Vertel dan even tegen Horner dat hij het contract met Max ontbind en dat hij hem vertelt dat hij bij een scharlaken rood team gaat tekenen dat zijn status als wereld kampioen waard is!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben de menselijke/vrouwelijke versie van red bull![]()
Jij bent mijn hemel en jij bent mijn ster, mijn liefde voor jou gaat heel ver!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Do you love me...do you love me...like i love youuuuu...🖤
Ff lekker in de liefdesbubbel zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dankje man. Al genoeg shit in de wereld, toch?
Ben er stil vanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jij bent mijn hemel en jij bent mijn ster, mijn liefde voor jou gaat heel ver!
Leven in het nu in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dankje man. Al genoeg shit in de wereld, toch?
Hahahaha...try before you diequote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen en blijf maar denken, misschien moet ik je mijn hartje maar schenken
💋🖤quote:
quote:
Heerlijke filmquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo Braveheart kijken![]()
mijn voorouders hebben met hem en Robert the Bruce meegevochten 🤘
Ja love it! Ben gelijk helemaal fuck de kk Engelsenquote:
Ach toch prima om te sterven met een geliefde in je armenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, maar hopen dat het allemaal goed komt met die idioot uit Moskou. Zieke geest.
Werden ook flink onderdrukt in die tijd, en Schotland had toen Engeland ook flink bij de ballen bijnaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja love it! Ben gelijk helemaal fuck de kk Engelsen![]()
Ja i know, ben ook erg trots op mn Schotse afkomstquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Werden ook flink onderdrukt in die tijd, en Schotland had toen Engeland ook flink bij de ballen bijna
Maar ff wachten nog liever.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach toch prima om te sterven met een geliefde in je armen
Moet je ook zijn, is een pracht land. Staat nog op mijn lijstjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja i know, ben ook erg trots op mn Schotse afkomst![]()
Kan ik je mooi alles laten zien daar , samen door de Highlands rennenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je ook zijn, is een pracht land. Staat nog op mijn lijstjelaten wij samen gaan
Romantisch hoor. Ben ik ook nog zelfsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan ik je mooi alles laten zien daar , samen door de Highlands rennen![]()
Het wordt alleen maar beterquote:
Ik ook wel, maar ben toch voornamelijk een rockchickiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:53 schreef Ferrous het volgende:
Ik ben heel makkelijk met muziek, vind alles mooi
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit zong mn moeder vroeger voor me als slaapliedje![]()
Ik ook hoor.vroeger heel erg maar nu wat ouder en rustiger muziek ook leuk vaak. Ben 56 (treu)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben toch voornamelijk een rockchickie
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ook hoor.vroeger heel erg maar nu wat ouder en rustiger muziek ook leuk vaak. Ben 56 (truth)
Ik ben pas 43 , dus kan er nog ff tegenaanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ook hoor.vroeger heel erg maar nu wat ouder en rustiger muziek ook leuk vaak. Ben 56 (treu)
Haha pas 43quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben pas 43 , dus kan er nog ff tegenaan![]()
Vergeleken met 56 ben ik PAS 43 jaquote:
Heb de wilde tijd wel gehad nu. Alhoewel..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben pas 43 , dus kan er nog ff tegenaan![]()
Alhoewel...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb de wilde tijd wel gehad nu. Alhoewel..
Dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaaa, had je niet verwacht he? Maar welkom jip
🍷quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik alleen op feestdagen/feestjes, maar graag!
Kom lekker naar mij? Hier elke dag feestdagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik alleen op feestdagen/feestjes, maar graag!
Nee, ik kijk wel vaker hier, maar dan ben jij er nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Verdwaald?hier zitten wel de gezellige users in onz
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kom lekker naar mij? Hier elke dag feestdag
Overdag niet maar des avond wel, en altijd in onz. Vind de rest niet zo. Fp kijk ik altijd, maar laatste reactie 2 week ban gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk wel vaker hier, maar dan ben jij er nooit
Oeiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:26 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Overdag niet maar des avond wel, en altijd in onz. Vind de rest niet zo. Fp kijk ik altijd, maar laatste reactie 2 week ban gehad.
Hee kerel alles ok? Word weer tijd voor dts!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:34 schreef 4-elements het volgende:
Goedenavond dames en heren van het goede leven.
Bolk!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hee kerel alles ok? Word weer tijd voor dts!
het is voor mij altijd tijd voor dts, helaas is niet iedereen daar mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hee kerel alles ok? Word weer tijd voor dts!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:34 schreef 4-elements het volgende:
Goedenavond dames en heren van het goede leven.
Nee kerel mijn idee. Het parnassia van Fok moet je bij elkaar houden in dtsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is voor mij altijd tijd voor dts, helaas is niet iedereen daar mee eens
Jazeker. Druk druk druk. En volgens de geruchten gaat dts in juni weer open, toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
ik vind klb meer het parnassia van FOK!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
[..]
Nee kerel mijn idee. Het parnassia van Fok moet je bij elkaar houden in dtsnu loopt alles los
maar mis het zeker te weten. Helaas ben ik van juni tot Sept niet aanwezig ivm werk. Dubbele diensten draaien. Zal vast wel eens kijken, maar dts is echt leuk
Ja en de vraag voor hoelang voordat het weer wordt dicht gegooidquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jazeker. Druk druk druk. En volgens de geruchten gaat dts in juni weer open, toch?
wat is dat heequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef Ferrous het volgende:
W
[..]
E hebben het net over parnassia,avond
ja heequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef Maanvis het volgende:
mmm kunnen jullie in de web versie van facebook?
DTS is toch het parade paardje van Fok? Laten we eerlijk zijn.hoop met het hart op de tong. Gewoon een mod erop die meedoet en het aanvoelt?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind klb meer het parnassia van FOK!
Misschien heequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jazeker. Druk druk druk. En volgens de geruchten gaat dts in juni weer open, toch?
oke cool ik niet,m krijg 'invalid slice'quote:
Is goed mattie, ik zal het modereren voor jequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
DTS is toch het parade paardje van Fok? Laten we eerlijk zijn.hoop met het hart op de tong. Gewoon een mod erop die meedoet en het aanvoelt?
Snap niet dat het voor zolang wordt dichtgegooid. Ze kunnen toch gewoon even wat opschonen en weer doorgaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de vraag voor hoelang voordat het weer wordt dicht gegooid
zolang je pizza maar geen invalid slices geeftquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke cool ik niet,m krijg 'invalid slice'
quote:
Ik heb er meerdere keren over nagedacht om het aan te bieden, maar ik denk niet dat ik het zou trekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef Ferrous het volgende:
[..]
DTS is toch het parade paardje van Fok? Laten we eerlijk zijn.hoop met het hart op de tong. Gewoon een mod erop die meedoet en het aanvoelt?
dictatuurgedrag, even hun macht tonen. Net als de huidige zware coronalockdowns in China alsof het nog altijd begin 2020 isquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Snap niet dat het voor zolang wordt dichtgegooid. Ze kunnen toch gewoon even wat opschonen en weer doorgaan?
mooi gedicht heequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hee Hemarookworst!"
:"Van je hee van je ho van je hopsasa!"
:"Hee Hemarookworst!"
:"Die doet zijn eigen ding!"
:"Mooo!"
:"TJILP! (bwahahaha!)"
daar is onze koeien- en vogelfluisteraarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het geheim van koeien- en vogelfluisteraar zijn is gewoon ze op het goede moment gras en noten/zaden/bessen geven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar is onze koeien- en vogelfluisteraar
Yepquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:54 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er weinig van Paul in dts? Zijn meer mensen van de gestampte pot die daar zitten. Met alle respect, maar jij bent daar te simpel voor, voelt geen sfeer aan.vind ik he heequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Is goed mattie, ik zal het modereren voor je
Ik gaf je zusje nog op het goede moment zaad hahaatjesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het geheim van koeien- en vogelfluisteraar zijn is gewoon ze op het goede moment gras en noten/zaden/bessen geven.
Kan je ook ziets over fokkers maken over over de frontpage? Dan maak ik ff een weblogjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik trek net een Schültenbrau IPA openquote:
Hearlik!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik trek net een Schültenbrau IPA open![]()
Vanochtend met een vriend in België wezen shoppen voor bier, voor komende zondag voetbal/F1 kijken. We gingen weg met 3,5 kratten vol met van alles wat we uitgekozen hebben 2 stuks. Ik denk niet dat dat zondag allemaal op gaat
Zodra DTS weer open is en Bolke&Bolke terug van vakantie zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je ook ziets over fokkers maken over over de frontpage? Dan maak ik ff een weblogje
Ik denk dat er wel wat healiks tussen zit jaquote:
NEE NU HET IS EEN BEVELquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra DTS weer open is en Bolke&Bolke terug van vakantie zijn.
en zodra DTS weer gesloten is eisen dat het van de FP wordt gehaaldquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra DTS weer open is en Bolke&Bolke terug van vakantie zijn.
Heee beste peerd van Fok en wat een eer om jou hier te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere keren over nagedacht om het aan te bieden, maar ik denk niet dat ik het zou trekken
De Bolkes doen niet aan bevelen. Eigenwijze beesten hoor.quote:
Nou, nooit boos worden. Ik denk dat er in mijn Pohi wel de nodige drek te vinden is die ik ooit met een kwaaie (al dan niet dronken) kop heb neergepleurd hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heee beste peerd van Fok en wat een eer om jou hier te ziende rechtvaardige van alle zonder ooit boos te worden
jij mod bij dts
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Bolkes doen niet aan bevelen. Eigenwijze beesten hoor.
Ook high door de vele drugs? En daardoor grootheidswaanzin krijgen?quote:
Omdat er geen mod is die het aankan en durft, en zo erg is het ook weer niet. Maarja, mensen met het hart op de tong nogmaals is men bang voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en zodra DTS weer gesloten is eisen dat het van de FP wordt gehaald
Hoewel hij fysiek niet echt heul erg op ome Dolf lijkt vind ik wel dat hij die rol waanzinnig goed neergezet heeft nog steeds.quote:
As usualquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Omdat er geen mod is die het aankan en durft, en zo erg is het ook weer niet. Maarja, mensen met het hart op de tong nogmaals is men bang voor.
Hoe is het met de gezondheid eigenlijk vent? Corona zooi enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel hij fysiek niet echt heul erg op ome Dolf lijkt vind ik wel dat hij die rol waanzinnig goed neergezet heeft nog steeds.
Je moet het ook maar durven trouwens, zo'n rol aannemen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat heel goed is voor je acteercarričre.
De cojona heb ik al een jaar geleden achter me gelatenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe is het met de gezondheid eigenlijk vent? Corona zooi enzo
Hij heeft toch wel wat prijzen gewonnen met zijn rolquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel hij fysiek niet echt heul erg op ome Dolf lijkt vind ik wel dat hij die rol waanzinnig goed neergezet heeft nog steeds.
Je moet het ook maar durven trouwens, zo'n rol aannemen. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat heel goed is voor je acteercarričre.
Van jou altijd topperquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"IK HEB EEN RAADSEL, WIE WIL HET HOREN? TJILP!"
:"Nou, vertel hoor! Mooooo!"
I know, ik ben ook al geband ergens vorig jaar om een flutreden, maar geheel terecht volgens de modsquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"IK HEB EEN RAADSEL, WIE WIL HET HOREN? TJILP!"
:"Nou, vertel hoor! Mooooo!"
Wat goed manquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De cojona heb ik al een jaar geleden achter me gelaten. Zelfs mijn reuk is weer helemaal terug
Hi Goed om te horen Grrrrrrrr! Ben tot nu toe helemaal corona vrij geblevenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De cojona heb ik al een jaar geleden achter me gelaten. Zelfs mijn reuk is weer helemaal terug
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Komt ie hč! Hoe noem je 2 Bolkes die door hard trainen in the gym en een eiwitrijk calorie-surplus-dieet proberen om in korte tijd veel spiermassa te kweken? TJILP?"
:"Dat weet ik niet hoor! Moooo!"
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Komt ie hč! Hoe noem je 2 Bolkes die door hard trainen in the gym en een eiwitrijk calorie-surplus-dieet proberen om in korte tijd veel spiermassa te kweken? TJILP?"
Knap, ik ook officieel. Maar weet zo goed als zeker dat ik paar weken geleden corona heb. Maar niet getestquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Goed om te horen Grrrrrrrr! Ben tot nu toe helemaal corona vrij gebleven
Bolke Builders?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke en bolke? Of ben jij zo goed bezigquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bulke&Bulke! OMDAT ZE DAN AAN HET "BULKEN" ZIJN! BWAHAHAHAHA, SNAP JE? TJILP"
:"Ik snap er de ballen van! Mooooo!"
:"Ja! Omdat je geen #fitbolke bent maar een dikbil! Bwahahaha! TJILP!"
:"Nouhouuuuu! Mooooo!"
quote:
Heeft heel lang geduurd voordat het echt weer helemaal goed was maar ik ruik weer net zo goed als vantevoren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi Goed om te horen Grrrrrrrr! Ben tot nu toe helemaal corona vrij gebleven
Iets zegt me dat je dat tijdens de gym hebt verzonnen en daar in jezelf om ging lachenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bulke&Bulke! OMDAT ZE DAN AAN HET "BULKEN" ZIJN! BWAHAHAHAHA, SNAP JE? TJILP"
:"Ik snap er de ballen van! Mooooo!"
:"Ja! Omdat je geen #fitbolke bent maar een dikbil! Bwahahaha! TJILP!"
:"Nouhouuuuu! Mooooo!"
Ik toevallig ook de klachten maar 2x zelftesten waren negatiefquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Knap, ik ook officieel. Maar weet zo goed als zeker dat ik paar weken geleden corona heb. Maar niet getest
Gelukkig maar jipquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik toevallig ook de klachten maar 2x zelftesten waren negatief
Dit is 100% waar. Van de week kwam het ineens in me op toen er 2 gasten in de gym naast me aan het discusiëren waren over 'bulken' en 'cutten'.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je dat tijdens de gym hebt verzonnen en daar in jezelf om ging lachen
Gaat je geen donder aan.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Heeft heel lang geduurd voordat het echt weer helemaal goed was maar ik ruik weer net zo goed als vantevoren.
Wat niet altijd een #blessing is met vlaaiende en flatsende Bolkes (+
) in de buurt.
Waren ook niet echt betrouwbaar, of men deed verkeerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:22 schreef 4-elements het volgende:
Tot nu toe ook coronavrij. Al denk ik toch dat ik het deze winter gehad heb, ondanks een negatieve zelftest.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is 100% waar. Van de week kwam het ineens in me op toen er 2 gasten in de gym naast me aan het discusiëren waren over 'bulken' en 'cutten'.
Ikke:"Bwehehehe: Bulke&Bulke"
Smaak is anders en heel erg praktisch is het ook niet als je niks ruikt, maar daar kom je eigenlijk pas achter als je dus niks ruikt een tijdjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lijkt mij vreselijk om niets te ruiken, je smaak lijkt mij dan ook anders. Mijn schoonzus heeft wel corona gehad die rook steeds een petroleum geur.
Tja, we zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Waren ook niet echt betrouwbaar, of men deed verkeerd.
Ja hoor, streng op het werk met pbs en zelf ook dingen in acht nemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker en jij ook tussen de coronavirus Sen door gesprongen?
Whut? Ook cojona gehad?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ben beetje hardcore bier aan het zuipen sinds ik mijn reuk weer terug heb twee weken geleden. En het zonnige weer plus de vrije dagen helpen ook niet mee
Ouders hebben gehad. En zat dus naast mn hoestende pa in de auto. Niet getest maar weet 100% zeker dat ik het heb gehadquote:
Netjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja hoor, streng op het werk met pbs en zelf ook dingen in acht nemen.
pbs?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja hoor, streng op het werk met pbs en zelf ook dingen in acht nemen.
VIES MADquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Kleuters moet je altijd in de gaten houden he
Oh das wel logisch, en dan in combi met het verlies van reuk, is het wel bijna zeker dat je corona hebt gehad. Alhoewel er nog steeds mensen niet te besmetten lijken te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ouders hebben gehad. En zat dus naast mn hoestende pa in de auto. Niet getest maar weet 100% zeker dat ik het heb
Zit toch braveheart te kijkenquote:
Verlies van reuk en dan ook nog hoesten met slijm, dat had ik de afgelopen 2-3 jaar niet gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh das wel logisch, en dan in combi met het verlies van reuk, is het wel bijna zeker dat je corona hebt gehad. Alhoewel er nog steeds mensen niet te besmetten lijken te zijn.
Ik heb in de omikrongolf ook meerder malen met lijers in de auto gezeten. Maar zelftesten bleven negatief en ook geen klachten gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ouders hebben gehad. En zat dus naast mn hoestende pa in de auto
Dat klinkt inderdaad als covidquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verlies van reuk en dan ook nog hoesten met slijm, dat had ik de afgelopen 2-3 jaar niet gehad
Lekker kuchen toch.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verlies van reuk en dan ook nog hoesten met slijm, dat had ik de afgelopen 2-3 jaar niet gehad
Wel super film.op het eind dat zij de koning influisterd, het zaad van Braveheart zit in je schoondochterquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit toch braveheart te kijkennet een veldslag dus ben nu een beetje pumped
hahaha
Ja mooi manquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:35 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wel super film.op het eind dat zij de koning influisterd, het zaad van Braveheart zit in je schoondochterdus koning of koningin van Schots bloed op de troon
Mel Gibson zijn laatste goede flimquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit toch braveheart te kijkennet een veldslag dus ben nu een beetje pumped
hahaha
Paul is doof volgens mij? Hij luistert naar niemand op fokquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Relax man, kom gezellig muziekje luisteren
Wel bizar hoe snel omikron verspreid. Als kampioen afstand houden twee jaar de dans ontsprongen en dan een keertje schijt hebben en naast m'n vader zitten en hoppaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb in de omikrongolf ook meerder malen met lijers in de auto gezeten. Maar zelftesten bleven negatief en ook geen klachten gehad.
Al denk ik dat het meer geluk dan wijsheid (of immuniteit) is. Ook veel mensen uit mijn netwerk die 2 jaar lang niet besmet zijn geraakt en al een beetje een "dat jullie allemaal ziek worden joh, zal toch wel een beetje aan jezelf liggen dan hč, ik heb niks!"-mentaliteit kregen die ineens ook 10 dagen thuis mochten zitten
Ja, in 3 maanden tijd meer mensen besmet dan in de bijna 2 jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel bizar hoe snel omikron verspreid. Als kampioen afstand houden twee jaar de dans ontsprongen en dan een keertje schijt hebben en naast m'n vader zitten en hoppa
Dat zou je wel willen he? Zoek maar een ander slachtoffer om je act op te projecteren. Ik heb je al duizend keer gevraagd om mij erbuiten te laten.quote:
Van dat geluk bij een ongeluk met omikron. Nu een ander virus, poetin de mongoolquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, in 3 maanden tijd meer mensen besmet dan in de bijna 2 jaar daarvoor.Echt hyperbesmettelijk.
Ergens wel wat zorgwekkend, deze besmettelijkheid moet je niet hebben met een vervelender variant. Maar goed, doe je toch niks aan, beter nog een goed bier open trekken.
Trusten my love.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind het weer best voor vandaagdag lieve mensjes
![]()
![]()
En Ferrous![]()
![]()
![]()
Till we meet againquote:
Missch eens in gebarentaal proberen? Vernam net dat Paul doof wasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? Zoek maar een ander slachtoffer om je act op te projecteren. Ik heb je al duizend keer gevraagd om mij erbuiten te laten.
We komen er nu goed mee weg. Maar er gaan, gegarandeerd, nog vervelender varianten komen, die waarschijnlijk net zo besmettelijk zijn of nog besmettelijker. Maar goed, dat geld ook voor influenza. Dus weinig zin om je daar zorgen over te makenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:43 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Van dat geluk bij een ongeluk met omikron. Nu een ander virus, poetin de mongool
Dan heb ik maar één gebaar nodig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Missch eens in gebarentaal proberen? Vernam net dat Paul doof wasen met andere oor hoord hij slecht
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:47 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zonder meer lieverd❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Nounounounounouquote:
Krijgen we deze act weerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? Zoek maar een ander slachtoffer om je act op te projecteren. Ik heb je al duizend keer gevraagd om mij erbuiten te laten.
Je blijft me maar uitlokken he? Kap daar nou gewoon eens mee. Kun jij zonder gezeik en gerel niet leven ofzo?quote:
Welterusten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind het weer best voor vandaagdag lieve mensjes
![]()
![]()
En Ferrous![]()
![]()
![]()
Missch eens in gebarentaal proberen? Vernam net dat Paul doof wasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
De enige juistequote:
Als het om acts gaat moet je bij @Haags zijn, die heeft daar een heel fijn gevoel voor, voor acts.quote:
Neeee stay!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:53 schreef DJMO het volgende:
Ik ben al weg hier. Paul heeft z'n zin. Weer iemand weggetreiterd.
Lekker man, ik gun je dat genotquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Wat ligt mijn nieuwe bank lekker, laptop erbij en muziekje
Vive la Trance!
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Wat ligt mijn nieuwe bank lekker, laptop erbij en muziekje
Vive la Trance!
Ben ik weer niet goed genoeg heequote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beetje lief zijn jij!
Waar is SwJ, de mannelijkste Mod op heel FOK!
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Vive la France! Eh, Trance! TJILP!"
:"Et vive le Republique! Eh, Trepublique dan, denk ik! Mooooo!"
Waarom zou ik? Ik heb geen zin om me steeds maar uit m'n tent te laten lokken door Paul. Soms gaat het een paar dagen goed, maar hij vind zichzelf te belangrijk. Iedereen moet en zal hem leuk vinden en er aan mee doen. Nou, ik heb daar geen zin meer in. Dan de enige sc waar ik nog kom ook maar vaarwel zeggen.quote:
Paul moet zelf stoppen met voeren naar anderen, of de bal terug kunnen verwachten. Anders moet hij niet voeren vind ik. Dts ligt ook stil door hem. Wel uitdelen maar bang voor een tikje terug, vind ik dan hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb geen zin om me steeds maar uit m'n tent te laten lokken door Paul. Soms gaat het een paar dagen goed, maar hij vind zichzelf te belangrijk. Iedereen moet en zal hem leuk vinden en er aan mee doen. Nou, ik heb daar geen zin meer in. Dan de enige sc waar ik nog kom ook maar vaarwel zeggen.
Ligt op bed met hoofdpijn van Paul?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beetje lief zijn jij!
Waar is SwJ, de mannelijkste Mod op heel FOK!
daar kan ik geen leuke woordgrap meemaken met Paulquote:
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kan ik geen leuke woordgrap meemaken met Paul
GA je nog bij mij inde buurt lopen eerdaags? PUrmerend?quote:
Ben ik twee weken geleden ofzo nog geweest. Maar is wel een mooie omgeving om te wandelen, en ik acht de kans niet uitgesloten dat ik er binnenkort weer eens heen ga.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
GA je nog bij mij inde buurt lopen eerdaags? PUrmerend?
Daar heb je wel gelijk in Grrrrrrrr, als je ziet wat we op FP voor bagger over ons heenkrijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat het teveel over Paul gaat eigenlijk.Het jong is ook maar mod, nog steeds gewoon vrijwilligers die hun vrije tijd graties opofferen aan fok.
Hij doet dat op zijn geheel eigen stijl, die ik persoonlijk best binnen ONZ vind passen. Met een act, die kan je leuk vinden of niet, maar juist in ONZ horen acts thuis wmb.
Dat DTS dicht ligt vind ik ook jammer. Niet dat ik er nog dagelijks rondhing maar het is met afstand het topic waar ik de meeste lol op fok heb gehad.
Het mooie aan DTS is dat sommige mensen er zitten om (bewust of onbewust) snoeihard punten te scoren, en anderen zitten er juist om keet te trappen, of om de mensen die punten willen scoren dwars te zitten. Zelf heb ik op alle stukken van dat spectrum gezeten, en vele anderen met mij.![]()
De emoties lopen er nogal eens op vanwege het absurde spelelement, het is eigenlijk een digitale versie van mens-erger-je-niet met potentieel een oneindig aantal deelnemers waar een potje een fucking maand duurt.
An sich zou het waarschijnlijk het beste zijn als DTS een dedicated mod (of beter nog iemand met adminrechten) kreeg die zelf ook goed bekend is met 'de Weg van de Bolk'. Maar het is een illusie om te denken dat er dan geen hysterische ruzies en hoogoplopende discussies en beschuldigingen van weet ik niet wat zouden zijn
Sinds Paul er is, is het al 2x op slot gegaan. Dus tijd voor andere act, en niet mensen uitlokken en dan zelf nergens tegen kunnen en vakantie uitdelen viavia. Paul zal missch een beste gozerd zijn, maar niet in dts... Met alle respect.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat het teveel over Paul gaat eigenlijk.Het jong is ook maar mod, nog steeds gewoon vrijwilligers die hun vrije tijd graties opofferen aan fok.
Hij doet dat op zijn geheel eigen stijl, die ik persoonlijk best binnen ONZ vind passen. Met een act, die kan je leuk vinden of niet, maar juist in ONZ horen acts thuis wmb.
Dat DTS dicht ligt vind ik ook jammer. Niet dat ik er nog dagelijks rondhing maar het is met afstand het topic waar ik de meeste lol op fok heb gehad.
Het mooie aan DTS is dat sommige mensen er zitten om (bewust of onbewust) snoeihard punten te scoren, en anderen zitten er juist om keet te trappen, of om de mensen die punten willen scoren dwars te zitten. Zelf heb ik op alle stukken van dat spectrum gezeten, en vele anderen met mij.![]()
De emoties lopen er nogal eens op vanwege het absurde spelelement, het is eigenlijk een digitale versie van mens-erger-je-niet met potentieel een oneindig aantal deelnemers waar een potje een fucking maand duurt.
An sich zou het waarschijnlijk het beste zijn als DTS een dedicated mod (of beter nog iemand met adminrechten) kreeg die zelf ook goed bekend is met 'de Weg van de Bolk'. Maar het is een illusie om te denken dat er dan geen hysterische ruzies en hoogoplopende discussies en beschuldigingen van weet ik niet wat zouden zijn
Nee, voor Paul als Mod is DTS ook al paar keer op slot geweest. En ook al gezeik over van alles.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:31 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Sinds Paul er is, is het al 2x op slot gegaan. Dus tijd voor andere act, en niet mensen uitlokken en dan zelf nergens tegen kunnen en vakantie uitdelen viavia. Paul zal missch een beste gozerd zijn, maar niet in dts... Met alle respect.
Vind het met de fiets al heel end, maar idd mooi om te lopen. Succes weerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik twee weken geleden ofzo nog geweest. Maar is wel een mooie omgeving om te wandelen, en ik acht de kans niet uitgesloten dat ik er binnenkort weer eens heen ga.
De pleuris die uitbreekt hoort bij DTS, en daarom zou het spel geholpen zijn met een dedicated mod(met banrechtenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in Grrrrrrrr, als je ziet wat we op FP voor bagger over ons heenkrijgenToch blijven we beleefd tegen de users. Maar zelfs als Mod in ONZ mag je wel eens serieus doen, naar mijn bescheiden mening.
En inderdaad voor Paul brak de pleuris al uit in DTS.
Ik vind het ook een heerlijk fenomeen om te zien, en ook wel eens 'bevangen geweest' om punten te willen halenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De pleuris die uitbreekt hoort bij DTS, en daarom zou het spel geholpen zijn met een dedicated mod(met banrechten) die het spelletje goed kent.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb meerdere malen overwogen om me aan te bieden voor zo'n rol. En dan bedenk ik me dat je het toch never nooit goed kan doen en je altijd bakken stront over je heen zal krijgen.![]()
Maar DTS blijft voor mij het mooiste wat ik ooit op fok meegemaakt heb. Wat het allemaal los maakt in mensen, zo'n simpel spel. Ik vinnut heerlijk![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, voor Paul als Mod is DTS ook al paar keer op slot geweest. En ook al gezeik over van alles.
Helemaal waar en dat dusquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De pleuris die uitbreekt hoort bij DTS, en daarom zou het spel geholpen zijn met een dedicated mod(met banrechten) die het spelletje goed kent.
Maar zoals ik al eerder zei: ik heb meerdere malen overwogen om me aan te bieden voor zo'n rol. En dan bedenk ik me dat je het toch never nooit goed kan doen en je altijd bakken stront over je heen zal krijgen.![]()
Maar DTS blijft voor mij het mooiste wat ik ooit op fok meegemaakt heb. Wat het allemaal los maakt in mensen, zo'n simpel spel. Ik vinnut heerlijk![]()
Iedereen die wel eens mee gedaan heeft voor het kampioenschap kent die bevangenheidquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heerlijk fenomeen om te zien, en ook wel eens 'bevangen geweest' om punten te willen halen![]()
en dan kwam je ook nog net na hdero binnenrollenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb Die verhalen wel eens gelezen van jequote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan kwam je ook nog net na hdero binnenrollen
Lekker Deutsch sprechen ook nogquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die kon echt flink uit de dak gaan als die werd gebolkt. Mario is er niks bijquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb Die verhalen wel eens gelezen van jewaren wel de echte spelers
Bolken op het scherpst van de snede.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die kon echt flink uit de dak gaan als die werd gebolkt. Mario is er niks bij
Wie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus, zwoegen soms. En dan zet een ander een smiley om 5.00 die toevallig wakker is en pakt 50pquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens mee gedaan heeft voor het kampioenschap kent die bevangenheid. Ik vond het fantastisch, de euforie als je een bulk punten weet te scoren, de frustratie als je rivaal of rivalen bergen punten scoren als je zelf niet aanwezig kan zijn. Het is slopend en energiegevend tegelijkertijd, en als je dan eindelijk gewonnen hebt denk je:"Holy fuck, waar ben ik nou de afgelopen maand eigenlijk helemaal mee bezig geweest?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste.Forum.Game.Ever.
Vooral mooi als het echt eerst 10 dagen stervensdruk is geweest in de nacht en dan ineens zo'n loos uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus, zwoegen soms. En dan zet een ander een smiley om 5.00 die toevallig wakker is en pakt 50p
Huh?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus, zwoegen soms. En dan zet een ander een smiley om 5.00 die toevallig wakker is en pakt 50p
Is toch gaaf suks. Moord en doodslag om een spelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die kon echt flink uit de dak gaan als die werd gebolkt. Mario is er niks bij
Die was echt aan het dreigen met iemands huis in de fik te steken en zoquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is toch gaaf suks. Moord en doodslag om een spel
Maar zit eenmaal in de mens, met een spel wil je winnen
Ik heb ook dat soort verhalen gehoordquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die was echt aan het dreigen met iemands huis in de fik te steken en zo
Die is niet goed hoor dan.quote:
Het nam/neemt alleen soms absurde vormen aan. Er is echt een hele waslijst aan voormalige winnaars die zo fanatiek in het spelletje waren dat ze gevraagd hebben om uit de score gehaald te worden/een tijdelijke (ONZ)ban te krijgen/hun account door de shredder hebben gehaald.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:03 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is toch gaaf suks. Moord en doodslag om een spel
Maar zit eenmaal in de mens, met een spel wil je winnen
Wauw, lijkt wel een andere dimensie, wtfquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het nam/neemt alleen soms absurde vormen aan. Er is echt een hele waslijst aan voormalige winnaars die zo fanatiek in het spelletje waren dat ze gevraagd hebben om uit de score gehaald te worden/een tijdelijke (ONZ)ban te krijgen/hun account door de shredder hebben gehaald.
Ook echtscheidingen met 2.die hielden er een relatie op na, denk dat jij wel weet wiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
relatie wel, maar echtscheiding?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:09 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ook echtscheidingen met 2.die hielden er een relatie op na, denk dat jij wel weet wie
In het lijstje memorabele momenten:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weetquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het nam/neemt alleen soms absurde vormen aan. Er is echt een hele waslijst aan voormalige winnaars die zo fanatiek in het spelletje waren dat ze gevraagd hebben om uit de score gehaald te worden/een tijdelijke (ONZ)ban te krijgen/hun account door de shredder hebben gehaald.
Mensen die een half jaar studievertraging opliepen omdat ze hier obsessief aan het bolken waren tegen ondergetekende.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wauw, lijkt wel een andere dimensie, wtf
Die ken ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die een half jaar studievertraging opliepen omdat ze hier obsessief aan het bolken waren tegen ondergetekende.
Het gebeurt allemaal in DTS
Haha, weet er alles vanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het lijstje memorabele momenten:
-Streepje die een HELE NACHT aan het bolken was en letterlijk NUL punten scoorde omdat het stikdruk was.
-Mark die eigenlijk nooit echt voor de winst ging maar opeens op dag 2 van het seizoen of zo ineens zo'n post had in een leemte waarmee hij pakweg 120 punten pakte en daardoor ineens dik bovenaan stond en mede daardoor won.
Zei ik al, lullen een congres vol over dit. Die plaatjes over dts met die uitspraak van die schaakmeester, heb jij die nog ergens? Ben hem kwijt? Anders steek ik je huis in de fikquote:
uh daar kan ik me niet zo snel iets over herinnerenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zei ik al, lullen een congres vol over dit. Die plaatjes over dts met die uitspraak van die schaakmeester, heb jij die nog ergens? Ben hem kwijt? Anders steek ik je huis in de fik![]()
![]()
Waarom? Meerdere errors nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mensen die een half jaar studievertraging opliepen omdat ze hier obsessief aan het bolken waren tegen ondergetekende.
Het gebeurt allemaal in DTS
Zal eens kijken in mijn foto album ergens. Waren 2 opmerkingen in een pic. Zooo sterkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
uh daar kan ik me niet zo snel iets over herinneren
heb ik serieus geen actieve herinnering aan
Dat heb ik ook vaker gezegd.quote:
De mens is van nature wel competitief. En zoiets haalt waarschijnlijk de diepe drang naar competitie van de mens naar vorenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker gezegd.
Het is echt heel boeiend om te zien hoe mensen zich als ze eenmaal competitief worden en zich een doel hebben gesteld gedragen.
Wat me nog het meeste verbaast: waarom is zo'n simpel spel zó absurd verslavend voor veel mensen.
Als ik naar mezelf kijk, ik ben in principe helemáál niet competitief. Nooit geweest ook. Maar vanaf de eerste minuut dat ik in DTS stapte kreeg ik echt een ontzettende drive om élk punt te pakken wat ik pakken kon. En dat was midden in een seizoen, ik had totaal geen kans meer om te winnen. Maar ik heb me toch lopen bolken.
Plus dat ik me binnen een dag had voorgenomen dat wat er ook ging gebeuren, ik ooit een keer kampioen ging worden. Dat was ineens een bijkans heilige missie. En toen ik dat eenmaal was geworden wilde ik per se van Nattekat winnen. En hij van mij.
Waar dat soort drive vandaan komt terwijl het eigenlijk om niks gaat? Knappe psych die daar chocolade van kan maken.
Dat is toch het spelelement? Dan zijn jullie fanatieke spelers. Net als bij ieder ander spel waarmee je niks kan winnen, maar je wel wil winnen omdat het een spel is. Of in ieder geval meedoen om een ander dwars te zitten met de punten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaker gezegd.
Het is echt heel boeiend om te zien hoe mensen zich als ze eenmaal competitief worden en zich een doel hebben gesteld gedragen.
Wat me nog het meeste verbaast: waarom is zo'n simpel spel zó absurd verslavend voor veel mensen.
Als ik naar mezelf kijk, ik ben in principe helemáál niet competitief. Nooit geweest ook. Maar vanaf de eerste minuut dat ik in DTS stapte kreeg ik echt een ontzettende drive om élk punt te pakken wat ik pakken kon. En dat was midden in een seizoen, ik had totaal geen kans meer om te winnen. Maar ik heb me toch lopen bolken.
Plus dat ik me binnen een dag had voorgenomen dat wat er ook ging gebeuren, ik ooit een keer kampioen ging worden. Dat was ineens een bijkans heilige missie. En toen ik dat eenmaal was geworden wilde ik per se van Nattekat winnen. En hij van mij.
Waar dat soort drive vandaan komt terwijl het eigenlijk om niks gaat? Knappe psych die daar chocolade van kan maken.
Online? Okquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De mens is van nature wel competitief. En zoiets haalt waarschijnlijk de diepe drang naar competitie van de mens naar voren
Heb je jaartje minimaal voor nodig, laatste jaar niet meer zo druk en fanatiek. Het is gunnen pikken misgunnen stiekum samenspel etcetera, terwijl het een individueel spel is, maar ondertussenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
DTS proberen te begrijpen als buitenstaander![]()
Punten? Wat levert dat op dan? Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is toch het spelelement? Dan zijn jullie fanatieke spelers. Net als bij ieder ander spel waarmee je niks kan winnen, maar je wel wil winnen omdat het een spel is. Of in ieder geval meedoen om een ander dwars te zitten met de punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |