Nee, maar zojuist meer Luna bijgekochtquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:17 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ah balen wel. Nog uit kunnen stappen?
Dat was iemand anders die zei zoveel te pakken per maand.quote:[..]
Maar hier toen je het had over 12-20% yield per maand had je niet zo iets van, misschien klopt er iets niet aan dit soort yield farms?
Bitcoin sleurt alle altcoins 10x omhoog als Bitcoin 2x omhoog gaat. Dit heb ik al zo vaak hier verteld. Hier is heel mijn strategie op gebaseerd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Huh? Maar jij bent voor je resultaat toch niet afhankelijk van bitcoin?
Alleen in een bull markt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin sleurt alle altcoins 10x omhoog als Bitcoin 2x omhoog gaat. Dit heb ik al zo vaak hier verteld. Hier is heel mijn strategie op gebaseerd.
Stalen ballen deze degen gambler! Waarschijnlijk krabbelt het wel weer op ja als ze het project nog enigsinds kunnen fixen. Het zou fijn zijn als ze wat meer open waren (voor mij de reden om hier nu niet verder op te speculeren).quote:
Aah okquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:20 schreef firefly3 het volgende:
Dat was iemand anders die zei zoveel te pakken per maand.
Klopt. Daarom telkens afroamen van winsten als Bitcoin weer nabij een ATH komt.quote:
Met kleine hoeveelheden stap ik telkens laag in. Ik schat de kans groter dan 50% dat zij het op n of andere manier fixen. Mee ns dat zij meer open moeten zijn over zaken. Wie weet zijn hier wel een hoop juridische zaken aan verbonden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:23 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Stalen ballen deze degen gambler! Waarschijnlijk krabbelt het wel weer op ja als ze het project nog enigsinds kunnen fixen. Het zou fijn zijn als ze wat meer open waren (voor mij de reden om hier nu niet verder op te speculeren).
[..]
Aah ok
Gewoon paar jaar geduld hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef corehype het volgende:
Ik kan hier echt niet meer tegen man, mijn cryptoportefeuille is al gigantisch slecht en met de dag wordt het erger en erger
Er is een gezegde.Niet bewegen als je geschoren word.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef corehype het volgende:
Ik kan hier echt niet meer tegen man, mijn cryptoportefeuille is al gigantisch slecht en met de dag wordt het erger en erger
Ja, dat heb je in een berenmarkt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:33 schreef corehype het volgende:
Dit is een kopersmarkt inderdaad. Als je had willen verkopen had je dat lekker op 50k of zo moeten doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:34 schreef 10k.xrp het volgende:
[..]
Gewoon paar jaar geduld hebben.
Na november was het bekend dat Bitcoin vanaf de ATH dus met 80% zou droppen wat neerkomt op ongeveer $15k. En dat de meeste altcoins 90% of meer zouden droppen. Dat was gewoon ingecalculeerd. Zolang je niet met verlies verkoopt (of geen altcoins door een bearmarket hold die nooit meer omhoog gaan) is het nog geen echt verlies.
Superneger ben jij dit?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:34 schreef 10k.xrp het volgende:
[..]
Gewoon paar jaar geduld hebben.
Na november was het bekend dat Bitcoin vanaf de ATH dus met 80% zou droppen wat neerkomt op ongeveer $15k. En dat de meeste altcoins 90% of meer zouden droppen. Dat was gewoon ingecalculeerd. Zolang je niet met verlies verkoopt (of geen altcoins door een bearmarket hold die nooit meer omhoog gaan) is het nog geen echt verlies.
Die Do Kwon kerel tweette gister dat hij sorry was dat hij niet eerder reageerde (toen stond het op 0,8 ofzo) nu 9 uur verder staat het op 0,5 en op zijn twitter zijn alleen maar krekels te horen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:23 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Stalen ballen deze degen gambler! Waarschijnlijk krabbelt het wel weer op ja als ze het project nog enigsinds kunnen fixen. Het zou fijn zijn als ze wat meer open waren (voor mij de reden om hier nu niet verder op te speculeren).
[..]
Aah ok
Kan zijn dat hij tot 4 uur midden in de nacht bezig is geweest en even moet slapen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die Do Kwon kerel tweette gister dat hij sorry was dat hij niet eerder reageerde (toen stond het op 0,8 ofzo) nu 9 uur verder staat het op 0,5 en op zijn twitter zijn alleen maar krekels te horen.
Dat is echt wel een teken aan de muurDie kerel is nu in totale paniek of hij zit ergens op een onbewoond eiland te chillen.
[ twitter ]
Omgekeerd is zijn naam Now KO'dquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die Do Kwon kerel tweette gister dat hij sorry was dat hij niet eerder reageerde (toen stond het op 0,8 ofzo) nu 9 uur verder staat het op 0,5 en op zijn twitter zijn alleen maar krekels te horen.
Dat is echt wel een teken aan de muurDie kerel is nu in totale paniek of hij zit ergens op een onbewoond eiland te chillen.
[ twitter ]
Hahaquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij tot 4 uur midden in de nacht bezig is geweest en even moet slapen?
Formeel loopt die weddenschap nog, het jaar is nog niet omquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Over weddenschappen gesproken:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gewoon Luna opheffen waardoor er helemaal geen prijs meer is, easy moneyquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Over weddenschappen gesproken:
[ twitter ]
[ twitter ]
Historische data spreekt dit tegen. Hoe vaak je deze act opvoert maakt niet uit maar het is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin sleurt alle altcoins 10x omhoog als Bitcoin 2x omhoog gaat. Dit heb ik al zo vaak hier verteld. Hier is heel mijn strategie op gebaseerd.
Weddenschap als verlies zien. UST kapot laten gaan en gaan lopen met de duizenden bitcoins, er zijn mensen die er slechter vanaf komen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Formeel loopt die weddenschap nog, het jaar is nog niet om
Zijn bags moeten inmiddels 10x gaan om weer gelijk te komen, ik denk dat die inmiddels wel door heeft hoe het zit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Historische data spreekt dit tegen. Hoe vaak je deze act opvoert maakt niet uit maar het is gewoon niet waar.
De yield farmers die op hoge yield hoopten maar het niet door hadden dat zei juist de yield waren worden nu terrecht geschoren door de echte farmers.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:09 schreef raptorix het volgende:
Ik waarschuwde al eerder voor stable coins:
raptorix in BTC / Jullie mening omtrent inleggen geld
Overigens las ik een analyse over hoe deze aanval mogelijk verlopen is, als dat waar is zou ik nu heel snel mijn centjes uit Curve coins halen. Als Luna er al omver mee kan worden getrokken dan zijn er een hele hele hele boel nu niet veilig.
"It went from luna to terra"...quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een Luna genot dit. We hebben er even op moeten wachten, deze gaat wel de crypto-geschiedenisboeken in. In afwachting op de meme's.
Bitconeeeeeect
Deze gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een Luna genot dit. We hebben er even op moeten wachten, deze gaat wel de crypto-geschiedenisboeken in. In afwachting op de meme's.
Bitconeeeeeect
Ja, ik zit ook al te spelen met de letters. Als je nu iets goeds verzint, in plaatje of video dan ga je viral.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"It went from luna to terra"...
Only a lunatic would buy Luna right nowquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al te spelen met de letters. Als je nu iets goeds verzint, in plaatje of video dan ga je viral.
En om ontopic te blijven, maak er een NFT van
Jouw historische data is waarschijnlijk over een tijdbestek van 10 jaar of iets. Ja, daar heb je uiteraard gelijk in. Keer op keer moet ik hier melden dat ik vooral eind 2020 heb gekocht toen Altcoins zoals Dogecoin meer dan 10x over de kop gingen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Historische data spreekt dit tegen. Hoe vaak je deze act opvoert maakt niet uit maar het is gewoon niet waar.
Ik snap deze terugkerende vraag niet.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw historische data is waarschijnlijk over een tijdbestek van 10 jaar of iets. Ja, daar heb je uiteraard gelijk in. Keer op keer moet ik hier melden dat ik vooral eind 2020 heb gekocht toen Altcoins zoals Dogecoin meer dan 10x over de kop gingen.
Jou track record zegt anders ook gewoon dat de oogst vergaan is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Polkadot, Solana, Avalanche, Polygon, Enjin enz, ga zo maar door. Het is meer je emotie dat je tegenhoudt om gigantisch rijk te worden.
Je kan ook gewoon de btc chart erbij pakken. Dan zie je dat we vanaf eind november in een bear market zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap deze terugkerende vraag niet.
Is het vandaag te warm of te koud?
Mijn UST doet het nu zelfs nog steeds beter dan Bitcoinquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:14 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
[..]
Jou track record zegt anders ook gewoon dat de oogst vergaan is.
Hodl die UDT. Gegarandeerd dat er een nieuwe ath komtquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn UST doet het nu zelfs nog steeds beter dan BitcoinBitcoin maximalisten hebben veel meer geld zien verdampen dit jaar.
Zoiets dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al te spelen met de letters. Als je nu iets goeds verzint, in plaatje of video dan ga je viral.
En om ontopic te blijven, maak er een NFT van
Omdat de mening van de zogenaamde experts ook niet echt helder isquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap deze terugkerende vraag niet.
Is het vandaag te warm of te koud?
Truequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn UST doet het nu zelfs nog steeds beter dan BitcoinBitcoin maximalisten hebben veel meer geld zien verdampen dit jaar.
Ik heb het uiteraard over vanaf 12 November, niet vanaf Januari, toen Bitcoin al flink was ingestort. Zo is het makkelijk grafiekjes makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |