Beterschap! Had ik in 2019 ook (kop van mijn bovenarm gebroken na een val), is prima genezenquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:05 schreef Deepfreeze het volgende:
BZB, koning pinteman was het huislied van onze studentenvereniging
(En van vele andere![]()
Hier zit een puber naast me. Gisteren lelijk gevallen en zijn schouderkop gebroken![]()
En hij heeft best aardig geslapen, maar ik voor geen meter
Ze werkt al met haar man in hetzelfde bedrijf.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:02 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd Tink!
Spannend SQ, ik zal voor je duimen! Maar ga je dan in hetzelfde bedrijf als je man werken? Zelfs als je niet samen werkt lijkt dat me niet zo fijn eigenlijk, en ook qua financiële zekerheid zou ik dat een risico vinden, voor als ze opeens besluiten het bedrijf naar India te verhuizen ofzo.
dit dusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze werkt al met haar man in hetzelfde bedrijf.
En zonder teveel privacygevoelige info op tafel te gooien weet ik met vrij veel zekerheid dat dit bedrijf financieel geen enkel risico is en dat ze zeker ook niet gaan verhuizen![]()
En qua collega’s zijn: er is een kans dat ze een flinke wandeling moeten afleggen om elkaar te zien of spreken
En anders kun je nog altijd aerosleep vertegenwoordigder worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:34 schreef SQ het volgende:
En ook: met de huidige krapte op de arbeidsmarkt maak ik me sowieso geen zorgen. Ik ben slim, niet enorm veeleisend en ik vind financiële onafhankelijkheid een groot goed. Ik vind altijd wel werk, linksom of rechtsom.
Dan zijn ze snel failliet jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
En anders kun je nog altijd aerosleep vertegenwoordigder worden.
Ook bij dat bedrijf doeken ze soms hele bedrijfstakken op om te verkopen of te outsourcen. Het hele bedrijf weg zal niet zo snel gebeuren idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:09 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze werkt al met haar man in hetzelfde bedrijf.
En zonder teveel privacygevoelige info op tafel te gooien weet ik met vrij veel zekerheid dat dit bedrijf financieel geen enkel risico is en dat ze zeker ook niet gaan verhuizen![]()
En qua collega’s zijn: er is een kans dat ze een flinke wandeling moeten afleggen om elkaar te zien of spreken
Ik heb het nog niet meegemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ook bij dat bedrijf doeken ze soms hele bedrijfstakken op om te verkopen of te outsourcen.
Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte met de puber, @:Deepfreeze!
Ik ben voor het eerst sinds tig een paar uurtjes zoonloosHeb hem met zn pa mee naar de zaak gestuurd
Ik ga netflixen, komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:21 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Geniet ervan!!
Met puber komt het wel goed. Hij zei vanochtend stellig dat hij vanochtend wel zelf kon douchen na de middag-pijnstillers.. Ik was wat sceptisch, maar het is het bijna gelukt. Alleen zijn rug afdrogen bleek lastig. En sokken aantrekken.
Ik heb dat ook eens gehad. Na 2 weken zelf eens gebeld. Ik was blijkbaar 2e geworden maar mij vergeten in te lichten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wacht al twee weken op een datum voor een tweede gesprek. Het is dat ik weet dat ze enthousiast zijn en we geen haast hebben...
Nou, het is wel gezegd dat het tweede gesprek er gaat komen, alleen was het prikken van een datum nogal moeilijk. Maar ik kreeg nu een voorstelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gehad. Na 2 weken zelf eens gebeld. Ik was blijkbaar 2e geworden maar mij vergeten in te lichten.![]()
Ik werk samen met mijn man en dat gaat prima. We hebben wel bepaalde afspraken zoals dat we ‘s avonds niet over werk praten. Af en toe loopt werk en privé wel wat door elkaar, zeker nu mijn moeder ziek is en we alles met z’n tweeën moeten doen. Hierdoor zijn werkdagen van 7 uur ‘s ochtends tot 22u ‘s avonds geen uitzondering. Dat is dan even minder maar daar staat wel weer tegenover dat we ook veel dingen zelf kunnen plannen. Ieder voordeel hep z’n nadeel zeg maarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ook bij dat bedrijf doeken ze soms hele bedrijfstakken op om te verkopen of te outsourcen. Het hele bedrijf weg zal niet zo snel gebeuren idd.
Maar ik wist niet dat jullie al samenwerkten SQ, het klonk net alsof hij op jouw nieuwe afdeling werkte en daardoor wist hoe dat in zijn werk ging.
Maar fijn dat het bij jullie goed werkt! Misschien is mijn referentiekader ook anders, mijn man werkt bij een relatief klein bedrijf waarbij je niet om elkaar heen zou kunnen (en bij mijn werk zou dat net zo zijn).
Oeh gaaf, kijken of ik zoon mee krijg want ik zie dat de molen hier in de buurt ook meedoet met de molendag.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:26 schreef Hupje het volgende:
Voor wie voor morgen nog een laagdrempelig uitstapje zoekt: het is molendag!
Wij zijn vandaag al op stap geweest, blijft leuk als je een enthousiaste molenaar treft.
quote:Op maandag 16 mei 2022 14:18 schreef PKM het volgende:
Wij hadden laatst dat gedoe met de buren om de schutting. We kunnen elkaar niet meer erdoorheen zien.
En nu valt het me op dat als zij in de tuin zitten, en ze zitten te praten, dat ze wel heel vaak stil zijn om mee te luisteren.
Ik merk het het vaakst als ik iets met mijn man bespreek. Soms ook wel als mijn zoontje vragen heeft.
Ik voel me in ieder geval wèl minder schuldig als mijn kinderen een krijspartij hebben buiten. Als ze alles willen horen, dan hoort dit er ook bij.
Fijn voor jouw verloofde en dat jullie alles rond hebben gekregenquote:Op maandag 16 mei 2022 08:49 schreef exode het volgende:
Zo.
Opgelucht.
Formatie school verloofde is rond en ze heeft echt een topinvulling gekregen. De dagen die ze wilde en een jaar geen eigen klas, ze gaat ondersteunen, kleine groepen lesgeven en meer op haar managementtaken richten. Ze is zo blij.
En de BSO is ook al geregeld, was even schuiven, ook op mijn werk, maar hoppa.
Oh en de voegmannen hebben uiteraard niet gebeld en de mannen van de kozijnen/rolluiken en de markies worden nu wel ongeduldig. Wij ook, ik stel me er maar op in dat we in de herfst hele mooie zonwering hebben.
GEFELICITEERD!quote:Op maandag 16 mei 2022 18:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Fijn voor jouw verloofde en dat jullie alles rond hebben gekregen
Even zonder bijlees, maar ook ik kreeg net het verlossende telefoontje: ik ben aangenomen op een nieuwe job!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |