Net zoals @Neef_Wuppie die tenminste manieren heeft.quote:
Ik vind de nacompetitie eigenlijk iets minder leuk geworden nu er nog maar één Eredivisie-team aan meedoet.quote:
Erg leuke rubriek altijd. Nacompetitie is puur genot.quote:
Ik had daar vorig seizoen weinig last van. 2 teams eruit vind ik juist een goede regel.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de nacompetitie eigenlijk iets minder leuk geworden nu er nog maar één Eredivisie-team aan meedoet.
Ik wou dat ze die regel nooit veranderd hadden.
Dan moeten hullie winnen bij Cambuur, dat moet lukken.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuke rubriek altijd. Nacompetitie is puur genot.
Hopelijk mogen wij daar ook nog in meespelen.
Mee eens. Voor de doorstroom is het prima, maar erg jammer voor de nacompetitie.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de nacompetitie eigenlijk iets minder leuk geworden nu er nog maar één Eredivisie-team aan meedoet.
Ik wou dat ze die regel nooit veranderd hadden.
Op kunstgras toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten hullie winnen bij Cambuur, dat moet lukken.
Kan de nacompetitie nog halen voor Europees voetbal. Maar het draait al maanden niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op kunstgras toch?
Lastig, want we hebben spelers die het gras opvreten.
Als we verliezen en sparta wint van het zeer onsympathieke Zwolle is het al klaar.
Speelt cambuur nog ergens om?
Een kinderhand is snel gevuld!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel genot dat er doordeweeks gespeeld wordt en dat alles tegelijkertijd gespeeld wordt, daar geniet ik altijd erg van
Schakelgenot.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel genot dat er doordeweeks gespeeld wordt en dat alles tegelijkertijd gespeeld wordt, daar geniet ik altijd erg van
bof jij even!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Ja jij ga niet naar het stadion en je hebt geen werk. dat is dan makkelijk pratenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Is toch zo. Ik moet godverdomme eerder weg van werk en dag erna vrij nemen en meneertje ggmm vindt zo'n doordeweekse wedstrijd wel leuk.quote:
Wij spelen ELK seizoen doordeweeks óf uit bij Ajax óf uit bij Feyenoord waardoor ik die potten mis.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is toch zo. Ik moet godverdomme eerder weg van werk en dag erna vrij nemen en meneertje ggmm vindt zo'n doordeweekse wedstrijd wel leuk.
Ik kan dit bevestigen. Arenaquote:Op maandag 9 mei 2022 11:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wij spelen ELK seizoen doordeweeks óf uit bij Ajax óf uit bij Feyenoord waardoor ik die potten mis.
Dit seizoen zelfs allebei op woensdagavond.
Al schijnt de Arena als uitsupporter een werkelijke hel te zijn, blijft het een godsschandaal.
Zat gister bij Vitas in het thuisvak. Hele wedstrijd volgehouden. Vorige keer hielden we het 4 minuten vol.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die in Nederland in uitvakken gaan zitten hebben doorgaans een hele kleine piemel.
Zat dat thuisvak niet vol dan?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zat gister bij Vitas in het thuisvak. Hele wedstrijd volgehouden. Vorige keer hielden we het 4 minuten vol.
Je bent vast "fan" van zo'n proletenclubjequote:Op maandag 9 mei 2022 11:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wij spelen ELK seizoen doordeweeks óf uit bij Ajax óf uit bij Feyenoord waardoor ik die potten mis.
Dit seizoen zelfs allebei op woensdagavond.
Al schijnt de Arena als uitsupporter een werkelijke hel te zijn, blijft het een godsschandaal.
oh dan heb ik een grote, yes!quote:Op maandag 9 mei 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die in Nederland in uitvakken gaan zitten hebben doorgaans een hele kleine piemel.
Het is een lastige puzzel maar met woensdag en Ajax zou je er toch uit moeten komen.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent vast "fan" van zo'n proletenclubje
Voor de verandering niet, nee. Ik zat trouwens vlak naast de familie van Musaba. Fanatieke mensen zijn dat.quote:
Ik vond de hele wedstrijd volhouden een flinke opgave.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zat gister bij Vitas in het thuisvak. Hele wedstrijd volgehouden. Vorige keer hielden we het 4 minuten vol.
Eens. Wel ludiek dat jullie in de tweede helft stopten met verdedigen.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond de hele wedstrijd volhouden een flinke opgave.
Dinsdag warm travestietenbad, woensdag schakelkanaal en donderdag weer het bad in. Wat een genotsweekquote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
De trainer was volgens mij even vergeten te vertellen hoe ze moesten staan.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:22 schreef MC-M het volgende:
[..]
Eens. Wel ludiek dat jullie in de tweede helft stopten met verdedigen.
Dat was een warm gebaar, bijna net zo warm als die rookbom rond de 12e minuut.
Eens, vriend. Wordt een belangrijke woensdagavond voor Leeds, Everton en City.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer ben je zo stoer geworden. Past niet bij jequote:Op maandag 9 mei 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een lastige puzzel maar met woensdag en Ajax zou je er toch uit moeten komen.
Ik hou het 100quote:
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op maandag 9 mei 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de T meldt het, na contact met zijn familie.
Hier heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 9 mei 2022 10:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja jij ga niet naar het stadion en je hebt geen werk. dat is dan makkelijk praten
Nee ik las alleen dat stukje van niet naar het stadion, over dat geen baan hebben heb ik heen gelezen helaas.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wtf. Dus dat hele banaan-op-kantoor gedoe is een act?
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik las alleen dat stukje van niet naar het stadion, over dat geen baan hebben heb ik heen gelezen helaas.
Ik heb wel degelijk een baan en ik ga wel degelijk regelmatig naar het kantoor waar een fruitschaal aanwezig is.
[..]
Nee ik las alleen dat stukje van niet naar het stadion, over dat geen baan hebben heb ik heen gelezen helaas.
Ik heb wel degelijk een baan en ik ga wel degelijk regelmatig naar het kantoor waar een fruitschaal aanwezig is.
[..]
@Lenny_Leonard, @Bolasie, @maxi-mus en ik nemen bovenstaand bericht met een korreltje zout.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik blijf nog liever even hierquote:Op maandag 9 mei 2022 12:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is nu bij God. Maak je geen zorgen Tarado
Op Twitter lees ik dat het komt door de vaccins.quote:
Dan zal dat wel zo zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op Twitter lees ik dat het komt door de vaccins.
Apart menneke is het.quote:
Ik ben welkom daar. Erg mooi.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:Neef_wuppie !
Al zin in het warme bad morgen? Of ben je daar verbannen.
Nooit, maar dan ook, nooit meer.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg jammer, hopelijk donder je snel weer op.
Bedankt voor een artikel van 4,5 jaar oud.quote:
Ik plaatse hier net een bekende quote bij maar @GGMM heeft geen historisch besef en hangt hier de Gözübüyük uit. Helaas zullen vele van jullie in ongewis blijven.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is Lukoki las ik.
https://nos.nl/index.php/(...)u-verdachte-opgepakt
Je snapt er weer eens niets van.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bedankt voor een artikel van 4,5 jaar oud.
Ik zag de helft van de post niet dus het eerste slippertje sinds mijn rentree is alweer gemaakt. Hoop niet dat ik je dag heb verstierd. Sorry.quote:
Ik zal proberen me hier overheen te zetten, maar makkelijk zal het niet gaan!quote:Op maandag 9 mei 2022 14:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zag de helft van de post niet dus het eerste slippertje sinds mijn rentree is alweer gemaakt. Hoop niet dat ik je dag heb verstierd. Sorry.
Misschien kan @KingRoland een kruisje voor je slaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal proberen me hier overheen te zetten, maar makkelijk zal het niet gaan!
woont/woonde hij in Rotterdam?quote:Op maandag 9 mei 2022 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is Lukoki las ik.
https://nos.nl/index.php/(...)u-verdachte-opgepakt
Geen idee, ik volg hem niet zo, het laatste dat ik van hem weet is dat hij een knieblessure had en bij Twente is weggestuurd nadat hij zijn vriendin had mishandeld.quote:
Snap ik heel erg goed. DHL is echt een kutbedrijf.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
5 mei overdag iets besteld, zelfde dag verzonden.
6 mei: verwerkt op het sorteercentrum
7 mei: verwerkt op het sorteercentrum
Vervolgens geen updates meer.
DHLED. @:lange_lans Ik ben WOEST.
Je kunt ook BLACKED zijn, dat is misschien iets erger. Even wat gerustellende woorden van mijn kant.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
5 mei overdag iets besteld, zelfde dag verzonden.
6 mei: verwerkt op het sorteercentrum
7 mei: verwerkt op het sorteercentrum
Vervolgens geen updates meer.
DHLED. @:lange_lans Ik ben WOEST.
Rare associatiequote:Op maandag 9 mei 2022 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt ook BLACKED zijn, dat is misschien iets erger. Even wat gerustellende woorden van mijn kant.
Dit is gek.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kunt ook BLACKED zijn, dat is misschien iets erger. Even wat gerustellende woorden van mijn kant.
Dit stelt me niet gerust.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)lijk-werk-afgeleverdquote:
Het is te hopen dat de bezorger (waarschijnlijk in de loop van volgende week) roomblank is. Anders heb je alsnog best of both worlds.quote:
Zolang ze met die staalborstel uit de buurt van je edele delen blijft komt het wel goed. Fijn dat je erweer bent Herman.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:52 schreef tong80 het volgende:
Laatste restjes bloed moesten uit m'n haar worden gewassen. Moet bij mij zittend en onder begeleiding. Dikke pech. Ik trof de verpleegster uit One flew over the cuckoo's nest. Ze deed het nog net niet met een staalborstel.
Voelde me even jack Nickelson.
Tong
Zverev moet niet zo janken. AlcarazGOD. Die gast is zo bizar goed.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)lijk-werk-afgeleverd
Alsof je niet 's nachts bezig kan zijn met een hobby.
Wel een Babolat proleet.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zverev moet niet zo janken. AlcarazGOD. Die gast is zo bizar goed.
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zverev moet niet zo janken. AlcarazGOD. Die gast is zo bizar goed.
BabolatGoden. Ik speel, net als Alcaraz, met de Babolat Pure Aero.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel een Babolat proleet.
Maar het is hem vergeven.
Gaat Carlos the GOAT worden?quote:Op maandag 9 mei 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BabolatGoden. Ik speel, net als Alcaraz, met de Babolat Pure Aero.
Meestal ook met Babolat ballen trouwens.
Ik zou niet weten waarom niet. Hij komt net kijken en staat nu al 6e op de wereldranglijst. En bijna de gehele top 5 is hij eigenlijk al voorbij, op alle fronten. Alleen Medvedev kan zijn mond nog snoeren.quote:
Macaroni, of iig wat er voor door gaat.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Wraps met kip.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Carbonara met een salade.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Behoor jij tot deze groep?quote:Op maandag 9 mei 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van dit gebruik had ik echt nog nooit gehoord.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoor jij tot deze groep?
NWS / Kwart Nederlanders wast rauwe kip
Hoe maak je de Carbonara?quote:
Nee.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2022 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Macaroni kun je echt zo lekker maken als je maar wil. Ik doe er altijd heel veel lekkers door. Gerulde gehakt en hamblokjes en balletjes gehakt en een gehaktbrood wat ze bij de Appie verkopen. En dan veel geraspte kaas er over. Kookroom en crème fraiche er door.Zo lekker. Koolsla er bij. Mocht er ooit een VBL meet komen dan maak ik dat voor jullie.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Macaroni, of iig wat er voor door gaat.
500g rundergehakt gekruid, 800gr macaronigroenten, 40g tomatenpuree.
@GGMM plan de VBL meet maar in!quote:Op maandag 9 mei 2022 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Macaroni kun je echt zo lekker maken als je maar wil. Ik doe er altijd heel veel lekkers door. Gerulde gehakt en hamblokjes en balletjes gehakt en een gehaktbrood wat ze bij de Appie verkopen. 3n dan veel kaas er over. Kookroom en crème fraiche er door.Zo lekker. Mocht er ooit een VBL meet komen dan maak ik dat voor jullie.
wtfquote:Op maandag 9 mei 2022 18:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed om te horenquote:Op maandag 9 mei 2022 18:46 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen @:KingRoland op deze dramaandag @:Caland
Volgens mij houd jij erg van gehakt.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[sE[/s]
[..]
Macaroni kun je echt zo lekker maken als je maar wil. Ik doe er altijd heel veel lekkers door. Gerulde gehakt en hamblokjes en balletjes gehakt en een gehaktbrood wat ze bij de Appie verkopen. En dan veel geraspte kaas er over. Kookroom en crème fraiche er door.Zo lekker. Koolsla er bij. Mocht er ooit een VBL meet komen dan maak ik dat voor jullie.
Je snapt het ALWEER niet.quote:
Gewoon geen zin om jou dat te vertellen. Gaat je ten eerste helemaal niks aan en ik mag jou totaal niet.quote:
Sorry, maar ik kan er verder ook weinig aan doen dat er een hoop dingen zijn die jij niet begrijpt. Heb je er wel eens aan gedacht om wat minder drugs te gebruiken?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon geen zin om jou dat te vertellen. Gaat je ten eerste helemaal niks aan en ik mag jou totaal niet.
Ik heb dan een crematie.quote:Op maandag 9 mei 2022 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mocht er ooit een VBL meet komen dan maak ik dat voor jullie.
Het gaat wel om het geheime Carbonararecept van @Elan , jij begrijpt heus wel dat de emoties dan wat hoog op kunnen lopen.quote:
Precies om dit soort posts dus.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan er verder ook weinig aan doen dat er een hoop dingen zijn die jij niet begrijpt. Heb je er wel eens aan gedacht om wat minder drugs te gebruiken?
quote:
Jeetje, een beetje gezonde opbouwende kritiek is blijkbaar niet aan jou besteed.quote:
Ik ook @Haags !quote:Op maandag 9 mei 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
Zo haatdragend ken ik @:elan helemaal niet. Ik moet hier even van bijkomen.
Valt wel mee mag die vent gewoon niet maat. Iets anders: Volgende week de airco weer aanquote:Op maandag 9 mei 2022 19:11 schreef Haags het volgende:
Zo haatdragend ken ik @:elan helemaal niet. Ik moet hier even van bijkomen.
Ligt er aan van wie he.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, een beetje gezonde opbouwende kritiek is blijkbaar niet aan jou besteed.
Moet het nog maar zien hoor. Het is opzich wel prima weer nu, lekker temperatuurtje ook maar morgen wordt hier al minder warm dan eerder voorspeld.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt wel mee mag die vent gewoon niet maat. Iets anders: Volgende week de airco weer aan.
Dacht bijna voor niks aangeschaft.
Niet doen!!! Dit ligt HEEL ERG gevoelig bij @Elan !quote:Op maandag 9 mei 2022 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij dat? En zo ja, heb je een recept?
Dank je, je hebt net op tijd een meltdown weten te voorkomen!quote:Op maandag 9 mei 2022 19:15 schreef fetX het volgende:
Ik vind het allemaal maar vervelend voor @:afcniels en wil bij deze laten weten dat ik hem een prima user vind
Zo moeilijk is dat niet hoor.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij dat? En zo ja, heb je een recept?
Dat is waar aan zee sowieso vaak wat koeler.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien hoor. Het is opzich wel prima weer nu, lekker temperatuurtje ook maar morgen wordt hier al minder warm dan eerder voorspeld.
Dat kan ik ook weleens proberen.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet hoor.
https://www.charcuterie.n(...)nse-pasta-carbonara/
Dit is het idee. Al gebruik ik meestal een stuk pancetta. En geen parmezaan.
Die zon schroeit wel aardig door nu op de huid. Kolere zeg.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is waar aan zee sowieso vaak wat koeler.
Ja wel lekker man. Ga je nog op vakantie?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zon schroeit wel aardig door nu op de huid. Kolere zeg.
Zongenot beste genot.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent toch geen rooie?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Truste makkerquote:Op maandag 9 mei 2022 19:58 schreef tong80 het volgende:
Vroeg slapen vandaag. Welterusten voor straks.
Tong
Hoe gaat het nu, Tong? Beetje beter al met al? Hoop hetquote:Op maandag 9 mei 2022 19:58 schreef tong80 het volgende:
Vroeg slapen vandaag. Welterusten voor straks.
Tong
Genot.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja eind juli naar Spanje. En jij?
[..]
Nee dat is @:drizzt
Twee is altijd beter dan éénquote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ben moe en gebruik rollator lavenderr. Donderdag naar umc Utrecht vrijdag krijg ik twee pacemakers
Trusten
Tong
Sterkte met alles, Tong. Zal aan je denken en hopen dat het snel weer wat beter met je gaat xxquote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
Ben moe en gebruik rollator lavenderr. Donderdag naar umc Utrecht vrijdag krijg ik twee pacemakers
Trusten
Tong
Als ik het kan kan jij het zeker. Je moet alleen wel zorgen dat de pasta net iets is afgekoeld anders krijg je roerei.quote:
Sterkte.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Tong
1 voor ritme en ander voor corrigeren van het pompenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterkte.
Waarom twee eigenlijk, je hebt toch maar een hart?
Een Ajacied met twee pacemakers. Gewoon.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Tong
Eentje voor de handel natuurlijk, zo zijn ze.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Een Ajacied met twee pacemakers. Gewoon.
@:caland
Daar zal ik dan aan denken. Dank, Elanquote:Op maandag 9 mei 2022 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ik het kan kan jij het zeker. Je moet alleen wel zorgen dat de pasta net iets is afgekoeld anders krijg je roerei.
Ik ook.quote:
Goed bezig maat, ben ik nu aan het doen maar ben wel klaar om 21:59quote:Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:caland @:yvonne @:coco @:oriente @:onlogisch @:jojoortje
stukje nft's en yieldfarming zeker?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen geld meer alles zit ik eerdere dips
THE LORDquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:onlogisch @:scrummie @:de_kraam @:caland @:fetx @:3rr0r @:wereldgozer
Deze GOD was zaterdag voor mij aan het warmlopen. We stonden al ruim genoeg voor dus invallen vond Hofland uiteindelijk niet nodig. Sparen voor komende woensdag tegen Cambuur @:maxi-mus .
[ afbeelding ]
De Lordquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze GOD was zaterdag voor mij aan het warmlopen. We stonden al ruim genoeg voor dus invallen vond Hofland uiteindelijk niet nodig. Sparen voor komende woensdag tegen Cambuur @:maxi-mus .
[ afbeelding ]
Goed. Even skeere tijden want net een huis gekocht. Mijn vriendin heeft werk in de omgeving en ik moet nog iets vinden. Dan gaan we sparen voor zonnepanelen en daarna een sauna. @Lenny_Leonardquote:Op maandag 9 mei 2022 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tjacka! Hoe gaat het met jou in deze tijden? Zo lang niet gesproken![]()
die heb ik live in actie gezien tegen azquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
We houden van je maat.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Tong
succes tongquote:Op maandag 9 mei 2022 20:12 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Tong
Klinkt echt goed! Fijn voor julliequote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed. Even skeere tijden want net een huis gekocht. Mijn vriendin heeft werk in de omgeving en ik moet nog iets vinden. Dan gaan we sparen voor zonnepanelen en daarna een sauna. @:lenny_leonard
ik heb ook een sauna genomen, genot hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Goed. Even skeere tijden want net een huis gekocht. Mijn vriendin heeft werk in de omgeving en ik moet nog iets vinden. Dan gaan we sparen voor zonnepanelen en daarna een sauna. @:lenny_leonard
Ja komt ook goed. Alleen twijfel of ik een carrière wil hebben of een makkelijk kutbaantje. Wij nemen geen kinderen dus geld is het probleem niet...quote:
Lekker maat. Wat voor sauna heb je?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ook een sauna genomen, genot hoor
voor zonnepanelen moet je gewoon zo'n groene lening (en/of subsidie van de gemeente) scoren
Ik heb al een jacuzzi dus zou er mooi bijpassen. Buitenkeuken wilde ik ook maar mijn vriendin is zo weinig buiten dat ik dat geld wel even in mijn portefeuille hou. Ik heb nog een goed gascontract tot september 2023. Dus ik heb geen haast.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ook een sauna genomen, genot hoor
voor zonnepanelen moet je gewoon zo'n groene lening (en/of subsidie van de gemeente) scoren
Ik zit te twijfelen over zo'n houten. Alleen bang dat je dan ruzie met de buren krijg.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat voor sauna heb je?
Ik heb een Finse droogsauna. Kost mokerveel energie, maar toch zonnepanelen dus men vatte ze nie.
80% BTC en wat Cardano en ETH. Alles valt of staat toch letterlijk bij BTC. Moet je dus gaan anticiperen op wat beloftes wetende dat het gros van de altcoins over 5 jaar waarschijnlijk niet meer bestaat .quote:
ik vind het altijd gek dat mensen samen in bad willen zitten in hun tuinquote:Op maandag 9 mei 2022 21:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb al een jacuzzi dus zou er mooi bijpassen. Buitenkeuken wilde ik ook maar mijn vriendin is zo weinig buiten dat ik dat geld wel even in mijn portefeuille hou. Ik heb nog een goed gascontract tot september 2023. Dus ik heb geen haast.
Sorry ik ga hier niet op klikken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:38 schreef Coco het volgende:
Graag review van de trailer.
@:maxi-mus @:GGMM @:Scrummie @:JR-Style-93 @:FireFox1
Waarom zou je daar ruzie over krijgen? Hout is toch de enige logische keuze?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen over zo'n houten. Alleen bang dat je dan ruzie met de buren krijg.
ik heb ook zo'n tonnetjequote:Op maandag 9 mei 2022 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat voor sauna heb je?
Ik heb een Finse droogsauna. Kost mokerveel energie, maar toch zonnepanelen dus men vatte ze nie.
Ik bedoel houtgestookte. Dat vind ik persoonlijk de lekkerste sauna.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je daar ruzie over krijgen? Hout is toch de enige logische keuze?
Maak je daar maar geen zorgen om. Bij jou heeft niemand die angst.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het altijd gek dat mensen samen in bad willen zitten in hun tuin
maar kan aan mij liggen
Nou, dan zie ik alleen maar een rooskleurige toekomst voor jullie.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja komt ook goed. Alleen twijfel of ik een carrière wil hebben of een makkelijk kutbaantje. Wij nemen geen kinderen dus geld is het probleem niet...
Nee joh.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef aTypisch het volgende:
geniet er nog maar even van
alles gaat kapot
Ja misschien maar iets zoeken in waar ik 4 dagen kan werken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik alleen maar een rooskleurige toekomst voor jullie.
wtfquote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja komt ook goed. Alleen twijfel of ik een carrière wil hebben of een makkelijk kutbaantje. Wij nemen geen kinderen dus geld is het probleem niet...
Erg blauw.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:38 schreef Coco het volgende:
Graag review van de trailer.
@:maxi-mus @:GGMM @:Scrummie @:JR-Style-93 @:FireFox1
oh ik dacht je het weer over het economische systeem hadquote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb het over de jacuzzi he
niet je vriendin
LordGodquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Veel werk maat. Maar snap ik. Ieder z'n ding.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel houtgestookte. Dat vind ik persoonlijk de lekkerste sauna.
ja dat hoort daar bijquote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik dacht je het weer over het economische systeem had
worden wel kapot heet en ruikt lekkerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel werk maat. Maar snap ik. Ieder z'n ding.
Denken dat je in 2050 nog een huis mag bezittenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef aTypisch het volgende:
geniet er nog maar even van
alles gaat kapot
zal wel meevallen allemaalquote:
it is for your safety, citizenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Denken dat je in 2050 nog een huis mag bezitten![]()
Live in pod eat the bugs genot
Wat is er mis met huisman zijn?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet schoonmaken. Nooit verwacht dat ik een burgerlijk leven zo fijn zou vinden.quote:
Dan vraag je je vriendin dat toch te doen en noem je het emancipatie.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet schoonmaken. Nooit verwacht dat ik een burgerlijk leven zo fijn zou vinden.
Hier heb je een heel goed punt!quote:
Ja maar werken is ook niks. Moet je in godsnaam doen met geld.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan vraag je je vriendin dat toch te doen en noem je het emancipatie.
[..]
Hier heb je een heel goed punt!
Je kont afvegen en anders bitcoin kopen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja maar werken is ook niks. Moet je in godsnaam doen met geld.
Morgen Scrummie! Lekker geslapen broeder??quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:06 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen
Woordle 325 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩🟨
⬛⬛🟨🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 121 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟨🟩🟩
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:24 schreef tong80 het volgende:
Waar ik gisteren sprak over twee pacemakers bedoelde ik natuurlijk by passes.
Tong
wanneer gaan ze dat doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:24 schreef tong80 het volgende:
Waar ik gisteren sprak over twee pacemakers bedoelde ik natuurlijk by passes.
Tong
Lampgod.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verwacht bezorgmoment
Dinsdag 10 mei
Tussen 10:00 - 15:00 uur
@:lange_lans
Meteen een nieuwe order geplaatst (lampen, serieus@:scrummie @:ggmm ).
Dat hoop ik ook maat. Mijn vorige buitenlamp bij de schuur was gesneuveld dus het is nu ERG donker daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lampgod.
Moge de lamp licht brengen in duistere tijden.
Mooie lamp maat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook maat. Mijn vorige buitenlamp bij de schuur was gesneuveld dus het is nu ERG donker daar.
Nu een Philips Hue Lucca wandlamp besteld.
@Taradoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:43 schreef tong80 het volgende:
Kan niet quoten met m'n mobieltje. Voor tarado. Donderdag opname vrijdag operatie.
Tong
popen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nog een half uurtje en dan mogen we de ik ga lunchen act weer opvoeren. Sta te popen.
succes!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:43 schreef tong80 het volgende:
Kan niet quoten met m'n mobieltje. Voor tarado. Donderdag opname vrijdag operatie.
Tong
Erg verstandig van je. Ik doe dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik.![]()
Gelukkig gaan we bijna lunchen
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg verstandig van je. Ik doe dat ook.
Zou raar zijn als jij dat voor mij ging bepalen inderdaad. Wie denk je dat je bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |