Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten we hopen dat 020 verliest vanavond
Dat zeker wel vanzelfsprekend maar zit meer met de vraag waarom doe je hem dit aan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij voelt geen empathie richting dat kind?
Dat is "stoer" blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij voelt geen empathie richting dat kind?
Toch een nietszeggende user.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef Tagliano het volgende:
@:superniger is heel erg geforceerd op zoek naar een relletje
Ik vind 20:00 eigenlijk de fijnste tijd voor een avondwedstrijd (maar ik zit dan ook vrijwel altijd op de bank)quote:
Ik volg het ook even niet. Erg jammer.quote:
quote:
Ja waarom herdenken mensen de doden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker wel vanzelfsprekend maar zit meer met de vraag waarom doe je hem dit aan?
Ik heb nog altijd een computer staan met het originele trademark plaatje maar heb geen werkende monitor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zijn gehele oeuvre ben ik helaas kwijtgeraakt toen mijn harde schijf is gecrashd. Het zal nog wel even duren voordat ik dit verwerkt heb.
Kan je op zich ook doen zonder dat zoontje op het veld waar ik me ook wat bij voor had kunnen stellenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom herdenken mensen de doden.
degradatiekrakerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ESPN schakelkanaal begint met Sparta Pec. Dat stelt me gerust.
nou ik dacht eerst dat het de omroeper was zo hardquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
De megafoonman in de Arena gaat VOL in de overdrive zelfs voor zijn doen
Ook alleen maar omdat er bij Ajax nog niet afgetrapt is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ESPN schakelkanaal begint met Sparta Pec. Dat stelt me gerust.
Zo kort op het overlijden nota bene.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je op zich ook doen zonder dat zoontje op het veld waar ik me ook wat bij voor had kunnen stellen
Staat dat ook niet in het filmpje over Strootman, dat @Dr-Mikey heeft gemaakt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een computer staan met het originele trademark plaatje maar heb geen werkende monitor.
Ben de draad nu al kwijt. Maar daar heb ik wel vaker last van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik hou overigens ook van de heerlijke chaos in het livetopic bij een schakelkanaal in de Eredivisie
Mag ik dat zeggen
Zeker!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Staat dat ook niet in het filmpje over Strootman, dat @:Dr-Mikey heeft gemaakt?
Hopelijk slaat @RensAjacied hem in elkaar vanavond.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
De megafoonman in de Arena gaat VOL in de overdrive zelfs voor zijn doen
Misschien wilde dat zoontje zelf wel heel graag en helpt het bij de verwerking.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je op zich ook doen zonder dat zoontje op het veld waar ik me ook wat bij voor had kunnen stellen
#Competitievervalsingquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat er bij Ajax nog niet afgetrapt is.
Jij weet wel beter!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk slaat @:RensAjacied hem in elkaar vanavond.
waar wil jij naar kijkenquote:
Dat kind is 5 of zo denk je echt dat hij daar zo'n duidelijke mening over heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wilde dat zoontje zelf wel heel graag en helpt het bij de verwerking.
Oh dat kan best hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kind is 5 of zo denk je echt dat hij daar zo'n duidelijke mening over heeft.
Ik vroeg me een paar seconden af tegen wie Heerenveen ook alweer speeldequote:
de scheidsrechtrs zal zo wel een penalty geven daarzoquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de scheidsrechtrs zal zo wel een penalty geven daarzo
en terechtquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is, anders gaat het teveel opvallen Klaas.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je bent wel een hoop aan het klagen vanavond!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg milde hoofdpijn van het schakelprogramma.
Er wordt geschakeld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef Lonaa het volgende:
Misschien volgend seizoen eens beginnen met het KKD schakelkanaal, dat is in het topic vaak ook wat makkelijker te volgen!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef Lonaa het volgende:
Het zit allemaal diep of niet ex-moderator Edwin?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nijhuis fluit al voor de 6:00 voor een overtreding. Waar blijft het NOS-pushbericht?
[..]![]()
Ga je dan bidden?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
en terecht
Ons aller AJAX zal kampioen worden vandaag
Voor die tijd schiet van beek wel de 1-0 binnenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen als het nodig is, anders gaat het teveel opvallen Klaas.
Terecht, daar heeft Ajax flink voor moeten betalen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zit allemaal diep of niet ex-moderator Edwin?
2017?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zal voor Berghuis wel wennen zijn, zo'n prijs vieren.
Nou nee, niet bepaald.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
Zul je zien dat Twente ook nog verliest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent wel een hoop aan het klagen vanavond!
Toch wel wat bekertjes gepakt of nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
mee eensquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terecht, daar heeft Ajax flink voor moeten betalen.
En als jij en @Scarface88 dat niet hadden doorzien was hij er nog mee weggekomen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mee eens
het is allemaal corrupt
die turk had gewoon flink ingezet op de turkse toto in istanboel afgelopen zondag
Als je maar wel je dagelijkse 100.000 woorden haalt!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb helaas weinig tijd om mee te posten vanavond. Zag dat @:JR-style-93 dat erg jammer vond.
Oh ik gun iedereen zijn plezier hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb helaas weinig tijd om mee te posten vanavond. Zag dat @:JR-style-93 dat erg jammer vond.
Beet of gewoon een domme post? Ik ben weldegelijk ziedend namelijk als Feyenoorder in hart en nieren.quote:
Gelukkig weet Klaas alles!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als jij en @:Scarface88 dat niet hadden doorzien was hij er nog mee weggekomen ook.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dat sparta moet degraderen
Ik heb liever Sparta én pecquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Die landstitel van 2017 was mij inderdaad compleet ontgaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beet of gewoon een domme post? Ik ben weldegelijk ziedend namelijk als Feyenoorder in hart en nieren.
Sparta - Helmond Sport bekt niet zo lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Echt? Kunnen kampioen worden maar laten niks horen?quote:
vertel ons is wat nieuwsquote:
Isquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vertel ons is wat nieuws
loopt die gek met die vlag ook zeker alweer heen en weer te rennen
2 zelfs.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vertel ons is wat nieuws
In de Kuip is dat niet eens mogelijk, dan wordt die onderweg getackeld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vertel ons is wat nieuws
ik denk eerder verbrandquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
In de Kuip is dat niet eens mogelijk, dan wordt die onderweg getackeld.
Die sfeer is ook ongeëvenaard daar, zo'n rauwe voetbalsfeer dat de Kuip trilt op zijn grondvesten. Dat kan alleen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
En terecht, zulke droeftoeters wil je toch niet in je stadionquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Helmond Sport had natuurlijk moeten degraderen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sparta - Helmond Sport bekt niet zo lekker
Je kan niet eens tussen de rijen doorlopen zonder dat je de mensen die er zitten dwingt om ruimte te makenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:15 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Spandoeken daar gaan de wereld over, schijnt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die sfeer is ook ongeëvenaard daar, zo'n rauwe voetbalsfeer dat de Kuip trilt op zijn grondvesten. Dat kan alleen bij Feyenoord.
Ware woordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die sfeer is ook ongeëvenaard daar, zo'n rauwe voetbalsfeer dat de Kuip trilt op zijn grondvesten. Dat kan alleen bij Feyenoord.
Pr3cies hahah, in de Kuip staat iedereen op de parterre, terwijl ze bij Ajax allemaal zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan niet eens tussen de rijen doorlopen zonder dat je de mensen die er zitten dwingt om ruimte te maken
Kunnen ze zich in alle rust voorbereiden op volgend seizoen waar ze eindelijk de top-3 gaan aanvallen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zo het idee dat Utrecht die playoffs niet gaat winnen
HAHAquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb uit bronnen dat feyenoord pavlides gaat halen
Om na een paar maanden de trainer er weer uit te donderen als die subtop staatquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze zich in alle rust voorbereiden op volgend seizoen waar ze eindelijk de top-3 gaan aanvallen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Utrecht kan er geen klote van.
Dat Ajax hem ooit heeft verkozen boven Van Dijk is bizar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mike van der Hoorn blinkt uit in schijnverdedigen.
Kloptquote:
Dit zeg je om straks weer te kunnen zeggen dat je genaaid wordtquote:
Woestquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
die bal was 2 meter achter de achterlijn hahahahahaha
gvd
var gaat niet kijken natuurlijk vuile honden
De var is het eens met de scheids.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
die bal was 2 meter achter de achterlijn hahahahahaha
gvd
var gaat niet kijken natuurlijk vuile honden
Echte mannen gaan full-black.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Opvallend veel volwassen mannen in een voetbalshirt in Amsterdam
Daar heb ik een pittige mening over
Kaapverdie*quote:
Op de gratis zender ESPNquote:
Zaterdagavond weer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Staan de lijntjes nu wel goed bij PEC?
Graag een analyse met allerlei berekeningen van hoeken enzoquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was duidelijk over de achterlijn
vuile kutscheidsrechters
ik heb gewoon ogenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag een analyse met allerlei berekeningen van hoeken enzo
Sinds PSV neem ik slechts genoegen met ducttape in huiskamers.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag een analyse met allerlei berekeningen van hoeken enzo
wie?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gevonden, komt die surinaamse F1 racer daar ook op?
Al besproken.quote:
Sommige mensen moeten werken tot 20:00 uur.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef xzaz het volgende:
WAAROM GAAT MEN NAAR HET STADION VOOR EEN ED WEDSTRIJD?
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef xzaz het volgende:
Purmerendquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar komen joden nou eigenlijk vandaan?
Relatiesquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef xzaz het volgende:
Die zag er niet goed uit nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keepertje van Nec was niet zo snel bij de grond
afrikaquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar komen joden nou eigenlijk vandaan?
Neef_Wuppie. Staat links op je scherm.quote:
Schakelkanaalmomenten zijn per definitie met vertraging toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom kijken we op het schakelkanaal 10 minuten naar een al genomen VAR moment?
Ojaquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Neef_Wuppie. Staat links op je scherm.
Is elk jaar drama die schakel showquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom kijken we op het schakelkanaal 10 minuten naar een al genomen VAR moment?
Maar wat is de relevantie ervanquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schakelkanaalmomenten zijn per definitie met vertraging toch?
Die zoek ik ook altijd tevergeefs, hoop dat iemand hem kan postenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef MC-M het volgende:
ERG jammer dat ik het beflikkeren gifje van de Rijdende Rechter niet kan vinden.
inderdaad,.....zelfs in een stream was dat moment al voorbijquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ja maar schakel dan door of sla het over.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Schakelkanaalmomenten zijn per definitie met vertraging toch?
beflikkerengifje.jpgquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zoek ik ook altijd tevergeefs, hoop dat iemand hem kan posten
ESPN heeft geen 9 kanalen maar wel 9 wedstrijden.quote:
Mikte hij wel op de bal?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sangaré trapt de paal bijna doormidden met een kiezelhard schot.
Eens, ik heb maar gewoon Feyenoord opgezetquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal niet zo leuk vandaag qua voetbal.
Goeden garp wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mikte hij wel op de bal?
@:mexicanobakker
Het is Buijs van harte gegundquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
Groningen gaat voor de 6e verliespartij op een rij.
Gelukkig is het seizoen bijna klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal niet zo leuk vandaag qua voetbal.
Dat lijkt mij wel eigenlijk. Buitenland denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is Buijs van harte gegund
Zouden we die nog ergens terug gaan zien eigenlijk
Erg mooi, hopelijk Korea ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel eigenlijk. Buitenland denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |