Vertel dan even tegen Horner dat hij het contract met Max ontbind en dat hij hem vertelt dat hij bij een scharlaken rood team gaat tekenen dat zijn status als wereld kampioen waard is!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben de menselijke/vrouwelijke versie van red bull![]()
Jij bent mijn hemel en jij bent mijn ster, mijn liefde voor jou gaat heel ver!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Do you love me...do you love me...like i love youuuuu...🖤
Ff lekker in de liefdesbubbel zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dankje man. Al genoeg shit in de wereld, toch?
Ben er stil vanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jij bent mijn hemel en jij bent mijn ster, mijn liefde voor jou gaat heel ver!
Leven in het nu in ieder gevalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dankje man. Al genoeg shit in de wereld, toch?
Hahahaha...try before you diequote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen en blijf maar denken, misschien moet ik je mijn hartje maar schenken
💋🖤quote:
quote:
Heerlijke filmquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo Braveheart kijken![]()
mijn voorouders hebben met hem en Robert the Bruce meegevochten 🤘
Ja love it! Ben gelijk helemaal fuck de kk Engelsenquote:
Ach toch prima om te sterven met een geliefde in je armenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, maar hopen dat het allemaal goed komt met die idioot uit Moskou. Zieke geest.
Werden ook flink onderdrukt in die tijd, en Schotland had toen Engeland ook flink bij de ballen bijnaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja love it! Ben gelijk helemaal fuck de kk Engelsen![]()
Ja i know, ben ook erg trots op mn Schotse afkomstquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Werden ook flink onderdrukt in die tijd, en Schotland had toen Engeland ook flink bij de ballen bijna
Maar ff wachten nog liever.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach toch prima om te sterven met een geliefde in je armen
Moet je ook zijn, is een pracht land. Staat nog op mijn lijstjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja i know, ben ook erg trots op mn Schotse afkomst![]()
Kan ik je mooi alles laten zien daar , samen door de Highlands rennenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je ook zijn, is een pracht land. Staat nog op mijn lijstjelaten wij samen gaan
Romantisch hoor. Ben ik ook nog zelfsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan ik je mooi alles laten zien daar , samen door de Highlands rennen![]()
Het wordt alleen maar beterquote:
Ik ook wel, maar ben toch voornamelijk een rockchickiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:53 schreef Ferrous het volgende:
Ik ben heel makkelijk met muziek, vind alles mooi
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit zong mn moeder vroeger voor me als slaapliedje![]()
Ik ook hoor.vroeger heel erg maar nu wat ouder en rustiger muziek ook leuk vaak. Ben 56 (treu)quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ben toch voornamelijk een rockchickie
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik ook hoor.vroeger heel erg maar nu wat ouder en rustiger muziek ook leuk vaak. Ben 56 (truth)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |