Zeker wel benieuwd, maar zie niet bijster veel opties voor die mongool in het kremlin.quote:
Dat is meestal inherent aan huurlingen, die doen het voornamelijk voor het geld en avontuur. Geen enkele buitenlandse huurling zal bereid zijn te sterven voor Oekraine, Oekrainers zelf wel, die vechten voor huis en haard.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Een groot deel zal ook snel weer gedesillusioneerd terugkeren. De Oekraïnse strijdkrachten zullen ook weten dat dit waarschijnlijk niet de mensen zijn die bereid zijn alles te geven in de strijd.
1 bom is genoeg toch om zijn hele voorraad te decimeren?quote:
Ik zag een stukje van hem. Kan me ook voorstellen dat hij dat zegt om eventueel vervolging door Canadese OM te voorkomen. Of bezoekende fsb agentenquote:
Het mooiste zou zijn dat morgen de 1 na de andere wagen of tank stil komt te staan door technische problemen.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:39 schreef halfway het volgende:
[..]
1 bom is genoeg toch om zijn hele voorraad te decimeren?
Wanneer Starlink niet af isquote:Op zondag 8 mei 2022 15:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Wanneer is dit handiger dan Starlink
[ twitter ]
Ja.quote:
Die niet zo kinderachtig johquote:Op zondag 8 mei 2022 16:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja.
Hier gaat het mis.
Doe dit maar niet meer.
Sowieso al die lui die even denken lekker soldaatje te gaan spelen daar. Ik snap het niet zo. Ook een moeder met twee kinderen die daar naartoe ging. Koekoek. Van die figuren die denken dat oorlog voeren mooi en tof is. Gek in de bovenkamer.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het zijn ook nooit de stabielste figuren die zich hiertoe laten verleiden he.
Nergens voor nodig, ik zit niet op het Azovstal-terrein. Het zal over een paar uur wel losgaan daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |