Ik zie dat de Paul smiley ook bij jou is ingeburgerd?quote:
Ik kom daar wel hoor.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:23 schreef Maanvis het volgende:
GC / Beterschap en sterkte Tong80 staat in GC ikw eet dat jjullie daar nooit komen
Bah, ruim je het wel ff op danquote:
Ja.quote:
quote:
Nee, ik moest gewoon kakken.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie dat de Paul smiley ook bij jou is ingeburgerd?
welke heeft gewonnen?quote:
De haas.quote:
wyppiequote:
quote:
In nog geen duizend jaar.quote:
Gizzy.quote:
Heertje PLY.quote:
GA ik zo wel doen achter. Moest ff nwe accu in mijn auto. Zat steeds te klooien met startonderbreker en auto op tilt. Scheen te accu toch ff te weinig pit te hebbenquote:Op maandag 9 mei 2022 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heertje PLY.![]()
Ben je aan het genieten?
Ampère probleem dan, dus goed mogelijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:12 schreef PLY het volgende:
[..]
GA ik zo wel doen achter. Moest ff nwe accu in mijn auto. Zat steeds te klooien met startonderbreker en auto op tilt. Scheen te accu toch ff te weinig pit te hebben
Heer Ferrous.quote:
ik heb nergens woorden voorquote:
Hier alles wel,met u dan?quote:
MrsL.quote:
Ze gebruikt ook filmquotes tijdens haar getuigenis.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:43 schreef Maanvis het volgende:
@:freshfruit deze stream duurt bijna 4 uur maar is zeer interessant
Amber Heard BUSTED Changing Story (Video & Audio), Depp v Heard Q&A, and Super-Chat Catch Up Stream.
o jij volgt dat forum natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2022 14:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt ook filmquotes tijdens haar getuigenis.
Ff lekker uitzakken van het zware weekend, was vroeg klaar gelukkig. En zo ff naar de appie dan bankhangenquote:Op maandag 9 mei 2022 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier alles wel,met u dan?
En op FOK! is de boel helemaal verspreid lijkt het.
Ik krijg ook info van Soul. Die komt dan woest binnenstormen van : "Kijk wat ze doet."quote:
Ik vond die muppet wel geniaal trouwens.quote:
Foshi post nog wel.Check VIV in SC.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond die muppet wel geniaal trouwens.
die zal wel wat beesten hebben die minder giftig zijn dan amberquote:Op maandag 9 mei 2022 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg ook info van Soul. Die komt dan woest binnenstormen van : "Kijk wat ze doet."
Dat wel,maar ze is zelf wel giftig op Amber.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die zal wel wat beesten hebben die minder giftig zijn dan amber
Genietsje.quote:
Doe ik vanavondquote:Op maandag 9 mei 2022 14:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja het is een zege zo. Ff wandelen zo ook.
"Huilie"quote:
Je hebt net kibbeling gehad.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op maandag 9 mei 2022 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
Een ton op de bankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die dame van VOLT is ook een optie.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en nu wil je hem als dts mod of...?
quote:
The bitch is back.quote:
quote:
Heb nog niet eerder gepost vandaagquote:
Heel heel veel plezier samen en geniet ervanquote:Op maandag 9 mei 2022 17:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]![]()
ben er effetjes
zo ff kijken wat ze bij de supermercado hebben en straks tapas en alcohol denk ik
![]()
Dat is toch geen drugs?quote:Op maandag 9 mei 2022 18:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://lc.nl/friesland/D(...)mokkel-27668883.html
Ik vind het ook beetje vreemdquote:
Is het ook,en die Marlies is koekoek.quote:
Ik ken de verdere context rondom die tweet/mevrouw niet maar in sommige situaties kan ik me voorstellen dat euthanasie geen gekke optie is.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het ook,en die Marlies is koekoek.
Ik vind het niet raar dat Paul hem plaatst Ik had het ook kunnen doen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken de verdere context rondom die tweet/mevrouw niet maar in sommige situaties kan ik me voorstellen dat euthanasie geen gekke optie is.
Ah op die manier, dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat Paul hem plaatst Ik had het ook kunnen doen.
Heb er 2x bijgezeten bij dierbaren dus ff flashback.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat Paul hem plaatst Ik had het ook kunnen doen.
Het lijkt of ze steeds beter aan het worden is.quote:
WE WORDEN KAMPIOENquote:Op maandag 9 mei 2022 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt of ze steeds beter aan het worden is.
Dat denk ik niet,maar ze komt wel hoog.quote:
Mooie stem hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lijkt of ze steeds beter aan het worden is.
Dat staat al vast.quote:
Met een leuke gay?quote:
Hi fans. Joehoe.quote:
Wie is nu weer de ongelukkige?quote:
En van die leren chaps ook hee.quote:
Ik heb nu al medelijden met hemquote:
quote:
Gay is okee Paul.quote:
Paul lijkt me meer een bottom.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja hoor niks mee. met Paul ook niet, alleen niet bukken in zijn buurt
En waar ga je nu heen?quote:Op maandag 9 mei 2022 22:44 schreef Paul het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)pLqUUTHuisiqOz1HCfpg
Wat een triestheid.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:44 schreef Paul het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)pLqUUTHuisiqOz1HCfpg
Ben weleens voor de gein naar een peepshow geweest op een vrijgezellen avond. Was een kennis die heel klein was, dus gooit geld erin luikje open en gelijk weer dicht. Ze dacht dat het een kind wasquote:
De laatste keer dat ik op de Wallen was vond ik het zo erg dat ik zo snel mogelijk weg wilde.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben weleens voor de gein naar een peepshow geweest op een vrijgezellen avond. Was een kennis die heel klein was, dus gooit geld erin luikje open en gelijk weer dicht. Ze dacht dat het een kind washele avond slappe lach gehad toen
Ik denk 30j geleden voor het laatst daar eens gelopen. Toen was wel leuk in die cafees. Hoor nu ook dat er weinig aan isquote:Op maandag 9 mei 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op de Wallen was vond ik het zo erg dat ik zo snel mogelijk weg wilde.
hier kwam ik weleens paar jaar terug, vriend van me. Maar is gestopt.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit wel een keer in een kroegje geweest waar het heel gezellig was.
Waren we met een camper daar geparkeerd.
Dat zijn echt leuke kroegen.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:02 schreef PLY het volgende:
[..]
hier kwam ik weleens paar jaar terug, vriend van me. Maar is gestopt.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 9 mei 2022 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
In mijn tijd had je ook de nachtkroegen,dat was best spannend.
Wel een mooie tijd,zou die mensen nog weleens willen spreken.quote:
Echt top.quote:
Doe mij een pikketanesie.quote:
Ik zoek ze wel ff op binnekortquote:Op maandag 9 mei 2022 23:19 schreef Paul het volgende:
Tante Leen is wel een bazinnetje ja, had laatst nog es gekeken of er interviews met haar bestaan maar kon niet vinden hee, dus filmpje
Zijn er genoeg.quote:
Als je fbook hebt, ff lid worden van old Amsterdam of oud Amsterdam. Nou haal ik er kaas bij ofzoquote:Op maandag 9 mei 2022 23:19 schreef Paul het volgende:
Tante Leen is wel een bazinnetje ja, had laatst nog es gekeken of er interviews met haar bestaan maar kon niet vinden hee, dus filmpje
Of wij zijn scherp.quote:
Ik had een oom die zendamateur was.En ze zelf ook bouwde.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Bij ons thuis werd vaak dit soort muziek gedraaid vroeger
Mooi is dat hequote:Op maandag 9 mei 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een oom die zendamateur was.En ze zelf ook bouwde.
ik ken heel veel van die muziek nog.
Mijn pleegzus en haar vriend hebben een online zender nu.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 23:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Word altijd(meestal) in de Amsterdam arena gespeeld.
Mijn vader deed dat met Boudewijn de Groot.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:54 schreef PLY het volgende:
draaide mijn ma vaak, dan rende ik naar buiten
quote:Op maandag 9 mei 2022 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader deed dat met Boudewijn de Groot.
Dan wist ik dat ze ruzie hadden.
Lach maar,Dat was niet leuk. voor mijn moeder.quote:
Nee snap ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lach maar,Dat was niet leuk. voor mijn moeder.
Hemaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Nog de laatste bolkjes voor het slapen
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
Mannen, vrouwen, dames, heren, jongens, meisjes ik heb een nationale mededeling: Houd ramen en deuren gesloten tot verdere mededelingen.
Muis heeft net geruft, de buitenlucht is niet veilig voor menselijke consumptie!
quote:
Straks ruikt de NAM letterlijk geld en komen ze bij jou gas winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
Mannen, vrouwen, dames, heren, jongens, meisjes ik heb een nationale mededeling: Houd ramen en deuren gesloten tot verdere mededelingen.
Muis heeft net geruft, de buitenlucht is niet veilig voor menselijke consumptie!
Die zijn al een jaar geleden langs geweest, hoe denk je anders dat jij je gas fornuis nog zo goedkoop kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks ruikt de NAM letterlijk geld en komen ze bij jou gas winnen
quote:
Trustequote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:18 schreef PLY het volgende:
Ik ga pitten, was weer ff gezellig. Ot moan alle![]()
Slaap lekker kerel!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:18 schreef PLY het volgende:
Lekker slipe. freon.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:18 schreef PLY het volgende:
MrsL.quote:
Jep. Dat zeg ik. Ik moet via Hilversum naar Utrecht, daar de ic naar den Bosch en vervolgens een sprinter naar Vught. Tadaa, meer dan een uur vertraging, lekker cashen.quote:
Ik zie een verdienmodel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jep. Dat zeg ik. Ik moet via Hilversum naar Utrecht, daar de ic naar den Bosch en vervolgens een sprinter naar Vught. Tadaa, meer dan een uur vertraging, lekker cashen.
beter een gtbv dan een btgvquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:30 schreef DJMO het volgende:
Op de bonnefooi in de trein stappen met geen specifiek reisdoel, maar er zijn zoveel aanrijdingen dat ik maar een bestemming heb gekozen waar er minimaal een half uur vertraging is. Even gtbv binnenharken.
Eigenlijk had ik vandaag in de kop van NH willen blijven, maar toen ik de bende op het spoor zag, gekozen voor Vughtquote:
een watquote:
quote:
Btgv. Benaderings techniek (of tactiek) gevaarlijke verdachte.quote:
Omdat ik de afkorting regelmatig tegenkom in politie berichten.quote:
er lopen te veel gevaarlijke verdachten rond op het forumquote:
dan kan je ons lekker gezelschap houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:56 schreef DJMO het volgende:
En zo te zien ga ik m'n overstap op Hilversum ook missen.
Doe ik toch wel als ik aan het reizen ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je ons lekker gezelschap houden
Ketsjiiing.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:56 schreef DJMO het volgende:
En zo te zien ga ik m'n overstap op Hilversum ook missen.
Dit is echt een geweldig Twitteraccount.@Pullup is ook fan.quote:
Staan wel leuke tweets tussenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is echt een geweldig Twitteraccount.@:Pullup is ook fan.
Dat ik dit plaatje al een paar keer in het verleden heb zien langskomenquote:
quote:
Oh dat zal best. sommige plaatsen dwalen heel internet rondquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat ik dit plaatje al een paar keer in het verleden heb zien langskomen
Ik heb me bij wijze van uitzondering maar eens aan het mobiel posten van nieuws gewaagdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je ons lekker gezelschap houden
Nou zeg wat belachelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
Menselijke verbinding,maar boeren zijn niet welkom.![]()
[ afbeelding ]
En dat in Friesland,ik ben booswoest.quote:
Missie geslaagd tochquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb me bij wijze van uitzondering maar eens aan het mobiel posten van nieuws gewaagd
Diverse aanrijdingen op het spoor zorgen voor vertraging en overlast
Wat moet DKV ook in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Snap ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat in Friesland,ik ben booswoest.![]()
Ik snap deze ook niet.Een goede reden om die dag de binnenstad te mijden.quote:
Hoe kom je erbij dat boeren niet mogen komen, ik zie het er niet bij staan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
NO FARMERS.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat boeren niet mogen komen, ik zie het er niet bij staan.
Cambuur Heerenveen dingetje, Heerenveen zijn de boeren of DKV immers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet.Een goede reden om die dag de binnenstad te mijden.
Het gaat niet over voetbal skatsje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Cambuur Heerenveen dingetje, Heerenveen zijn de boeren of DKV immers.
Was een grapje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat niet over voetbal skatsje.
Ik lig echt in een deuk.quote:
quote:
Wel goed nu met zusje?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben een beetje melig, had nachtwacht bij mijn zus in zh het ging nogal raar. maar 3 uurtjes slaap gehad.
Welke film was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh dit is zonde.
https://lc.nl/friesland/t(...)ing-op-27671322.html
Altijd zo'n indrukwekkend gezicht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat blijft ook een favoriet idd.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Sterkte gewenst,kan jij het nog wel aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Tnx.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte gewenst,kan jij het nog wel aan?
Ja,maar ik ben daar niet welkom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef DJMO het volgende:
MUZ / De 7 van je leven ...
Hebben jullie deze al gezien?
Ik krijg daar een ban omdat ik liedjes van Jan Rot plaats samen met @chufi als een eerbetoon.quote:
Nog steeds man man..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg daar een ban omdat ik liedjes van Jan Rot plaats samen met @:chufi als een eerbetoon.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg daar een ban omdat ik liedjes van Jan Rot plaats samen met @:chufi als een eerbetoon.
Dat mocht niet.quote:
oke en wat is daar het practisch nut van in relatie tot de treinstoring?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Btgv. Benaderings techniek (of tactiek) gevaarlijke verdachte.
Ik zou maar voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow.![]()
Mogen we nog wel Oant moarn zeggen?
Past je rookworst er niet meer op?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:27 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom zijn er zulke kleine tafeltjes in die nieuwe sprinters bij een vierzitter @:djmo en geen prullenbakken maar alleen bij de deuren
De letters van de afkorting zijn hetzelfde, ze staan alleen in een andere volgorde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke en wat is daar het practisch nut van in relatie tot de treinstoring?
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Past je rookworst er niet meer op?
ik moet 0,89 per maand betalen om dat bericht te lezen...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Oh dit is zonde.
https://lc.nl/friesland/t(...)ing-op-27671322.html
Altijd zo'n indrukwekkend gezicht.
Ja, mijn team werkt voor Dela dus die site kenden we al langquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef DJMO het volgende:
MUZ / De 7 van je leven ...
Hebben jullie deze al gezien?
ja ik maak er niet voor niets een nieuwe meme van met een heel lange boze giraffequote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik moet 0,89 per maand betalen om dat bericht te lezen...
Ga je weer de gevangenis bezoekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:30 schreef DJMO het volgende:
Hehe. Ik ben in den Bosch. Nu 27 Minuten wachten op de overstap naar Vught
Ga je naar de PI?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:30 schreef DJMO het volgende:
Hehe. Ik ben in den Bosch. Nu 27 Minuten wachten op de overstap naar Vught
maar wat betekent gtbvquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
De letters van de afkorting zijn hetzelfde, ze staan alleen in een andere volgorde.
Geld terug bij vertragingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |