Het lijkt me meer dan afschuwelijk om in zo'n situatie terecht te komenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef xpompompomx het volgende:
[sarcasme]Ik neem aan dat de VN hier ook wel wat van gaat zeggen:
[ twitter ]
[/sarcasme]
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef xpompompomx het volgende:
[sarcasme]Ik neem aan dat de VN hier ook wel wat van gaat zeggen:
[ twitter ]
[/sarcasme]
https://dvhn.nl/buitenlan(...)Russen-27671752.htmlquote:Ook krijgt de missie meldingen binnen van verkrachtingen door Russische troepen, ook in groepsverband. De VN brengt in herinnering dat dit in strijd is met internationale wetten en dat dit onmiddellijk moet stoppen.
anders nietquote:
Ik en mijn Finse schoonfamilie maken grote zorgen en er zijn serieus al plannen voor als het ooit moet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best onder de indruk van hoe Finland hier reageert.
Serieuze zorgen en plannen voor wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik en mijn Finse schoonfamilie maken grote zorgen en er zijn serieus al plannen voor als het ooit moet.
Een toetreding tot de NAVO zien veel Finnen als provocerend richting de grote beer. We hebben alvast paspoorten geregeld en een kamer staat altijd klaar als we ze ooit op moeten vangen.quote:
Die 2de videoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
YT haalt ook veel video's van dit kanaal weg, omdat niet altijd duidelijk is of de gevangenen er wel echt mee instemmen:
De Oekranse versie (dus niet Engels ondertiteld) heeft er meerdere per dag.
Allemaal zeer bleke jongens, sommigen gewond.
Jongens ik zie dat jullie hier bezig zijn met een groepsverkrachting. Dit dient onmiddellijk te stoppen, Igor haal die penis uit Helga en Ivanisjvili. Anders volgt er een boze brief van de staatssecretaris van de VNquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een Speld bericht![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jongens ik zie dat jullie hier bezig zijn met een groepsverkrachting. Dit dient onmiddellijk te stoppen, Igor haal die penis uit Helga en Ivanisjvili. Anders volgt er een boze brief van de staatssecretaris van de VN
Iedere Fin heeft een Finse Mosin onder zijn bed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een toetreding tot de NAVO zien veel Finnen als provocerend richting de grote beer. We hebben alvast paspoorten geregeld en een kamer staat altijd klaar als we ze ooit op moeten vangen.
Blyatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:16 schreef slashdotter3 het volgende:
There’s a new Urban Dictionary entry:
Blyatskrieg — The Russian military strategy (popularized by Vladimir Putin) of sending in a first wave of soldiers without telling them where they are going or what they are doing, leading to a lack of organization and embarrassing failures. A play on the word "Blitzkrieg" (from Blitz 'lightning' + Krieg 'war')—a military doctrine of conducting fast, concentrated assaults; and "Blyat" (cyrillic: блять)—a Russian expletive used in a similar manner to "fuck" or "shit".
Ik hoop dat ze nu toch wel iets moderners hebben dan dat. De Russen lopen daar wel mee rond in Oekraine, overigens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedere Fin heeft een Finse Mosin onder zijn bed.
Toch?
Dat is niet zo raar natuurlijk. Dit zijn hele beproefde wapens tegen nazi's.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
Ik hoop dat ze nu toch wel iets moderners hebben dan dat. De Russen lopen daar wel mee rond in Oekraine, overigens.
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iedere Fin heeft een Finse Mosin onder zijn bed.
Toch?
Het is natuurlijk niet kies, maar ik begrijp het wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Seeburg54 het volgende:
Het is natuurlijk een illusie om te denken dat er door Oekrane geen rottigheid uitgehaald wordt jegens de Russische agressor. Wat zou je doen als een stel barbaarse klootzakken alles wat je lief is aan het uitmoorden en vernietigen is? Dan komen er heel enge neigingen omhoog denk ik. Niet fraai,maar helaas.
Als je hele brigades op moet toppen ben je sowieso blij als je er ergens nog een vracht van hebt liggen denk ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar natuurlijk. Dit zijn hele beproefde wapens tegen nazi's.
Heftig! Het lijkt mij heel naar om zo in spanning te moeten leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een toetreding tot de NAVO zien veel Finnen als provocerend richting de grote beer. We hebben alvast paspoorten geregeld en een kamer staat altijd klaar als we ze ooit op moeten vangen.
Lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens aan. Als dit klopt komt Belgorod ook binnen bereik van de Oekraense artillerie.
Totaal off topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu toch wel iets moderners hebben dan dat. De Russen lopen daar wel mee rond in Oekraine, overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |