abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 12 mei 2022 @ 20:25:50 #51
148247 taxibabe
pi_204721818
Ff opletten bij (voornamelijk) waterpokken: https://www.ad.nl/binnenl(...)e-bacterie~a0cdbddd/
pi_204726845
Hier wordt de hele tuin verbouwd en aan de voorkant moet er ook een grote stronk uit, dus binnenkort gaan ze vast ook met een stobbenfrees aan de slag en dan ga ik allemaal foto's en filmpjes voor jullie maken :9~
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:15:26 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204728053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:05 schreef Deepfreeze het volgende:
BZB, koning pinteman was het huislied van onze studentenvereniging

(En van vele andere :P

Hier zit een puber naast me. Gisteren lelijk gevallen en zijn schouderkop gebroken :X
En hij heeft best aardig geslapen, maar ik voor geen meter c_/
Beterschap! Had ik in 2019 ook (kop van mijn bovenarm gebroken na een val), is prima genezen ^O^

Overigens had ik ook dezelfde oplossing: een sling. En vrij snel fysio. Operatie was niet nodig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204728913
Gefeliciteerd Tink! *O*

Spannend SQ, ik zal voor je duimen! Maar ga je dan in hetzelfde bedrijf als je man werken? Zelfs als je niet samen werkt lijkt dat me niet zo fijn eigenlijk, en ook qua financiële zekerheid zou ik dat een risico vinden, voor als ze opeens besluiten het bedrijf naar India te verhuizen ofzo.
pi_204729031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:02 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Tink! *O*

Spannend SQ, ik zal voor je duimen! Maar ga je dan in hetzelfde bedrijf als je man werken? Zelfs als je niet samen werkt lijkt dat me niet zo fijn eigenlijk, en ook qua financiële zekerheid zou ik dat een risico vinden, voor als ze opeens besluiten het bedrijf naar India te verhuizen ofzo.
Ze werkt al met haar man in hetzelfde bedrijf.
En zonder teveel privacygevoelige info op tafel te gooien weet ik met vrij veel zekerheid dat dit bedrijf financieel geen enkel risico is en dat ze zeker ook niet gaan verhuizen :+
En qua collega’s zijn: er is een kans dat ze een flinke wandeling moeten afleggen om elkaar te zien of spreken :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 13 mei 2022 @ 06:41:04 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_204730472
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef LeSage het volgende:

[..]
En zonder teveel privacygevoelige info op tafel te gooien weet ik met vrij veel zekerheid dat dit bedrijf financieel geen enkel risico is en dat ze zeker ook niet gaan verhuizen :+
En qua collega’s zijn: er is een kans dat ze een flinke wandeling moeten afleggen om elkaar te zien of spreken :D
dit dus :P we doen dit al een jaar of 5 ;)
Daarbij, ik ga juist verder weg van mijn man werken. We werken nu op ongeveer 100 stappen van elkaar, voor dezelfde afdeling, straks werk ik voor een heel andere business unit in een ander gebouw 8-)
disclaimer
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:34:55 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_204730622
En ook: met de huidige krapte op de arbeidsmarkt maak ik me sowieso geen zorgen. Ik ben slim, niet enorm veeleisend en ik vind financiële onafhankelijkheid een groot goed. Ik vind altijd wel werk, linksom of rechtsom.
disclaimer
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:38:18 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204730631
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
En ook: met de huidige krapte op de arbeidsmarkt maak ik me sowieso geen zorgen. Ik ben slim, niet enorm veeleisend en ik vind financiële onafhankelijkheid een groot goed. Ik vind altijd wel werk, linksom of rechtsom.
En anders kun je nog altijd aerosleep vertegenwoordigder worden.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:39:07 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_204730636
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:38 schreef amaranta het volgende:

[..]
En anders kun je nog altijd aerosleep vertegenwoordigder worden.
Dan zijn ze snel failliet ja :')
disclaimer
pi_204731017
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ook bij dat bedrijf doeken ze soms hele bedrijfstakken op om te verkopen of te outsourcen. Het hele bedrijf weg zal niet zo snel gebeuren idd.

Maar ik wist niet dat jullie al samenwerkten SQ, het klonk net alsof hij op jouw nieuwe afdeling werkte en daardoor wist hoe dat in zijn werk ging.

Maar fijn dat het bij jullie goed werkt! Misschien is mijn referentiekader ook anders, mijn man werkt bij een relatief klein bedrijf waarbij je niet om elkaar heen zou kunnen (en bij mijn werk zou dat net zo zijn).
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:59:42 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_204731048
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ook bij dat bedrijf doeken ze soms hele bedrijfstakken op om te verkopen of te outsourcen.
Ik heb het nog niet meegemaakt :D wellicht als je bij de facilitaire dienst zit, maar dan wordt je contract waarschijnlijk 1:1 overgenomen _O- de tekorten zijn nijpend genoeg ;)
disclaimer
pi_204731285
Wij hebben vacatures, dus als je niet genoeg exode in je leven hebt....;)

Ik ben jaloers Amsel, ik wil ook stobbenfrees mannen.

Spannende dag vandaag, de voegen mijnheer belt de buurman vandaag om bij de graties gods aan te geven wanneer hij nu echt komt om te voegen. Dan kan ik de rest inplannen, wordt vast na de zomer :{ Terwijl met name de rolluiken echt voor de zomer zijn.

Ik zit de hele middag in het ziekenhuis met B, astma check up en kinderarts voor zijn allergien. Alles achter elkaar gepland, best fijn dus in plaats steeds op en neer.
pi_204732584
Stobbenfrees.. O+

@SQ , succes met afwachten.

@exode , al iets gehoord over het voegen?

Ik kwam er gisteravond achter dat de hoofdkraan van het water lekt. Geen idee hoelang want hoe vaak kijk je nou in de meterkast. Niet veel, maar wel tegen de houten achterwand aan :X
Gisteravond zei de storingsmeneer dat ze vandaag wel langs zouden komen. Vanochtend zij de storingsmevrouw dat die meneer dat niet had mogen zeggen en ze moest overleggen. Verder niks gehoord, maar er stond opeens een monteur voor de deur. Hun planningssysteem werkte niet goed, dus werd het handmatig verdeeld en deze was in de buurt. Probleem alweer opgelost *O*
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:07:28 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204733687
Ik kijk elke dag wel een keer in de meterkast. Omdat het kan 😅
pi_204733863
Ik kijk tig keer per dag in de meterkast omdat de veger, stoffer/blik en de dweil er staan :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_204734008
Ik kijk alleen als ik er moet zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_204734130
Als ik iets in de meterkast moet doen kijk ik alleen naar datgene waar ik voor kom. Oke, en af en toe de stroom meterstand nu we zonnepanelen hebben :P
pi_204734336
Er staan bij ons alleen wat tasjes.. En die papieren tas met papieren tasjes staat precies voor deze kraan. Ik was alleen op zoek naar een schoenlepel voor mijn een-armige puber, anders had het nog weken kunnen doorgaan
pi_204735193
Sterkte met de puber, @Deepfreeze!

Ik ben voor het eerst sinds tig een paar uurtjes zoonloos O+ Heb hem met zn pa mee naar de zaak gestuurd >:)
If they say
pi_204735264
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte met de puber, @:Deepfreeze!

Ik ben voor het eerst sinds tig een paar uurtjes zoonloos O+ Heb hem met zn pa mee naar de zaak gestuurd >:)
Geniet ervan!!

Met puber komt het wel goed. Hij zei vanochtend stellig dat hij vanochtend wel zelf kon douchen na de middag-pijnstillers.. Ik was wat sceptisch, maar het is het bijna gelukt. Alleen zijn rug afdrogen bleek lastig. En sokken aantrekken. :D
pi_204735307
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:21 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Geniet ervan!!

Met puber komt het wel goed. Hij zei vanochtend stellig dat hij vanochtend wel zelf kon douchen na de middag-pijnstillers.. Ik was wat sceptisch, maar het is het bijna gelukt. Alleen zijn rug afdrogen bleek lastig. En sokken aantrekken. :D
Ik ga netflixen, komt goed :D

Wow, stoer dat hij toch zelf gedoucht heeft :Y Sokken zijn met veel lichamelijke shit problematisch, die stomme uitsteeksels heulemaal onderaan... Straks wordt het warmer, scheelt sokkengedoe ;)
If they say
  vrijdag 13 mei 2022 @ 18:15:12 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204735685
@SQ: en?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:01:40 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_204736040
Niet gebeld. Uiteraard. :')
disclaimer
pi_204736290
Stom!
Met een meidenkwartet
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:45:44 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204736446
Heel stom...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 19:49:46 #76
382129 crew  Donna
pi_204736492
-O-
pi_204736554
Wat een baggerbedrijf SQ ;) maar balen dat je nu nog niets weet! En slordig van ze vooral.
pi_204736576
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wacht al twee weken op een datum voor een tweede gesprek. Het is dat ik weet dat ze enthousiast zijn en we geen haast hebben...
Ik heb dat ook eens gehad. Na 2 weken zelf eens gebeld. Ik was blijkbaar 2e geworden maar mij vergeten in te lichten. }:| :')
pi_204736962
Bij mijn huidige baan had ik een gesprek gehad met twee managers. Beiden dachten dat de ander zou bellen :'). Ik weet niet hoe lang het geduurd zou hebben als ik niet zelf had gebeld na 1,5e week _O-.

Toen ik manager 1 uiteindelijk sprak, was het eerste wat ze zei: “Je zal het wel al gehoord hebben…” Tip voor andere managers: dit is geen goed begin van het gesprek als je een baan WEL gaat krijgen. Maar eind goed al goed en we zijn vandaag precies 9 jaar verder :D (ik zag de fb-herinnering van mijn eerste werkdag voorbij komen toevallig).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_204737057
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Na 2 weken zelf eens gebeld. Ik was blijkbaar 2e geworden maar mij vergeten in te lichten. }:| :')
Nou, het is wel gezegd dat het tweede gesprek er gaat komen, alleen was het prikken van een datum nogal moeilijk. Maar ik kreeg nu een voorstel ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204740667
Heejo heejo sjoebidoebidabidee...leuk, een Ploplied in mn kop. Bedankt zoon :')
If they say
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 10:18:25 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_204741226
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ook bij dat bedrijf doeken ze soms hele bedrijfstakken op om te verkopen of te outsourcen. Het hele bedrijf weg zal niet zo snel gebeuren idd.

Maar ik wist niet dat jullie al samenwerkten SQ, het klonk net alsof hij op jouw nieuwe afdeling werkte en daardoor wist hoe dat in zijn werk ging.

Maar fijn dat het bij jullie goed werkt! Misschien is mijn referentiekader ook anders, mijn man werkt bij een relatief klein bedrijf waarbij je niet om elkaar heen zou kunnen (en bij mijn werk zou dat net zo zijn).
Ik werk samen met mijn man en dat gaat prima. We hebben wel bepaalde afspraken zoals dat we ‘s avonds niet over werk praten. Af en toe loopt werk en privé wel wat door elkaar, zeker nu mijn moeder ziek is en we alles met z’n tweeën moeten doen. Hierdoor zijn werkdagen van 7 uur ‘s ochtends tot 22u ‘s avonds geen uitzondering. Dat is dan even minder maar daar staat wel weer tegenover dat we ook veel dingen zelf kunnen plannen. Ieder voordeel hep z’n nadeel zeg maar :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_204746179
Voor wie voor morgen nog een laagdrempelig uitstapje zoekt: het is molendag!
Wij zijn vandaag al op stap geweest, blijft leuk als je een enthousiaste molenaar treft.
pi_204748675
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 20:26 schreef Hupje het volgende:
Voor wie voor morgen nog een laagdrempelig uitstapje zoekt: het is molendag!
Wij zijn vandaag al op stap geweest, blijft leuk als je een enthousiaste molenaar treft.
Oeh gaaf, kijken of ik zoon mee krijg want ik zie dat de molen hier in de buurt ook meedoet met de molendag.
Dank voor de tip! :)
If they say
pi_204760541
Zo, wij zijn weer terug van het molen loeren. Was écht gaaf O+ Mochten ook naar boven, heul smalle trappen. Naar boven was oké, naar benee wat minder. Moest achterstevoren :D
Deze molen is 325 jaar oud. Als muren ogen en oren hadden...
If they say
pi_204767216
Zo.
Opgelucht.
Formatie school verloofde is rond en ze heeft echt een topinvulling gekregen. De dagen die ze wilde en een jaar geen eigen klas, ze gaat ondersteunen, kleine groepen lesgeven en meer op haar managementtaken richten. Ze is zo blij.
En de BSO is ook al geregeld, was even schuiven, ook op mijn werk, maar hoppa.

Oh en de voegmannen hebben uiteraard niet gebeld en de mannen van de kozijnen/rolluiken en de markies worden nu wel ongeduldig. Wij ook, ik stel me er maar op in dat we in de herfst hele mooie zonwering hebben. :'(
pi_204767260
@exode fijn voor verloofde! Geeft ook even een jaartje wat rust om de buik op te laten knappen!
Die voegmannen is wel balen..

Ik ga zo het huiswerk van puber maar eens met hem organiseren. Die zit nog wel een weekje thuis zo.
pi_204769589
Wij hadden laatst dat gedoe met de buren om de schutting. We kunnen elkaar niet meer erdoorheen zien.

En nu valt het me op dat als zij in de tuin zitten, en ze zitten te praten, dat ze wel heel vaak stil zijn om mee te luisteren.

Ik merk het het vaakst als ik iets met mijn man bespreek. Soms ook wel als mijn zoontje vragen heeft.

Ik voel me in ieder geval wèl minder schuldig als mijn kinderen een krijspartij hebben buiten. Als ze alles willen horen, dan hoort dit er ook bij. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_204769734
quote:
3s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:18 schreef PKM het volgende:
Wij hadden laatst dat gedoe met de buren om de schutting. We kunnen elkaar niet meer erdoorheen zien.

En nu valt het me op dat als zij in de tuin zitten, en ze zitten te praten, dat ze wel heel vaak stil zijn om mee te luisteren.

Ik merk het het vaakst als ik iets met mijn man bespreek. Soms ook wel als mijn zoontje vragen heeft.

Ik voel me in ieder geval wèl minder schuldig als mijn kinderen een krijspartij hebben buiten. Als ze alles willen horen, dan hoort dit er ook bij. :s)
_O- Kan je niet te hard roddelen over de buren ;)

Onze buren zijn altijd heeeeeel stil in de tuin, ik weet alleen dat ze buiten zitten door de rookpluimen maar als hun zoon of dochter er is wordt ALLES besproken. Ik weet exact hoeveel schuld elk familielid heeft, hoe vaak jeugdzorg contact opneemt met zoon, hoe lang de ex zwager nog vastzit, hoe duur de vakantie is, hoe vaak kleinzoon de klas uitgestuurd wordt en ga zo maar door. Het leukste is nog dat hun dochter altijd zeurt over de zoon en andersom dus ook. Als je die gesprekken hoort, denk je dat ze slaande ruzie hebben, maar als ze wel eens tegelijk bij hun ouders zijn (onze buren dus) dan zijn ze poeslief voor elkaar en moet ik gniffelen.

Gelukkig komen ze tegenwoordig alleen nog maar op maandag of dinsdag op bezoek, overdag. WANT ZE PRATEN ZO HARD DAT ONZE KINDEREN ER DAN WAKKER VAN LIGGEN EN B DE VOLGENDE DAG VRAAGT WAT 'ZE KUNNEN DE K KRIJGEN' BETEKENT.
Zo hard.

Maar onze buren zelf zijn dus heel rustig oh en hebben geen schulden.

[ Bericht 0% gewijzigd door exode op 16-05-2022 15:18:34 ]
pi_204770976
@exode Fijn voor verloofde! Bij ons op school is de formatie nog niet rond. Bij kind wel, maar daar moet nog besloten worden hoe zijn klas opgedeeld gaat worden over 2 combinatie groepen.
  maandag 16 mei 2022 @ 18:08:32 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204771155
Bij ons moet de formatie puzzel nog beginnen.
En ik haat mijn oude buren nog steeds. Als ik ze zie voel ik ook gewoon walging.
Gelukkig zie ik ze niet zo vaak.
Het zit nogal diep… :+
  maandag 16 mei 2022 @ 18:11:39 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_204771186
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 08:49 schreef exode het volgende:
Zo.
Opgelucht.
Formatie school verloofde is rond en ze heeft echt een topinvulling gekregen. De dagen die ze wilde en een jaar geen eigen klas, ze gaat ondersteunen, kleine groepen lesgeven en meer op haar managementtaken richten. Ze is zo blij.
En de BSO is ook al geregeld, was even schuiven, ook op mijn werk, maar hoppa.

Oh en de voegmannen hebben uiteraard niet gebeld en de mannen van de kozijnen/rolluiken en de markies worden nu wel ongeduldig. Wij ook, ik stel me er maar op in dat we in de herfst hele mooie zonwering hebben. :'(
Fijn voor jouw verloofde en dat jullie alles rond hebben gekregen O+

Even zonder bijlees, maar ook ik kreeg net het verlossende telefoontje: ik ben aangenomen op een nieuwe job! *O*
disclaimer
pi_204771199
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:11 schreef SQ het volgende:

[..]
Fijn voor jouw verloofde en dat jullie alles rond hebben gekregen O+

Even zonder bijlees, maar ook ik kreeg net het verlossende telefoontje: ik ben aangenomen op een nieuwe job! *O*
GEFELICITEERD! *O* *O*
pi_204771202
Yes SQ! Gefeliciteerd *O*
pi_204771208
*O* @SQ *O*

Geen idee hoe ze op school de leerkrachten verdelen. D blijft 99,9% zeker wel bij dezelfde.
Alleen wel te horen gekregen dat ze nu een 5-gelijke dagen rooster krijgen. Mij maakt het niet zoveel uit. Maar ik wil graag naar de info avond. Dat wordt vuurwerk :D
pi_204771226
Gefeliciteerd @SQ! *O*
  maandag 16 mei 2022 @ 18:18:30 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_204771237
Oh man ik ben zo blij. Eindelijk verlost van procesnazi moeten zijn en lekker in het hoe en waarom van het menselijk gedrag kunnen duiken O+

Tripel drinken op nuchtere maag als je 40 bent :')
disclaimer
pi_204771441
Gefeliciteerd SQ!!

Het is ook echt wel een luxe oplossing voor verloofde. Ze wil het ook maar een jaar zo doen, daarna weer een eigen klas.
Mensen (ook collega's) zijn verbaasd dat ze nog steeds niet volledig werkt. Die zien een vrouw die er 'normaal' uitziet. Blij dat haar directeur en de arbo arts zien dat ze er echt nog niet is.
Maar vandaag samen gaan lunchen en dat was zo fijn. Want met al het gedoe, de onzekerheid, kleine tegenslagen, genieten we wel enorm van deze extra tijd samen. O+

Prikkelverwerking gaat steeds beter. Op naar een topzomer.
  Manager PR/Moderator maandag 16 mei 2022 @ 18:45:00 #99
269689 crew  Viv
pi_204771537
Fijn exode dat ze volgend jaar relatief een rustig jaar heeft. Belangrijk dat ze even goed naar haar lichaam blijft luisteren. Fijn dat ze door haar manager en arbo-arts daarin gesteund wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')