Enlighten me, ik sta overal voor openquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
In echte aandelen i.p.v. gokken in crypto.
Dat probeer ik dus ook te doen iddquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
Crypto gaat nog wel verder zakken, bovendien is het extreem speculatief. Prijsschommelingen van 40% komen zeer regelmatig voor. Bedenk je goed of je dat wilt.
Met gedichten shillenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:58 schreef suijkerbuijk het volgende:
Je kan bush kopen.
Dat is een stabiele coin gebackt door de Amerikaanse bank.
Dan poolmine als optie
Dus je gaat geld inleggen om te polen bij binance.
Dan krijg je rente op je bush
Je krijg nieuwe coins omdat je geld uitleent .
De nieuwe coins zijn geen zak waard tot dat ze op de markt komen.
Zie het als iets extra .
Dan kan je bitcoin kopen maar gebruik de limit order auto inkoop.(bush voor nodig)
Dus ga niet zomaar bitcoins kopen.
Aangezien je de dips wilt kopen en verkopen op pieken.
https://www.google.com/am(...)/what-is-staking.amp
https://www.binance.com/nl/defi-staking
https://www.binance.com/n(...)st-berekenen-en-meer
Let op het is altijd gokken.
Maar staken of lauchpool is vrij veilig .
Dat word vaak via bush of bnb coin voor gebruikt.
Zelf gebruik ik bush dan blijft in leg het zelfde .
Gebruik je bnb wel koop laag in en gebruik het dan .
Dan heb je de optie sparen
Zeker als je alleen gaat bewaren en niet verkopen.
Zeker met goedkoper altcoins dan krijg je rente .
De rente is niet het bedrag maar hoeveel coins je bezit.
https://www.binance.com/n(...)1249bfd4f67dc9880eb/
Dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:30 schreef fathank het volgende:
Begin met BTC en spreid je 5k over een langere periode van kleinere buys.
Duik daarna lekker de cryptofuik in en laat je niet verleiden door coinfluencers je geld te steken in bullshitcoins. Dyor en maak je eigen keuzes.
Max 1 memecoin in je portfolio en maar een Ieniemienie beetje tov je totaal.
Ben ik met je mee eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:30 schreef fathank het volgende:
Begin met BTC en spreid je 5k over een langere periode van kleinere buys.
Duik daarna lekker de cryptofuik in en laat je niet verleiden door coinfluencers je geld te steken in bullshitcoins. Dyor en maak je eigen keuzes.
Max 1 memecoin in je portfolio en maar een Ieniemienie beetje tov je totaal.
Bush? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben ik met je mee eens.
Nu is bush geen shitcoin aangezien het van de Amerikaanse bank gebackt word.
Dus ik zal 4000euro versprijt bitcoins kopen.
1000 euro bush .
En dan bush gebruiken voor lauchpools.
De bush blijft de zelfde waarde houden van 1 dollar en je krijgt 2 tot 4% renten er over.
En dan maandelijks anderen coins.
Zoals ik zeg 5000euro is veel maar het is niks in crypto wereld.
Stel je voor dat 64k gehaald word .
Dan heeft ts 50% winst
Dus 5k naar 10k .
Laat we over 5jaar kijken.
Stel je voor dat het 15k zal worden ?
Maar dat is het dan ook.
Leuk maar het stelt niks voor.
Nu zetten we 4k weg vor 5jaar dan heeft ts met de zelfde bereking 12k dat is 3k minder.
Nu heeft ts 1k gebruik in de lauchpool.
Ts heeft 1k met 3% gemiddelt gehad over 5jaar dat is dan
1k+3%=1030+3%=1061+3%=1093+3%=
1125+3%=1159euro.
Totaal 1359euro .
Maar ts heeft coins gekregen die hij heeft kunnen verkopen voor 0.20cent (ata is nu gratis bij bush en is 0.50cent verkoop)
Hoeveel veel coins kan hij hebben gehad ?
Dat weet ik niet maar het loopt rustige 10k tot 100k coins per jaar op.
1000k+0.20cent=2000 EURO.
En dan ben ik nog voorzichtig geweest.
Dit is geen garantie maar zeer zeker mogelijk met shitcoins
Behoorlijke dip of gigantische piek gehad net?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:25 schreef D. het volgende:
Goed moment nu
Behoorlijke dip geweest net, dus je stapt in op een lagere prijs dan vele anderen
Stomme auto correct zuchtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bush? Waar heb je het over?Nooit van gehoord, Coingecko kent het niet, Coinmarketcap kent het niet.
Oh, dat heeft niets met crypto te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stomme auto correct zucht
Busd is de coin.
https://www.binance.com/nl/busd
Thx! Kende het niet, maar het is dus eigenlijk simpelweg telkens kleine delen inleggen. Misschien is dit het wel voor mij en dan gewoon volledig op BTC gaan.quote:
Één optie is dit: https://bitcoin.nl/nieuws/bits-van-bitonic-zo-maak-je-jouw-eigen-bitcoin-spaarplan-598quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:19 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Thx! Kende het niet, maar het is dus eigenlijk simpelweg telkens kleine delen inleggen. Misschien is dit het wel voor mij en dan gewoon volledig op BTC gaan.
Stel dat ik nu 2.5k inleg en maandelijks 200 euro; is er dan een bepaald platform/een bepaalde wijze waarop ik dat het beste kan doen? (i.v.m. transaction fee's e.d.?)
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Behoorlijke dip of gigantische piek gehad net?
Dus jij ben ingestapt toen BTC ronde de $50K zat, en nu ga je anderen afraden in te stappen nu BTC rond de $30K zit?quote:Zit sinds maart ook voor bijna 15K in crypto maar ik kan het toch niemand aanraden. Als investering is het extreem onzeker het heeft meer weg van gokken om in deze fase in te zetten op een nieuwe piek of überhaupt rendement. Zeker met het hele gedoe in China zijn er nogal wat beren op de weg die een potentieel gevaar vormen.
Je kunt ook investeren in verzamelobjecten, aandelen of obligaties. Crypto is roulette.
Ik heb voor de gein 1500 in crypto met dogecoin (dom geluk) 900 gepakt in leg 50 euro,, die weer geïnvesteerd..in bitcoin en ada..heb nog wat eth.chainlink...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:19 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Thx! Kende het niet, maar het is dus eigenlijk simpelweg telkens kleine delen inleggen. Misschien is dit het wel voor mij en dan gewoon volledig op BTC gaan.
Stel dat ik nu 2.5k inleg en maandelijks 200 euro; is er dan een bepaald platform/een bepaalde wijze waarop ik dat het beste kan doen? (i.v.m. transaction fee's e.d.?)
Een vaste financieel adviseur zou ik iedereen aanraden, ik heb er 1 sinds 5 jaar waarbij ik eerst mijn hypotheek omgezet heb, sindsdien krijg ik jaarlijks een scan voor 100 euro, niet omdat ik daar nu zoveel aan heb, maar ik vind het fijn om een persoon te hebben die ik kan vertrouwen als ik straks wat grotere beslissingen moet nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein 1500 in crypto met dogecoin (dom geluk) 900 gepakt in leg 50 euro,, die weer geïnvesteerd..in bitcoin en ada..heb nog wat eth.chainlink...
Maar ik durf er niet even nog 5k tegen aan te gooien,,contact gezocht met financieel adviseur..nu gewoon gaan beleggen voor 15 jaar..leek mij een stabieler plan..
Ja heb ook een vaste al dik 10jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een vaste financieel adviseur zou ik iedereen aanraden, ik heb er 1 sinds 5 jaar waarbij ik eerst mijn hypotheek omgezet heb, sindsdien krijg ik jaarlijks een scan voor 100 euro, niet omdat ik daar nu zoveel aan heb, maar ik vind het fijn om een persoon te hebben die ik kan vertrouwen als ik straks wat grotere beslissingen moet nemen.
Heb voornamelijk ethereum en Ada waarvan het grootste deel nog steeds om winst staat, maar goed daar gaat het natuurlijk niet om.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit
[..]
Dus jij ben ingestapt toen BTC ronde de $50K zat, en nu ga je anderen afraden in te stappen nu BTC rond de $30K zit?
Niemand zal het weten, wat je ook kunt doen is gespreid kopen om het risico wat uit te middelen, wilde zelf op 35K instappen, maar prijs bleef op dat moment rond 36K - 38K bungelen, uiteindelijk in 2 tranches gekocht op 36 en 37, achteraf te vroeg, maar het gaat er ook om of je de discipline kunt opbrengen om een van te voren ingenomen plan te volgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb voornamelijk ethereum en Ada waarvan het grootste deel nog steeds om winst staat, maar goed daar gaat het natuurlijk niet om.
Het momentum is in tegenstelling tot in maart gewoon niet heel gunstig. Mensen doen net alsof 30K BTC een buitenkansje is terwijl de trend al weken zo niet maanden dalende is. Misschien eindigen we wel weer op 10K of 5K.
Zou nog even wachten, zag een poll voorbij komen waarop redelijk veel gestemd was en de meeste mensen HODLEN nu en kopen even niet bij. Buy the dip is hartstikke leuk maar er is elke week een dip die dieper gaat dan die van een week geleden.
Bitonic of Bittr.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:19 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ik kan voor bijv. Bitonic nergens vinden wat dan de fee is. Voor mij is het maandelijks handmatig kopen van bitcoins (en ze overmaken naar mijn BTC wallet) geen moeite, is dat dan niet per definitie gunstiger?quote:
Dat laatste is absoluut waar maar als we aan het begin staan van een jarenlange bear market koop je straks misschien wel 2-3 keer zoveel BTC voor hetzelfde bedrag als waar je nu voor instapt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niemand zal het weten, wat je ook kunt doen is gespreid kopen om het risico wat uit te middelen, wilde zelf op 35K instappen, maar prijs bleef op dat moment rond 36K - 38K bungelen, uiteindelijk in 2 tranches gekocht op 36 en 37, achteraf te vroeg, maar het gaat er ook om of je de discipline kunt opbrengen om een van te voren ingenomen plan te volgen.
Ik denk dat jouw beeld heel onrealistisch is, maar de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laatste is absoluut waar maar als we aan het begin staan van een jarenlange bear market koop je straks misschien wel 2-3 keer zoveel BTC voor hetzelfde bedrag als waar je nu voor instapt.
Het loont om even te wachten tot het momentum echt weer wat positiever is en dan iets duurder instappen dan dat je hals over kop gaat kopen en de prijzen alleen maar dalen. Natuurlijk is dat lastig te bepalen maar je koopt nooit helemaal op de bodem zoals je ook nooit op de piek van de grafiek verkoopt maar altijd daar iets na of daarvoor. Zelf het ik het idee dat er nu heel veel ontkenning in de markt is maar dat we nog minstens halveren.
Uiteraard is dat mijn bescheiden waarneming en kan een ander het heel anders zien, maar ik zou het nog even aankijken want straks koop je misschien wel het dubbele voor hetzelfde geld.
Het ziet er nu in elk geval niet rooskleurig uit, gehalveerd sinds februari. Waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalve maand.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw beeld heel onrealistisch is, maar de tijd zal het leren
Ik zie het allemaal niet hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ziet er nu in elk geval niet rooskleurig uit, gehalveerd sinds februari. Waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalve maand.
15K is realistischer dan 60k of 100k, ook als je naar de eerdere bear en bullmarkten kijken van 2013 en 2017 staat ons nog wat te wachten voor we überhaupt weer serieus omhoog gaan bewegen .
Of niet willen zien die dalende trend/bearmarkt is er namelijk al.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal niet hoor
60K verwacht ik dit jaar nog wel, 15K geloof ik niet meer in, teveel mensen die (willen) kopen
En hoe de bearmarket is zien we wel als het zover is
Dit is geen bearmarket, het is een dipquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Of niet willen zien die dalende trend/bearmarkt is er namelijk al.
Daar zitten meerderen verklaring achter.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ziet er nu in elk geval niet rooskleurig uit, gehalveerd sinds februari. Waarvan het leeuwendeel de afgelopen anderhalve maand.
15K is realistischer dan 60k of 100k, ook als je naar de eerdere bear en bullmarkten kijken van 2013 en 2017 staat ons nog wat te wachten voor we überhaupt weer serieus omhoog gaan bewegen .
Koop en verkooporders zorgen altijd voor een bounce , dus na een harde dip is er dus eigenlijk altijd wel sprake van herstel de dagen daarna door mensen die een kooporder op bedrag X gezet hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Daar zitten meerderen verklaring achter.
Lager zie ik het niet verder gaan dan 25k als diepte dips .
De dips worden ook veel te snel opgekocht door mensen.
Zeker de bots die als een gek farmen.
Misschien vroeger zo omdat de mensen naar bed toe gaan en toen waren er geen bots beschikbaar.
Nee terug naar 5 en 10k gaat echt niet gebeuren.
De lockdown is van de wereld af.quote:Op zondag 27 juni 2021 06:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Koop en verkooporders zorgen altijd voor een bounce , dus na een harde dip is er dus eigenlijk altijd wel sprake van herstel de dagen daarna door mensen die een kooporder op bedrag X gezet hebben.
Maar dat is nog geen duidelijke verklaring waarom de koers ondertussen gehalveerd is sinds april als dat voor jou geen ongunstig sentiment is heb je je kop toch stevig in het zand.
Verder riskant om te zeggen dat dit of dat echt niet gaat gebeuren. Als je al ziet wat de koersimpact is van wat Elon tweets en China FUD moet je er toch niet aan denken dat er een keer echt slecht nieuws komt.
Al lees ik dat TS meer wil gaan DCA'en en niet meer ineens die hele 5k wil droppen dus dat is alleen maar prima.
Ik ken al die argumenten wel waarom de cryptomarkt wat minder zou gaan, mensen die valuta omzetten in fiat voor praktisch zaken vanwege herwonnen vrijheden etc, echter zie ik geen reden waarom het niet verder kan dalen. Vooral als het inflatiespook lijkt mee te vallen. Exact om het vermoeden dat jij als laatste uitspreekt. Namelijk laat het nog maar wat verder in elkaar donderen dan koop ik pas weer bij.quote:Op zondag 27 juni 2021 08:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De lockdown is van de wereld af.
De mensen zijn feest aan het vieren door op vakantie te gaan.
Anderen mensen zijn hun huis aan het verbouwen.
Allemaal met de winst en oppotten.
Op tweakers loopt ook een draadje waar de mensen hun coins om hebben gezet naar een valuta voor hun huis en enzz.
Laat staan de hele wereld die het zat zijn met de corona.
Dan heb te de tax day in amerika en dat was dit jaar in mei maar was uit gesteld naar een anderen datum.
En dus tax moet betaalt worden in een valuta.
Als je dit negeert dan heb je pas je kop in het zand zitten.
Dat china achterlijk doet is al jaren zo.
Dat de mensen hun mijnen spullen moeten verhuizen en dus crypto om moet zetten naar een valuta om te kunnen verhuizen .
Dan die achterlijk gek van een elon.
Wel ik heb zijn aandelen ook laten instorten met zijn leugens over de nieuwe zonnepanelen die als een dak pan uit zagen
Ook met zijn zo genaamde Electric vrachtwagen.
Even op zijn twitter de linken neer gezet dat wij hier in nederland en europa die dingen al hebben.
Al jaren namelijk en zelfs op de daken gemonteerd zijn en de wagens zelf al rijden op onze weg.
Hij was er niet zo blij mee laten we zeggen.
Amerika is niks anders dan gebakken lucht.
Als er geen Amerikaanse patent op zitten en alleen een Europese.
Negeren ze de Europese versie en vragen ze gewoon een Amerikaanse pattent aan.
Tja voor een Europese persoon kan je niet makkelijk een patent aan vragen.
En dan zeggen dat china doet stelen en copy maken ?
De Amerikaanse zooi doen het zelfde.
Maar er is nog een reden waarom de crypto is gezakt.
Er is op dit moment een mega inflatie in amerika .
De renten blijven nul tot 2023.
En de inflaties was niet 3 maar 4.3% en word verwacht de jaar er op erger gaat worden.
En aangezien Amerikanen schapen zijn word er nu om de dollar stabiel te houden alles overgezet van crypto naar aandelen voor bedrijven.
Een van de reden dat op eens de aandelen die aan het zakken waren als gekke terug omhoog gaan.
De waarschuwing die ik kan geven op dit moment.
De dollar zakt en de euro stijgt .
Dus dat is slecht voor handel.
En aangezien wij ook de gratis geld pers aan hebben staan met 0 renten.
Zie ik de markt in de wereld nog in storten .
Omdat vroeg of later toch de renten terug moeten komen.
En dan zegt de bel klap en spat uit elkaar.
Dan ben je blij dat je crypto heb aangezien 1 coin tijd 1 coin is .
En op de exchange makkelijk je crypto in een anderen valuta kan zetten dan een dollar of een euro munt.
Waar we eigenlijk moeten kijken is hoeveel mensen een valuta op de exchange hebben staan en welke .
Namelijk zeer veel kans dat er gewoon de valuta daar op staat.
Fee zit bij Bitonic gewoon bij de prijs in. Maar als je handmatig geen probleem vindt is BL3P.eu denk ik de gunstigste. Ik doe het zelf ook bij BL3P.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:49 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Ik kan voor bijv. Bitonic nergens vinden wat dan de fee is. Voor mij is het maandelijks handmatig kopen van bitcoins (en ze overmaken naar mijn BTC wallet) geen moeite, is dat dan niet per definitie gunstiger?
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
In echte aandelen i.p.v. gokken in crypto.
Even voor de grap, hoevaak in die 10 jaar heeft ie bitcoin geadviseerd?quote:
Nee .juist geen bitcoin genoemd..leuk voor day trayden etc..maja ik moet gewoon werkenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:14 schreef Piva het volgende:
[..]
Even voor de grap, hoevaak in die 10 jaar heeft ie bitcoin geadviseerd?
Of laat me raden, hij heeft al 10 jaar lang het best presterende activa voledig links laten liggen?
Persoonlijk zou ik niet veel geld in currenties stoppen als ik jou was. Currenties zijn vooral momenteel nog TE media gericht en er zitten voor nu nog geen enkele regels op de meeste coins/projecten. Zodra deze regels er zijn zullen er vele munten wegvallen en wellicht een shitcoin waar jij in heb geinvesteerd omdat je er uit mijn beleving geen enkele ervaring mee hebt wat de achterliggende technologie en voorruitzichten kunnen zijn. Kijk naar elon musk, hij speelt met de waarde en profiteerd er zelf van en laat de niets wetende lekker kopen en tijdelijk een klein beetje winst pakken zodat ze erin gaan geloven. Ik ben hier zwaar op tegen, John mcfee heeft hier een mede een celstraf op gekregen, maar elon musk pakt het slimmer aan hij doet het via een omweg.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:44 schreef Berend86 het volgende:
Hi
Aangezien geld op de bank momenteel compleet hopeloos is zit ik eraan te denken om (wederom) wat geld in crypto te steken. Om het een beetje leuk te houden zit ik te denken aan 5000 euro; kan evt. wat meer worden maar daar twijfel ik nog een beetje over..
Als jullie op dit moment 5000 euro zouden investeren (met als doel het minimaal een jaar vast te zetten) op welke coins zouden jullie dit dan zetten? Gewoon 5k op BTC of toch wat anders?
Edit: ohjah nog een vraag. De laatste keer dat ik erin zat is alweer even geleden. Is 5000 euro het waard om in te leggen? Of is de markt inmiddels dusdanig 'stabiel' dat je dan weinig bijzonders hoeft te verwachten over een x-periode?
Bedankt voor je uitgebreide reactie, ik zal voorzichtig zijnquote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef dullboy89 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik niet veel geld in currenties stoppen als ik jou was. Currenties zijn vooral momenteel nog TE media gericht en er zitten voor nu nog geen enkele regels op de meeste coins/projecten. Zodra deze regels er zijn zullen er vele munten wegvallen en wellicht een shitcoin waar jij in heb geinvesteerd omdat je er uit mijn beleving geen enkele ervaring mee hebt wat de achterliggende technologie en voorruitzichten kunnen zijn. Kijk naar elon musk, hij speelt met de waarde en profiteerd er zelf van en laat de niets wetende lekker kopen en tijdelijk een klein beetje winst pakken zodat ze erin gaan geloven. Ik ben hier zwaar op tegen, John mcfee heeft hier een mede een celstraf op gekregen, maar elon musk pakt het slimmer aan hij doet het via een omweg.
Als je echt geld wil verdienen en NIET snel rijk wil zijn maar in lange termijn wil denken DAT maakt je pas rijk.. Zowel aandelen die NIET media gericht zijn maar daadwerkelijk een fundamentele basis hebben. Zoals Walt Disney aandeel, KLM aandeel en zo zijn er zo veel meer.. Ik heb zelf al mijn spaargeld geinvesteerd in belangrijke bedrijven en voedingsbedrijven die ook een rijke toekomst hebben en waar ik in geloof dat die aandelen ook daadwerkelijk minimaal 10 jaar blijven bestaan. Met wat research en goede keuzes bereik je veel meer dan met currenties. Daarbij moet je gewoon geluk hebben en minimaal 250K wil je snel miljonair worden. Ik waarschuw hier de meeste mensen voor maar helaas de meeste denken snel rijk te worden, geloven de advertenties, ik zit nu al enkele jaren in deze wereld en geloof mij het is een vieze wereld en iedereen is op jou geld uit en ze lokken je ermee. Je kan best 1 tot 10k ofzo ermee verdienen maar dit is slechts tijdelijk en dit is gewoon gokken. een echte investeerder doet moeite waar ie ze geld in steekt en gaat niet zomaar de meenigte mee daar bereik je niks mee.. oppassen aub
En je vraagt jezelf nooit af waarom je iemand betaald en die dan bitcoin (een asset die 200% per jaar doet) volledig links laat liggen?quote:Op zondag 27 juni 2021 14:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee .juist geen bitcoin genoemd..leuk voor day trayden etc..maja ik moet gewoon werken
Je denkt serieus dat een aandeel KLM veiliger is als beleggen in bitcoin? LMaoquote:Op zondag 27 juni 2021 20:00 schreef dullboy89 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik niet veel geld in currenties stoppen als ik jou was. Currenties zijn vooral momenteel nog TE media gericht en er zitten voor nu nog geen enkele regels op de meeste coins/projecten. Zodra deze regels er zijn zullen er vele munten wegvallen en wellicht een shitcoin waar jij in heb geinvesteerd omdat je er uit mijn beleving geen enkele ervaring mee hebt wat de achterliggende technologie en voorruitzichten kunnen zijn. Kijk naar elon musk, hij speelt met de waarde en profiteerd er zelf van en laat de niets wetende lekker kopen en tijdelijk een klein beetje winst pakken zodat ze erin gaan geloven. Ik ben hier zwaar op tegen, John mcfee heeft hier een mede een celstraf op gekregen, maar elon musk pakt het slimmer aan hij doet het via een omweg.
Als je echt geld wil verdienen en NIET snel rijk wil zijn maar in lange termijn wil denken DAT maakt je pas rijk.. Zowel aandelen die NIET media gericht zijn maar daadwerkelijk een fundamentele basis hebben. Zoals Walt Disney aandeel, KLM aandeel en zo zijn er zo veel meer.. Ik heb zelf al mijn spaargeld geinvesteerd in belangrijke bedrijven en voedingsbedrijven die ook een rijke toekomst hebben en waar ik in geloof dat die aandelen ook daadwerkelijk minimaal 10 jaar blijven bestaan. Met wat research en goede keuzes bereik je veel meer dan met currenties. Daarbij moet je gewoon geluk hebben en minimaal 250K wil je snel miljonair worden. Ik waarschuw hier de meeste mensen voor maar helaas de meeste denken snel rijk te worden, geloven de advertenties, ik zit nu al enkele jaren in deze wereld en geloof mij het is een vieze wereld en iedereen is op jou geld uit en ze lokken je ermee. Je kan best 1 tot 10k ofzo ermee verdienen maar dit is slechts tijdelijk en dit is gewoon gokken. een echte investeerder doet moeite waar ie ze geld in steekt en gaat niet zomaar de meenigte mee daar bereik je niks mee.. oppassen aub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |