toen ook al niet, maar dat is het issue helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |