Ja!quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een keer terugkomt met een beter nummer
Ja alleen Trijntje niet tochquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:36 schreef lashatumbai het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we 9 van de 10 afgelopen jaren in de finale hebben gestaan (ok 2020 ging niet door) maar toch!![]()
Bedankt Trijntje!quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:36 schreef lashatumbai het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we 9 van de 10 afgelopen jaren in de finale hebben gestaan (ok 2020 ging niet door) maar toch!![]()
Toen echt al die andere ballads doorgingen dacht ik wel even, dit ga je toch niet menenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja alleen Trijntje niet tochik was er gister ineens wel ff bang voor hoor..
Was wel een definitieve break, om nooit meer een artiest te sturen omdat het een grote naam is.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen echt al die andere ballads doorgingen dacht ik wel even, dit ga je toch niet menen
ik snap sowieso al die 'lijkt op' Maneskin comments niet, mensen doen alsof niemand ooit rock heeft gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:41 schreef Momo het volgende:
Mensen gaan Achille Lauro een Maneskin kloon vinden, terwijl hij dit eerder deed dan Maneskin
Vooral door mensen die normaal geen rock luisteren, maar snap de vergelijking ook wel weer voor de gewone kijker, rock, Italiaanse taal, man in make up en leer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik snap sowieso al die 'lijkt op' Maneskin comments niet, mensen doen alsof niemand ooit rock heeft gedaan
Ach ik blijf erbij, als ze wat meer aandacht hadden gegeven aan de staging en outfit, waren we doorquote:
Jeangu was in 2021 waarschijnlijk niet doorgegaan though, als hij niet al in de finale had gestaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waarquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jeangu was in 2021 waarschijnlijk niet doorgegaan though, als hij niet al in de finale had gestaan
Ja want jury, maar ik vind het too muchquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:48 schreef Moira het volgende:
Dit is Australië toch? Dat vind ik dus helemaal niks. Zou dit doorgaan?
Jury is dol op Australië, gaat daarom wel door.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:48 schreef Moira het volgende:
Dit is Australië toch? Dat vind ik dus helemaal niks. Zou dit doorgaan?
Hart in m'n keel gisterenquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |