Net zoals @Neef_Wuppie die tenminste manieren heeft.quote:
Ik vind de nacompetitie eigenlijk iets minder leuk geworden nu er nog maar één Eredivisie-team aan meedoet.quote:
Erg leuke rubriek altijd. Nacompetitie is puur genot.quote:
Ik had daar vorig seizoen weinig last van. 2 teams eruit vind ik juist een goede regel.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de nacompetitie eigenlijk iets minder leuk geworden nu er nog maar één Eredivisie-team aan meedoet.
Ik wou dat ze die regel nooit veranderd hadden.
Dan moeten hullie winnen bij Cambuur, dat moet lukken.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuke rubriek altijd. Nacompetitie is puur genot.
Hopelijk mogen wij daar ook nog in meespelen.
Mee eens. Voor de doorstroom is het prima, maar erg jammer voor de nacompetitie.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de nacompetitie eigenlijk iets minder leuk geworden nu er nog maar één Eredivisie-team aan meedoet.
Ik wou dat ze die regel nooit veranderd hadden.
Op kunstgras toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten hullie winnen bij Cambuur, dat moet lukken.
Kan de nacompetitie nog halen voor Europees voetbal. Maar het draait al maanden niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op kunstgras toch?
Lastig, want we hebben spelers die het gras opvreten.
Als we verliezen en sparta wint van het zeer onsympathieke Zwolle is het al klaar.
Speelt cambuur nog ergens om?
Een kinderhand is snel gevuld!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel genot dat er doordeweeks gespeeld wordt en dat alles tegelijkertijd gespeeld wordt, daar geniet ik altijd erg van
Schakelgenot.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het wel genot dat er doordeweeks gespeeld wordt en dat alles tegelijkertijd gespeeld wordt, daar geniet ik altijd erg van
bof jij even!quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Ja jij ga niet naar het stadion en je hebt geen werk. dat is dan makkelijk pratenquote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef GGMM het volgende:
Is toch zo. Ik moet godverdomme eerder weg van werk en dag erna vrij nemen en meneertje ggmm vindt zo'n doordeweekse wedstrijd wel leuk.quote:
Wij spelen ELK seizoen doordeweeks óf uit bij Ajax óf uit bij Feyenoord waardoor ik die potten mis.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is toch zo. Ik moet godverdomme eerder weg van werk en dag erna vrij nemen en meneertje ggmm vindt zo'n doordeweekse wedstrijd wel leuk.
Ik kan dit bevestigen. Arenaquote:Op maandag 9 mei 2022 11:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wij spelen ELK seizoen doordeweeks óf uit bij Ajax óf uit bij Feyenoord waardoor ik die potten mis.
Dit seizoen zelfs allebei op woensdagavond.
Al schijnt de Arena als uitsupporter een werkelijke hel te zijn, blijft het een godsschandaal.
Zat gister bij Vitas in het thuisvak. Hele wedstrijd volgehouden. Vorige keer hielden we het 4 minuten vol.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:10 schreef Caland het volgende:
Mensen die in Nederland in uitvakken gaan zitten hebben doorgaans een hele kleine piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |