Oh dat is wel genânt. Maar ja, uiteindelijk zullen de meeste aanwezigen daar allemaal de repetities willen zien. Dan kun je niet de persconferenties bijwonen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Live in de zaal van de persconferentie zaten misschien 8 mensen.
Van de 150 lege stoelen ofzo.
Vast wel! Dit is te goed om niet te verspreidenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gieren. Hoop dat ze hem ook op Twitter gooien zo. Dan zullen we retweeten.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je kon online stemmen. Het is mede mijn schuld
Ohquote:
Ik vind dat dit gewoon in de finale thuishoort, puur vanwege de funfactorquote:
Deze of Israel?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:41 schreef Greys het volgende:
ROEMENIE
Begint met volledig zwart scherm en alleen 1 mannelijke danser in het rood in beeld.
De danser heeft een hemdje aan tot net onder de tepels.
Daarna is er meteen de rij van zanger in het midden met aan elke kant twee dansers, twee dames en twee heren in totaal.
Het geheel is heel warm met rood, oranje en geel.
Hij draagt een zwarte strakke lakbroek met glitters en een rode blouse met ruches.
Er is vooral veel dans.
En veel shots waarbij de afschuwelijk lelijke vloer in beeld.
De blouse gaat nu uit, hij heeft nu een mouwloos shirtje, zwart doorzichtig met glitterige bewerkingen.
Het is vrolijk. Het is best aardig gezongen. Mjah mjah.
Ik hou het op 'het is vrolijk'.
Ik heb je vraag even voorgelegd hier want zowel Cee als ik weten niet welke van die twee we het leukst vinden.quote:
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Verwacht niet dat ze allebei doorgaan, maar zou natuurlijk kunnen. Oké, spannend!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je vraag even voorgelegd hier want zowel Cee als ik weten niet welke van die twee we het leukst vinden.
(Dat bedoel je toch met je vraag?)
Vorige week hadden we allebei zonder aarzelen Roemenië gezegd. Nu weten we het niet.
Zou België niet per se een ballad noemen, dus dat eerste valt mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:46 schreef molloot200 het volgende:
Deze zit laatste voor een hele lange rij aan ballads. Dat zou een voordeel voor Roemenië moeten zijn. Ik vind het zelf leuker dan Israël. Maar vind Ierland net wat leuker als daar dan de keuze moet vallen qua uptempos.
Ik snap dat er straks publiek zit maar dat shot van die lege stoeltjes aan het einde nuquote:
Ik vind dat Estland al min of meer drie jaar achter elkaar hetzelfde doet.quote:
Dit is toch wel een ultiem voorbeeld van hoe storend het podium is met die zwarte regenboog, echt een onvergeeflijke fout van de organisatiequote:
Ergens wel waar, maar van die drie hebben ze nu het beste nummer en de beste zangerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind dat Estland al min of meer drie jaar achter elkaar hetzelfde doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |