quote:"Het geluk behoort aan hen, die aan zichzelf genoeg hebben." - Aristoteles
Goh, wat inhoudelijk.quote:
42quote:Op zondag 8 mei 2022 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud jij nu bent?
[..]
Oh maar zo sta ik er over het algemeen ook wel in hoor. Alleen door ADHD, autisme en hoog sensitief zijn maakt dat ik voor veel zaken veel gevoeliger ben dan ik eigenlijk zou willen.
The answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everythingquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
The answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything
Nu ben je me kwijt hoorquote:Op zondag 8 mei 2022 21:58 schreef laforest het volgende:
[..]
42 is ook het natuurlijke getal volgend op 41 en gevolgd door 43.
Ik ga slapen.quote:
Trusten und bis morgen!quote:
Verse koffie voor u:quote:Op maandag 9 mei 2022 07:18 schreef DJMO het volgende:
* DJMO kijkt zoekend om zich heen
Waar is nou die verse koffie?
Mooie spreuk om de dag mee te beginnenquote:
Eens.quote:
Een wandeling van 26 km door Amsterdam, vanaf noord naar het Amsterdamse bos om ergens in Amstelveen te eindigen.quote:
En 'verander' je dan in het wandelmeisje?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een wandeling van 26 km door Amsterdam, vanaf noord naar het Amsterdamse bos om ergens in Amstelveen te eindigen.
Ja, m'n focus ligt dan echt puur op de wandeling, de omgeving, tempo en hartslag, waterinname en rustpauzes. Tijdens de rustpauzes en ook tijdens het wandelen kijk ik wel regelmatig op FOK!quote:Op maandag 9 mei 2022 08:17 schreef laforest het volgende:
[..]
En 'verander' je dan in het wandelmeisje?
En je gaat tot Amstelveen? En dan? Trein terug? Hoe lang doe je daar over?quote:Op maandag 9 mei 2022 08:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, m'n focus ligt dan echt puur op de wandeling, de omgeving, tempo en hartslag, waterinname en rustpauzes. Tijdens de rustpauzes en ook tijdens het wandelen kijk ik wel regelmatig op FOK!
Op de maandagen blijf ik bewust in de kop van NH. Rob pikt me na zijn werk op om me thuis te brengen. Net zoals op de vrijdagen, dan eindig ik meestal ergens in de zaanstreek, zodat hij niet zover hoeft te rijden. De dinsdagen en donderdagen kies ik meestal bestemmingen zoals de Utrechtse heuvelrug. Dan ben ik ruim een uur met het ov onderweg van en naar huis.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
En je gaat tot Amstelveen? En dan? Trein terug? Hoe lang doe je daar over?
quote:Op maandag 9 mei 2022 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op de maandagen blijf ik bewust in de kop van NH. Rob pikt me na zijn werk op om me thuis te brengen. Net zoals op de vrijdagen, dan eindig ik meestal ergens in de zaanstreek, zodat hij niet zover hoeft te rijden. De dinsdagen en donderdagen kies ik meestal bestemmingen zoals de Utrechtse heuvelrug. Dan ben ik ruim een uur met het ov onderweg van en naar huis.
Ik heb geen betaalde baan. Afgelopen januari voorlopig arbeidsongeschikt verklaard vanwege adhd, ass, depressir/burnout en ptss. Het vrijwilligerswerk dat ik doe voor de FP is voldoende tegenprestatie voor mijn uitkering.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is een hoop lopen.
Je werkt niet? Of kun je dat combineren?
Begrijp ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen betaalde baan. Afgelopen januari voorlopig arbeidsongeschikt verklaard vanwege adhd, ass, depressir/burnout en ptss. Het vrijwilligerswerk dat ik doe voor de FP is voldoende tegenprestatie voor mijn uitkering.
Oh dat is heel mooi.quote:Op maandag 9 mei 2022 08:53 schreef DJMO het volgende:
Tijdens het wandelen ben ik overigens makkelijk te herkennen door m'n reflectie jasje en de blauwe rugzak met rinkelbelletjes![]()
[ afbeelding ]
En ter duiding: dit soort pareltjes kom ik dus regelmatig tegen tijdens m'n wandelingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb tijdens het Westerborkpad en ook wel etappes van het waterliniepad vaak het gevoel dat ik jaloers op mezelf ben, dat ik zo bevoorrecht ben dat ik dit kan en mag doenquote:
Daar bij het Sterrenbos en die radiotelescopen?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het Westerborkpad en ook wel etappes van het waterliniepad vaak het gevoel dat ik jaloers op mezelf ben, dat ik zo bevoorrecht ben dat ik dit kan en mag doen
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolgingquote:Op maandag 9 mei 2022 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar bij het Sterrenbos en die radiotelescopen?
Jaloers op jezelf? Dat klinkt niet erg logisch.
In jouw beleving ben je dan eigenlijk jaloers op een (beste) deel van jezelf?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Nee klinkt niet logisch nee maar op zulke momenten is het alsof ik vanuit een andere dimensie maar mezelf kijk. Welkom in de wonderlijke wereld van ass
Veeeeeel te lang voor mij.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
Nee klinkt niet logisch nee maar op zulke momenten is het alsof ik vanuit een andere dimensie maar mezelf kijk. Welkom in de wonderlijke wereld van ass
Ja en nee. Ik ben me er heel sterk van bewust dat ik in de gelegenheid ben om dit te doen, hiervan mag genieten en dat sommige mensen daar best jaloers op zijn. En die jaloersheid voel ik aan en ervaar ik dus ook zeg maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
In jouw beleving ben je dan eigenlijk jaloers op een (beste) deel van jezelf?
Is het dan niet meer een combinatie van empathie en nederigheid?quote:Op maandag 9 mei 2022 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben me er heel sterk van bewust dat ik in de gelegenheid ben om dit te doen, hiervan mag genieten en dat sommige mensen daar best jaloers op zijn. En die jaloersheid voel ik aan en ervaar ik dus ook zeg maar.
lekker.quote:
Weet ik niet. Serieus niet. Ik heb 15 km lang over deze vraag nagedacht.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Is het dan niet meer een combinatie van empathie en nederigheid?
quote:
Hij vroeg waar ik uithing, dus heb ik 'm hier maar heen geloktquote:Op maandag 9 mei 2022 13:25 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb!
Wat brengt jou hier vandaag?
Dat schreef Xun Kuang in de Xunzi. Confucius schreef/zei dat nooit. In Xunzi staat ongeveer zo:quote:Op maandag 9 mei 2022 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik niet. Serieus niet. Ik heb 15 km lang over deze vraag nagedacht.
Cofusius zei iets in de trant van : "wat ik hoor vergeet ik, wat ik zie onthoud ik, wat ik doe begrijp ik"
Als jij tegen mij zegt: ik ben verdrietig, dan doet mij dat vrij weinig tot niets. Maar als ik jouw emoties zie dan absorbeer ik die en begrijp ze. Dat begrip spiegel ik terug en maakt dat veel mensen mij begripvol vinden, maar dat kost me enorm veel energie. Wellicht dat ik daarom ook zo veel mogelijk vreemde mensen uit de weg ga.
Aww dat is lief.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij vroeg waar ik uithing, dus heb ik 'm hier maar heen gelokt
Ik ben aan zwerven op FOK!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:25 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajb!
Wat brengt jou hier vandaag?
Dank u,tot zover zeer leerzaam.quote:
Waar hang je normaal uit op FOK!?quote:
Geweldig. Gewoon regelmatig terugkomen, want er komt nog veel meer bij.quote:
Twijfel is het begin van wijsheid.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Geweldig. Gewoon regelmatig terugkomen, want er komt nog veel meer bij.
Heel mooi, inderdaad.quote:
Ik ga voor de middelste.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:29 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Shotje? Net een symposium. 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |