Dat was zijn ervaring natuurlijk. Algehele ervaring en met de auto.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij was veel consistenter dan Albon.
Vettel is ook overschat, dus dat maakt de cirkel rond.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij omdat hij Vettel versloeg wat hoger aangeschreven stond dan hij in werkelijkheid was al was het toen misschien veelbelovend maar ik zou hem ook niet in het rijtje toppers plaatsen
overdrijven is ook een vak, zie hem meer als een subtopperquote:Op zondag 8 mei 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
RIC is gewoon een heel matig coureur.
Middenmoot at best.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak, zie hem meer als een subtopper
Je zei dat hij niet beter presteerde dan Albon naast Verstappen, aantoonbaar welquote:Op zondag 8 mei 2022 10:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was zijn ervaring natuurlijk. Algehele ervaring en met de auto.
Een matig coureur wint niet 8 GP’s.quote:Als je naar de relatieve prestaties ten opzichte van VER kijkt en daarin meeneemt dat VER zich in die jaren enorm ontwikkelde, dan maakt het allemaal weinig uit.
RIC is gewoon een heel matig coureur.
Dat was hij wel. Kvyat was (zeker in het begin van het seizoen) bijna 0,5s langzamer. Had alleen wat meer geluk in sommige races.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nauwelijks. Hij was immers ook niet beter dan Kvyat.
Je gaat voorbij aan het feit dat Ricciardo het Verstappen ECHT moeilijk maakte in de eerste 2 seizoenen van Verstappen bij RedBull. Vergeet ook niet de hoeveelheid pech die Ricciardo had in z’n laatste seizoen bij RedBull.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nauwelijks. Hij was immers ook niet beter dan Kvyat.
Hij versloeg daar ook Vettel, de viervoudig wereldkampioen.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook hilarisch dat die jaren met VER bij Redbull nog altijd een soort van prestatie van Ricciardo worden gezien. Hij was vanaf dag één nauwelijks beter dan een mannetje van 17, terwijl hij in de sterkste periode van zijn carrière zou moeten zitten.
RIC is gewoon vertrokken bij RB omdat hij klaar was dat alles om MAXje draaide. RB liet duidelijk merken dat hij de nummer 2 was. Terechte keus dat hij zelf vertrok. Ik denk ook dat hij klaar was met pa verstappen. EN dan ook die botsingen op de baan.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zei dat hij niet beter presteerde dan Albon naast Verstappen, aantoonbaar wel
[..]
Een matig coureur wint niet 8 GP’s.
Ricciardo viel iedere keer uit terwijl hij achter Verstappen reed, Verstappen viel iedere keer uit als hij voor Ricciardo reed. Zijn pech dat seizoen heeft hem eerder gered dan wat gekost.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het feit dat Ricciardo het Verstappen ECHT moeilijk maakte in de eerste 2 seizoenen van Verstappen bij RedBull. Vergeet ook niet de hoeveelheid pech die Ricciardo had in z’n laatste seizoen bij RedBull.
https://www.skysports.com(...)-red-bull-team-mates
Albon was not even close t.o.v. Verstappen.
https://www.racing-statis(...)stappen/seasons/2020
Dat lag ook wel aan die Renault motor. Die deed het vaker niet dan wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo viel iedere keer uit terwijl hij achter Verstappen reed, Verstappen viel iedere keer uit als hij voor Ricciardo reed. Zijn pech dat seizoen heeft hem eerder gered dan wat gekost.
Ook inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
RIC is gewoon vertrokken bij RB omdat hij klaar was dat alles om MAXje draaide. RB liet duidelijk merken dat hij de nummer 2 was. Terechte keus dat hij zelf vertrok. Ik denk ook dat hij klaar was met pa verstappen. EN dan ook die botsingen op de baan.
Toch een verkeerde inschatting van z'n kwaliteiten, hij had ongetwijfeld meer races gewonnen als hij was gebleven ook al was het dan als 2e rijder.quote:
Nee, dat is gewoon gelogen. Sterker nog, Max werd verteld door RedBull dat hij ofwel beter moest presteren of terug ging naar Toro Rosso, Ricciardo heeft nooit zo'n ultimatum gehad.quote:
Ach, je zou zelfs kunnen stellen dat een matig coureur 7 wereldkampioenschappen kan winnenquote:Op zondag 8 mei 2022 10:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zei dat hij niet beter presteerde dan Albon naast Verstappen, aantoonbaar wel
[..]
Een matig coureur wint niet 8 GP’s.
dit verhaal heb ik nog nooit gehoord, hij won in z'n eerste Red Bull race een GPquote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gelogen. Sterker nog, Max werd verteld door RedBull dat hij ofwel beter moest presteren of terug ging naar Toro Rosso, Ricciardo heeft nooit zo'n ultimatum gehad.
Max ging daarop veel beter rijden en overschaduwde Ricciardo die overigens zonder meer een nieuw contract had gehad van RBR.
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon gelogen. Sterker nog, Max werd verteld door RedBull dat hij ofwel beter moest presteren of terug ging naar Toro Rosso, Ricciardo heeft nooit zo'n ultimatum gehad.
Max ging daarop veel beter rijden en overschaduwde Ricciardo die overigens zonder meer een nieuw contract had gehad van RBR.
In 2018quote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
As dat verhaal waar was heeft het goed gewerkt in ieder geval.quote:Max ging daarop veel beter rijden en overschaduwde Ricciardo die overigens zonder meer een nieuw contract had gehad van RBR.
Het was toendertijd op meerdere plaatsen te lezen, dacht ik, maar ik heb geen link voorhanden.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In 2018Nooit gehoord dit verhaal, waar heb je dat vandaan?
[..]
As dat verhaal waar was heeft het goed gewerkt in ieder geval.
En werd het jaar erop verslagen door Kvyat. De nulvoudig racewinnaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij versloeg daar ook Vettel, de viervoudig wereldkampioen.
Zou wel handig zijn om toch nog ergens wat te vinden of anders je boude statement in te trekken.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was toendertijd op meerdere plaatsen te lezen, dacht ik, maar ik heb geen link voorhanden.
Wat volgens mij wel meespeelde was die crash in Baku waarbij Verstappen te laat bewoog maar hij niet de schuld kreeg. En dat zei voor hem wel dat Max de lieveling van het team wasquote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was toendertijd op meerdere plaatsen te lezen, dacht ik, maar ik heb geen link voorhanden.
een stukje DTS wat eruit geknipt isquote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |