De ANWB paaltjes🤣quote:
Dat was voor ons Moldaviëquote:
Ik ook!quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:
wc experiencenostalgie
ik zing regelmatig "pannenkoek in mn onderbroek" en " er is maar een wc en we moeten met zn twee" voor mm kleuter
Wij hadden t-shirts met de complete tekst van ‘Slettebak’ erop gedruktquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:24 schreef Adrian4 het volgende:
Voor mij is BZB nostalgie![]()
Goeie herinneringen aan veel dorpsfeesten in de feesttent![]()
![]()
Dit is het lijflied van onze vriendengroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hij heeft een soort sling om. Zijn bovenarm zit met een soort 8-vorm tegen zijn borst gefixeerd. En zijn pols zit op zijn buikband vast. Allemaal klittenband.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:19 schreef Tink89 het volgende:
Dat klinkt wel echt pijnlijk van die schouder joh! Hoe moet dat nu? Mitella? Gips? Operatie? Ik kan me er niks bij voorstellen...
Soms is die moedermodus gewoon heel handigquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:35 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hij heeft een soort sling om. Zijn bovenarm zit met een soort 8-vorm tegen zijn borst gefixeerd. En zijn pols zit op zijn buikband vast. Allemaal klittenband.
[ afbeelding ]
Maar dan zit de rechterarm vast.
Opereren doen ze liever niet bij ouderen (te veel risico) en kinderen (die helen toch wel snel). Dus als het netjes staat moet het met fixatie opgelost worden. Alleen stond het net niet recht, maar voor een nerd goed genoeg![]()
Ik had net het ziekenhuis aan de lijn. Hij moest een afspraak over 7-10 dagen.. Er was 31 mei plek![]()
Gelukkig kwam er tijdens mijn gemopper/bezorgde ouder modus een plekje vrij over een week. Dus nu mooi op dag 8.
De dame aan de lijn, de arts gisteren en de sling-vastzetdame zeiden allemaal dat het zo'n vreselijk pijnlijke breuk is.. En mijn puber heeft als enige redelijk geslapen en kwam vanochtend aangekleed naar beneden. Alleen sokken lukten niet. Die lijkt weinig last van te hebben.. Bikkel met hoge pijngrens
Die stond in het liedjesboekje van de scouting (toen ik jeugdlid en leiding was). Alle jeugdleden tussen 5 en 18 jaar werden er mee opgevoed, en kunnen het dus meezingen. Ik wacht op het moment dat mijn negenjarige ook meedoetquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:05 schreef Deepfreeze het volgende:
BZB, koning pinteman was het huislied van onze studentenvereniging
Beterschap, dat lijkt me knap pijnlijk. Fijn dat hij er niet al teveel last van lijkt te hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:05 schreef Deepfreeze het volgende:
BZB, koning pinteman was het huislied van onze studentenvereniging
(En van vele andere![]()
Hier zit een puber naast me. Gisteren lelijk gevallen en zijn schouderkop gebroken![]()
En hij heeft best aardig geslapen, maar ik voor geen meter
Yes!!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Nieuwe baan is in the pocket! Eat that, achterbakse kutcollega's!
Gefeliciteerd Tink!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Yeahquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Top! Heb je snel gefikst joh!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Na mijn vakantie :-D Helemaal perfect dus!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wanneer mag je beginnen?
Ik zal effe voor je duimen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Top! Heb je snel gefikst joh!wat een opluchting!
Ik hoor hopelijk aan het eind van de dag of ik een nieuwe job heb 🤞
Ooh, spannend!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Of je huurt een stobbenfrees bij Boels én een aanhangwagen om de voorgenoemde stobbenfrees mee te vervoeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:20 schreef exode het volgende:
Stobbenfrees!
Stobbenfrees!
Ik ben op zoek naar een stobbenfrees, 1 die we wel in de achterbak kunnen vervoeren. De buurman gaat het ding hanteren, denkt ie...
Echt, stobbenfrees waar ben jeeeee?!
Boels, te groot, nog wat verhuurbedrijven, te groot. We moeten een compacter model.
Nu 3 hoveniers benaderd of zij even kunnen komen stobbenfrezen.
Stobbenfrees!
Hahaha, ik heb het woord laatst ook een keer laten vallen in een gesprek met buurman, misschien is een stobbenfrees iets teveel van het goede hier, want het zijn geen boomstronken, maar het klonk wel coolquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:20 schreef exode het volgende:
Stobbenfrees!
Stobbenfrees!
Ik ben op zoek naar een stobbenfrees, 1 die we wel in de achterbak kunnen vervoeren. De buurman gaat het ding hanteren, denkt ie...
Echt, stobbenfrees waar ben jeeeee?!
Boels, te groot, nog wat verhuurbedrijven, te groot. We moeten een compacter model.
Nu 3 hoveniers benaderd of zij even kunnen komen stobbenfrezen.
Stobbenfrees!
Weet je wel wat dat kost?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Of je huurt een stobbenfrees bij Boels én een aanhangwagen om de voorgenoemde stobbenfrees mee te vervoeren.
Dan heel erg uitkijken, ik zou het de buurman niet eens laten doen, zelfs de tuinman die het bij ons deed (en vaker zo'n ding gebruikte) zat met dat ding in de garagemuur.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:16 schreef exode het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?En ik heb zo'n vermoeden dat met zo'n grote stobbenfrees meer verdwijnt dan de stronk. Het is tegen ons huis aan....
En en en??quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:26 schreef SQ het volgende:
"Ik hoor morgen hopelijk meer"
Ik ga me maar vast weer instellen op een afwijzingdie dan donderdag pas komt ofzo.
Intern. Maar ik hoor nu net van mijn man (die bij datzelfde bedrijf manager isquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:07 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Was het bij je huidige organisatie of elders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |