Ik was er met de foto’s al een beetje bang voor, maar dit heeft niet die luxe sfeer uit de video. Weinig connectie in wat we zien. Ik ben er bang voorquote:
Ik vind ze wel een van de leukste deelnemers dit jaarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Citi Zeni nu ook met hun eigen Subwoolfer-versie. Opvallend hoe ze "toevallig" bijna alle SF1-landen doen. Die zijn duidelijk uit op wat fanvotes in hun semi
Haha de stage crew is denk ik nog niet klaar voor de rest van de dag. Er zijn vast nog meer repetities. Dus die moeten toch op vaste tijden pauzerenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
En waarom zit er in hemelsnaam nog een break vlak voor de laatste repetitie van de dag?
Doet me denken aan nog les hebben het 8e uur, en daarvoor dan een 10-minuten pauze hebben waar je geen zin meer in hadquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
En waarom zit er in hemelsnaam nog een break vlak voor de laatste repetitie van de dag?
Een deelnemer die zijn benen breekt tijdens een repetitie zou dit jaar wel afmaken voor de organisatiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:20 schreef Cee het volgende:
Stefan maakt zich nog steeds wel zorgen over de vloer waar hij over moet rennen van de B-stage naar main, want hij vermeldde dit na de tweede repetitie weer.
Doet mij een beetje denken aan Douwe Bob, die ook echt een sprintje moest trekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:20 schreef Cee het volgende:
Stefan maakt zich nog steeds wel zorgen over de vloer waar hij over moet rennen van de B-stage naar main, want hij vermeldde dit na de tweede repetitie weer.
Ik zou daar ook niet happig op zijn als 200 miljoen mensen meekijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:22 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan Douwe Bob, die ook echt een sprintje moest trekken
Big brother is watching youquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja hier vroeg ik dus gisteren omNice!
Jouw tekeningenquote:
Wil niet generaliseren, maar doe het tochquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
Even terug over die statement van de EBU: Waar komt dit opeens vandaan? Zoveel negatieve reacties heb ik nou ook weer niet gezien. Vooral geen doodsbedreigingen
Volgens mij vooral op insta enzo. Mensen die het allemaal nodig vinden om de artiest in het antwoord of reactie te taggen enzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
Even terug over die statement van de EBU: Waar komt dit opeens vandaan? Zoveel negatieve reacties heb ik nou ook weer niet gezien. Vooral geen doodsbedreigingen
@Strani toch. Moet dit nou? Dit zijn we niet van jou gewendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wil niet generaliseren, maar doe het tochde Spaanse fans zijn af en toe knettergek. Denken dat Chanel kan winnen, dus alle andere kanshebbers moeten kapot.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:04 schreef Greys het volgende:
In dat online press center zie je soms bij de persconferenties rechts in het scherm echt hilarische dingen voorbij komen. Daar komen dus de vragen die ingediend worden en die worden door een moderator beheerd. Gister had er bijvoorbeeld iemand per ongeluk zijn wachtwoord van het press center erin gekopieerdDe post was razendsnel weg.
En soms zitten we echt hardop JESASSSSSSSSSS te roepen hier als we zien wat voor vragen er ingediend worden en zelfs door de aanwezige personen gesteld worden live. "I don't have a question but a story" en dan over zichzelf. Tenenkrommend echt soms.How can I make it about meeeeeeeeeeee? Enzo.
Nou ja het is vermakelijk tijdens het wachten door dus.
Vooral dat taggen is nieuw denk ik. Het ESF trok altijd al een bepaald soort hysterische en vermoeiende fans aan, en in combinatie met chauvinisme leidde dat tot heel irritante types. Sinds een aantal jaar kan je van elke artiest ook al zijn jeugdzonden online opzoeken, dus dan wordt iedereen weer boos op Jacques Houdek de homohater of Waylon de racist. Soms niet helemaal ten onrechte, maar vaak gaat alle nuance verloren en de boosheid is ook vaak selectief. Zo kwam Omar Naber, die zeven maanden vastgezeten had voor seksueel misbruik, daar een paar jaar terug volgens mij prima mee weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij vooral op insta enzo. Mensen die het allemaal nodig vinden om de artiest in het antwoord of reactie te taggen enzo.
Gister was er zelfs iemand op Twitter die zei 'Nah, het is toch ONZE schuldig niet als ze slecht zijn of lelijke kleren aan hebben, we are here to drag them'. In het Engels dan. Heel veel van zulke mensen zijn er. Er is een soort nieuwe generatie fans en daar zijn er nogal veel toxic van.
Allemaal leuk en aardig dit, maar wisten jullie wel dat ik vanochtend m'n linker-tweede-teen-van-rechts enorm hard heb gestoten?? Heb er nog steeds enorm last van, ik vraag me af of ik ooit wel weer zal kunnen lopen. I need a hug.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:05 schreef Greys het volgende:
Had dit per ongeluk in verkeerde topic gepost dus nu hier alsnog
[..]
Dit is toch verrassend veel professioneler dan verwacht. Ik schrijf hem nog zeker niet op voor kwalificatie, maar het is in elk geval eens niet zo hopeloos als normaal uit Ierland.quote:
Ik heb precies dezelfde teen gestoten vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig dit, maar wisten jullie wel dat ik vanochtend m'n linker-tweede-teen-van-rechts enorm hard heb gestoten?? Heb er nog steeds enorm last van, ik vraag me af of ik ooit wel weer zal kunnen lopen. I need a hug.
Zoiets?
Wellicht is vandaag nationale linker-tweede-teen-van-rechts kwellings dag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde teen gestoten vandaag
Maar ging vrij snel weer over, dat wel.
Ik denk dat ze geprobeerd hebben om die shitstorm iets in te dammen door minder toegang te geven tot repetitiebeelden. Maar als de schaarse beelden die je dan krijgt niet echt iets zijn om blij van te worden (zoals bij onze S10) dan krijg je natuurlijk het omgekeerde effect.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral dat taggen is nieuw denk ik. Het ESF trok altijd al een bepaald soort hysterische en vermoeiende fans aan, en in combinatie met chauvinisme leidde dat tot heel irritante types. Sinds een aantal jaar kan je van elke artiest ook al zijn jeugdzonden online opzoeken, dus dan wordt iedereen weer boos op Jacques Houdek de homohater of Waylon de racist. Soms niet helemaal ten onrechte, maar vaak gaat alle nuance verloren en de boosheid is ook vaak selectief. Zo kwam Omar Naber, die zeven maanden vastgezeten had voor seksueel misbruik, daar een paar jaar terug volgens mij prima mee weg.
Dat taggen naar de artiest en dan woeste dingen roepen is blijkbaar de nieuwe hobby. Ik zou niet weten waarom iemand dat zou doen, maar blijkbaar escaleert het verder dan wij tot nu toe dachten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:05 schreef Greys het volgende:
Had dit per ongeluk in verkeerde topic gepost dus nu hier alsnog
[..]
Hmmpfquote:
Zo dit ziet er toch wel erg aardig uit, zeker voor Ierse begrippen. De staging lijkt eindelijk eens in sync met het liedje, waar het de afgelopen jaren (2018 uitgezonderd) veel meer om de staging ging terwijl het lied daar helemaal niet bijpaste.quote:
Anderhalve man en een paardekop? Zal wel verschillen wel act. Maar bij zoiets hadden juist fanmedia de zaal een beetje kunnen vullen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt tenenkrommend hoe weinig mensen er daar live bij die persconferenties aanwezig zijn. Heb gewoon een beetje plaatsvervangende schaamte voor de artiesten.
Volkomen kansloos, dit gaat 16e of 17e worden in deze semiquote:
En wat denk je zelf aangezien er een fucking oorlog bezig isquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:24 schreef Greys het volgende:
OH MENSEN WAT GENANT ALLEMAAL DIT
Iemand vraagt aan Stefan of hij zijn act nog gaat veranderen naar de cowboys van Eesti Laul.
WAT DENK JE ZELF NA TWEE REHEARSALS
Hij vond het ook nogal ongemakkelijk om op te antwoorden.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:24 schreef Greys het volgende:
Iemand vraagt aan Stefan of hij zijn act nog gaat veranderen naar de cowboys van Eesti Laul.
Wiens strategie is dat eigenlijk om die fanpers in te dammen? Komt dat van de EBU of van de RAI? Ik gok de eerste, maar ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Anderhalve man en een paardekop? Zal wel verschillen wel act. Maar bij zoiets hadden juist fanmedia de zaal een beetje kunnen vullen.
Zeker dezelfde die een vraag voor Blanco had?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:24 schreef Greys het volgende:
Live in de zaal of live in totaal (met online bezoekers erbij)?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:21 schreef Greys het volgende:
Ik vind het wel echt tenenkrommend hoe weinig mensen er daar live bij die persconferenties aanwezig zijn. Heb gewoon een beetje plaatsvervangende schaamte voor de artiesten.
Nou ja, de 3JS wisten in dit stadium zelf ook nog niet precies wat ze wilden. Of nog erger Treblequote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:24 schreef Greys het volgende:
Er is dus letterlijk iemand geweest die zei 'Ja, dit is een goed nummer! Dit moet naar het songfestival!'quote:
Nou zijn er wel veel mensen naar het strijdtoneel in Oekraïne getrokken, maar twee Estste cowboys, wat moeten ze daar nou weer mee?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat denk je zelf aangezien er een fucking oorlog bezig is
Je kon online stemmen. Het is mede mijn schuldquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is dus letterlijk iemand geweest die zei 'Ja, dit is een goed nummer! Dit moet naar het songfestival!'
Wij fans hebben zelf hiervoor gestemd hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is dus letterlijk iemand geweest die zei 'Ja, dit is een goed nummer! Dit moet naar het songfestival!'
Een persconferentie per land intotaal pas na de 2e repetitie lijkt me ook meer dan voldoende toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:26 schreef libranl het volgende:
[..]
Live in de zaal of live in totaal (met online bezoekers erbij)?
Ze kunnen anders misschien beter minder van die persconferenties inlassen. Er zijn zoveel. Het is niet te doen al die persconferenties bij te wonen. Misschien een persconferentie met meerdere landen tegelijk plannen om vragen te stellen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Het ging uiteraard meer om het feit dat ze de pistolen trekkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou zijn er wel veel mensen naar het strijdtoneel in Oekraïne getrokken, maar twee Estste cowboys, wat moeten ze daar nou weer mee?
Live in de zaal van de persconferentie zaten misschien 8 mensen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:26 schreef libranl het volgende:
[..]
Live in de zaal of live in totaal (met online bezoekers erbij)?
Ze kunnen anders misschien beter minder van die persconferenties inlassen. Er zijn zoveel. Het is niet te doen al die persconferenties bij te wonen. Misschien een persconferentie met meerdere landen tegelijk plannen om vragen te stellen?
Er is toch ook al een meet en greet bijeenkomst voor vragen na de 1e repetitie? Komt toch allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een persconferentie per land intotaal pas na de 2e repetitie lijkt me ook meer dan voldoende toch?
Gieren. Hoop dat ze hem ook op Twitter gooien zo. Dan zullen we retweeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:27 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Oh dat is wel genânt. Maar ja, uiteindelijk zullen de meeste aanwezigen daar allemaal de repetities willen zien. Dan kun je niet de persconferenties bijwonen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Live in de zaal van de persconferentie zaten misschien 8 mensen.
Van de 150 lege stoelen ofzo.
Vast wel! Dit is te goed om niet te verspreidenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gieren. Hoop dat ze hem ook op Twitter gooien zo. Dan zullen we retweeten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je kon online stemmen. Het is mede mijn schuld
Ohquote:
Ik vind dat dit gewoon in de finale thuishoort, puur vanwege de funfactorquote:
Deze of Israel?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:41 schreef Greys het volgende:
ROEMENIE
Begint met volledig zwart scherm en alleen 1 mannelijke danser in het rood in beeld.
De danser heeft een hemdje aan tot net onder de tepels.
Daarna is er meteen de rij van zanger in het midden met aan elke kant twee dansers, twee dames en twee heren in totaal.
Het geheel is heel warm met rood, oranje en geel.
Hij draagt een zwarte strakke lakbroek met glitters en een rode blouse met ruches.
Er is vooral veel dans.
En veel shots waarbij de afschuwelijk lelijke vloer in beeld.
De blouse gaat nu uit, hij heeft nu een mouwloos shirtje, zwart doorzichtig met glitterige bewerkingen.
Het is vrolijk. Het is best aardig gezongen. Mjah mjah.
Ik hou het op 'het is vrolijk'.
Ik heb je vraag even voorgelegd hier want zowel Cee als ik weten niet welke van die twee we het leukst vinden.quote:
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Verwacht niet dat ze allebei doorgaan, maar zou natuurlijk kunnen. Oké, spannend!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je vraag even voorgelegd hier want zowel Cee als ik weten niet welke van die twee we het leukst vinden.
(Dat bedoel je toch met je vraag?)
Vorige week hadden we allebei zonder aarzelen Roemenië gezegd. Nu weten we het niet.
Zou België niet per se een ballad noemen, dus dat eerste valt mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:46 schreef molloot200 het volgende:
Deze zit laatste voor een hele lange rij aan ballads. Dat zou een voordeel voor Roemenië moeten zijn. Ik vind het zelf leuker dan Israël. Maar vind Ierland net wat leuker als daar dan de keuze moet vallen qua uptempos.
Ik snap dat er straks publiek zit maar dat shot van die lege stoeltjes aan het einde nuquote:
Ik vind dat Estland al min of meer drie jaar achter elkaar hetzelfde doet.quote:
Dit is toch wel een ultiem voorbeeld van hoe storend het podium is met die zwarte regenboog, echt een onvergeeflijke fout van de organisatiequote:
Ergens wel waar, maar van die drie hebben ze nu het beste nummer en de beste zangerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat Estland al min of meer drie jaar achter elkaar hetzelfde doet.
Het pak is zwart met donkerblauw maar het past eigenlijk wel bij het lied, dit donkere.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:13 schreef Fred_B het volgende:
Ik las dat die Poolse zanger wel een zwart pak voor de (kapotte) zwarte achtergrond heeft, dus misschien moet hij nog even langs de plaatselijke Piet Zoomers.
Die ‘exciting’ is zo terloops dat het wel een echte insiders grap wordtquote:
Na thunder and lightning leek ie ons wel duidelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ‘exciting’ is zo terloops dat het wel een echte insiders grap wordt
Ik denk dat Australië hem in de weg gaat zitten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:29 schreef NailQueen het volgende:
Denken jullie dat Polen hoog gaat eindigen bij de jury?
Als dit de finale haalt, denk ik dat dit wel top 5 bij de jury gaat worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Australië hem in de weg gaat zitten.
Alleen al op basis van de kwaliteit van het liedje zou dat best schandalig zijn, nog los van de zangquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat Australië hem in de weg gaat zitten.
Het is niet dat het Poolse nummer nou zo geweldig is, maar wel beter dan Australië.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen al op basis van de kwaliteit van het liedje zou dat best schandalig zijn, nog los van de zang
Tja het is niet kwalitatief hoogstaand maar ik word er ontzettend vrolijk vanquote:
Waarom hebben ze in hemelsnaam 3 blauwe acts achter elkaar gezet?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:59 schreef Greys het volgende:
BELGIE
Het begin is ook hier wéér blauw. Heel veel witte en blauwe lichtstralen. Dat ziet er wel heel goed uit.
Hij draagt een zwart t-shirt, zilver jasje (maar geen kostuumjasje, gewoon een heel modern leuk jasje) en een grijzige jeans als ik het goed kan zien. Hij ziet er jong en leuk uit.
Er is VEEL VEEL VEEL laserlicht overal die alle kanten op gaan.
Vocaal absoluut in orde.
Vier dansers in het zwart om hem heen.
Gelukkig inmiddels ook veel oranje en geel licht.
De waterval in het knalgeel voor een oranje achtergrond ziet er tof uit.
Ik vind het persoonlijk goed (zeker goed gezongen) maar het mist toch een WAUW-*iets*.
Deze act begint met heel veel blauw maar blijft dat niet gelukkig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in hemelsnaam 3 blauwe acts achter elkaar gezet?
Oke, dan komen de vocals over de stream niet goed over, gelukkig maar.
Ik vind het op de ESC United stream wel goed klinken hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ja, ik vind hem soms dus gewoon behoorlijk matig klinken.
Die kijk ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het op de ESC United stream wel goed klinken hoor.
Nou zo te zien duurt het nog wel even met Belgie.quote:
Het wordt wel echt allemaal wel heel erg zo langzamerhand. Ik hoop echt dat alles goed gaat tijdens de showquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:13 schreef Cee het volgende:
Hij stopt ineens, en zegt "I can't sing, sorry." Hij hoort iemand er doorheen praten.
Stem kapot?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:13 schreef Cee het volgende:
Hij stopt ineens, en zegt "I can't sing, sorry." Hij hoort iemand er doorheen praten.
Nee hij hoort er dus iemand doorheen praten.quote:
Ah okquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij hoort er dus iemand doorheen praten.
In zijn oortje waarschijnlijk. Dan zou ik ook niet kunnen zingen.
Inmiddels zingt ie namelijk weer prima.
Ik wil je wel een keer horen zingen, we zullen er niet door heen praten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hij hoort er dus iemand doorheen praten.
In zijn oortje waarschijnlijk. Dan zou ik ook niet kunnen zingen.
Inmiddels zingt ie namelijk weer prima.
Ik ben meer fan van Royquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:18 schreef Guanabana het volgende:
(Sean van ESC United ziet er wel goed uitOok leuk dat hij er weer bij is, vorig jaar niet dacht ik?).
Dit gaat wel scoren, meer dan Australië. Ik vermoed de beste poolse notering sinds een hele lange tijdquote:
Jezus.. ik vind het een beetje too much haha. Heel erg tacky... en de meeste vinden dit dus geweldig? Vocaal meer dan prima.quote:
God en dan moet Tsjechië nog.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:30 schreef Greys het volgende:
ZWEDEN
Begin is al fout, haar microfoon doet het niet en haar oortje ook niet.
HELLO, HELLO
Net op tijdquote:
Ik begrijp waarom iemand het camp vond, het is inderdaad wel een beetje een kunstje vertonen met een zeker kermisgehalte. Zeker goed, maar aangezien Polen niet onder de Australische vlag meedoet, sluit ik niet uit dat Sheldon toch gewoon meer punten gaat pakken bij de jury.quote:
Ergens hoop ik dat dit niet teveel beloond wordt, ik zie alle slechte effecten al op de acts van volgend jaar zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom iemand het camp vond, het is inderdaad wel een beetje een kunstje vertonen met een zeker kermisgehalte. Zeker goed, maar aangezien Polen niet onder de Australische vlag meedoet, sluit ik niet uit dat Sheldon toch gewoon meer punten gaat pakken bij de jury.
Nee, al heeft iedereen ondertussen natuurlijk sowieso een wake-up call gehad dat alles aan het plaatselijke podium kapot kanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:35 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat dit niet teveel beloond wordt, ik zie alle slechte effecten al op de acts van volgend jaar zitten
Oh, dat zijn wel heel veel visuele effecten, vooral die trillingen bij de bliksem ga je als kijker toch niet heel erg waarderen denk ik.quote:
Wauw ,dit ziet er goed uit......alleen jammer van die dichte ogen. Maar ben zeker benieuwd naar de rest en zeker top 10quote:
Wauw wtf gebeurd er allemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:39 schreef Greys het volgende:
Ze gaat wel gewoon door nu nadat ze in de microfoon riep.
De bekende 'knik' in haar choreografie gaat ook niet goed en komt niet goed in beeld.
Je ziet mensen in beeld die de cirkel draaien.
Jezus....
Idd , Suzanne complimenteerde vorig jaar ook maar even tussen neus en lippen doorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik krijg er echt de zenuwachtige slappe lach van soms.
Het is al de tweede rehearsal. Er gaat nog te veel fout.
Oke het gaat vast goed straks met de juryshow enzo maar ze maken het veel te spannend zo op deze manier.
Had vorig jaar in Ahoy niet het idee dat er bij de 2e rehearsals nog zo veel fout ging. Bij de 1e nog niet eens...
Dit is nog erger dan Israël 2019quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat een aanfluiting deze editie tot nu toe... er is volgens mij nog nooit zoveel gedoe geweest tijdens repetities in de laatste jaren als dit jaar in Turijn....
Oh ik hoop niet dat het té schor klinkt. Ik vind het nummer wel mooi maar als het te schor is vind ik het toch niet zo mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:41 schreef Greys het volgende:
Verder qua staging zo te zien niks nieuws.
De groene cirkel die later rood wordt.
Kabels in beeld.
Een geirriteerd gezicht van Cornelia.
Nee dit is echt een train wreck.
En een van de laatste hold me tights klinkt ze ook nog enorm schor.
volgens mij zijn er wel meerdere edities die zo verlopen. Jullie hebben het geluk gehad vorig jaar ingestroomd te zijnquote:
Het was aan het eind allemaal iets meer krakerig dan we van haar gewend zijn maar dat kan in dit geval ook best deels spanning en ergernis zijn geweest die hoorbaar werd door de regie en fouten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oh ik hoop niet dat het té schor klinkt. Ik vind het nummer wel mooi maar als het te schor is vind ik het toch niet zo mooi.
Ja dat snap ik wel, ik hoop voor haar dat ze de zaken op orde krijgen bij de regiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was aan het eind allemaal iets meer krakerig dan we van haar gewend zijn maar dat kan in dit geval ook best deels spanning en ergernis zijn geweest die hoorbaar werd door de regie en fouten.
Nou nog weinig edities met ZO VEEL dingen volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
volgens mij zijn er wel meerdere edities die zo verlopen. Jullie hebben het geluk gehad vorig jaar ingestroomd te zijn
10 camerabeelden is nog zacht uitgedrukt. Je zag zelfs iemand de cirkel draaien, er waren kabels in beeld, het licht ging te laat aan of uit, er liepen mensen in de weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:42 schreef Momo het volgende:
Maar dit zijn problemen van de regie niet echt van Cornelia?
Bij wiwi zeggen ze dat ze 10 camerabeelden zagen waar er cameramensen in beeld waren?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd tijdens de eerste repetitie vraag ik me dan af.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
10 camerabeelden is nog zacht uitgedrukt. Je zag zelfs iemand de cirkel draaien, er waren kabels in beeld, het licht ging te laat aan of uit, er liepen mensen in de weg.
Maar de RAI is de beste organisator ooit, hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
10 camerabeelden is nog zacht uitgedrukt. Je zag zelfs iemand de cirkel draaien, er waren kabels in beeld, het licht ging te laat aan of uit, er liepen mensen in de weg.
Voor een tweede repetitie is dit wel echt erg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oei, het is gaaf, maar ik hoop niet té veel. Dit is niet echt epilepsievriendelijk, en het nummer nog wat beter gepast als het allemaal iets rustiger is. Maar we gaan het zien. Ik hoop voor mijzelf dat Polen wint.quote:
Als het 1 keer mist gaat is dat wat, maar 10 keer, dan heb je niet veel vertrouwen dat het wel helemaal goed gaat straks. En tijdens melodifestivalen geen enkel probleem hiermee....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk weinig italianen... Volgens mij volgen ze het niet zo op de voetquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar de RAI is de beste organisator ooit, hoor!
Aldus de Italiaantjes
Geen problemen mee als die incestueuze relatie een keer een knauw krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:46 schreef Fred_B het volgende:
Als dit nou Letland was geweest...Maar föcken met Zweden lijkt me niet echt bevorderlijk voor de relatie met de EBU.
Inderdaad, wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef Funhouse het volgende:
En juist bij dit optreden zouden ze in principe gewoon precies kunnen doen wat het Melfest team deed. Het is niet alsof Cornelia een nieuw concept heeft wat misschien gewoon niet werkbaar is voor het Italiaanse team, we hebben allemaal al gezien hoe het moet.
Dan is dit niet echt de manierquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Geen problemen mee als die incestueuze relatie een keer een knauw krijgt.
mmmmm zouden ze het weer willen organiseren danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de Italianen een beetje sabotage toepassen op één van hun grootste concurrenten voor de eindzege
Bi-zarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:49 schreef Greys het volgende:
Weer weer weer fout.
En weer gestopt.
Ik kan niet meer.
Precies dit jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef Funhouse het volgende:
En juist bij dit optreden zouden ze in principe gewoon precies kunnen doen wat het Melfest team deed. Het is niet alsof Cornelia een nieuw concept heeft wat misschien gewoon niet werkbaar is voor het Italiaanse team, we hebben allemaal al gezien hoe het moet.
Ik heb nog nooit zo graag de stand-ins willen zien. Ben HEEL benieuwd wat de situatie met het podium was.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:50 schreef Nashipeer het volgende:
Als de tweede repetities nog zo slecht gaan, dan zou ik wel willen zien hoe de stand-in rehearsals eruitzien.
Niemand door het beeld gelopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:
Oke de laatste ging vrij aardig.
Pfieuw.
Veel knipperende laserstralen aan het eind. HEEL VEEL knipperende laserstralen bij HOLD TIGHT HOLD TIGHT die naar voren schieten uit de achtergrond de zaal in.
De laatste run van C., gelukkig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Van Cornelia's gezang of falen van de organisatie?
Nietszeggend voortkabbelend, maar ik zie dit ineens wel een bak jurypunten krijgen van de oude stempel juryleden, vergeet niet dat Litouwen in 2011 ooit met zo'n zoetsappig nummer de jurystemming won in de eerste halve finalequote:
Ze zou met dat ding wel niet misstaan op zo’n foto.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ding achter haar ziet er best mooi uit
Ohja die Zweedse kerel die ook met die cocaïne vraag kwam. Die heeft waarschijnlijk half Turijn al afgebroken als hij het vorig jaar al kut vond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:57 schreef Funhouse het volgende:
Ik kan me herinneren dat Zweedse media al best zat te zeuren vorig jaar, dus ben heel benieuwd wat de kranten gaan zeggen over de organisatie van dit jaar
Zou een Noord-Macedonië 2019 kunnen doen als ze heel goed zingtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nietszeggend voortkabbelend, maar ik zie dit ineens wel een bak jurypunten krijgen van de oude stempel juryleden
Overal pizza's tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als de Italianen de regie bij Zweden verknallen ga ik keihard rellen. Pizzaprutsers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Fascination het volgende:
Enthousiasme bij Tsjechië bij escunited
quote:
Meer kans voor Brividi. Deze keer hoeft het niet via de jury, maar kan het gewoon via de regie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als de Italianen de regie bij Zweden verknallen ga ik keihard rellen. Pizzaprutsers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meer kans voor Brividi. Deze keer hoeft het niet via de jury, maar kan het gewoon via de regie.
Ik ben nog wel een beetje bang voor de semi straks, dan staat er veel meer druk op.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ik had echt niet meer verwacht dat ze het live waar zou maken na zoveel valse optredens de laatste tijd
Als ik hoor hoe vaak ze al niet goed live heeft geklonken lijkt me dat ook wel een factor ja... die kan best een van de twee shows die erom doen verknallen live...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een beetje bang voor de semi straks, dan staat er veel meer druk op.
(Songfestivalweblog)quote:De tweede halve finale wordt afgesloten door Tsjechië. Wat bij de preparty’s al te horen was is dat Dominika niet de beste zangeres is die dit jaar aan het Eurovisie Songfestival meedoet. Regelmatig maakt ze een vocale uitglijder. Op beeld zien we (weer) veel licht, wat dan weer wel goed bij het lied past. Tsjechië heeft het voordeel als laatste aan de beurt te zijn en dat brengt ze misschien nipt naar de finale
Ik denk dat veel mensen (ik ook) ook wat afwachtend waren omdat de vocals vooraf niet echt op peil waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt wel of mensen nu Tsjechië pas 'ontdekken', eerder hoorde ik er zowat niemand positief over.
Daar kwam toevallig net reactie opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is gewoon too much. Ik vind deze 30 seconden al vermoeiend.
Dit moest ik even horenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar kwam toevallig net reactie op
[ twitter ]
Dat snap ik, maar ik vind de effecten ook echt niet mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja, het is wel de climax natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die 30 seconden vind ik ook niet zo goed overkomen. Maar goed, net als bij S10 is iedereen enthousiast over het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:16 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind de effecten ook echt niet mooiZe zien er vrij goedkoop uit, alsof iemand voor het eerst een videobewerkingsprogramma heeft geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |