quote:"Het geluk behoort aan hen, die aan zichzelf genoeg hebben." - Aristoteles
Goh, wat inhoudelijk.quote:
42quote:Op zondag 8 mei 2022 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij nu bent?
[..]
Oh maar zo sta ik er over het algemeen ook wel in hoor. Alleen door ADHD, autisme en hoog sensitief zijn maakt dat ik voor veel zaken veel gevoeliger ben dan ik eigenlijk zou willen.
The answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everythingquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
The answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything
Nu ben je me kwijt hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 21:58 schreef laforest het volgende:
[..]
42 is ook het natuurlijke getal volgend op 41 en gevolgd door 43.
Ik ga slapen.quote:
Trusten und bis morgen!quote:
Verse koffie voor u:quote:Op maandag 9 mei 2022 07:18 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt zoekend om zich heen
Waar is nou die verse koffie?
Mooie spreuk om de dag mee te beginnenquote:
Eens.quote:
Een wandeling van 26 km door Amsterdam, vanaf noord naar het Amsterdamse bos om ergens in Amstelveen te eindigen.quote:
En 'verander' je dan in het wandelmeisje?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een wandeling van 26 km door Amsterdam, vanaf noord naar het Amsterdamse bos om ergens in Amstelveen te eindigen.
Ja, m'n focus ligt dan echt puur op de wandeling, de omgeving, tempo en hartslag, waterinname en rustpauzes. Tijdens de rustpauzes en ook tijdens het wandelen kijk ik wel regelmatig op FOK!quote:Op maandag 9 mei 2022 08:17 schreef laforest het volgende:
[..]
En 'verander' je dan in het wandelmeisje?
En je gaat tot Amstelveen? En dan? Trein terug? Hoe lang doe je daar over?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, m'n focus ligt dan echt puur op de wandeling, de omgeving, tempo en hartslag, waterinname en rustpauzes. Tijdens de rustpauzes en ook tijdens het wandelen kijk ik wel regelmatig op FOK!
Op de maandagen blijf ik bewust in de kop van NH. Rob pikt me na zijn werk op om me thuis te brengen. Net zoals op de vrijdagen, dan eindig ik meestal ergens in de zaanstreek, zodat hij niet zover hoeft te rijden. De dinsdagen en donderdagen kies ik meestal bestemmingen zoals de Utrechtse heuvelrug. Dan ben ik ruim een uur met het ov onderweg van en naar huis.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
En je gaat tot Amstelveen? En dan? Trein terug? Hoe lang doe je daar over?
quote:Op maandag 9 mei 2022 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de maandagen blijf ik bewust in de kop van NH. Rob pikt me na zijn werk op om me thuis te brengen. Net zoals op de vrijdagen, dan eindig ik meestal ergens in de zaanstreek, zodat hij niet zover hoeft te rijden. De dinsdagen en donderdagen kies ik meestal bestemmingen zoals de Utrechtse heuvelrug. Dan ben ik ruim een uur met het ov onderweg van en naar huis.
Ik heb geen betaalde baan. Afgelopen januari voorlopig arbeidsongeschikt verklaard vanwege adhd, ass, depressir/burnout en ptss. Het vrijwilligerswerk dat ik doe voor de FP is voldoende tegenprestatie voor mijn uitkering.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is een hoop lopen.
Je werkt niet? Of kun je dat combineren?
Begrijp ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen betaalde baan. Afgelopen januari voorlopig arbeidsongeschikt verklaard vanwege adhd, ass, depressir/burnout en ptss. Het vrijwilligerswerk dat ik doe voor de FP is voldoende tegenprestatie voor mijn uitkering.
Oh dat is heel mooi.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:53 schreef DJMO het volgende:
Tijdens het wandelen ben ik overigens makkelijk te herkennen door m'n reflectie jasje en de blauwe rugzak met rinkelbelletjes![]()
[ afbeelding ]
En ter duiding: dit soort pareltjes kom ik dus regelmatig tegen tijdens m'n wandelingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb tijdens het Westerborkpad en ook wel etappes van het waterliniepad vaak het gevoel dat ik jaloers op mezelf ben, dat ik zo bevoorrecht ben dat ik dit kan en mag doenquote:
Daar bij het Sterrenbos en die radiotelescopen?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het Westerborkpad en ook wel etappes van het waterliniepad vaak het gevoel dat ik jaloers op mezelf ben, dat ik zo bevoorrecht ben dat ik dit kan en mag doen
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolgingquote:Op maandag 9 mei 2022 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar bij het Sterrenbos en die radiotelescopen?
Jaloers op jezelf? Dat klinkt niet erg logisch.
In jouw beleving ben je dan eigenlijk jaloers op een (beste) deel van jezelf?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Nee klinkt niet logisch nee maar op zulke momenten is het alsof ik vanuit een andere dimensie maar mezelf kijk. Welkom in de wonderlijke wereld van ass
Veeeeeel te lang voor mij.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Nee klinkt niet logisch nee maar op zulke momenten is het alsof ik vanuit een andere dimensie maar mezelf kijk. Welkom in de wonderlijke wereld van ass
Ja en nee. Ik ben me er heel sterk van bewust dat ik in de gelegenheid ben om dit te doen, hiervan mag genieten en dat sommige mensen daar best jaloers op zijn. En die jaloersheid voel ik aan en ervaar ik dus ook zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
In jouw beleving ben je dan eigenlijk jaloers op een (beste) deel van jezelf?
Is het dan niet meer een combinatie van empathie en nederigheid?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben me er heel sterk van bewust dat ik in de gelegenheid ben om dit te doen, hiervan mag genieten en dat sommige mensen daar best jaloers op zijn. En die jaloersheid voel ik aan en ervaar ik dus ook zeg maar.
lekker.quote:
Weet ik niet. Serieus niet. Ik heb 15 km lang over deze vraag nagedacht.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Is het dan niet meer een combinatie van empathie en nederigheid?
quote:
Hij vroeg waar ik uithing, dus heb ik 'm hier maar heen geloktquote:Op maandag 9 mei 2022 13:25 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb!
Wat brengt jou hier vandaag?
Dat schreef Xun Kuang in de Xunzi. Confucius schreef/zei dat nooit. In Xunzi staat ongeveer zo:quote:Op maandag 9 mei 2022 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik niet. Serieus niet. Ik heb 15 km lang over deze vraag nagedacht.
Cofusius zei iets in de trant van : "wat ik hoor vergeet ik, wat ik zie onthoud ik, wat ik doe begrijp ik"
Als jij tegen mij zegt: ik ben verdrietig, dan doet mij dat vrij weinig tot niets. Maar als ik jouw emoties zie dan absorbeer ik die en begrijp ze. Dat begrip spiegel ik terug en maakt dat veel mensen mij begripvol vinden, maar dat kost me enorm veel energie. Wellicht dat ik daarom ook zo veel mogelijk vreemde mensen uit de weg ga.
Aww dat is lief.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij vroeg waar ik uithing, dus heb ik 'm hier maar heen gelokt
Ik ben aan zwerven op FOK!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:25 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb!
Wat brengt jou hier vandaag?
Dank u,tot zover zeer leerzaam.quote:
Waar hang je normaal uit op FOK!?quote:
Geweldig. Gewoon regelmatig terugkomen, want er komt nog veel meer bij.quote:
Twijfel is het begin van wijsheid.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Geweldig. Gewoon regelmatig terugkomen, want er komt nog veel meer bij.
Heel mooi, inderdaad.quote:
Ik ga voor de middelste.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:29 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Shotje? Net een symposium. 🤣
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Ik heb wel iets te drinken verdiend he?
* DJMO denkt spontaan aan UB40quote:
quote:
Moe, maar voldaan. Frustratie weggewandeld. Stilgestaan bij de dood en m'n zegeningen geteld. Letterlijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:48 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Proost meid. Hoe voel je je nu?
Klinkt als een productieve dag, in verschillende aspecten. Top.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Moe, maar voldaan. Frustratie weggewandeld. Stilgestaan bij de dood en m'n zegeningen geteld. Letterlijk.
quote:
Nog 2 video's in mijn lijstje van 7 geplaatst.quote:
Koffie altijd goed (in de ochtend dan, na 12:00'en drink ik water of alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Nog 2 video's in mijn lijstje van 7 geplaatst.
Koffie?
En die wijn dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koffie altijd goed (in de ochtend dan, na 12:00'en drink ik water of alcoholvrij bier)
Als het werk is gedaan, ik 's avonds thuis ben en nergens meer heen hoef, geniet ik graag van een wijntje idd. Maar dat is altijd pas aan het eind van de dag, rond een uur of half negen 's avonds.quote:
Ja, maar dat schreef je niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als het werk is gedaan, ik 's avonds thuis ben en nergens meer heen hoef, geniet ik graag van een wijntje idd. Maar dat is altijd pas aan het eind van de dag, rond een uur of half negen 's avonds.
Thnx. Even een croissant in de airfryer mikken. Hoef pas om kwart over negen bij de huisarts te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 06:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, maar dat schreef je niet.
Nou, hier een koffie.
[ afbeelding ]
Oh, ben je ziek?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Thnx. Even een croissant in de airfryer mikken. Hoef pas om kwart over negen bij de huisarts te zijn.
Nee, last van hoge bloeddruk, slik ik medicatie voor, maar ondanks dat blijft hij aan de hoge kant. Dus even voor controle langs en evt verhoging van medicatie.quote:
Heb je je dieet al geanalyseerd? Veel stress? Ik probeer zelf altijd oorzaken te bestrijden, niet symptomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, last van hoge bloeddruk, slik ik medicatie voor, maar ondanks dat blijft hij aan de hoge kant. Dus even voor controle langs en evt verhoging van medicatie.
Ik ben al jaren een verstokte roker. Meerdere malen geprobeerd om te stoppen, zonder succes. Wil dit jaar kijken naar acupunctuur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb je je dieet al geanalyseerd? Veel stress? Ik probeer zelf altijd oorzaken te bestrijden, niet symptomen.
Ah, roken liet ik weg omdat je zoveel loopt. Aannames zijn vaak fout.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben al jaren een verstokte roker. Meerdere malen geprobeerd om te stoppen, zonder succes. Wil dit jaar kijken naar acupunctuur.
Heb ik geprobeerd, werkte niet voor mij.quote:
Wat is Champix?quote:
https://rookvrijookjij.nl/champix-stoppen-met-rokenquote:
Klinkt vrij heftig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
https://rookvrijookjij.nl/champix-stoppen-met-roken
Rotzooi met hevige bijwerkingen als je pech hebt. Meen me ook te herinneren dat er een kankerverwekkende stof in bleek te zitten en daarom niet meer beschikbaar is. Het werkte wel als een tierelier. Had na 2 weken geen trek meer in een peuk. Alsof ik nog nooit gerookt had.
Waarom niet gewoon stoppen? Dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Rotzooi met hevige bijwerkingen als je pech hebt. Meen me ook te herinneren dat er een kankerverwekkende stof in bleek te zitten en daarom niet meer beschikbaar is. Het werkte wel als een tierelier. Had na 2 weken geen trek meer in een peuk. Alsof ik nog nooit gerookt had.
Nee, ik wil niet een bepaald iets horen, maar een redelijk antwoord op een redelijke vraag. Ik ben zelf ex-roker, dus ik denk dat ik die vraag gerust mag stellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:08 schreef Complotwappie het volgende:
Wil je horen dat ik daar te zwak voor was?
Klopt wel redelijk. Was ook een neuroot en poogde daar dmv peuken mee te copen. Vanaf dag één rookte ik een pakje p/d.
Dat heb ik met hypnose ervaren. Als roker naar binnen (op de stoep de laatste) en nad de hypnosessie nooit weer een sigaret aangeraakt. Alsof ik nooit gerookt had.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel goed. Waar ben jij geweest als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:07 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Dat heb ik met hypnose ervaren. Als roker naar binnen (op de stoep de laatste) en nad de hypnosessie nooit weer een sigaret aangeraakt. Alsof ik nooit gerookt had.
Zonder bijwerking, zonder enig verlangen. En dat na 20 jaar roken.
hypnosewerk.nlquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel goed. Waar ben jij geweest als ik vragen mag?
Thnx, even kijkenquote:
Succesverhaal dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:07 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Dat heb ik met hypnose ervaren. Als roker naar binnen (op de stoep de laatste) en nad de hypnosessie nooit weer een sigaret aangeraakt. Alsof ik nooit gerookt had.
Zonder bijwerking, zonder enig verlangen. En dat na 20 jaar roken.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:07 schreef Haushofer het volgende:
Nou, laat ik dan ook maar sociaal doen. Ik ben deze meivakantie voor de 2e keer vader geworden. Zombiemodus aan dus.![]()
Jij? Vader? Laat me niet lachen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:07 schreef Haushofer het volgende:
Nou, laat ik dan ook maar sociaal doen. Ik ben deze meivakantie voor de 2e keer vader geworden. Zombiemodus aan dus.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:06 schreef Haushofer het volgende:
Wow, een SC in F&L. Ik krijg zowaar een deja vu:
WFL / [WFL SC] Koffie^2
Oh supergaaf man!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:07 schreef Haushofer het volgende:
Wellicht zat er een libertarische gedachte achter.quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)sche-tanks~a8f063f5/quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:06 schreef laforest het volgende:
Zou de film World War Z de inspiratie zijn voor de Z op Russische tanks?
Dus ze zijn er nog niet uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)sche-tanks~a8f063f5/
Ik weet het niet hoor. Ik ben serieus van mening dat Poetin hetzelfde mankeert als Hitler in WOII. Compleet doorgedraaid die vent.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Dus ze zijn er nog niet uit.
Mijn theorie staat dus nog.
Ik denk niet dat hij doorgedraaid is. Dan was die oorlog denk ik nog veel bruter geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik ben serieus van mening dat Poetin hetzelfde mankeert als Hitler in WOII. Compleet doorgedraaid die vent.
Ik ben niet zo van de bubbels. Doe mij maar een stevige volle rode wijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:28 schreef laforest het volgende:
Hier heb ik een flesje van thuis staan.
Dit weekend maar eens openen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook 1 fles rode wijn van Marquis de Sade. Gekocht bij zijn Château in Lacoste, Frankrijk. Pierre Cardin woonde er toen (misschien niet het hele jaar rond).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de bubbels. Doe mij maar een stevige volle rode wijn
Wijn wordt bij mij niet oudquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 fles rode wijn van Marquis de Sade. Gekocht bij zijn Château in Lacoste, Frankrijk. Pierre Cardin woonde er toen (misschien niet het hele jaar rond).
Hoeft ook niet, toch?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef DJMO het volgende:
* DJMO slaperig een oog opendoet en rondgluurt of er nog koffie is
En ik hoop dat ik vandaag minder last van m'n spieren heb. Zo maar eens douchen en aankleden en een plan uitstippelen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mogguh en asje![]()
Hopelijk vandaag mijn kleurtje 😁
Toch geen griep? Warme douche is wel goed voor spieren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik hoop dat ik vandaag minder last van m'n spieren heb. Zo maar eens douchen en aankleden en een plan uitstippelen.
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Toch geen griep? Warme douche is wel goed voor spieren.
Is het dan niet beter die spier wat rust te geven dan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
DJMO in TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Nee, een of andere spier die vervelend begon te doen tijdens het wandelen.
Nee, in beweging blijven is beter, anders wordt het helemaal stijf en stramquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Is het dan niet beter die spier wat rust te geven dan?
Tenzij het een spierscheurtje is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, in beweging blijven is beter, anders wordt het helemaal stijf en stram
Ja, als er nu één naar de opvang is voelt dat al als vakantiequote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh supergaaf man!
Ik heb maar 1 kind, kan me voorstellen dat 2 best een uitdaging is.
Ik ben van alle markten thuisquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:03 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, als er nu één naar de opvang is voelt dat al als vakantie![]()
Gelukkig maken wij hele gemakkelijke kinderen die 's nachts gewoon doorslapen
Heb nog advil gel , even smeren en doorquote:
#letyourmindcontrolyourbodyquote:
Vergeef mij onwetendheid, maar alternatieve vierdaagse?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
#letyourmindcontrolyourbody
Heeft me vorig jaar ook door (de training voor) de alternatieve vierdaagse heen gesleept.
De gewone vierdaagse in Nijmegen werd afgelast vanwege corona, dus werden mensen in de gelegenheid gesteld om op eigen houtje een alternatieve te lopen. Vorig jaar liep ik van Alkmaar naar Nijmegen in vier dagen tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Vergeef mij onwetendheid, maar alternatieve vierdaagse?
Ah, okay. Ik snap het. Bedankt voor de aanvulling.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
De gewone vierdaagse in Nijmegen werd afgelast vanwege corona, dus werden mensen in de gelegenheid gesteld om op eigen houtje een alternatieve te lopen. Vorig jaar liep ik van Alkmaar naar Nijmegen in vier dagen tijd.
4 x 40 km. 160 km. Valt wel mee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik snap het. Bedankt voor de aanvulling.
Dat is best ver.
Er liepen best veel mensen alsnog 'illegaal' de vierdaagse van Nijmegen vorig jaar. Maar als je dan toch kan kiezen zijn er echt wel mooiere routes te verzinnen dan de reguliere vierdaagseroutequote:Op woensdag 11 mei 2022 09:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
De gewone vierdaagse in Nijmegen werd afgelast vanwege corona, dus werden mensen in de gelegenheid gesteld om op eigen houtje een alternatieve te lopen. Vorig jaar liep ik van Alkmaar naar Nijmegen in vier dagen tijd.
Ik ben uiteindelijk wel op de 'via gladiola' geëindigd vorig jaar, maar zoals gezegd: van Alkmaar dwars door NL richting Nijmegen gelopen. Prachtige gebieden die je onderweg tegenkomt. Twee jaar geleden liep ik samen met @qltel de Walk of Wisdom rondom Nijmegen als Alternatieve vierdaagse.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er liepen best veel mensen alsnog 'illegaal' de vierdaagse van Nijmegen vorig jaar. Maar als je dan toch kan kiezen zijn er echt wel mooiere routes te verzinnen dan de reguliere vierdaagseroute
Ah tof! Ik ken de Walk of Wisdom eigenlijk niet eens, terwijl ik in (de buurt van) Nijmegen woon. Die ga ik even bestuderen om wat stukken te gaan lopen en/of fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk wel op de 'via gladiola' geëindigd vorig jaar, maar zoals gezegd: van Alkmaar dwars door NL richting Nijmegen gelopen. Prachtige gebieden die je onderweg tegenkomt. Twee jaar geleden liep ik samen met @:qltel de Walk of Wisdom rondom Nijmegen als Alternatieve vierdaagse.
is serieus de moeite waard, net als de N70 trouwens. Ik neem aan dat je die wel kent?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah tof! Ik ken de Walk of Wisdom eigenlijk niet eens, terwijl ik in (de buurt van) Nijmegen woon. Die ga ik even bestuderen om wat stukken te gaan lopen en/of fietsen
Op de fiets wel ja, voor mij.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
is serieus de moeite waard, net als de N70 trouwens. Ik neem aan dat je die wel kent?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook zelden in m'n thuisomgeving wandel (al heb ik wel meerdere routes uitgezet door Castricum en omgeving). Ik ben vaker in de omgeving van Amsterdam en Utrecht te vinden dan hier in de buurt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:01 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk wandel ik zelden een route in de buurt. De omgeving van die N70 route is wel echt mooi tussen Beek en Berg en Dal. Lekker veel hoogtemeters ook.
Castricum ben ik wel een paar keer geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook zelden in m'n thuisomgeving wandel (al heb ik wel meerdere routes uitgezet door Castricum en omgeving). Ik ben vaker in de omgeving van Amsterdam en Utrecht te vinden dan hier in de buurt.
Drenthe is prachtig, Limburg is voor mij met OV net te ver weg om er lange wandelingen te kunnen maken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Castricum ben ik wel een paar keer geweest.
Ik vind Drenthe mooi om te wandelen. En ook Zuid-Limburg.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:51 schreef DJMO het volgende:
Oh, en mocht je nog eens in Castricum verzeilen:
[ afbeelding ]
patatquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:51 schreef DJMO het volgende:
Oh, en mocht je nog eens in Castricum verzeilen:
[ afbeelding ]
Toch maar de bus genomen, spiertje etterde te veel om risico te lopen.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toch maar de bus genomen, spiertje etterde te veel om risico te lopen.
Heel somsquote:
Misschien iets kouds erop doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heel soms
Geen zin om de boel te forceren en me stuk te lopen.
Ober?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef DJMO het volgende:
Ober?
* DJMO kijkt ongeduldig om zich heen en rinkelt om bediening
[ afbeelding ]
Jij bent toch van de drankjes serveren ?quote:
Somsquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij bent toch van de drankjes serveren ?
Een rood wijntje dan maar?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Soms
Je mag mij best ook wel eens een drankje aanbieden hoor.
Ik heb alleen alcoholvrij bier in huis.quote:
Oke dan kom ik morgen weerquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een rood wijntje dan maar?
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb alleen alcoholvrij bier in huis.
Ook dan serveer ik alleen alcoholvrij bier of wijn.quote:
Met een sixpack bedoel ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook dan serveer ik alleen alcoholvrij bier of wijn.
Ja, lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een rood wijntje dan maar?
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb alleen alcoholvrij bier in huis.
quote:
En vandaag op vegglymatch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gister op Tinder was dat een eis van een mevrouw
Erg bijzonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een van de zeldzame keren dat ik mijn televisie aan heb staan....Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
3quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef laforest het volgende:
[..]
En vandaag op vegglymatch?
Hoeveel van die apps heb je? 😋
Waarom niet gewoon op een meer conservatieve manier partners ontmoeten?quote:
Jij komt ook niet onder het klootjesvolk maat, daarom kom jij hierquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op een meer conservatieve manier partners ontmoeten?
En ken niemand die ooit iemand op zo'n app heeft ontmoet en een langdurige relatie daar aan over heeft gehouden.
Ik ben getrouwd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij komt ook niet onder het klootjesvolk maat, daarom kom jij hier
Ik heb nooit datingapps gebruikt. Ik had me zelfs voorgenomen om nooit meer een vent te willen in mijn leven, maar toen ging ik wandelen. En liep ik een paar sponsorwandelingen die ik breed onder de aandacht bracht op FOK!. En toen stond daar tijdens een van die sponsorwandelingen zomaar @Rob langs m'n route te wachten met koud water en versnaperingen. En een powerbank op de batterijweg toen mijn eigen powerbank de geest had gegeven. En zo kwam van het een het ander.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op een meer conservatieve manier partners ontmoeten?
En ken niemand die ooit iemand op zo'n app heeft ontmoet en een langdurige relatie daar aan over heeft gehouden.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nooit datingapps gebruikt. Ik had me zelfs voorgenomen om nooit meer een vent te willen in mijn leven, maar toen ging ik wandelen. En liep ik een paar sponsorwandelingen die ik breed onder de aandacht bracht op FOK!. En toen stond daar tijdens een van die sponsorwandelingen zomaar @:Rob langs m'n route te wachten met koud water en versnaperingen. En een powerbank op de batterijweg toen mijn eigen powerbank de geest had gegeven. En zo kwam van het een het ander.
Weet je wat nog veel bijzonderder was? Dat de dood van de beste vriend van mijn overleden pa, die ook Rob heette, ons min of meer samen heeft gebracht. Toen mijn vader in 2005 overleed, hield Rob tot aan zijn dood een oogje op me. Hij werkte bij de belastingdienst dus kon mijn reilen en zeilen min of meer in de gaten houden door zijn toegang tot mijn adresgegevens etc. Toen hij overleed eind 2020, zag ik geen andere mogelijkheid om op tijd in Rotterdam te zijn voor de begrafenis dan door me door Rob te laten brengen. De dag van die uitvaart is ook de dag dat hij en ik elkaar serieus vonden zeg maar. Het voelde voor mij aan alsof Rob het stokje om voor mij te zorgen had doorgegeven aan Rob.quote:
Rob is dus relevant in jouw leven. Toch de juiste man.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel bijzonderder was? Dat de dood van de beste vriend van mijn overleden pa, die ook Rob heette, ons min of meer samen heeft gebracht. Toen mijn vader in 2005 overleed, hield Rob tot aan zijn dood een oogje op me. Hij werkte bij de belastingdienst dus kon mijn reilen en zeilen min of meer in de gaten houden door zijn toegang tot mijn adresgegevens etc. Toen hij overleed eind 2020, zag ik geen andere mogelijkheid om op tijd in Rotterdam te zijn voor de begrafenis dan door me door Rob te laten brengen. De dag van die uitvaart is ook de dag dat hij en ik elkaar serieus vonden zeg maar. Het voelde voor mij aan alsof Rob het stokje om voor mij te zorgen had doorgegeven aan Rob.
O je gelooft in de ware?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Rob is dus relevant in jouw leven. Toch de juiste man.Nooit nooit zeggen.
Ja, maar allen zoals beschreven in Symposiumquote:
Niet gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, maar allen zoals beschreven in Symposium
Ik heb twee versies in de boekenkast. Aanrader.quote:
Een aantal pagina's van Tanja Nijmeijer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb twee versies in de boekenkast. Aanrader.
Wat is het laatste boek die je gelezen hebt?
Oh, okay.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een aantal pagina's van Tanja Nijmeijer.
Ik lees niet of nauwelijks.
Doet er niet toe. Winst is winst.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet de beste tweede helft van het seizoen
We?quote:
Waarom we?quote:
Dit moest ik opzoekenquote:
Danke schon!quote:
Ik heb 4 jaar in Oostenrijk gewoond (ex is Oostenrijkse) en daar zeggen allemaal grüß Gott of servus.quote:
Twee van mijn beste vrienden wonen in Duitsland. Hoewel ik systematisch weiger om te communiceren in een vreemde taal (behalve Engels), is het grüß Gott als ochtendgroet hier op FOK! er wel ingeslopen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in Oostenrijk gewoond (ex is Oostenrijkse) en daar zeggen allemaal grüß Gott of servus.
Mooi wandelen daar.
Gerne!
In Steiermark woonde ik:quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Twee van mijn beste vrienden wonen in Duitsland. Hoewel ik systematisch weiger om te communiceren in een vreemde taal (behalve Engels), is het grüß Gott als ochtendgroet hier op FOK! er wel ingeslopen.
De omgeving is prachtig zo te zien. Denk dat @qltel het ook wel een mooi gebied vindt, mezelf zie ik er alleen nog niet lopen, puur omdat ander land en ik te mensenschuw ben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:05 schreef laforest het volgende:
[..]
In Steiermark woonde ik:
[ afbeelding ]
Misschien een idee?
Ah okay.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
De omgeving is prachtig zo te zien. Denk dat @:qltel het ook wel een mooi gebied vindt, mezelf zie ik er alleen nog niet lopen, puur omdat ander land en ik te mensenschuw ben.
Ja, zo ziet het er wel uit idd. Maar in het buitenland zou ik me volledig verloren voelen als ik alleen zou zijn. Ik wil dolgraag nog eens Auschiwtz-Birkenau bezoeken, maar ik durf niet alleen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah okay.
Het is wel erg mooi om te wandelen.
Dan neem je iemand meequote:Op donderdag 12 mei 2022 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er wel uit idd. Maar in het buitenland zou ik me volledig verloren voelen als ik alleen zou zijn. Ik wil dolgraag nog eens Auschiwtz-Birkenau bezoeken, maar ik durf niet alleen.
Ja, makkelijker gezegd dan gedaan hé.quote:
Wil Rob niet mee?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er wel uit idd. Maar in het buitenland zou ik me volledig verloren voelen als ik alleen zou zijn. Ik wil dolgraag nog eens Auschiwtz-Birkenau bezoeken, maar ik durf niet alleen.
Morguh Laf, daar ben ik dan zoals beloofd.quote:
Ik wil niemand, ook hem niet, lastig vallen met mijn mensenangst. Ik heb al vaak zat het gevoel dat ik overbodig ben op deze wereld.quote:
Dan mag je nu een dansje doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Laf, daar ben ik dan zoals beloofd.
Nu vul je het in voor een anderquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil niemand, ook hem niet, lastig vallen met mijn mensenangst. Ik heb al vaak zat het gevoel dat ik overbodig ben op deze wereld.
Ik weet het. Kan er niets aan doen.quote:
Goedemorgen. Decaf?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Laf, daar ben ik dan zoals beloofd.
Iemand mee als reispartner is toch net een andere insteek. :quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil niemand, ook hem niet, lastig vallen met mijn mensenangst. Ik heb al vaak zat het gevoel dat ik overbodig ben op deze wereld.
Jij verlangt nogal watquote:
A lekker, je bent het niet vergetenquote:
Oke met een arm dan, die andere is momenteel niet zo vriendelijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe wat je kunt.
Beetje met je armen zwaaien mag ook.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke met een arm dan, die andere is momenteel niet zo vriendelijk
Tuurlijk niet.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Alles goed? Nog plannen?
Wordt 25 en zonnig vandaag. Heb een beetje grillen op het plan staat, en aan mijn post over Descartes werken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo
Nee geen plannen, kan niet zo veel doen momenteel zelfs niet lang achter de laptop zitten.
Even rustig aan doen
En jij?
Lekker grillen is er inderdaad mooi weer voor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Wordt 25 en zonnig vandaag. Heb een beetje grillen op het plan staat, en aan mijn post over Descartes werken.
Jep, verschillende artikelen gelijktijdig (ADHD issue). Maar heb er plezier in. Het moet niet, ik wil.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker grillen is er inderdaad mooi weer voor.
Je hebt nog genoeg te doen dus.
Toen iemand mij zag moest hij aan René denken, heel apart.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Wordt 25 en zonnig vandaag. Heb een beetje grillen op het plan staat, en aan mijn post over Descartes werken.
Gelukkig heb je nu een rustige basis als fokmoderatorquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, verschillende artikelen gelijktijdig (ADHD issue). Maar heb er plezier in. Het moet niet, ik wil.
Lekker doen als je er plezier in hebt toch, niets mis mee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, verschillende artikelen gelijktijdig (ADHD issue). Maar heb er plezier in. Het moet niet, ik wil.
Hoezo? Ben jij zo'n twijfelaar?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toen iemand mij zag moest hij aan René denken, heel apart.
Het zal zo warm niet zijn of ik draag gewoon een jas of iets met lange mouwen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Klopt. En het lijkt ook wel alsof er toch wel behoefte aan is om wat concepten en gedachten door te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nu een rustige basis als fokmoderator
quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker doen als je er plezier in hebt toch, niets mis mee.
Word je van al dat lopen niet warm dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het zal zo warm niet zijn of ik draag gewoon een jas of iets met lange mouwen.
Mja, dat doen de meeste filosofen. Maar waarom Descartes en niet Kant of Socrates?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik neem weinig voor waar aan inderdaad
Jas werkt zonwerend. Last van zonne allergie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Word je van al dat lopen niet warm dan?
Toch geen porfyrie?quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jas werkt zonwerend. Last van zonne allergie.
Geen idee maat hij kreeg ineens die naam doorquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, dat doen de meeste filosofen. Maar waarom Descartes en niet Kant of Socrates?
Dat moest ik Googlen. Nee, daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Toch geen porfyrie?(heeft hoge bloeddruk ook als symptoom).
Dus je bent geen vampier.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat moest ik Googlen. Nee, daar heb ik geen last van
Het haar?quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee maat hij kreeg ineens die naam door
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Het haar?
[ afbeelding ]
Derksen lijkt zeker op hem.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]nee niet ongeveer
Hij heeft wel een mooie billenkin
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]nee niet ongeveer
Hij heeft wel een mooie billenkin
Feedback? Nee, ik schrijf het gewoon met de boeken van Descartes naast me (is al weer een tijd geleden dat ik Descartes las). De feedback krijg ik hier wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg je een beetje feedback op je stuk, of is dat pas wanneer het 'klaar' is?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:14 schreef DJMO het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk navigatie aan staan? Ik ken de weg op m'n duimpje
Wellicht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet-menselijke wandelkompaan?
Het is nu 26. Kutweerbericht. Warme dag gaat het worden.
Succes. Kijk uit met atomoxetine. Die was zo heftig, gewoon elke keer 8 uur knock out.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wellicht.
Zit bij de psych voor de deur. Half uur te vroeg. Wil toch weer kijken naar adhd medicatie denk ik.
Ik heb reeds Ritalin, dexamfetamine en wellbutrin gehad. Wilde eigenlijk kijken naar een lage dosis Strattera icm risperidon.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Succes. Kijk uit met atomoxetine. Die was zo heftig, gewoon elke keer 8 uur knock out.
Strattera was voor mij de duivel. Ergste wat ik ooit tot me nam. Zodra het begon te werken viel ik om en werd ik 8 uur later wakker met blauwe plekken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb reeds Ritalin, dexamfetamine en wellbutrin gehad. Wilde eigenlijk kijken naar een lage dosis Strattera icm risperidon.
Ritalin en dexamfetamine werken bij mij het beste.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb reeds Ritalin, dexamfetamine en wellbutrin gehad. Wilde eigenlijk kijken naar een lage dosis Strattera icm risperidon.
Van Ritalin wordt ik agressief en dex deed niets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ritalin en dexamfetamine werken bij mij het beste.
Hier nu 16 is wel lekker buiten nuquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet-menselijke wandelkompaan?
Het is nu 26. Kutweerbericht. Warme dag gaat het worden.
Ben het vlees nog even aan het ontdooien.quote:
Ja, dat wil wel met die temperaturen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ben het vlees nog even aan het ontdooien.Gaat wel beter zo.
Hopelijk de zee ook snel warmer. Ik wil dobberen op mijn luchtbedje en duiken.
Jep. Maar eerst naar Barcelona, beetje beach en tuin rondhangen, dan weer terug hierheen. Lekker genieten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wil wel met die temperaturen.
Blijf je lang daar?
Heb je ook nog een woning in Nederland?quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep. Maar eerst naar Barcelona, beetje beach en tuin rondhangen, dan weer terug hierheen. Lekker genieten.
Niet waar ik zelf in woon.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook nog een woning in Nederland?
Ik werd er erg kalm van, maar bijna té kalm.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ritalin werd ik helemaal raar van.Wat een bende is dat.
Ben je van plan ooit nog terug te komen dan?quote:
Kom jou ook overal tegenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ritalin werd ik helemaal raar van.Wat een bende is dat.
Geen idee. Misschien als ik geen huurders meer heb. Op het moment woon in Europa, want heb nu verschillende eigendommen sinds ik getrouwd ben, dus meer keuzevrijheid wat betreft waar ik wil wonen. Voor het moment is Griekenland wel hoofdplek.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je van plan ooit nog terug te komen dan?
Wat een lekkere luxequote:Op donderdag 12 mei 2022 12:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien als ik geen huurders meer heb. Op het moment woon in Europa, want heb nu verschillende eigendommen sinds ik getrouwd ben, dus meer keuzevrijheid wat betreft waar ik wil wonen. Voor het moment is Griekenland wel hoofdplek.
Ik ben hier op uitnodiging.quote:
O wie was zo vriendelijk dan?quote:
Nou ik wens je heel veel sterkte.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef DJMO het volgende:
Hehehe. Psych stond verbaasd over mijn keuze voor de combinatie van risperidon en Strattera, is niet echt gangbaar, maar vanwege mijn verschillende labeltjes (adhd, ass en ptss) wel de moeite waard om te proberen. Eerst starten met risperidon als ondersteuning bij de ptss en als dat goed aanslaat over 2,5 week met Strattera.
Ik weet wie het post,en dank.quote:
Maar is niet echt netjes.quote:
Dikke prima,met U?quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar is niet echt netjes.
Alles goed verder?
Goed hoor. Beetje hoofdpijn ineens.quote:
Lekker rustig hier 😉quote:
Wel met grote pauzes danquote:
Nee verwacht ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel met grote pauzes dan
Maar er zullen er nu vast wel meer van ONZ of viva komen nu.
Grillen met wat drankjes.quote:
De tijd zal het leren 😉quote:
Gezellig en lekkerquote:
Ja, heel gezellig én lekker.quote:
Wat heb je vandaag in de aanbieding?quote:
Dat ziet er behoorlijk kleurloos uitquote:
Ouzo?quote:
quote:
Hmmm. Lijkt me nogal zwaar qua alcoholpercentage? Ik heb toch liever een rood wijntje als je dat niet erg vindtquote:
Nooit van gehoord waar smaakt het naarquote:
Alcohol 🤣quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord waar smaakt het naar
quote:
Meh, update is al klaar gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is toch erg mooi, je moet niet altijd de volle 100% willen
Neequote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh, update is al klaar gelukkig.
Koffie?
Pak zo m'n derde al.quote:
Weet ik niet. Ik sliep.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, beetje vruchtensap en water hier.
En ontbijt al op![]()
Beetje geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb wel aardig geslapen ja.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Morguhquote:
Thanks! Ben nog even aan het bijkomen.quote:
Te veel gegeten of gedronken?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Thanks! Ben nog even aan het bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |