Schuld van de spelers, die kunnen nergens meer tegen en kijk mij eens mannelijk en stoer zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Het Buijsinterview wordt ook weer leuk. @:tagliano
Natuurlijk is het voor een club als PSV niet voldoende. Je moet altijd meedoen voor het kampioenschap. Dat PSV zo lang mee heeft gedaan om de titel vind ik best netjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:43 schreef Heeinz het volgende: [..] Als dat voldoende is dan gun ik je dat van harte
![]()
quote:
Emotionele rollercoaster deze post.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk is het voor een club als PSV niet voldoende. Je moet altijd meedoen voor het kampioenschap. Dat PSV zo lang mee heeft gedaan om de titel vind ik best netjes.
Ik ook ja. Al blijft bijna elke scene wel prachtig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godenserie
Al vond ik de laatste aflevering iets minder
Dit boeit niemand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
Union is het kampioenschap in Belgie aan het weggeven.
Ja klopt, ik kan erg genieten van die shots van dat huis in Duitsland hoe ze dat doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja. Al blijft bijna elke scene wel prachtig.
Door hun totaal achterlijke competitieopzet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
mensen die belgische competitie volgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
Het was wel een prima opbouwaflevering voor het vervolg van het seizoen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godenserie
Al vond ik de laatste aflevering iets minder
Zou Gakpo dan zo’n grote pen hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV maakt een spandoek met daarop een contract voor Gakpo.
Wat een nepclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |