Waar posten we vanavond? Ben nog redelijk nieuw op het forum.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:51 schreef Greys het volgende:
Zag dat de vorige vol was dus hier even een nieuwe voor morgenmiddag.
Vanavond wordt er een live topic geopend, daar gaat het altijd behoorlijk snel/is het altijd behoorlijk druk. De SC is een alternatief, dat verandert in het iets-langzamer-aan topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:54 schreef Thrts het volgende:
[..]
Waar posten we vanavond? Ben nog redelijk nieuw op het forum.
Wel disclaimer dat dat vorig jaar ook zo snel ging dat je t niet kon bijhoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vanavond wordt er een live topic geopend, daar gaat het altijd behoorlijk snel/is het altijd behoorlijk druk. De SC is een alternatief, dat verandert in het iets-langzamer-aan topic.
Vorige jaar kwam het ook vooral door kwakkelende servers, dat is dit jaar vast een stuk beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Wel disclaimer dat dat vorig jaar ook zo snel ging dat je t niet kon bijhouden
Mijn valkuil is dat ik ‘bij’ wil lezen en dan alleen met m’n ogen op het scherm zit ipv op het ESF
Maar zal wel in de SC te vinden zijn vanavond! Misschien ook wel in het livetopic, even kijken. Eerst maar eens hopen dat ik op tijd thuis ben
Truequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vorige jaar kwam het ook vooral door kwakkelende servers, dat is dit jaar vast een stuk beter voor elkaar.
Vandaag Italië en Frankrijk, de rest dus donderdagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:14 schreef Moira het volgende:
[..]
True
Welke van de big 5 horen we vanavond eigenlijk en welke donderdag?
Ze zong misschien nóg wel beter dan gisteravond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Thrts het volgende:
@:greys hoe zong S10 vanmiddag, en waren de rare camerashots beter?
"We komen tussen 14.00 en 18.00 uw pakketje bezorgen!"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zong misschien nóg wel beter dan gisteravond.
En ik ga tot m'n schande toegeven dat ik het einde miste omdat er werd aangebeld.
Ja het lijkt steeds makkelijker te gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:24 schreef Thrts het volgende:
Wat ben ik blij dat ze live zo goed is, ik had hier eerlijk gezegd eerst zorgen over..
Altijdquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:33 schreef NailQueen het volgende:
Alvast even voor morgen (of vandaag?): Het gaat mij denk ik niet lukken om de hele dress rehearsal of Jury show bij te houden. Jullie taggen mij al vaak genoeg bij Stefan. Dat vind ik heel lief. Is het een kleine moeite om dat ook bij Il Volo te doen? Want die wil ik echt niet missen![]()
Dan zijn jullie de aller-aller-allerliefste
Hoe laat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Dress rehearsal voor semi 2 begint zo al weer
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik luister mee terwijl ik een ikea-lamp in elkaar zet.
Een Arstidquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
De Bjorn of de Benny?![]()
Ik luister mee onder het sauzen
Mikaquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:05 schreef NailQueen het volgende:
Van alle presentatoren vind ik Mika nog het beste doen.
Amerika. Maar hij heeft Duitse oudersquote:
Oh dat was hetquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Amerika. Maar hij heeft Duitse ouders
Oostenrijk vloog er ook uit op (gebrek aan) act hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of Lauri een beetje oké klinktZou het vrij oneerlijk vinden als Finland wel doorgaat op naam ondanks slechte vocals en Oostenrijk er wel daarop uit vliegt zeg maar.
Nu hoeft het natuurlijk nog nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben benieuwd of Lauri een beetje oké klinktZou het vrij oneerlijk vinden als Finland wel doorgaat op naam ondanks slechte vocals en Oostenrijk er wel daarop uit vliegt zeg maar.
Oh ja dat is ook zeker waar hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Oostenrijk vloog er ook uit op (gebrek aan) act hoor
Wat dat betreft blijven de dj-nummers wel altijd vreselijk moeilijk te stagen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Oostenrijk vloog er ook uit op (gebrek aan) act hoor
Ik kan me dat korte clipje dat we van de 1st/2nd rehearsals te zien kregen niet meer herinnerenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zeker waar hoorMaar volgens mij heeft Finland ook niet zo heel veel act
Mja, dit was wel heel sad hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijven de dj-nummers wel altijd vreselijk moeilijk te stagen hoor.
Wacht echtquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het nog steeds heel stom dat ze een publiek die Jezebel roept op een bandje hebben staan
JAWELquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:15 schreef Momo het volgende:
AUB deze verschrikkelijk man niet door laten gaan
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:16 schreef Momo het volgende:
Ziet nog een Finland balloon zei Matt dat nou?
Nee, hoe hij met andere kandidaten omgaat, nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:16 schreef Moira het volgende:
[..]
JAWELGieren in de finale
En wees eerlijk, hij kan performen
![]()
(Maar Letland had ook doorgemoeten voor finale-energie)
Jawel, dan gaat @Fred_B van Usericon veranderenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:15 schreef Momo het volgende:
AUB deze verschrikkelijk man niet door laten gaan
Oh dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, hoe hij met andere kandidaten omgaat, nee.
Maarja dat zien de mensen thuis niet.
Dat was van S10 hèquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jawel, dan gaat @:Fred_B van Usericon veranderen
Is volgens mij wel een twitter-draadje van, zal even op zoek. Meneer heeft niet echt besef van persoonlijke ruimte, om het lichtjes uit te drukken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gemistStaat in Israël-topic?
Nee dat was als Nederland zou NQ'enquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jawel, dan gaat @:Fred_B van Usericon veranderen
Wel in het turquoise carpet topic, kust graag andere kandidaten ook al schreeuwt hun lichaamstaal dat ze dat niet willen, probeert hun moment te stelen tijdens hun interviews door microfoon af te pakken etc.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:17 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gemistStaat in Israël-topic?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is volgens mij wel een twitter-draadje van, zal even op zoek. Meneer heeft niet echt besef van persoonlijke ruimte, om het lichtjes uit te drukken.
Uiteraardquote:
oh cringequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel in het turquoise carpet topic, kust graag andere kandidaten ook al schreeuwt hun lichaamstaal dat ze dat niet willen, probeert hun moment te stelen tijdens hun interviews door microfoon af te pakken etc.
Ja mensethuis die ik het so far heb laten horen diggen welquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Uiteraard
Balkan gaat hier gek op, en ik geloof demense thuis elders ook wel.
Ik hoop het zo, eigenlijk zijn die twee en Zweden de enige die ik nodig heb in de finalequote:Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Dat dingen als Litouwen en IJsland doorgingen gisteren geeft me op zich wel een beetje extra hoop voor de wat uniekere gewaagdere acts met toch wel goede nummers als Servië en Georgië.
quote:
Servië gaat wel lukken, dat is helemaal niet zo’n slecht liedje. Georgië lijkt me te veel novelty act voor de jury.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:20 schreef molloot200 het volgende:
Dat dingen als Litouwen en IJsland doorgingen gisteren geeft me op zich wel een beetje extra hoop voor de wat uniekere gewaagdere acts met toch wel goede nummers als Servië en Georgië.
Omg hij grijpt echt die micquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan deze nog wel vinden, Mia heeft haar persmomentje van 1 vraag ofzo waar ze iets zingt en hij pakt haar microfoon af om de show te stelen
Dat vrees ik ook, maar ik houd toch m'n fingers crossedquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Servië gaat wel lukken, dat is helemaal niet zo’n slecht liedje. Georgië lijkt me te veel novelty act voor de jury.
En dat moment dan dat Nadir van Azerbeidzjan Con Te Partiro zingt, hij twee minuten later daar aankomt op de loper en dan het ook nog een keer gaat zingen. Van kijk mij eens beter zijn dan Nadirquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kan deze nog wel vinden, Mia heeft haar persmomentje van 1 vraag ofzo waar ze iets zingt en hij pakt haar microfoon af om de show te stelen
Welke was Georgië ook alweer?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:23 schreef Momo het volgende:
Servie gaat echt wel door, Georgie denk ik idd niet
Aaah ja! Nou als ze Letland al niet door doen denk ik Circus Mircus al helemaal nietquote:
Een echt zeiknummerquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:25 schreef Moira het volgende:
Oh Azerbeijdzjan is plaspauze, deze luisterde ik sowieso al niet en mot zeike
ja ik ben er bang voorquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Aaah ja! Nou als ze Letland al niet door doen denk ik Circus Mircus al helemaal niet
De lamp doet hetquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik luister mee terwijl ik een ikea-lamp in elkaar zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |