Gewoon Luna opheffen waardoor er helemaal geen prijs meer is, easy moneyquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Over weddenschappen gesproken:
[ twitter ]
[ twitter ]
Historische data spreekt dit tegen. Hoe vaak je deze act opvoert maakt niet uit maar het is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bitcoin sleurt alle altcoins 10x omhoog als Bitcoin 2x omhoog gaat. Dit heb ik al zo vaak hier verteld. Hier is heel mijn strategie op gebaseerd.
Weddenschap als verlies zien. UST kapot laten gaan en gaan lopen met de duizenden bitcoins, er zijn mensen die er slechter vanaf komen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Formeel loopt die weddenschap nog, het jaar is nog niet om
Zijn bags moeten inmiddels 10x gaan om weer gelijk te komen, ik denk dat die inmiddels wel door heeft hoe het zit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Historische data spreekt dit tegen. Hoe vaak je deze act opvoert maakt niet uit maar het is gewoon niet waar.
De yield farmers die op hoge yield hoopten maar het niet door hadden dat zei juist de yield waren worden nu terrecht geschoren door de echte farmers.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:09 schreef raptorix het volgende:
Ik waarschuwde al eerder voor stable coins:
raptorix in BTC / Jullie mening omtrent inleggen geld
Overigens las ik een analyse over hoe deze aanval mogelijk verlopen is, als dat waar is zou ik nu heel snel mijn centjes uit Curve coins halen. Als Luna er al omver mee kan worden getrokken dan zijn er een hele hele hele boel nu niet veilig.
"It went from luna to terra"...quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een Luna genot dit. We hebben er even op moeten wachten, deze gaat wel de crypto-geschiedenisboeken in. In afwachting op de meme's.
Bitconeeeeeect
Deze gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
Wat een Luna genot dit. We hebben er even op moeten wachten, deze gaat wel de crypto-geschiedenisboeken in. In afwachting op de meme's.
Bitconeeeeeect
Ja, ik zit ook al te spelen met de letters. Als je nu iets goeds verzint, in plaatje of video dan ga je viral.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"It went from luna to terra"...
Only a lunatic would buy Luna right nowquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al te spelen met de letters. Als je nu iets goeds verzint, in plaatje of video dan ga je viral.
En om ontopic te blijven, maak er een NFT van
Jouw historische data is waarschijnlijk over een tijdbestek van 10 jaar of iets. Ja, daar heb je uiteraard gelijk in. Keer op keer moet ik hier melden dat ik vooral eind 2020 heb gekocht toen Altcoins zoals Dogecoin meer dan 10x over de kop gingen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Historische data spreekt dit tegen. Hoe vaak je deze act opvoert maakt niet uit maar het is gewoon niet waar.
Ik snap deze terugkerende vraag niet.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw historische data is waarschijnlijk over een tijdbestek van 10 jaar of iets. Ja, daar heb je uiteraard gelijk in. Keer op keer moet ik hier melden dat ik vooral eind 2020 heb gekocht toen Altcoins zoals Dogecoin meer dan 10x over de kop gingen.
Jou track record zegt anders ook gewoon dat de oogst vergaan is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Polkadot, Solana, Avalanche, Polygon, Enjin enz, ga zo maar door. Het is meer je emotie dat je tegenhoudt om gigantisch rijk te worden.
Je kan ook gewoon de btc chart erbij pakken. Dan zie je dat we vanaf eind november in een bear market zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap deze terugkerende vraag niet.
Is het vandaag te warm of te koud?
Mijn UST doet het nu zelfs nog steeds beter dan Bitcoinquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:14 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
[..]
Jou track record zegt anders ook gewoon dat de oogst vergaan is.
Hodl die UDT. Gegarandeerd dat er een nieuwe ath komtquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn UST doet het nu zelfs nog steeds beter dan BitcoinBitcoin maximalisten hebben veel meer geld zien verdampen dit jaar.
Zoiets dan maarquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook al te spelen met de letters. Als je nu iets goeds verzint, in plaatje of video dan ga je viral.
En om ontopic te blijven, maak er een NFT van
Omdat de mening van de zogenaamde experts ook niet echt helder isquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik snap deze terugkerende vraag niet.
Is het vandaag te warm of te koud?
Truequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn UST doet het nu zelfs nog steeds beter dan BitcoinBitcoin maximalisten hebben veel meer geld zien verdampen dit jaar.
Ik heb het uiteraard over vanaf 12 November, niet vanaf Januari, toen Bitcoin al flink was ingestort. Zo is het makkelijk grafiekjes makenquote:
Op woensdag 11 mei 2022 10:25 schreef TheFreshPrince het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |