Echt letterlijk 0 keerquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
Wanneer heeft PSV eigenlijk tegenstanders helemaal kapotgespeeld
Ajax in de JCS.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
Voorronde cl en de Johan Cruijjvvvschaal.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
Mvogod laat je maar gewoon met rustquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wilde het onderbouwen, laat me
Eerste paar wedstrijden in de voorronde CL bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
Schmidt had Mvogo moeten laten staan na AZ, dat had wellicht punten gescheeld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mvogod laat je maar gewoon met rust
Young Boys
Twee prijzen gepakt, allebei tegen Ajax. Dat maakt best veel goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je wordt tweede, hebt bijna geen topwedstrijden gewonnen in de eredivisie en je geeft het een 6
Interessant
Maar oprecht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schmidt had Mvogo moeten laten staan na AZ, dat had wellicht punten gescheeld.
Ojaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste paar wedstrijden in de voorronde CL bijvoorbeeld.
Oh ja toen waren ze nog fitquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste paar wedstrijden in de voorronde CL bijvoorbeeld.
Als dat voldoende is dan gun ik je dat van hartequote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twee prijzen gepakt, allebei tegen Ajax. Dat maakt best veel goed
Je wordt eerste en je wordt heel seizoen geholpen door zeistquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je wordt tweede, hebt bijna geen topwedstrijden gewonnen in de eredivisie en je geeft het een 6
Interessant
Gezien de kwaliteit van de PSV selectie hebben ze het eigenlijk niet goed gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twee prijzen gepakt, allebei tegen Ajax. Dat maakt best veel goed
Hoogste tijd dat Utrecht en Psv een fusie overwegen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als dat voldoende is dan gun ik je dat van harte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |