Yes!!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Nieuwe baan is in the pocket! Eat that, achterbakse kutcollega's!
Gefeliciteerd Tink!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Yeahquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Top! Heb je snel gefikst joh!quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
Na mijn vakantie :-D Helemaal perfect dus!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wanneer mag je beginnen?
Ik zal effe voor je duimen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Top! Heb je snel gefikst joh!wat een opluchting!
Ik hoor hopelijk aan het eind van de dag of ik een nieuwe job heb 🤞
Ooh, spannend!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Of je huurt een stobbenfrees bij Boels én een aanhangwagen om de voorgenoemde stobbenfrees mee te vervoeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:20 schreef exode het volgende:
Stobbenfrees!
Stobbenfrees!
Ik ben op zoek naar een stobbenfrees, 1 die we wel in de achterbak kunnen vervoeren. De buurman gaat het ding hanteren, denkt ie...
Echt, stobbenfrees waar ben jeeeee?!
Boels, te groot, nog wat verhuurbedrijven, te groot. We moeten een compacter model.
Nu 3 hoveniers benaderd of zij even kunnen komen stobbenfrezen.
Stobbenfrees!
Hahaha, ik heb het woord laatst ook een keer laten vallen in een gesprek met buurman, misschien is een stobbenfrees iets teveel van het goede hier, want het zijn geen boomstronken, maar het klonk wel coolquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:20 schreef exode het volgende:
Stobbenfrees!
Stobbenfrees!
Ik ben op zoek naar een stobbenfrees, 1 die we wel in de achterbak kunnen vervoeren. De buurman gaat het ding hanteren, denkt ie...
Echt, stobbenfrees waar ben jeeeee?!
Boels, te groot, nog wat verhuurbedrijven, te groot. We moeten een compacter model.
Nu 3 hoveniers benaderd of zij even kunnen komen stobbenfrezen.
Stobbenfrees!
Weet je wel wat dat kost?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Of je huurt een stobbenfrees bij Boels én een aanhangwagen om de voorgenoemde stobbenfrees mee te vervoeren.
Dan heel erg uitkijken, ik zou het de buurman niet eens laten doen, zelfs de tuinman die het bij ons deed (en vaker zo'n ding gebruikte) zat met dat ding in de garagemuur.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:16 schreef exode het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?En ik heb zo'n vermoeden dat met zo'n grote stobbenfrees meer verdwijnt dan de stronk. Het is tegen ons huis aan....
En en en??quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:57 schreef SQ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:26 schreef SQ het volgende:
"Ik hoor morgen hopelijk meer"
Ik ga me maar vast weer instellen op een afwijzingdie dan donderdag pas komt ofzo.
Intern. Maar ik hoor nu net van mijn man (die bij datzelfde bedrijf manager isquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:07 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Was het bij je huidige organisatie of elders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |