Who cares.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Oh, kijk ons eens zogenaamd fan zijn!"
Meh. 6/10.quote:
Nee want Leclerc doet dit tijdens de race.quote:
Mwoah heb ALO en BOT met AT chassis en AF motorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Sund....
Ik kon voor Russell gaan, met de rest 'bagger' (lees: laag in waarde)
Oh wacht - toch gegaan voor: BOT (gehouden), gokje voor MSC, omdat ik Alpine (motor) ivm goede resultaten ALO (en ook wel OCO, maar ja nu crash), en dan Alpha Tauri Chassis.
Bedenk net: ik had eigenlijk dan wel de A.Tauri motor kunnen houden (verkoopkosten), lol, en dan had ik mogelijk nog wat anders qua coureur...?!
heb je een probleem met Mercedes?quote:
Ik ben van plan er zelf eentje te kopen, dus niet aan het merk. Prachtige auto’squote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je een probleem met Mercedes?
Ik ga d'r niet missenquote:
Mag ookquote:
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kreeg van iemand iets te horen over mogelijk illegale achtervleugel bij mercedes?
Vermoed bs.
Viaplay use Emberquote:
De voorvleugel was nog al flexibel, plek 15 en 17quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kreeg van iemand iets te horen over mogelijk illegale achtervleugel bij mercedes?
Vermoed bs.
Ah. Thx.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexen
nog meer dan vorig jaar....blijkbaar allemaal toegestaan die flex.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexen
Als Kalff in race control zit, dempt men Amber?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:23 schreef DKUp het volgende:
Albers altijd genieten, heerlijk zuur.
Kalff is veel beter dan Ember lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |