De bandjes, de auto, de Red Bull-logo's die op de muur geschilderd zijn?quote:
Peterselie en GEHAKT is een goede combinatiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bandjes, de auto, de Red Bull-logo's die op de muur geschilderd zijn?
Veel plezier in de keuken. CUL is trouwens een deurtje verderopquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Peterselie en GEHAKT is een goede combinatie
Helemaal niksquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten WE van Ocon vanavond?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten WE van Ocon vanavond?
Zo weinig vertrouwen in deze wereldtopper?quote:
Ach nee toch. Heb ik speciaal mijn manager volledig op hem afgesteld!quote:
Nou ja hij doet vandaag niet meer meequote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo weinig vertrouwen in deze wereldtopper?
quote:
Misschien moet hij ook zo'n haven aanleggen.quote:
Je moet er wel 10 seconden bijtellen he, zodat Olav ook tijd heeft om alles te zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe ver loopt GP-Radio achter op F1TV? Dan kan ik synchroniseren
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:47 schreef DKUp het volgende:
Mercedes doet een live experiment volgens Toto.
Goeie, ik zet 'm ff terug.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet er wel 10 seconden bijtellen he, zodat Olav ook tijd heeft om alles te zien.
Alleen op de “hilarische” fotosquote:
Al dat blauw naast de baan ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen op de “hilarische” fotos
GP radio loopt ongeveer 20s voor op ViaPlee en ook ongeveer met F1 TV. Ik heb het nu perfect op de seconde gesynchroniseerd:) tis na een paar races echt een fluitje van een cent hem op de seconde nauwkeurig te krijgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Hoe ver loopt GP-Radio achter op F1TV? Dan kan ik synchroniseren
jep. nog net uit de muur weten te houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de wagen van Verstappen nog heel?
Erg mooi. Al hoop ik wel op een spannende titelstrijdquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef Sally het volgende:
[..]
jep. nog net uit de muur weten te houden
Hammiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:08 schreef Sally het volgende:
Iemand BIG Slide (bbc radio) - nog geen beeld erbij - wie was het?
goatquote:
Yeah, moest wat meer geduld hebben met nog wat verder luisteren naar commentaar - zie edit:Dquote:
Klopt, maar dit rechte stuk is korter toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baku moest lachen om die matige topsnelheid.
In Baku zijn de laatste 2 of 3 bochten plank, maakt ook wel een verschilquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dit rechte stuk is korter toch?
Ja truequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
In Baku zijn de laatste 2 of 3 bochten plank, maakt ook wel een verschil
Komt door extra gewicht van die piercingsquote:
En incl. nieuwe bandjes... dan nog outlap, bandjes warmen... en dan...quote:
Remspoor in zijn onderbroekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt door extra gewicht van die piercings
....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |