Dat sowiesoquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Laten we hopen dat 020 verliest vanavond
Dat zeker wel vanzelfsprekend maar zit meer met de vraag waarom doe je hem dit aan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij voelt geen empathie richting dat kind?
Dat is "stoer" blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij voelt geen empathie richting dat kind?
Toch een nietszeggende user.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef Tagliano het volgende:
@:superniger is heel erg geforceerd op zoek naar een relletje
Ik vind 20:00 eigenlijk de fijnste tijd voor een avondwedstrijd (maar ik zit dan ook vrijwel altijd op de bank)quote:
Ik volg het ook even niet. Erg jammer.quote:
quote:
Ja waarom herdenken mensen de doden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker wel vanzelfsprekend maar zit meer met de vraag waarom doe je hem dit aan?
Ik heb nog altijd een computer staan met het originele trademark plaatje maar heb geen werkende monitor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Zijn gehele oeuvre ben ik helaas kwijtgeraakt toen mijn harde schijf is gecrashd. Het zal nog wel even duren voordat ik dit verwerkt heb.
Kan je op zich ook doen zonder dat zoontje op het veld waar ik me ook wat bij voor had kunnen stellenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja waarom herdenken mensen de doden.
degradatiekrakerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ESPN schakelkanaal begint met Sparta Pec. Dat stelt me gerust.
nou ik dacht eerst dat het de omroeper was zo hardquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
De megafoonman in de Arena gaat VOL in de overdrive zelfs voor zijn doen
Ook alleen maar omdat er bij Ajax nog niet afgetrapt is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ESPN schakelkanaal begint met Sparta Pec. Dat stelt me gerust.
Zo kort op het overlijden nota bene.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan je op zich ook doen zonder dat zoontje op het veld waar ik me ook wat bij voor had kunnen stellen
Staat dat ook niet in het filmpje over Strootman, dat @Dr-Mikey heeft gemaakt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een computer staan met het originele trademark plaatje maar heb geen werkende monitor.
Ben de draad nu al kwijt. Maar daar heb ik wel vaker last van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Ik hou overigens ook van de heerlijke chaos in het livetopic bij een schakelkanaal in de Eredivisie
Mag ik dat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |