Eerst lekker weer de balans van hoofd en lijf vindenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:40 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd SQ!!
Het is ook echt wel een luxe oplossing voor verloofde. Ze wil het ook maar een jaar zo doen, daarna weer een eigen klas.
Mensen (ook collega's) zijn verbaasd dat ze nog steeds niet volledig werkt. Die zien een vrouw die er 'normaal' uitziet. Blij dat haar directeur en de arbo arts zien dat ze er echt nog niet is.
Maar vandaag samen gaan lunchen en dat was zo fijn. Want met al het gedoe, de onzekerheid, kleine tegenslagen, genieten we wel enorm van deze extra tijd samen.![]()
Prikkelverwerking gaat steeds beter. Op naar een topzomer.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 mei 2022 18:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Fijn voor jouw verloofde en dat jullie alles rond hebben gekregen
Even zonder bijlees, maar ook ik kreeg net het verlossende telefoontje: ik ben aangenomen op een nieuwe job!
Klopt, we gaan naar een dorpquote:Op dinsdag 17 mei 2022 02:11 schreef Gogo83 het volgende:
voor nieuwe banen en fijne formaties!
@:majo jullie gaan de stad uit toch? Moet er veel gebeuren of valt dat mee?
Naar Duitsland gaan, daar zijn dat soort dingen veeeeel goedkoper!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:43 schreef Cathmar het volgende:
HOE kost een fles Nivea zonnebrand 50 voor kids bij Kruidvat 21.99 euro??
Ik koop zelf ander merk maar euhhh dat was toch vorig jaar niet zo? En ja alles wordt duurder maar kost zo’n fles niet gewoon 15 euro of zo?
Wij gebruiken VEEL zonnebrand. Ik zal mijn budget eens bijstellen voor de komenden maanden.
Zo, dat scheelt nogal ja! Goed dat je het zegt, wij hebben amazon prime en dan krijg je alles gratis thuis geleverd wat je op amazon.de besteltquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Naar Duitsland gaan, daar zijn dat soort dingen veeeeel goedkoper!
Komt met deze benzineprijs ook niet echt uitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Naar Duitsland gaan, daar zijn dat soort dingen veeeeel goedkoper!
Het is echt duur ja. Ik koop tegenwoordig factor 30 ipv 50, dat scheelt weer een paar euro en de bescherming verschilt heel weinig. Ik koop meestal Vision in de 1+1 gratis aanbieding (nu bij de Etos!!). Vision adverteerde vroeger dat er 24 uur bescherming was na 1x smeren. Dat mag blijkbaar niet meer (want het geldt niet als je ook zwemt bijvoorbeeld en mensen zijn snappen dat niet ofzo), maar ik merk echt verschil dat ik minder vaak hoef te smeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:43 schreef Cathmar het volgende:
HOE kost een fles Nivea zonnebrand 50 voor kids bij Kruidvat 21.99 euro??
Ik koop zelf ander merk maar euhhh dat was toch vorig jaar niet zo? En ja alles wordt duurder maar kost zo’n fles niet gewoon 15 euro of zo?
Wij gebruiken VEEL zonnebrand. Ik zal mijn budget eens bijstellen voor de komenden maanden.
Happy hour van de seafood bar?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:44 schreef exode het volgende:
Hier geen goedkope zonnebrand helaas, heel lang Lovea gehad en nu al een tijd Vision, die is ook vaak 1+1 dus dan slaan we meteen voor de hele zomer in.
Ik heb net gewoon werkoverleg gehad op het terras met een 0,0 biertje en oesters (oester happy hour)Met 3 collega's, voordelen van middenin het centrum op kantoor zitten.
Haha, ja! Heerlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Happy hour van de seafood bar?
Wil ik ook!
Cinderella in heerlenquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Effe vraag tussendoor: mijn man heeft besloten om voor z'n verjaardag komend weekend te willen gaan zwemmen. Top plan! Alleen m'n bikini van voor de zwangerschap past qua cup niet meer. En voor online bestellen is de tijd te krap... Dus: wie weet er in het zuid-oosten des lands een fijne winkel die badmode in maat 75K of L verkoopt?
Wat bedoel je hiermee? Zonnebrand lijkt me toch wel een mustquote:
Het is de nieuwe wappies.. nu Vaccineren op de achtergrond is verdwenen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Zonnebrand lijkt me toch wel een must
quote:
https://chrisklomp.nl/wappies-klaar-bakken-maar/quote:"Het is 2022 en ineens staan de kranten vol met deskundigen die ons op het hart drukken om ons tóch echt goed in te smeren tegen de schadelijke stralen van de zon. Hoe is dat nou ineens mogelijk? Simpel; de wappies hebben na corona weer een nieuw speeltje ontdekt. Ineens delen mensen trots op hun sociale media dat ze sunscreen-free door het leven gaan.
We hebben er weer een nieuwe en niet ongevaarlijke (kleine) hype bij. Na de bepaald niet wetenschappelijke strijd tegen een levensreddend coronavaccin, is het nu de beurt aan de zonnebrand. De zelfbenoemde virologen van weleer hebben zich in een paar weken tijd kennelijk ‘succesvol’ omgeschoold van Oekraïne-expert en Poetin-kenner tot dermatoloog.
Het valt mij nog alleszins mee dat ze huidkanker nog geen ‘huidgriepje’ hebben genoemd of een ‘satanische’ uitvinding van het World Economic Forum (WEF). Dit alles uiteraard met het evident kwaadaardige doel om ons hardwerkende burgers bang te maken voor de boze buitenwereld, teneinde ongezien 9G-netwerken aan te leggen. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk."
Sowieso is factor 50 aan te raden, voor iedereen. Ik pak ook altijd 50. Snap ook niet waarom mensen nog voor een lagere factor zouden kiezenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:49 schreef hilliebillie het volgende:
Hier qua bescherming en smeerbaarheid altijd wel tevreden geweest over vision. Maar als je daarmee gaat zwemmen (of zweten) dan loopt de zonnebrand zo in de ogen wat flinke prikogen oplevert hier. (Zowel bij kids als bij mij).
Nu al een paar jaar Kruidvat solait sprayflacon. Die smeert ook redelijk lekker weg en qua prijs ook wel aardig (tijdens 1+1 actie) wel altijd factor 50 want dochter en ik zijn bleekscheten
30 en 50 verschillen procentueel bijna niks van elkaar qua bescherming. Volgens mij gaat dat echt om 1 of 2 %, maar ik las ooit ergens dat sommige mensen met factor 50 geneigd zijn langer (te lang) in de zon te zitten zonder bij te smeren dan met factor 30. Omdat ze bij 50 het idee hebben toch wel beschermd te zijn ofzo en een beetje laks worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Sowieso is factor 50 aan te raden, voor iedereen. Ik pak ook altijd 50. Snap ook niet waarom mensen nog voor een lagere factor zouden kiezen
Esterella? Is het enige dat ik in Heerlen kan vinden.quote:
Het gaat ook, wederom, om geld. 1 van de sunscreen free wappies heeft nu zelf wat op de markt gebracht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:31 schreef BE het volgende:
[..]
[..]
https://chrisklomp.nl/wappies-klaar-bakken-maar/
Ja bah. Plakzand overal.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:35 schreef LeSage het volgende:
Altijd huismerk zonnebrand. Of ik neem bij de Lidl mee. Scheelt zoveel.
En ik smeer nu ook netjes iedere ochtend de jongens in voor ze naar school gaan.
Ze zijn nu niet rood, maar iedere dag zwart van het zand
https://www.nickyslingerie.nl/ misschien te ver maar zeker een topfavoriet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Effe vraag tussendoor: mijn man heeft besloten om voor z'n verjaardag komend weekend te willen gaan zwemmen. Top plan! Alleen m'n bikini van voor de zwangerschap past qua cup niet meer. En voor online bestellen is de tijd te krap... Dus: wie weet er in het zuid-oosten des lands een fijne winkel die badmode in maat 75K of L verkoopt?
Niet verder dan Heerlen, qua minuten scheelt dat niks. Ik ga eens bij ze kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:58 schreef SQ het volgende:
[..]
https://www.nickyslingerie.nl/ misschien te ver maar zeker een topfavoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |