Enlighten me, ik sta overal voor openquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:45 schreef Mikeytt het volgende:
In echte aandelen i.p.v. gokken in crypto.
Dat probeer ik dus ook te doen iddquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
Crypto gaat nog wel verder zakken, bovendien is het extreem speculatief. Prijsschommelingen van 40% komen zeer regelmatig voor. Bedenk je goed of je dat wilt.
Met gedichten shillenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:58 schreef suijkerbuijk het volgende:
Je kan bush kopen.
Dat is een stabiele coin gebackt door de Amerikaanse bank.
Dan poolmine als optie
Dus je gaat geld inleggen om te polen bij binance.
Dan krijg je rente op je bush
Je krijg nieuwe coins omdat je geld uitleent .
De nieuwe coins zijn geen zak waard tot dat ze op de markt komen.
Zie het als iets extra .
Dan kan je bitcoin kopen maar gebruik de limit order auto inkoop.(bush voor nodig)
Dus ga niet zomaar bitcoins kopen.
Aangezien je de dips wilt kopen en verkopen op pieken.
https://www.google.com/am(...)/what-is-staking.amp
https://www.binance.com/nl/defi-staking
https://www.binance.com/n(...)st-berekenen-en-meer
Let op het is altijd gokken.
Maar staken of lauchpool is vrij veilig .
Dat word vaak via bush of bnb coin voor gebruikt.
Zelf gebruik ik bush dan blijft in leg het zelfde .
Gebruik je bnb wel koop laag in en gebruik het dan .
Dan heb je de optie sparen
Zeker als je alleen gaat bewaren en niet verkopen.
Zeker met goedkoper altcoins dan krijg je rente .
De rente is niet het bedrag maar hoeveel coins je bezit.
https://www.binance.com/n(...)1249bfd4f67dc9880eb/
Dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:30 schreef fathank het volgende:
Begin met BTC en spreid je 5k over een langere periode van kleinere buys.
Duik daarna lekker de cryptofuik in en laat je niet verleiden door coinfluencers je geld te steken in bullshitcoins. Dyor en maak je eigen keuzes.
Max 1 memecoin in je portfolio en maar een Ieniemienie beetje tov je totaal.
Ben ik met je mee eens.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:30 schreef fathank het volgende:
Begin met BTC en spreid je 5k over een langere periode van kleinere buys.
Duik daarna lekker de cryptofuik in en laat je niet verleiden door coinfluencers je geld te steken in bullshitcoins. Dyor en maak je eigen keuzes.
Max 1 memecoin in je portfolio en maar een Ieniemienie beetje tov je totaal.
Bush? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben ik met je mee eens.
Nu is bush geen shitcoin aangezien het van de Amerikaanse bank gebackt word.
Dus ik zal 4000euro versprijt bitcoins kopen.
1000 euro bush .
En dan bush gebruiken voor lauchpools.
De bush blijft de zelfde waarde houden van 1 dollar en je krijgt 2 tot 4% renten er over.
En dan maandelijks anderen coins.
Zoals ik zeg 5000euro is veel maar het is niks in crypto wereld.
Stel je voor dat 64k gehaald word .
Dan heeft ts 50% winst
Dus 5k naar 10k .
Laat we over 5jaar kijken.
Stel je voor dat het 15k zal worden ?
Maar dat is het dan ook.
Leuk maar het stelt niks voor.
Nu zetten we 4k weg vor 5jaar dan heeft ts met de zelfde bereking 12k dat is 3k minder.
Nu heeft ts 1k gebruik in de lauchpool.
Ts heeft 1k met 3% gemiddelt gehad over 5jaar dat is dan
1k+3%=1030+3%=1061+3%=1093+3%=
1125+3%=1159euro.
Totaal 1359euro .
Maar ts heeft coins gekregen die hij heeft kunnen verkopen voor 0.20cent (ata is nu gratis bij bush en is 0.50cent verkoop)
Hoeveel veel coins kan hij hebben gehad ?
Dat weet ik niet maar het loopt rustige 10k tot 100k coins per jaar op.
1000k+0.20cent=2000 EURO.
En dan ben ik nog voorzichtig geweest.
Dit is geen garantie maar zeer zeker mogelijk met shitcoins
Behoorlijke dip of gigantische piek gehad net?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:25 schreef D. het volgende:
Goed moment nu
Behoorlijke dip geweest net, dus je stapt in op een lagere prijs dan vele anderen
Stomme auto correct zuchtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bush? Waar heb je het over?Nooit van gehoord, Coingecko kent het niet, Coinmarketcap kent het niet.
Oh, dat heeft niets met crypto te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stomme auto correct zucht
Busd is de coin.
https://www.binance.com/nl/busd
Thx! Kende het niet, maar het is dus eigenlijk simpelweg telkens kleine delen inleggen. Misschien is dit het wel voor mij en dan gewoon volledig op BTC gaan.quote:
Één optie is dit: https://bitcoin.nl/nieuws/bits-van-bitonic-zo-maak-je-jouw-eigen-bitcoin-spaarplan-598quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:19 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Thx! Kende het niet, maar het is dus eigenlijk simpelweg telkens kleine delen inleggen. Misschien is dit het wel voor mij en dan gewoon volledig op BTC gaan.
Stel dat ik nu 2.5k inleg en maandelijks 200 euro; is er dan een bepaald platform/een bepaalde wijze waarop ik dat het beste kan doen? (i.v.m. transaction fee's e.d.?)
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Behoorlijke dip of gigantische piek gehad net?
Dus jij ben ingestapt toen BTC ronde de $50K zat, en nu ga je anderen afraden in te stappen nu BTC rond de $30K zit?quote:Zit sinds maart ook voor bijna 15K in crypto maar ik kan het toch niemand aanraden. Als investering is het extreem onzeker het heeft meer weg van gokken om in deze fase in te zetten op een nieuwe piek of überhaupt rendement. Zeker met het hele gedoe in China zijn er nogal wat beren op de weg die een potentieel gevaar vormen.
Je kunt ook investeren in verzamelobjecten, aandelen of obligaties. Crypto is roulette.
Ik heb voor de gein 1500 in crypto met dogecoin (dom geluk) 900 gepakt in leg 50 euro,, die weer geïnvesteerd..in bitcoin en ada..heb nog wat eth.chainlink...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:19 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Thx! Kende het niet, maar het is dus eigenlijk simpelweg telkens kleine delen inleggen. Misschien is dit het wel voor mij en dan gewoon volledig op BTC gaan.
Stel dat ik nu 2.5k inleg en maandelijks 200 euro; is er dan een bepaald platform/een bepaalde wijze waarop ik dat het beste kan doen? (i.v.m. transaction fee's e.d.?)
Een vaste financieel adviseur zou ik iedereen aanraden, ik heb er 1 sinds 5 jaar waarbij ik eerst mijn hypotheek omgezet heb, sindsdien krijg ik jaarlijks een scan voor 100 euro, niet omdat ik daar nu zoveel aan heb, maar ik vind het fijn om een persoon te hebben die ik kan vertrouwen als ik straks wat grotere beslissingen moet nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein 1500 in crypto met dogecoin (dom geluk) 900 gepakt in leg 50 euro,, die weer geïnvesteerd..in bitcoin en ada..heb nog wat eth.chainlink...
Maar ik durf er niet even nog 5k tegen aan te gooien,,contact gezocht met financieel adviseur..nu gewoon gaan beleggen voor 15 jaar..leek mij een stabieler plan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |