Rete irritant die robostem youtube videosquote:Op zondag 8 mei 2022 16:12 schreef michaelmoore het volgende:
Rusland vecht op halve kracht met 70.000 soldaten , Oekraine vecht 200 % met 35.000 soldaten
En Trudeau ook op bezoek. Drukke dagen.quote:
Ik denk dat we ook niet moeten vergeten dat als er morgen niets gezegd wordt over mobilisatie oid, dit net zo goed een week later kan gebeuren.quote:
Ik geloof dat er vanavond een of andere bijeenkomst is.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En Trudeau ook op bezoek. Drukke dagen.
[ twitter ]
Kleding bij dit soort optredens zijn nooit toeval. Daar werken hele afdelingen om mensen niet voor het hoofd te stoten en de juiste symboliek uit te dragen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ]
Schoenen in de kleuren van de vlag.
Koopt mijn boek.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:36 schreef ExTec het volgende:
Die armchair dodo zelf is een nogal opzichtige trol die een boek te verkopen heeft, en schroomt er niet voor om wie dan ook die veel exposure op twitter heeft, omtrent dit onderwerp, aan te vallen, alles voor de sales.
Uhh, nee.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De eerste liet een goed weggennet bouwen in zijn land,
quote:de tweede niet.
De eerste was vegetariër, de tweede niet.
De eerste was lief voor zijn hond, de tweede niet.
Zo komt Poetin er nog slecht vanaf ook.
G7 met Zelensky, ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik geloof dat er vanavond een of andere bijeenkomst is.
Ziet er niet uit als prijsschieten... En al die voertuigen staan ingegraven/gedekt, zolang je geen directe hit hebt (ik zag ze iig niet op dit flimpje) valt de schade wel een beetje mee. En als je de rest van het landschap bekijkt (inslagen) zijn ze al ff bezig geweest met die beschieting maar hebben ze net die drie schoten die in het kamp vielen eruit gepikt... Tot zover al die GPS geleide artillerie van ze...quote:
Vraagje voor de expert. Zo’n fuel air bomb, doet dat nog wat tegen tanks en pantservoertuigen als de luiken allemaal dicht zitten?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als prijsschieten... En al die voertuigen staan ingegraven/gedekt, zolang je geen directe hit hebt (ik zag ze iig niet op dit flimpje) valt de schade wel een beetje mee. En als je de rest van het landschap bekijkt zijn ze al ff bezig geweest met die beschieting maar hebben ze net die drie schoten die het kamp wel hebben weten te raken eruit gepikt... Tot zover al die GPS geleide artillerie van ze...
Hier zie je exact de reden waarom je jezelf ingraaft.
Die hont doet dat om zijn Parkinson te verbergen.quote:
Airburst had hier wel geholpen.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tot zover al die GPS geleide artillerie van ze...
Eerlijk gezegd geen idee. Ik denk dat het vwb drukgolf etc weinig uitwerking heeft...quote:Op zondag 8 mei 2022 17:40 schreef nixxx het volgende:
Vraagje voor de expert. Zo’n fuel air bomb, doet dat nog wat tegen tanks en pantservoertuigen als de luiken allemaal dicht zitten?
Die worden daar nog niet eens gebruikt, ze zijn er nog maar net in Oekraïne aangekomen op een paar units na.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als prijsschieten... En al die voertuigen staan ingegraven/gedekt, zolang je geen directe hit hebt (ik zag ze iig niet op dit flimpje) valt de schade wel een beetje mee. En als je de rest van het landschap bekijkt (inslagen) zijn ze al ff bezig geweest met die beschieting maar hebben ze net die drie schoten die in het kamp vielen eruit gepikt... Tot zover al die GPS geleide artillerie van ze...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zie je exact de reden waarom je jezelf ingraaft.
Wat is je punt precies?quote:Op zondag 8 mei 2022 18:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die worden daar nog niet eens gebruikt, ze zijn er nog maar net in Oekraïne aangekomen op een paar units na.
Man man man.
Dat heb ik hier al eerder lopen verkondigen... Maar toen zag ik het allemaal weer verkeerd volgens de usual suspects en zouden de Oekraieners in tien minuten tijd makkelijk opgeleid kunnen worden op 100 verschillende wapensystemen.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat ze nu ook nog helemaal geen GPS granaten aka Excalibur granaten kunnen inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |