abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204714450
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 01:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En dat doen tienduizenden mensen. En die fietsen dat rondje de hele dag door?

"Even kijken of de dropbox niet vernield is. Een uur geleden was ie nog heel." 8)7
Tienduizenden mensen? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204714452
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204714491
twitter
pi_204714528

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 12-05-2022 09:08:58 (Inhoudelijk blijven aub) ]
pi_204715484
Oke, ik heb de film gezien. Mensen die dit serieus nemen hebben nog wel wat onderwijs nodig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:29:18 #231
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204716046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
Oke, ik heb de film gezien. Mensen die dit serieus nemen hebben nog wel wat onderwijs nodig.
Wat voor onderwijs precies?
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 01:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Heb je 2000 Mules gezien?
Velen vallen mbt deze film liever terug op het gedicteerde. Als de zogenaamde "feiten" op die manier worden verteld, hoef je zo'n film zelf niet meer te kijken natuurlijk. Men rest enkel het ideologische narratief na te papegaaien. Op die manier wordt er krampachtig geprobeerd de eigen politieke affiliatie te verdedigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204716157
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat voor onderwijs precies?

Als je met HBO+ de fouten in de redeneringen niet kunt benoemen gaat er iets mis, dus dat onderwijs denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204718862
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
Hoe zat het nou met die fietser (met masker en latex handschoenen) die 's nachts bij 53 dropboxes langsging om daar ballots in te proppen?
pi_204719000
Nog een gevolg van Trump's 'visie':

twitter

twitter
pi_204719046
twitter

twitter

Wie weet hoe het nu bij de midterms gaat worden :P
pi_204719095
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 05:13 schreef Kijkertje het volgende:
Ach wat attent van haar aanklagers. Tina Peters (aangeklaagd voor de overtreding van allerlei verboden zaken tijdens de verkiezingen van 2020 in Colorado) mocht bij de premiere aanwezig zijn van D'Souza's film over verkiezings'fraude':
[..]
[ twitter ]
D'Souza zelf pleitte schuldig aan misbruik van verkiezingsgelden maar werd door Trump natuurlijk gepardonneerd :{w

Tina Peters mag zich iig niet meer met de komende verkiezingen bemoeien. Voor je het weet overtreedt ze weer allerlei regels op zoek naar imaginaire fraude:

twitter

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 12-05-2022 16:34:41 ]
pi_204719187
Heb je een plea deal gooi je je eigen ruiten in:

twitter
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:41:53 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204719213
Na het verkiezingstopic wordt dit nu ook helemaal kapot gespammed met rijen tweets. Zou wel lekker zijn als je eens je eigen mening zou geven ipv honderden anderen quoten en een suffe sneer erbij te rammen.

Dit is FOK!, geen twitter.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204719265
Blinde woede bij bijna elke tweet zet kijkertje wel een oneliner. Je zou ook daarop in kunnen gaan. :+

Bijvoorbeeld dat ze D66 rechters daar moeten hebben als een fraude roepende republikein zich niet eens meer mag bemoeien met toezicht op de verkiezingen. :D
pi_204719274
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Nou, voorlopig denken de bookies dat de kans op een Republikeinse meerderheid in het Huis meer dan 80% is. Knettergek als je het mij vraagt, maar het is wat het is en tijd zal het leren.
pi_204719322
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Abortus zal vast het winnende ticket zijn. Wie geeft er nu een moer om inflatie, de economie, de open grenzen etc etc. Het belangrijkste is dat in heel de VS het recht op abortus gehandhaafd word, of de rode staten het nu willen doet er natuurlijk niet toe.
pi_204719329
quote:
13s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Na het verkiezingstopic wordt dit nu ook helemaal kapot gespammed met rijen tweets. Zou wel lekker zijn als je eens je eigen mening zou geven ipv honderden anderen quoten en een suffe sneer erbij te rammen.

Dit is FOK!, geen twitter.
Bekijk het positief. De gezonde mensen boeken overwinning na overwinning in de cultuuroorlog. Dat er nu in BNW vol in de verdediging wordt gegaan zegt alles.
pi_204719366
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, voorlopig denken de bookies dat de kans op een Republikeinse meerderheid in het Huis meer dan 80% is. Knettergek als je het mij vraagt, maar het is wat het is en tijd zal het leren.
Zo gek is het toch niet, de gemiddelde Amerikaan is er nu niet echt op vooruit gegaan onder Biden.
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:59:19 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204719374
quote:
14s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Bekijk het positief. De gezonde mensen boeken overwinning na overwinning in de cultuuroorlog. Dat er nu in BNW vol in de verdediging wordt gegaan zegt alles.
Het gaat me echt niet om haar mening, of dat ze die niet mag hebben. Maar posts met 4-5 tweets erin met hooguit een "kijk die trumpers dom zijn" voegt gewoon geen fuck toe. Niets mis met een tweet om je punt te maken, of een discussie aan te zwengelen.

Maar ik kom niet op FOK! om de hele tijd tweets te lezen, daar heb ik twitter voor :').

(moest eigenlijk in FB, my bad).,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204719378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Abortus zal vast het winnende ticket zijn. Wie geeft er nu een moer om inflatie, de economie, de open grenzen etc etc. Het belangrijkste is dat in heel de VS het recht op abortus gehandhaafd word, of de rode staten het nu willen doet er natuurlijk niet toe.
Democraten vinden dit soort dingen ook belangrijk. Wat hadden ze meer moeten doen tegen inflatie? Economie loopt buiten dat juist te goed, tegen oververhitting aan met inflatie tot gevolg, wat juist nu door de fed afgeremd wordt, en er zijn geen open grenzen.

[ Bericht 6% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-05-2022 17:04:53 ]
pi_204719394
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo gek is het toch niet, de gemiddelde Amerikaan is er nu niet echt op vooruit gegaan onder Biden.
Geen idee of dat zo is, maar welke beleidspunten zijn Republikeinen voor waar Democraten tegen zijn wat gunstig is voor de gemiddelde Amerikaan?

Hoe dan ook zou stemmen op een partij waar een deel van de top nog geen 2 jaar daarvoor een coup probeerde en nog altijd de partij in hun greep hebben ondenkbaar moeten zijn.
pi_204719400
Vergeet niet dat de Linkse economie exclusief draait op abortusbabies.
pi_204719410
twitter

Ik zie dat de Biden en de Democraten nu de term “ultra MAGA” bezigen.
Ik weet dat het bedoelt is als een soort van belediging maar ik vind het echt bijzonder grappig.
Het zegt natuurlijk wel iets over de enorme bubbel waar de Democraten in zitten.
MAGA is in de ogen van de Democraten iets fouts, als een soort van terreurbeweging die het land in zijn greep hield na de verkiezingen van 2016. Ze negeren voor het gemak even dat de helft van het land in het MAGA kamp hoort.
Ultra MAGA zal de Republikeinse kiezer eerder motiveren dan demotiveren om naar de stembus te gaan.
pi_204719429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Democraten vinden dit soort dingen ook belangrijk. Wat hadden ze meer moeten doen tegen inflatie? Economie loopt buiten dat juist te goed, tegen oververhitting aan met inflatie tot gevolg, wat juist nu door de fed afgeremd wordt, en er zijn geen open grenzen.
Inflatie is geen teken dat de economie fantastisch draait. De gemiddelde Amerikaan gaat er op achteruit als de inflatie hoog is. Hetzelfde merken we ook hier en niemand profiteert daar van.
pi_204719452
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Geen idee of dat zo is, maar welke beleidspunten zijn Republikeinen voor waar Democraten tegen zijn wat gunstig is voor de gemiddelde Amerikaan?

Hoe dan ook zou stemmen op een partij waar een deel van de top nog geen 2 jaar daarvoor een coup probeerde en nog altijd de partij in hun greep hebben ondenkbaar moeten zijn.
Elke Republikein komt weer met zijn eigen ideeën. En in de partij zelf is er ook een strijd gaande tussen “ultra maga” en de oude Republikeinen. Of er een plan vanuit de partij is om de inflatie een halt toe te roepen durf ik niet te zeggen. Maar feit blijft dat de democraten terecht niet vertrouwd worden om het tij te keren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')