En tóch, omdat ik het wel een fijn genre vind, hoop ik dat het doorgaat. Of zo. Ondanks dat het matig is in het genre vind ik het wel gewoon lekker in de line-up.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ben op zich wel een liefhebber van dit genre, maar dit Deense liedje is gewoon heel heel matig daarin. Daardoor kan ik het gewoon niet goed vinden.
quote:36. Denemarken - Je hoort hier zo'n Linda de Mol-aankondiging bij van "Geef een hartelijk applaus aan deze lekker stoere meiden". En dan begint dat tuig te spelen. Kutmuziek. Gewoon kut, en anders niks.
Mooie shots!quote:
hmmm.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En tóch, omdat ik het wel een fijn genre vind, hoop ik dat het doorgaat. Of zo. Ondanks dat het matig is in het genre vind ik het wel gewoon lekker in de line-up.
Volgens mij is de zaal qua formaat vergelijkbaar met die in Malmo in 2013, dus net een tandje kleiner dan Ahoy. Daarnaast is het podium disproportioneel groot en heeft de zaal best een laag plafond, waardoor alles nog kleiner lijkt.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
Het is een grote zaal dit, maar op een of andere manier voelt het door dat grote zwarte gat en de opvulling vd. zaal als niet zo groot. Beetje meer als Israel 2019 en Oekraïne 2017, i.p.v vergelijkbare locaties als Rotterdam, Lissabon en Stockholm. Eigenlijk een wanprestatie.
MISSERS, of gewoon een breekbaar klein wiebeltje?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Aratanax het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik hoor toch echt een paar missers in die clip van S10. Vooral het einde van die lange noot...
Hadden ze toch de Oval Lingotto moeten nemen, potdomme.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:07 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij is de zaal qua formaat vergelijkbaar met die in Malmo in 2013, dus net een tandje kleiner dan Ahoy. Daarnaast is het podium disproportioneel groot en heeft de zaal best een laag plafond, waardoor alles nog kleiner lijkt.
Royquote:
Komt waarschijnlijk ook omdat je het al vaak gehoord hebt en het dan ineens anders klinkt. Nooit helemaal perfect, maar vind het erg meevallen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Aratanax het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik hoor toch echt een paar missers in die clip van S10. Vooral het einde van die lange noot...
Hoort gewoon in de finale, maar ik denk dat het te kort gaat komenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit nummer van Denemarken is wel een oorwurm hoor
Die hoorde ik ook, bijna richting vals en niet mooi doorgeademd. Maar ik denk dat ze het vandaag kan hebben, zaterdag niet als ze door gaatquote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Aratanax het volgende:
Dat laatste is zeker waar.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook omdat je het al vaak gehoord hebt en het dan ineens anders klinkt. Nooit helemaal perfect, maar vind het erg meevallen.
Lijkt sowieso of ze het live steeds beter zingt
Ik vind wat ik op 0:24 hoor een misser denk ik? Maar ik weet er ook niet veel van hoor.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
MISSERS, of gewoon een breekbaar klein wiebeltje?
Niet lelijk bedoeld maar zoek je dan niet te hard? Zelfs de meest kritische van vanmiddag zeggen dat het vocaal heel sterk was vanavond. Vocaal beste van haar tot nu toe.
Het woordje 'naam' gaat vaak niet helemaal lekker, die is wat kort.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die hoorde ik ook, bijna vals en niet mooi doorgeademd. Maar ik denk dat ze het vandaag kan hebben, zaterdag niet als ze door gaat
Oh god eh, ik geloof het nietquote:Op maandag 9 mei 2022 22:07 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop echt dat er een shot in zit vanaf de rug richting het publiek met al die lichtjes op het eind @:Greys?
Dat zou echt perfect zijn
Dat mag geen naam hebben dusquote:Op maandag 9 mei 2022 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het woordje 'naam' gaat vaak niet helemaal lekker, die is wat kort.
Maar verder.
Ze zakt wat weg maar ik vond het totaal niet storend. Gaf het juist wel iets “echts”quote:Op maandag 9 mei 2022 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
MISSERS, of gewoon een breekbaar klein wiebeltje?
Niet lelijk bedoeld maar zoek je dan niet te hard? Zelfs de meest kritische van vanmiddag zeggen dat het vocaal heel sterk was vanavond. Vocaal beste van haar tot nu toe.
Een wegzakkertje klinkt wel wat sympathieker jaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zakt wat weg maar ik vond het totaal niet storend. Gaf het juist wel iets “echts”
Betalen flink toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:08 schreef Em31 het volgende:
Blijft zo raar dat de Spaanse omroep dit altijd mag doen. Niemand heeft het er ooit ook over waarom dit is
Kan nu niks terugluisteren want ik zit de juryshow op stream te kijken via het perscentrumquote:Op maandag 9 mei 2022 22:09 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Ik vind wat ik op 0:24 hoor een misser denk ik? Maar ik weet er ook niet veel van hoor.
https://twitter.com/eurov(...)%2F2645740%2F12%2F25
En anders kan ze een fles van haar zus opzuipen morgenavond als troostquote:
quote:
Oh dan weet ik wat je bedoelt denk ik!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:10 schreef Aratanax het volgende:
[..]
Een wegzakkertje klinkt wel wat sympathieker ja
Matt vond het niet zo goed in elk geval.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee maar het klinkt echt niet zo rot nu.
Maar dat zegt toch genoeg.... 'niet zo rot'. Prettig is het nog steeds niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee maar het klinkt echt niet zo rot nu.
San Marino kan je altijd proberenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Nou als Pia op de podium terecht kan, dan wil ik volgend jaar voor Oosternrijk.
ALL I NEED IS NO SMELTENDE POOLKAPPEEEquote:
Ik weet dat een aantal hier haar vreselijk vinden, maar ik wil echt een keer Davina met zo'n lekker schreeuwnummerquote:Op maandag 9 mei 2022 22:12 schreef Funhouse het volgende:
Je moet eigenlijk gewoon een lekkere schreeuwer zoals Davina Michelle op zo'n nummer als dit zetten
shit, dit wordt de shock NQ ben ik bangquote:Op maandag 9 mei 2022 22:14 schreef Funhouse het volgende:
Minuut van Portugal: https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532042/
In tegenstelling tot het filmpje van S10 doet deze het natuurlijk wel
Verveel me na 10 seconden alquote:Op maandag 9 mei 2022 22:14 schreef Funhouse het volgende:
Minuut van Portugal: https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532042/
In tegenstelling tot het filmpje van S10 doet deze het natuurlijk wel
Ja, ik denk dat dit meer kans heeft op finale dan Portugal, in tegenstelling tot wat de odds zeggenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ilse Warringa en haar zussen het wel gewoon halen
Wil ik ook echt wel een keer zien hoor, lijkt me ook wel eens heerlijk vergeleken met al het rustige wat we normaal sturenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat een aantal hier haar vreselijk vinden, maar ik wil echt een keer Davina met zo'n lekker schreeuwnummeren dan pyro, drama, ALLES
Zij is wel een van de weinigen die je dat kan toevertrouwen ja. Al hoorde ik van de week ook Emma Heesters, die kan het ook welquote:Op maandag 9 mei 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet dat een aantal hier haar vreselijk vinden, maar ik wil echt een keer Davina met zo'n lekker schreeuwnummeren dan pyro, drama, ALLES
Jaaaaaa drama en diva gedrag dat willen we eens van Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kan best een keerquote:Op maandag 9 mei 2022 22:17 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Wil ik ook echt wel een keer zien hoor, lijkt me ook wel eens heerlijk vergeleken met al het rustige wat we normaal sturen
Ik ben nog niet bijgekomen van Waylon hoor, qua dramaaaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:18 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jaaaaaa drama en diva gedrag dat willen we eens van Nederland
hey dat ben ik! Vind het zo'n mooi shot en het zou echt perfect zijn voor S10 richting het einde, dat ze van zo klein en donker zich opent richting de zaalquote:Op maandag 9 mei 2022 22:16 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En dan te bedenken dat dit een NSF shot is
De vrouwelijke Sam Ryderquote:Op maandag 9 mei 2022 22:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ging mij meer om dat shot en de dode zon die we nu hebbenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:17 schreef Cee het volgende:
Jongens het heeft nu echt absoluut geen zin om een artiest te taggen in een tweet met de vraag of er een shot anders kan. Alles staat vast.
Dat was vanmiddag wel zo in elk geval.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:18 schreef Aratanax het volgende:
voorspelling: griekenland beste vocals van de avond
Ja, dat ze Space Man toen zomaar ging coveren een paar weken geleden is wel een teken dat ze het Songfestival nog wel volgt jaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja kan best een keer
En ik denk eigenlijk ook dat ze het best al snel gaat proberen
Maar er kan nu echt niks meer anders hoor.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:18 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
hey dat ben ik! Vind het zo'n mooi shot en het zou echt perfect zijn voor S10 richting het einde, dat ze van zo klein en donker zich opent richting de zaal
Was ook meer een opmerking over het algemeen, niet over het feit dat je het postte.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ging mij meer om dat shot en de dode zon die we nu hebben
Speaker in het perscentrum loopt voor, zoietsquote:
Vind het nog steeds een kanshebber voor de winst. Zo'n verrassende 'huh waar komt dit vandaan' net als 2011, maar dan op een goede manier.quote:
Zie het opeens voor me ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een kanshebber voor de winst. Zo'n verrassende 'huh waar komt dit vandaan' net als 2011, maar dan op een goede manier.
Omdat ze soms het geluid opendraaien en dan is het geluid van de stream en het perscentrum te horen en er zit wat vertraging op.quote:
Ik hoop het. Ik zou gelijk mn ticket naar Athene boekenquote:Op maandag 9 mei 2022 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een kanshebber voor de winst. Zo'n verrassende 'huh waar komt dit vandaan' net als 2011, maar dan op een goede manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |