Mwoah heb ALO en BOT met AT chassis en AF motorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Sund....
Ik kon voor Russell gaan, met de rest 'bagger' (lees: laag in waarde)
Oh wacht - toch gegaan voor: BOT (gehouden), gokje voor MSC, omdat ik Alpine (motor) ivm goede resultaten ALO (en ook wel OCO, maar ja nu crash), en dan Alpha Tauri Chassis.
Bedenk net: ik had eigenlijk dan wel de A.Tauri motor kunnen houden (verkoopkosten), lol, en dan had ik mogelijk nog wat anders qua coureur...?!
heb je een probleem met Mercedes?quote:
Ik ben van plan er zelf eentje te kopen, dus niet aan het merk. Prachtige auto’squote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je een probleem met Mercedes?
Ik ga d'r niet missenquote:
Mag ookquote:
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kreeg van iemand iets te horen over mogelijk illegale achtervleugel bij mercedes?
Vermoed bs.
Viaplay use Emberquote:
De voorvleugel was nog al flexibel, plek 15 en 17quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kreeg van iemand iets te horen over mogelijk illegale achtervleugel bij mercedes?
Vermoed bs.
Ah. Thx.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexen
nog meer dan vorig jaar....blijkbaar allemaal toegestaan die flex.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerder de voorvleugel, die liep flink te flexen
Als Kalff in race control zit, dempt men Amber?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:23 schreef DKUp het volgende:
Albers altijd genieten, heerlijk zuur.
Kalff is veel beter dan Ember lol.
Uur of 12.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:26 schreef Gunner het volgende:
Ben benieuwd hoe lang deze Q langer gaat duren door allerlei oponthoud
Ember mag wel weg,quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als Kalff in race control zit, dempt men Amber?
Ze hebben in die flaps gesneden. Ben benieuwd of de FIA dat in de geest van de regels vindtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog meer dan vorig jaar....blijkbaar allemaal toegestaan die flex.
oh wacht
In het Engels om te jankenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat accent zorgt alleen maar voor afleiding
zouden ze het toch even moeten testen....zoveel flex mag niet meer, op verzoek van mercedes notabenequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben in die flaps gesneden. Ben benieuwd of de FIA dat in de geest van de regels vindt
Veel slechter kan het toch niet meerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef DKUp het volgende:
Mercedes doet een live experiment volgens Toto.
Daar winnen ze nog wat mee!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef DKUp het volgende:
Mercedes doet een live experiment volgens Toto.
De bandjes, de auto, de Red Bull-logo's die op de muur geschilderd zijn?quote:
Peterselie en GEHAKT is een goede combinatiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bandjes, de auto, de Red Bull-logo's die op de muur geschilderd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |