Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoor net van Mike Verweij dat Ajax ook 2 keer genaaid is door de scheids deze competitie. Een gemiste strafschop tegen Heracles en een tegen Go Ahead. Die laatste was ik alweer compleet vergeten.
[ twitter ]
Beetje onzin om het dus op de scheids te gooien.
Het stichtelijke woordje: "Maar het is vooral PSV dat het helemaal weggeeft" van Mark van Rijswijk mocht helaas niet baten.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Schmidt zich bezig houden met de vraag waarom zijn ploeg in de tweede helft wordt weggespeeld door een ploeg die donderdag nog een loodzware halve finale heeft gespeeld.
Een wel/niet strafschop op een moment dat je nog tijd genoeg hebt om dat recht te zetten is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een strafschop in de laatste seconde.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoor net van Mike Verweij dat Ajax ook 2 keer genaaid is door de scheids deze competitie. Een gemiste strafschop tegen Heracles en een tegen Go Ahead. Die laatste was ik alweer compleet vergeten.
[ twitter ]
Dat is een eentonige psv uitspraak. Zet je er overheen, dat het nog spannend werd komt puur en alleen door de onkunde van Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een wel/niet strafschop op een moment dat je nog tijd genoeg hebt om dat recht te zetten is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een strafschop in de laatste seconde.
Het laat met name zien dat het nog veel beter kan met de videoarbitrage.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint nu toch wel heel zielig te worden allemaal.
[ twitter ]
Wacht maar totdat ze twee keer rood krijgen in champions league en de Uefa toegeeft dat het een fout was.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Zeer zielig ja dat je de kans op een kampioenschap zo goed als zeker ontnomen wordt vlak voor het einde van de competitie en dat de veroorzaker ervan geen uitleg wil geven! Heel zielig allemaal!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ziedendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeer zielig ja dat je de kans op een kampioenschap zo goed als zeker ontnomen wordt vlak voor het einde van de competitie en dat de veroorzaker ervan geen uitleg wil geven! Heel zielig allemaal!
En de dennenappel heb je van de wedstrijdleiding gekregen. Lose some, gain some.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeer zielig ja dat je de kans op een kampioenschap zo goed als zeker ontnomen wordt vlak voor het einde van de competitie en dat de veroorzaker ervan geen uitleg wil geven! Heel zielig allemaal!
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En de dennenappel heb je van de wedstrijdleiding gekregen. Lose some, gain some.
Gelachenquote:
Nou nou dit is toch wel een hele ernstige zaak.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En de dennenappel heb je van de wedstrijdleiding gekregen. Lose some, gain some.
Het gedrag van Gozubuyuk is steevast stuitend ja, daar hebben ze zowaar wel gelijk in.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ja, en dat het eerst niet spannend was kwam puur door de onkunde van PSV. Totaal domme dooddoener, maar van sommige users moet je ook geen hogere wiskunde in het PSV/Ajax topic verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is een eentonige psv uitspraak. Zet je er overheen, dat het nog spannend werd komt puur en alleen door de onkunde van Ajax.
Deze users waren nergens te bekennen nadat ze in de bekerfinale totaal overklast werden door PSV.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dat het eerst niet spannend was kwam puur door de onkunde van PSV. Totaal domme dooddoener, maar van sommige users moet je ook geen hogere wiskunde in het PSV/Ajax topic verwachten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze users waren nergens te bekennen nadat ze in de bekerfinale totaal overklast werden door PSV.
Allemaal met dank aan de geweldige scheids!quote:
Kijk, dat zijn de comments!quote:
Dat komt omdat de meeste users toen nog niet geboren warenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze users waren nergens te bekennen nadat ze in de bekerfinale totaal overklast werden door PSV.
Leuke poging, maar dit was pas de eerste keer dat PSV een bekerfinale won van Ajax. De andere twee bekerfinales tussen PSV en Ajax werden door Ajax gewonnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste users toen nog niet geboren waren
Twee weken na geboorte al zo verpest, dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste users toen nog niet geboren waren
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke poging, maar dit was pas de eerste keer dat PSV een bekerfinale won van Ajax. De andere twee bekerfinales tussen PSV en Ajax werden door Ajax gewonnen.
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.
En nog blijft mijn opmerking kaarsrecht overeind staan. Zo recht als die van Dessers in het krappe poepgaatje van de Eindhovenaren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.
En nog blijft mijn opmerking kaarsrecht overeind staan. Zo recht als die van Dessers in het krappe poepgaatje van de Eindhovenaren.
Je bent vrijgevig vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.
Het is geen oneliner.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwens
Ik denk dat hij bij Johan Derksen in de leer is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwens
Iedere post prikt aan je ogen waardoor je in huilen uitbarst. Maar goed, de tranen van PSV-supporters vullen sowieso wel het ijskoude bad hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
leuk om te zien dat het bad hier heropend is, het water is echter nog erg koud en met een te hoog chloor gehalte
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een waanzinnig zielige club. Heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Dit seizoen had PSV de kans om over Ajax heen te gaan want Ajax heeft ook geen geweldig seizoen en die hebben ze niet genomen en dat mag je best op het conto van Schmidt schrijven, neem alleen de wedstrijd van afgelopen zondag maar, een eerste helft waarin PSV oppermachtig is en dan geef je de tegenstander die een zware wedstrijd in de benen heeft de kans weer terug te komen in de wedstrijd
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een ander
Ik denk dat ze wat moeite hebben te beseffen dat PSV gewoon niet zoveel kwaliteit heeft als dat ze dachten en dat Schmidt het daarbij ook niet zo goed heeft gedaan (al is dat laatste iedereen wel duidelijk denk ik).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een ander
Nu krijgen we weer 5 posts met zwembaden en calimero plaatjes, altijd een leuke rubriek! Het motto over 'Kijk eerst eens naar jezelf!' geldt alleen voor PSV maar niet voor users hier blijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.
Daarnaast voegt het ook gewoon helemaal niks toe en zorgt het er zeker niet voor dat er hier normaal over voetbal gepraat kan worden. Als 'je' daar op uit bent, be my guest. Maar wil je dat het er normaal aan toe gaat, begin dan lekker bij jezelf. Thanks.
Combinatie van, met wat externe factoren als blessures. Maar uiteindelijk, geef je het vooral weg in een thuiswedstrijd tegen AZ en uit tegen Willem II. Volledig onnodig verloren. Dus dat maakt het accepteren ervan altijd lastiger, natuurlijk. Omdat je 'gewoon' een behoorlijke kans had om kampioen te worden dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat moeite hebben te beseffen dat PSV gewoon niet zoveel kwaliteit heeft als dat ze dachten en dat Schmidt het daarbij ook niet zo goed heeft gedaan (al is dat laatste iedereen wel duidelijk denk ik).
Madueke 50% van de Eredvisie wedstrijden gemist, Gakpo 25% gemist, Ramalho 40% gemist, dat zijn geen cijfers om vrolijk van te worden nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Combinatie van, met wat externe factoren als blessures. Maar uiteindelijk, geef je het vooral weg in een thuiswedstrijd tegen AZ en uit tegen Willem II. Volledig onnodig verloren. Dus dat maakt het accepteren ervan altijd lastiger, natuurlijk. Omdat je 'gewoon' een behoorlijke kans had om kampioen te worden dit jaar.
61 blessures in 2 seizoenen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Madueke 50% van de Eredvisie wedstrijden gemist, Gakpo 25% gemist, Ramalho 40% gemist, dat zijn geen cijfers om vrolijk van te worden nee.
Ik heb het graag over voetbal, maar is het nu mijn schuld dat het er niet over gaat? Een competitie gaat over 34 wedstrijden en ik begrijp echt de teleurstelling wel van afgelopen zondag maar dit wordt veel te zwaar gewogen over een heel seizoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.
Daarnaast voegt het ook gewoon helemaal niks toe en zorgt het er zeker niet voor dat er hier normaal over voetbal gepraat kan worden. Als 'je' daar op uit bent, be my guest. Maar wil je dat het er normaal aan toe gaat, begin dan lekker bij jezelf. Thanks.
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het graag over voetbal, maar is het nu mijn schuld dat het er niet over gaat? Een competitie gaat over 34 wedstrijden en ik begrijp echt de teleurstelling wel van afgelopen zondag maar dit wordt veel te zwaar gewogen over een heel seizoen.
Hopelijk tot dat die met pensioen gaat. Waardeloze scheidsrechter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
Dat heb je nu eenmaal op een forum, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraakt![]()
Half eens met het laatste. De oorzaak van het mislopen van de titel ligt echt niet alleen of vooral aan afgelopen zondag. Maar ondanks het gekut en gezeik dit seizoen hadden we nog steeds een kans die op hele vervelende wijze officieel teniet is gedaan. Lijkt mij best logisch dat daar over geventileerd mag worden. De een op een wat zieligere manier dan de ander. Ook dat zou bij elke andere club gebeuren. Alleen om dan als supporter van een andere club in het desbetreffende club-topic te gaan vertellen hoe zielig het allemaal wel niet is, dat is imo pas zielig.
Dat is te makkelijk. Je hebt het zelf in de hand hoe en op wie je reageert. Elkaar af en toe jennen hoort erbij. Maar het continue kleineren van de andere kant is vermoeiend. Als ik daarin mee zou gaan heb ik er een dagtaak aan met het aantal hele speciale users hier.quote:
Heb nog steeds vrij weinig van die stijl gezien. Behalve naïef aan blijven vallen en je nooit op de tegenstander aanpassen. Dat werd inderdaad ook wel steeds duidelijk in de topwedstrijden. Wat dat betreft eigenlijk nog best knap dat we 2x hebben weten te winnen tegen de Godenzonen.quote:, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.
Maar om op PSV terug te komen, qua punten best een goed seizoen, qua voetbal gewoon niet goed genoeg want dan had je wel wat meer topwedstrijden gewonnen. Schmidt heeft denk ik veel tijd verloren in z'n eerste seizoen met z'n eigen stijl implementeren wat totaal mislukt is waardoor PSV in zijn 2e seizoen ook net te kort komt.
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gedrag van Gozubuyuk is steevast stuitend ja, daar hebben ze zowaar wel gelijk in.
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.
Dat was dan ook niet wat ik zei of bedoelde te zeggen. Je kan wel weer over de scheids beginnen maar het gedrag van Schmidt is pas dieptreurig. Hij zit in elk interview 10 minuten te janken en als de vraag komt waarom de wedstrijd kantelt loop hij boos weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.
Ik vind Schmidt verder ook niks en dat weet je heel goed.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet wat ik zei of bedoelde te zeggen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Wat ik bedoelde was; als dat moment niet geweest dan de penalty ook niet. (wat natuurlijk flauw was)quote:
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was; als dat moment niet geweest dan de penalty ook niet. (wat natuurlijk flauw was)
Niet dat die penalty werd gegeven door het gedrag van Schmidt.
Het was inderdaad erg flauw ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Schmidt in de blessuretijd een bal wegtrapt. In eerste instantie heeft dat niks te maken met scheidsrechter Gözëbüyük, behalve als de Eindhovenaren daarna een omstreden handsbal maken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Eindhovenaren binnen nu en een paar dagen de titel definitief verliezen aan Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.
Mooi stukje, maat. Jij kan echt uitstekend schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Schmidt in de blessuretijd een bal wegtrapt. In eerste instantie heeft dat niks te maken met scheidsrechter Gözëbüyük, behalve als de Eindhovenaren daarna een omstreden handsbal maken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Eindhovenaren binnen nu en een paar dagen de titel definitief verliezen aan Ajax.
Tja. Kans is vrij aanwezig dat Ajax morgen wint en zondag nog verliest omdat het nergens meer om gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
@Krabbyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mooi stukje, maat. Jij kan echt uitstekend schrijven.
Want? Hij loopt zelf te etteren langs die zijlijn. Gedraagt hij zich dan was er waarschijnlijk niet langer doorgespeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
dit is wel wat overdreven, een wat grotere kans, dat is toch is wat anders dan nog een hele grote kans, PSV heeft meer punten verloren dan Ajax in 2022quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
toch zou je bij winst op Feyenoord nog een hele grote kans krijgen om de treble te winnen.
Gelet op de nog te spelen wedstrijden (zwaardere tegenstanders voor Ajax) en de vorm bij Ajax in deze fase van de tweede seizoenshelft snap ik de redenatie voor een grote kans wel. Had PSV van Feyenoord gewonnen dan denk ik dat het bij de bookmakers snel omgeslagen was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is wel wat overdreven, een wat grotere kans, dat is toch is wat anders dan nog een hele grote kans, PSV heeft meer punten verloren dan Ajax in 2022
Ajax had aan 4 punten genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelet op de nog te spelen wedstrijden (zwaardere tegenstanders voor Ajax) en de vorm bij Ajax in deze fase van de tweede seizoenshelft snap ik de redenatie voor een grote kans wel. Had PSV van Feyenoord gewonnen dan denk ik dat het bij de bookmakers snel omgeslagen was.
Tegelijkertijd zijn het kansloze en niet ter zaken doende bespiegelingen. We zullen het nooit weten.
Ajax had het anders ook echt wel gered ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax had aan 4 punten genoeg.
Ik was wel blij met de 2-2 tegen AZ, PSV op 1 punt had ik nog wel wat spannend gevonden.
Verder moeten we niet doen alsof de traditionele subtoppers Heerenveen en Vitesse dit seizoen nou zo erg lastig zijn.
Het lijkt hier bijna alsof PSV bij een winstpartij op Feyenoord de favoriet voor de titel zouz ijn.
Favoriet zeker niet natuurlijk. Maar bij winst op Feyenoord was het verschil nog 2 punten geweest en dan heb je met Vitesse en Heerenveen toch echt geen makkelijk programma als het in het koppie gaat spelen. Zeker in de huidige vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax had aan 4 punten genoeg.
Ik was wel blij met de 2-2 tegen AZ, PSV op 1 punt had ik nog wel wat spannend gevonden.
Verder moeten we niet doen alsof de traditionele subtoppers Heerenveen en Vitesse dit seizoen nou zo erg lastig zijn.
Het lijkt hier bijna alsof PSV bij een winstpartij op Feyenoord de favoriet voor de titel zouz ijn.
Dit, en ik vind Slot echt een prima vent terwijl ik me juist zo graag erger aan figuren van feyenoord en psvquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ten Hag een jankbal ja? Dat is dus echt onzin. Zal vast wel keer iets doms gezegd hebben maar dat zal op een hand te tellen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |