Eerst lekker weer de balans van hoofd en lijf vindenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:40 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd SQ!!
Het is ook echt wel een luxe oplossing voor verloofde. Ze wil het ook maar een jaar zo doen, daarna weer een eigen klas.
Mensen (ook collega's) zijn verbaasd dat ze nog steeds niet volledig werkt. Die zien een vrouw die er 'normaal' uitziet. Blij dat haar directeur en de arbo arts zien dat ze er echt nog niet is.
Maar vandaag samen gaan lunchen en dat was zo fijn. Want met al het gedoe, de onzekerheid, kleine tegenslagen, genieten we wel enorm van deze extra tijd samen.![]()
Prikkelverwerking gaat steeds beter. Op naar een topzomer.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 16 mei 2022 18:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Fijn voor jouw verloofde en dat jullie alles rond hebben gekregen
Even zonder bijlees, maar ook ik kreeg net het verlossende telefoontje: ik ben aangenomen op een nieuwe job!
Klopt, we gaan naar een dorpquote:Op dinsdag 17 mei 2022 02:11 schreef Gogo83 het volgende:
voor nieuwe banen en fijne formaties!
@:majo jullie gaan de stad uit toch? Moet er veel gebeuren of valt dat mee?
Naar Duitsland gaan, daar zijn dat soort dingen veeeeel goedkoper!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:43 schreef Cathmar het volgende:
HOE kost een fles Nivea zonnebrand 50 voor kids bij Kruidvat 21.99 euro??
Ik koop zelf ander merk maar euhhh dat was toch vorig jaar niet zo? En ja alles wordt duurder maar kost zo’n fles niet gewoon 15 euro of zo?
Wij gebruiken VEEL zonnebrand. Ik zal mijn budget eens bijstellen voor de komenden maanden.
Zo, dat scheelt nogal ja! Goed dat je het zegt, wij hebben amazon prime en dan krijg je alles gratis thuis geleverd wat je op amazon.de besteltquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Naar Duitsland gaan, daar zijn dat soort dingen veeeeel goedkoper!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |