Waar posten we vanavond? Ben nog redelijk nieuw op het forum.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:51 schreef Greys het volgende:
Zag dat de vorige vol was dus hier even een nieuwe voor morgenmiddag.
Vanavond wordt er een live topic geopend, daar gaat het altijd behoorlijk snel/is het altijd behoorlijk druk. De SC is een alternatief, dat verandert in het iets-langzamer-aan topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:54 schreef Thrts het volgende:
[..]
Waar posten we vanavond? Ben nog redelijk nieuw op het forum.
Wel disclaimer dat dat vorig jaar ook zo snel ging dat je t niet kon bijhoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanavond wordt er een live topic geopend, daar gaat het altijd behoorlijk snel/is het altijd behoorlijk druk. De SC is een alternatief, dat verandert in het iets-langzamer-aan topic.
Vorige jaar kwam het ook vooral door kwakkelende servers, dat is dit jaar vast een stuk beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel disclaimer dat dat vorig jaar ook zo snel ging dat je t niet kon bijhouden
Mijn valkuil is dat ik ‘bij’ wil lezen en dan alleen met m’n ogen op het scherm zit ipv op het ESF
Maar zal wel in de SC te vinden zijn vanavond! Misschien ook wel in het livetopic, even kijken. Eerst maar eens hopen dat ik op tijd thuis ben
Truequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vorige jaar kwam het ook vooral door kwakkelende servers, dat is dit jaar vast een stuk beter voor elkaar.
Vandaag Itali en Frankrijk, de rest dus donderdagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:14 schreef Moira het volgende:
[..]
True
Welke van de big 5 horen we vanavond eigenlijk en welke donderdag?
Ze zong misschien ng wel beter dan gisteravond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Thrts het volgende:
@:greys hoe zong S10 vanmiddag, en waren de rare camerashots beter?
"We komen tussen 14.00 en 18.00 uw pakketje bezorgen!"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zong misschien ng wel beter dan gisteravond.
En ik ga tot m'n schande toegeven dat ik het einde miste omdat er werd aangebeld.
Ja het lijkt steeds makkelijker te gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:24 schreef Thrts het volgende:
Wat ben ik blij dat ze live zo goed is, ik had hier eerlijk gezegd eerst zorgen over..
Altijdquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:33 schreef NailQueen het volgende:
Alvast even voor morgen (of vandaag?): Het gaat mij denk ik niet lukken om de hele dress rehearsal of Jury show bij te houden. Jullie taggen mij al vaak genoeg bij Stefan. Dat vind ik heel lief. Is het een kleine moeite om dat ook bij Il Volo te doen? Want die wil ik echt niet missen![]()
Dan zijn jullie de aller-aller-allerliefste
Hoe laat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Dress rehearsal voor semi 2 begint zo al weer
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik luister mee terwijl ik een ikea-lamp in elkaar zet.
Een Arstidquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
De Bjorn of de Benny?![]()
Ik luister mee onder het sauzen
Mikaquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:05 schreef NailQueen het volgende:
Van alle presentatoren vind ik Mika nog het beste doen.
Amerika. Maar hij heeft Duitse oudersquote:
Oh dat was hetquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Amerika. Maar hij heeft Duitse ouders
Oostenrijk vloog er ook uit op (gebrek aan) act hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of Lauri een beetje ok klinktZou het vrij oneerlijk vinden als Finland wel doorgaat op naam ondanks slechte vocals en Oostenrijk er wel daarop uit vliegt zeg maar.
Nu hoeft het natuurlijk nog nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of Lauri een beetje ok klinktZou het vrij oneerlijk vinden als Finland wel doorgaat op naam ondanks slechte vocals en Oostenrijk er wel daarop uit vliegt zeg maar.
Oh ja dat is ook zeker waar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Oostenrijk vloog er ook uit op (gebrek aan) act hoor
Wat dat betreft blijven de dj-nummers wel altijd vreselijk moeilijk te stagen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Oostenrijk vloog er ook uit op (gebrek aan) act hoor
Ik kan me dat korte clipje dat we van de 1st/2nd rehearsals te zien kregen niet meer herinnerenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zeker waar hoorMaar volgens mij heeft Finland ook niet zo heel veel act
Mja, dit was wel heel sad hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijven de dj-nummers wel altijd vreselijk moeilijk te stagen hoor.
Wacht echtquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het nog steeds heel stom dat ze een publiek die Jezebel roept op een bandje hebben staan
JAWELquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:15 schreef Momo het volgende:
AUB deze verschrikkelijk man niet door laten gaan
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
Ziet nog een Finland balloon zei Matt dat nou?
Nee, hoe hij met andere kandidaten omgaat, nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:16 schreef Moira het volgende:
[..]
JAWELGieren in de finale
En wees eerlijk, hij kan performen
![]()
(Maar Letland had ook doorgemoeten voor finale-energie)
Jawel, dan gaat @Fred_B van Usericon veranderenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:15 schreef Momo het volgende:
AUB deze verschrikkelijk man niet door laten gaan
Oh dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, hoe hij met andere kandidaten omgaat, nee.
Maarja dat zien de mensen thuis niet.
Dat was van S10 hquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jawel, dan gaat @:Fred_B van Usericon veranderen
Is volgens mij wel een twitter-draadje van, zal even op zoek. Meneer heeft niet echt besef van persoonlijke ruimte, om het lichtjes uit te drukken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gemistStaat in Isral-topic?
Nee dat was als Nederland zou NQ'enquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jawel, dan gaat @:Fred_B van Usericon veranderen
Wel in het turquoise carpet topic, kust graag andere kandidaten ook al schreeuwt hun lichaamstaal dat ze dat niet willen, probeert hun moment te stelen tijdens hun interviews door microfoon af te pakken etc.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gemistStaat in Isral-topic?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een twitter-draadje van, zal even op zoek. Meneer heeft niet echt besef van persoonlijke ruimte, om het lichtjes uit te drukken.
Uiteraardquote:
oh cringequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel in het turquoise carpet topic, kust graag andere kandidaten ook al schreeuwt hun lichaamstaal dat ze dat niet willen, probeert hun moment te stelen tijdens hun interviews door microfoon af te pakken etc.
Ja mensethuis die ik het so far heb laten horen diggen welquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Uiteraard
Balkan gaat hier gek op, en ik geloof demense thuis elders ook wel.
Ik hoop het zo, eigenlijk zijn die twee en Zweden de enige die ik nodig heb in de finalequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Dat dingen als Litouwen en IJsland doorgingen gisteren geeft me op zich wel een beetje extra hoop voor de wat uniekere gewaagdere acts met toch wel goede nummers als Servi en Georgi.
quote:
Servi gaat wel lukken, dat is helemaal niet zo’n slecht liedje. Georgi lijkt me te veel novelty act voor de jury.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Dat dingen als Litouwen en IJsland doorgingen gisteren geeft me op zich wel een beetje extra hoop voor de wat uniekere gewaagdere acts met toch wel goede nummers als Servi en Georgi.
Omg hij grijpt echt die micquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan deze nog wel vinden, Mia heeft haar persmomentje van 1 vraag ofzo waar ze iets zingt en hij pakt haar microfoon af om de show te stelen
Dat vrees ik ook, maar ik houd toch m'n fingers crossedquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Servi gaat wel lukken, dat is helemaal niet zo’n slecht liedje. Georgi lijkt me te veel novelty act voor de jury.
En dat moment dan dat Nadir van Azerbeidzjan Con Te Partiro zingt, hij twee minuten later daar aankomt op de loper en dan het ook nog een keer gaat zingen. Van kijk mij eens beter zijn dan Nadirquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan deze nog wel vinden, Mia heeft haar persmomentje van 1 vraag ofzo waar ze iets zingt en hij pakt haar microfoon af om de show te stelen
Welke was Georgi ook alweer?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:23 schreef Momo het volgende:
Servie gaat echt wel door, Georgie denk ik idd niet
Aaah ja! Nou als ze Letland al niet door doen denk ik Circus Mircus al helemaal nietquote:
Een echt zeiknummerquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:25 schreef Moira het volgende:
Oh Azerbeijdzjan is plaspauze, deze luisterde ik sowieso al niet en mot zeike
ja ik ben er bang voorquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah ja! Nou als ze Letland al niet door doen denk ik Circus Mircus al helemaal niet
De lamp doet hetquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik luister mee terwijl ik een ikea-lamp in elkaar zet.
Letland is natuurlijk wel iets meer schijtlolligheid dan Georgi.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah ja! Nou als ze Letland al niet door doen denk ik Circus Mircus al helemaal niet
Van Azerbeidzjan of Georgi?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd naar die staging
Nee, niet met Zweden en Australie in deze semiquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Roy denkt dat Azerbadzjan de jury wint
Ik twijfel over Zweden een beetje, dan moet ze wel goed op de noten zitten. Maar gaat daar wel hoog eindigen. Ik denk dat Polen de jury wint?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, niet met Zweden en Australie in deze semi
Zou het niet uitsluiten, maar zoals Momo al zei heeft ie sterke concurrentie in Zweden en Australi.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Roy denkt dat Azerbadzjan de jury wint
Ja je hebt die ook nog, maar die viel wel tegen bij de eurojury.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik twijfel over Zweden een beetje, dan moet ze wel goed op de noten zitten. Maar gaat daar wel hoog eindigen. Ik denk dat Polen de jury wint?
Denk dat ze van het VK wel de volle 24 punten nodig hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:30 schreef Momo het volgende:
Maar heb hoop, de zanger is Nika die ook een 2016 meedeed, dat was toen ook een shock kwalificer.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:31 schreef koffieleuk het volgende:
Las trouwens dat Cornelia even een dagje niet ging praten, last van de keel. Dus benieuwd hoe dat gaat.
ja lijkt mij ook, en voor Georgie wel op zich positief dat ze na zo een onwijs saai nummer zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:31 schreef molloot200 het volgende:
Qua zang misschien maar qua lied stelt Azerbeidzjan toch niks voor? Daar krijgen ze echt wel een paar minpunten voor neem ik aan.
Oh neequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:31 schreef koffieleuk het volgende:
Las trouwens dat Cornelia even een dagje niet ging praten, last van de keel. Dus benieuwd hoe dat gaat.
Mmmm, ze heeft van zichzelf al een rauwe stem, ze moet inderdaad straks niet als rookmevrouw gaan klinken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:31 schreef koffieleuk het volgende:
En daar was Finland weer verassend hoog. Ze gingen uit van de studioversie, dus ik hoop dat bijvoorbeeld dat dan wordt rechtgezet vanavond.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je hebt die ook nog, maar die viel wel tegen bij de eurojury.
Ik hoop dat ze een keer terugkomt met een beter nummerquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:35 schreef Moira het volgende:
Ik denk ook dat Malta 't niet redt maar hoop wel dat ze 't gewoon voor zichzelf nailt
Ja!quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer terugkomt met een beter nummer
Ja alleen Trijntje niet tochquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:36 schreef lashatumbai het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we 9 van de 10 afgelopen jaren in de finale hebben gestaan (ok 2020 ging niet door) maar toch!![]()
Bedankt Trijntje!quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:36 schreef lashatumbai het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we 9 van de 10 afgelopen jaren in de finale hebben gestaan (ok 2020 ging niet door) maar toch!![]()
Toen echt al die andere ballads doorgingen dacht ik wel even, dit ga je toch niet menenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja alleen Trijntje niet tochik was er gister ineens wel ff bang voor hoor..
Was wel een definitieve break, om nooit meer een artiest te sturen omdat het een grote naam is.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen echt al die andere ballads doorgingen dacht ik wel even, dit ga je toch niet menen
ik snap sowieso al die 'lijkt op' Maneskin comments niet, mensen doen alsof niemand ooit rock heeft gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:41 schreef Momo het volgende:
Mensen gaan Achille Lauro een Maneskin kloon vinden, terwijl hij dit eerder deed dan Maneskin
Vooral door mensen die normaal geen rock luisteren, maar snap de vergelijking ook wel weer voor de gewone kijker, rock, Italiaanse taal, man in make up en leer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik snap sowieso al die 'lijkt op' Maneskin comments niet, mensen doen alsof niemand ooit rock heeft gedaan
Ach ik blijf erbij, als ze wat meer aandacht hadden gegeven aan de staging en outfit, waren we doorquote:
Jeangu was in 2021 waarschijnlijk niet doorgegaan though, als hij niet al in de finale had gestaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waarquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jeangu was in 2021 waarschijnlijk niet doorgegaan though, als hij niet al in de finale had gestaan
Ja want jury, maar ik vind het too muchquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:48 schreef Moira het volgende:
Dit is Australi toch? Dat vind ik dus helemaal niks. Zou dit doorgaan?
Jury is dol op Australi, gaat daarom wel door.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:48 schreef Moira het volgende:
Dit is Australi toch? Dat vind ik dus helemaal niks. Zou dit doorgaan?
Hart in m'n keel gisterenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Lullig voor Kroatiquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:54 schreef Moira het volgende:
Jaaaa Ierland mijn guilty pleasure van 2022![]()
Vond 'm voor de Ierse NSF heel tof, toen weer heel matig, maar momenteel ben ik het met je eensquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:54 schreef Moira het volgende:
Jaaaa Ierland mijn guilty pleasure van 2022![]()
Ik heb nog wel de hoop dat het lied dan ook afgekeurd zou zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jeangu was in 2021 waarschijnlijk niet doorgegaan though, als hij niet al in de finale had gestaan
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog wel de hoop dat het lied dan ook afgekeurd zou zijn.
@Greys en ik kwamen op het EiC bij het roken een Ier tegen die zich ervoor verontschuldigde en zei dat ze best wat beters hadden kunnen sturenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vond 'm voor de Ierse NSF heel tof, toen weer heel matig, maar momenteel ben ik het met je eens
En Brooke is een icoon.
Omdat het volstrekt hopeloos was voor kwalificatie. Ik neem aan dat ze dan nog wat verder hadden gezocht naar een beter lied.quote:
Ooh door onszelf bedoel je, ik dacht door de EBU, ik dacht alquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat het volstrekt hopeloos was voor kwalificatie. Ik neem aan dat ze dan nog wat verder hadden gezocht naar een beter lied.
Oh, nee dan komt er elk jaar wel het nodige in aanmerkingquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ooh door onszelf bedoel je, ik dacht door de EBU, ik dacht al
Brooke op de persco wil ik gewoon meemakenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vond 'm voor de Ierse NSF heel tof, toen weer heel matig, maar momenteel ben ik het met je eens
En Brooke is een icoon.
Op fandom twitter is er altijd wel veel liefde voor, maarja dat was nog sterker voor Albani.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht ik heel de tijd al, zou me juist verbazen als het doorgaat.
Hou op met me hoor. Ik geloof niet meer dat iemand WIL gaan voor hun. Vasil werd vorig jaar ook al onnodig door het slijk gehaaldquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:01 schreef Momo het volgende:
Net als Noord-Macedonie trouwens, die reacties van haar landgenoten trouwens op dat ze onschuldig die vlag weggooit.
Ik denk dat Ierland qua energie en zo Cyprus heel erg gaat overshadowen. En dan het matige nummer van Noord-Macedoni erna, en dan heeft Ierland ineens toch wel een heel lekkere running order gekregen (met wellicht een onverwachtse Q).quote:
Ik ookquote:
Ja lijkt mij niet heel aantrekkelijk als beginnend artiest daar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:02 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hou op met me hoor. Ik geloof niet meer dat iemand WIL gaan voor hun. Vasil werd vorig jaar ook al onnodig door het slijk gehaald
en knappe mannenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:04 schreef Moira het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een Estland-nummer ja. Die sturen al een paar jaar dingen die wel oke zijn maar toch not it.
samequote:Op woensdag 11 mei 2022 16:05 schreef Momo het volgende:
Van Belgi en Tsjechi ben ik ook nog niet zeker hoor
Kun je je op Spanje focussenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ookmijn top 2 volledig weggeveegd na donderdagavond
Hij kan echt wel goed zingen, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Maar ik verwacht wel jury top 10 eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:06 schreef Nexum het volgende:
Belgi mag echt niet doorslechtste nummer wat ze hebben ingezonden sinds Mother imo
Ik vind het echt niet fijn om op te zetten, wordt er een beetje nerveus van al die uithaaltjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:06 schreef Nexum het volgende:
Belgi mag echt niet doorslechtste nummer wat ze hebben ingezonden sinds Mother imo
Echo kamer hier, maar vind hem moeizaam klinken af en toe. Dat laatste zie ik wel ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hij kan echt wel goed zingen, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Maar ik verwacht wel jury top 10 eerlijk gezegd.
Ja, de act schijnt matig te zijn. Anders had ik wel 5e jury, 9e publiek ofzo verwacht. Nu wordt het toch allemaal wat riskanter.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:07 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hij kan echt wel goed zingen, maar daar houdt het dan ook wel mee op. Maar ik verwacht wel jury top 10 eerlijk gezegd.
Ja, als Domi zong zoals op sommige pre parties dan gaan ze niet door. En ze heeft het lastig met druk en stres merk je op instagram. Het is wel 1 van mijn favorietjes als nummer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik vind de vocals van Belgie nog niet heel stabiel overkomen, en ik ben benieuwd naar Tsjechie, klonk redelijk in dat clipje, maar je moet het nog maar doen op het moment,
Wat ik hoorde van mensen is dat het nogal saai was, ze verwachte meer gedans of iets anders ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de act schijnt matig te zijn. Anders had ik wel 5e jury, 9e publiek ofzo verwacht. Nu wordt het toch allemaal wat riskanter.
Estland doet al drie jaar hetzelfde nu.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:04 schreef Moira het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een Estland-nummer ja. Die sturen al een paar jaar dingen die wel oke zijn maar toch not it.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:05 schreef Momo het volgende:
Van Belgi en Tsjechi ben ik ook nog niet zeker hoor
ja voor mij ook idd, ik hoop dat ze het goed gaat doen, en is ook een lekker nummer in de finale, maar ik hou wat cautionquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, als Domi zong zoals op sommige pre parties dan gaan ze niet door. En ze heeft het lastig met druk en stres merk je op instagram. Het is wel 1 van mijn favorietjes als nummer.
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de act schijnt matig te zijn. Anders had ik wel 5e jury, 9e publiek ofzo verwacht. Nu wordt het toch allemaal wat riskanter.
Weet ik zo niet! Maar denk gewoon heel veel oefenen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kan zij zo goed Engels, heeft ze Engelse familie/roots?
Tijdje in Londen gewoond dacht ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kan zij zo goed Engels, heeft ze Engelse familie/roots?
Luca Hanni!quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat dit een beetje Zwitserland van een paar jaar geleden kan zijn, wie was dat ook alweer die alles in het rood deed toen. Ook zo'n dansnummertje
Blijft zo jammer he. Ook Slovenie en Finland bijvoorbeeld die hun hele plan moesten aanpassen op een falende zon of andere technische problemen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...
Ja, van wat ik aan commentaar las was het ongenspireerd en weinig gerepeteerd overkomen. Dit zou dan wel een logische oorzaak kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...
Als ze goed zingt tijdens de jury- en liveshow heb ik geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik had er even niet bij stilgestaan dat we donderdag niet mogen stemmen, ik kan Tsjechi niet helpen
Maar niet NQ op afknappen. Toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:14 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop dat dat video-editor al die memes ter harte heeft genomen, zie de jury er nogal op afknappen.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat ze niet doorgaat, nu zeker met die laatste startpositie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze goed zingt tijdens de jury- en liveshow heb ik geen zorgen
Ik denk het niet, maar ben sinds die tweede rehearsal wel flink aan het twijfelen geslagen.quote:
Yeess dit geeft de burger moedquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Nexum het volgende:
Cyprus schijnt wel beter te zijn dan vorige week lees ik nu, ik hou hoop![]()
[ twitter ]
Het liedje is ook wel echt goed, en ik denk zeker dat de jury's van alle Scandinavische landen, Estland, Belgi, Poelen, de UK en Duitsland er wel punten aan moeten geven. Komt goed?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan me ook bijna niet voorstellen dat ze niet doorgaat, nu zeker met die laatste startpositie.
Maar goed, gisteren gebeurden er (voor mij) ook rare dingen, dus je weet het niet.
Nee, want de twee ergste punten (het verschrikkelijke nummer en de verschrikkelijke uitstraling van Trijntje) waren dan onveranderd gebleven. Het was gewoon totaal kansloos.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:46 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Ach ik blijf erbij, als ze wat meer aandacht hadden gegeven aan de staging en outfit, waren we door
Maar ze staan op 93% kwalificatiekansen. Zou er ooit iemand met zo veel % in de odds ineens ge-NQ'd zijn? Niet dat ik weetquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ben sinds die tweede rehearsal wel flink aan het twijfelen geslagen.
Ben benieuwd of we die odds nog ergens kunnen vindenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ze staan op 93% kwalificatiekansen. Zou er ooit iemand met zo veel % in de odds ineens ge-NQ'd zijn? Niet dat ik weet
Waarschijnlijk lees ik gewoon teveel twitter hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ze staan op 93% kwalificatiekansen. Zou er ooit iemand met zo veel % in de odds ineens ge-NQ'd zijn? Niet dat ik weet
Anna Bergendahl?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mmm vraag het me af, ik vind de zang van San Marino van wat ik gehoord heb ook niet goed. En vind hem totaal geen stagepresence hebben. En Finland heeft toch echt nog wel wat fans van rond de 30 die wat stemmen die kant op gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Die ESC Tom denkt dat San Marino gaat kwalificeren over Finland omdat dat de betere zang, performance en staging heeft.
En daar geloofde ik toen wel cht in.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Serhat had maar 17% kans om door te gaan in 2019
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daar geloofde ik toen wel cht in.
Tot de semi final performance, dat was vreselijk slecht en toen dacht ik nh. En toen gebeurde het toch, legendarisch moment
Hvala Ne was ook iets van 12.5%quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef Momo het volgende:
Serhat had maar 17% kans om door te gaan in 2019
Het handelde op 8-1 destijds. Ik overwoog dat zelfs nog te layen toen (quote:
Sabotagequote:Op woensdag 11 mei 2022 16:27 schreef molloot200 het volgende:
Lol niemand heeft problemen steeds behalve ZwedenErgens ook wel suspicious
Marius heeft toch zo'n zelfde soort microfoon?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:28 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb er natuurlijk de ballen verstand van, maar zo moeilijk is het toch niet bij Zweden? Zal het puur dat draadje zijn van die microfoon?
Wat was daar de reden van?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
De Zweden waren vorig jaar zo pissed op Nederland toch in hun RTL Boulevard/Shownieuws? Ben benieuwd hoe dat dit jaar is dan
Ik vind het vooral schandalig dat dat in de live (halve)finale gebeurt.. Repetities kan ik mee leven.quote:
Hoezo dan eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:31 schreef Nexum het volgende:
Vind het wel heel grappig dat alle hype voor Zweden binnen een week volledig is weggevallen![]()
Het valt niet genoeg op live en Griekenland snoept er echt heel veel punten van af denk ik. Ik zie iig op Twitter weinig hype nog voor Zweden. Behalve dan haar outfit bij de opening ceremoniequote:
Die outfit was wel heel gaafquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het valt niet genoeg op live en Griekenland snoept er echt heel veel punten van af denk ik. Ik zie iig op Twitter weinig hype nog voor Zweden. Behalve dan haar outfit bij de opening ceremonie
Top 5 zou me tbh nog niks verbazen ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Servie voor de winst(jaja, ik weet dat het onrealistisch is)
Ik snap de hype van Griekenland nog steeds niet, en kan echt niet aan Zweden tippen imo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Het valt niet genoeg op live en Griekenland snoept er echt heel veel punten van af denk ik. Ik zie iig op Twitter weinig hype nog voor Zweden. Behalve dan haar outfit bij de opening ceremonie
Dat valt wel mee toch. Was bij Nederland ook zo (voor zover er hype was) maar dat kan binnen no time ook weer omslaan. Het nummer is nog steeds heel populair.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:31 schreef Nexum het volgende:
Vind het wel heel grappig dat alle hype voor Zweden binnen een week volledig is weggevallen![]()
Punten scorenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Staat nog altijd op 5 voor mij bij prijsvraag topic
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |