Als je wat vrienden en wat centjes hebt lijkt het me daar prima toevenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
Miami probeert te geforceerd een copy van Zandvoort te worden. Ik vind het maar een troosteloos janboel.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
Miami probeert te geforceerd een copy van Zandvoort te worden. Ik vind het maar een troosteloos janboel.
Een aantal vast, leven veel mensen boven hun stand.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat degene die dat heeft betaald dat ook maar iets boeit.
Amerikanen hequote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:24 schreef tja77 het volgende:
1000-en Dollars aftikken voor een ticket en je vervolgens in de kroeg gaan bezatten….
Als je aandachtig wil opletten kan je beter thuis gaan kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:24 schreef tja77 het volgende:
1000-en Dollars aftikken voor een ticket en je vervolgens in de kroeg gaan bezatten….
Heb jij je kilometers in de sim al gemaakt op deze baan?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je aandachtig wil opletten kan je beter thuis gaan kijken
Zou lullig zijn als die hem de muur in mikt.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als die hem de muur in mikt.
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij Williams stond er een chick in bikini achterin de boxprima man.
Nee nog niet, maar ik kan hem wel downloaden zag ik hier in een van de vorige delen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij je kilometers in de sim al gemaakt op deze baan?
Zo'n aardig persoon al jij? Jeetje, wat vreemd allemaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je wat vrienden en wat centjes hebt lijkt het me daar prima toeven
Helaas heb ik geen van beide HAHAHA
Ac kan je 'm voor downloadenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ik kan hem wel downloaden zag ik hier in een van de vorige delen.
Idd, die voorvleugel mag wel even op flexibiliteit gecheckt worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Russell wapperde gewoon naar buiten
Goede coureurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:54 schreef Sally het volgende:
Damn, wat doet die Albon!![]()
![]()
Toch weer jammer dat ik niet daarop durfde vertrouwen voor de FOK! F1-manager om een duurder ander onderdeel te kopen
En dan maar weer duimen dat de auto niet oververhit...?! In deze hitte van Miamiquote:
Veel te warm voor de race. Wordt een DNF vrees ikquote:
Oh ja verschrikkelijk, hopelijk het scenario van vorige keerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan maar weer duimen dat de auto niet oververhit...?! In deze hitte van Miami
Sjjjjttt, jinx....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Veel te warm voor de race. Wordt een DNF vrees ik
Vraag me af hoe iedereen die dit zag als de wederopstanding dit gaat verwerken.quote:
Vraag het aan Totoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vraag me af hoe iedereen die dit zag als de wederopstanding dit gaat verwerken.
'Gegokt' en verlorenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:58 schreef DKUp het volgende:
Hilarisch om de mislukte wederopstanding van Mercedes te zien
Geile wijven zou Johnny zeggenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net één ding wat ik wat minder erg vind aan deze poppenkast gp
Nope. BIJNA.quote:
Geile wijvenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net één ding wat ik wat minder erg vind aan deze poppenkast gp
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:59 schreef nattermann het volgende:
In die bocht gaan er nog een hoop sneuvelen
Om niet weer zijn auto naar de tering te rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sainz kreeg waarschijnlijk de opdracht om rustig aan te doen
Geen reserve onderdelen meer zeker?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Om niet weer zijn auto naar de tering te rijden
quote:
*duim duim...!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:03 schreef DKUp het volgende:
Straks misschien weer een Mercedes eruit in Q1
quote:
Niet luisteren naar de baas.quote:
Ik bied meer...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:07 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik voorspel alvast 3 rode vlaggen voor de kwalificatie
Ik heb Haas eruit gegooid gisteren vanwege hun prestaties in de trainingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:07 schreef Sally het volgende:
Op zich spijt dat ik niet vertrouwde op Haas (MSC), en Albon (WIL) als mogelijke onderdelen van mn F1-manager....
Maar ja: ik moet dit seizoen er toch weer helemaal inkomen
(en dit was pas VT3 - straks pas de 'punten' echt verdelen.... Quali en Race)
Is een filmpje. Ff klikkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat een kneiterlelijke driehoek in de weg
"Oh, kijk ons eens zogenaamd fan zijn!"quote:
Sund....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb Haas eruit gegooid gisteren vanwege hun prestaties in de trainingen
”Faking a F1-interest…..”quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oh, kijk ons eens zogenaamd fan zijn!"
Vorige race (quali) toch?quote:
Dat dacht ik de commentators wel te horen zeggen - en hier op FOK! forum ook...?quote:
Who cares.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oh, kijk ons eens zogenaamd fan zijn!"
Meh. 6/10.quote:
Nee want Leclerc doet dit tijdens de race.quote:
Mwoah heb ALO en BOT met AT chassis en AF motorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Sund....
Ik kon voor Russell gaan, met de rest 'bagger' (lees: laag in waarde)
Oh wacht - toch gegaan voor: BOT (gehouden), gokje voor MSC, omdat ik Alpine (motor) ivm goede resultaten ALO (en ook wel OCO, maar ja nu crash), en dan Alpha Tauri Chassis.
Bedenk net: ik had eigenlijk dan wel de A.Tauri motor kunnen houden (verkoopkosten), lol, en dan had ik mogelijk nog wat anders qua coureur...?!
heb je een probleem met Mercedes?quote:
Ik ben van plan er zelf eentje te kopen, dus niet aan het merk. Prachtige auto’squote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je een probleem met Mercedes?
Ik ga d'r niet missenquote:
Mag ookquote:
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kreeg van iemand iets te horen over mogelijk illegale achtervleugel bij mercedes?
Vermoed bs.
Viaplay use Emberquote:
De voorvleugel was nog al flexibel, plek 15 en 17quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kreeg van iemand iets te horen over mogelijk illegale achtervleugel bij mercedes?
Vermoed bs.
Ah. Thx.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexen
nog meer dan vorig jaar....blijkbaar allemaal toegestaan die flex.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexen
Als Kalff in race control zit, dempt men Amber?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:23 schreef DKUp het volgende:
Albers altijd genieten, heerlijk zuur.
Kalff is veel beter dan Ember lol.
Uur of 12.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:26 schreef Gunner het volgende:
Ben benieuwd hoe lang deze Q langer gaat duren door allerlei oponthoud
Ember mag wel weg,quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als Kalff in race control zit, dempt men Amber?
Ze hebben in die flaps gesneden. Ben benieuwd of de FIA dat in de geest van de regels vindtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog meer dan vorig jaar....blijkbaar allemaal toegestaan die flex.
oh wacht
In het Engels om te jankenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat accent zorgt alleen maar voor afleiding
zouden ze het toch even moeten testen....zoveel flex mag niet meer, op verzoek van mercedes notabenequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben in die flaps gesneden. Ben benieuwd of de FIA dat in de geest van de regels vindt
Veel slechter kan het toch niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef DKUp het volgende:
Mercedes doet een live experiment volgens Toto.
Daar winnen ze nog wat mee!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef DKUp het volgende:
De bandjes, de auto, de Red Bull-logo's die op de muur geschilderd zijn?quote:
Peterselie en GEHAKT is een goede combinatiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bandjes, de auto, de Red Bull-logo's die op de muur geschilderd zijn?
Veel plezier in de keuken. CUL is trouwens een deurtje verderopquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Peterselie en GEHAKT is een goede combinatie
Helemaal niksquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten WE van Ocon vanavond?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten WE van Ocon vanavond?
Zo weinig vertrouwen in deze wereldtopper?quote:
Ach nee toch. Heb ik speciaal mijn manager volledig op hem afgesteld!quote:
Nou ja hij doet vandaag niet meer meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo weinig vertrouwen in deze wereldtopper?
quote:
Misschien moet hij ook zo'n haven aanleggen.quote:
Je moet er wel 10 seconden bijtellen he, zodat Olav ook tijd heeft om alles te zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe ver loopt GP-Radio achter op F1TV? Dan kan ik synchroniseren
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef DKUp het volgende:
Goeie, ik zet 'm ff terug.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet er wel 10 seconden bijtellen he, zodat Olav ook tijd heeft om alles te zien.
Alleen op de “hilarische” fotosquote:
Al dat blauw naast de baan ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen op de “hilarische” fotos
GP radio loopt ongeveer 20s voor op ViaPlee en ook ongeveer met F1 TV. Ik heb het nu perfect op de seconde gesynchroniseerd:) tis na een paar races echt een fluitje van een cent hem op de seconde nauwkeurig te krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe ver loopt GP-Radio achter op F1TV? Dan kan ik synchroniseren
jep. nog net uit de muur weten te houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de wagen van Verstappen nog heel?
Erg mooi. Al hoop ik wel op een spannende titelstrijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef Sally het volgende:
[..]
jep. nog net uit de muur weten te houden
Hammiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:08 schreef Sally het volgende:
Iemand BIG Slide (bbc radio) - nog geen beeld erbij - wie was het?
goatquote:
Yeah, moest wat meer geduld hebben met nog wat verder luisteren naar commentaar - zie edit:Dquote:
Klopt, maar dit rechte stuk is korter toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baku moest lachen om die matige topsnelheid.
In Baku zijn de laatste 2 of 3 bochten plank, maakt ook wel een verschilquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dit rechte stuk is korter toch?
Ja truequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In Baku zijn de laatste 2 of 3 bochten plank, maakt ook wel een verschil
Komt door extra gewicht van die piercingsquote:
En incl. nieuwe bandjes... dan nog outlap, bandjes warmen... en dan...quote:
Remspoor in zijn onderbroekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt door extra gewicht van die piercings
....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |