Oh ik hoop niet dat het té schor klinkt. Ik vind het nummer wel mooi maar als het te schor is vind ik het toch niet zo mooi.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:41 schreef Greys het volgende:
Verder qua staging zo te zien niks nieuws.
De groene cirkel die later rood wordt.
Kabels in beeld.
Een geirriteerd gezicht van Cornelia.
Nee dit is echt een train wreck.
En een van de laatste hold me tights klinkt ze ook nog enorm schor.
volgens mij zijn er wel meerdere edities die zo verlopen. Jullie hebben het geluk gehad vorig jaar ingestroomd te zijnquote:
Het was aan het eind allemaal iets meer krakerig dan we van haar gewend zijn maar dat kan in dit geval ook best deels spanning en ergernis zijn geweest die hoorbaar werd door de regie en fouten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:42 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Oh ik hoop niet dat het té schor klinkt. Ik vind het nummer wel mooi maar als het te schor is vind ik het toch niet zo mooi.
Ja dat snap ik wel, ik hoop voor haar dat ze de zaken op orde krijgen bij de regiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was aan het eind allemaal iets meer krakerig dan we van haar gewend zijn maar dat kan in dit geval ook best deels spanning en ergernis zijn geweest die hoorbaar werd door de regie en fouten.
Nou nog weinig edities met ZO VEEL dingen volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
volgens mij zijn er wel meerdere edities die zo verlopen. Jullie hebben het geluk gehad vorig jaar ingestroomd te zijn
10 camerabeelden is nog zacht uitgedrukt. Je zag zelfs iemand de cirkel draaien, er waren kabels in beeld, het licht ging te laat aan of uit, er liepen mensen in de weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:42 schreef Momo het volgende:
Maar dit zijn problemen van de regie niet echt van Cornelia?
Bij wiwi zeggen ze dat ze 10 camerabeelden zagen waar er cameramensen in beeld waren?
Wat is er in hemelsnaam gebeurd tijdens de eerste repetitie vraag ik me dan af.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
10 camerabeelden is nog zacht uitgedrukt. Je zag zelfs iemand de cirkel draaien, er waren kabels in beeld, het licht ging te laat aan of uit, er liepen mensen in de weg.
Maar de RAI is de beste organisator ooit, hoor!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
10 camerabeelden is nog zacht uitgedrukt. Je zag zelfs iemand de cirkel draaien, er waren kabels in beeld, het licht ging te laat aan of uit, er liepen mensen in de weg.
Voor een tweede repetitie is dit wel echt erg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oei, het is gaaf, maar ik hoop niet té veel. Dit is niet echt epilepsievriendelijk, en het nummer nog wat beter gepast als het allemaal iets rustiger is. Maar we gaan het zien. Ik hoop voor mijzelf dat Polen wint.quote:
Als het 1 keer mist gaat is dat wat, maar 10 keer, dan heb je niet veel vertrouwen dat het wel helemaal goed gaat straks. En tijdens melodifestivalen geen enkel probleem hiermee....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk weinig italianen... Volgens mij volgen ze het niet zo op de voetquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar de RAI is de beste organisator ooit, hoor!
Aldus de Italiaantjes
Geen problemen mee als die incestueuze relatie een keer een knauw krijgt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:46 schreef Fred_B het volgende:
Als dit nou Letland was geweest...Maar föcken met Zweden lijkt me niet echt bevorderlijk voor de relatie met de EBU.
Inderdaad, wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef Funhouse het volgende:
En juist bij dit optreden zouden ze in principe gewoon precies kunnen doen wat het Melfest team deed. Het is niet alsof Cornelia een nieuw concept heeft wat misschien gewoon niet werkbaar is voor het Italiaanse team, we hebben allemaal al gezien hoe het moet.
Dan is dit niet echt de manierquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
Geen problemen mee als die incestueuze relatie een keer een knauw krijgt.
mmmmm zouden ze het weer willen organiseren danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de Italianen een beetje sabotage toepassen op één van hun grootste concurrenten voor de eindzege
Bi-zarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:49 schreef Greys het volgende:
Weer weer weer fout.
En weer gestopt.
Ik kan niet meer.
Precies dit jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:48 schreef Funhouse het volgende:
En juist bij dit optreden zouden ze in principe gewoon precies kunnen doen wat het Melfest team deed. Het is niet alsof Cornelia een nieuw concept heeft wat misschien gewoon niet werkbaar is voor het Italiaanse team, we hebben allemaal al gezien hoe het moet.
Ik heb nog nooit zo graag de stand-ins willen zien. Ben HEEL benieuwd wat de situatie met het podium was.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:50 schreef Nashipeer het volgende:
Als de tweede repetities nog zo slecht gaan, dan zou ik wel willen zien hoe de stand-in rehearsals eruitzien.
Niemand door het beeld gelopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:
Oke de laatste ging vrij aardig.
Pfieuw.
Veel knipperende laserstralen aan het eind. HEEL VEEL knipperende laserstralen bij HOLD TIGHT HOLD TIGHT die naar voren schieten uit de achtergrond de zaal in.
De laatste run van C., gelukkig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Van Cornelia's gezang of falen van de organisatie?
Nietszeggend voortkabbelend, maar ik zie dit ineens wel een bak jurypunten krijgen van de oude stempel juryleden, vergeet niet dat Litouwen in 2011 ooit met zo'n zoetsappig nummer de jurystemming won in de eerste halve finalequote:
Ze zou met dat ding wel niet misstaan op zo’n foto.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ding achter haar ziet er best mooi uit
Ohja die Zweedse kerel die ook met die cocaïne vraag kwam. Die heeft waarschijnlijk half Turijn al afgebroken als hij het vorig jaar al kut vond.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:57 schreef Funhouse het volgende:
Ik kan me herinneren dat Zweedse media al best zat te zeuren vorig jaar, dus ben heel benieuwd wat de kranten gaan zeggen over de organisatie van dit jaar
Zou een Noord-Macedonië 2019 kunnen doen als ze heel goed zingtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nietszeggend voortkabbelend, maar ik zie dit ineens wel een bak jurypunten krijgen van de oude stempel juryleden
Overal pizza's tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als de Italianen de regie bij Zweden verknallen ga ik keihard rellen. Pizzaprutsers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Fascination het volgende:
Enthousiasme bij Tsjechië bij escunited
quote:
Meer kans voor Brividi. Deze keer hoeft het niet via de jury, maar kan het gewoon via de regie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als de Italianen de regie bij Zweden verknallen ga ik keihard rellen. Pizzaprutsers.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meer kans voor Brividi. Deze keer hoeft het niet via de jury, maar kan het gewoon via de regie.
Ik ben nog wel een beetje bang voor de semi straks, dan staat er veel meer druk op.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ik had echt niet meer verwacht dat ze het live waar zou maken na zoveel valse optredens de laatste tijd
Als ik hoor hoe vaak ze al niet goed live heeft geklonken lijkt me dat ook wel een factor ja... die kan best een van de twee shows die erom doen verknallen live...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben nog wel een beetje bang voor de semi straks, dan staat er veel meer druk op.
(Songfestivalweblog)quote:De tweede halve finale wordt afgesloten door Tsjechië. Wat bij de preparty’s al te horen was is dat Dominika niet de beste zangeres is die dit jaar aan het Eurovisie Songfestival meedoet. Regelmatig maakt ze een vocale uitglijder. Op beeld zien we (weer) veel licht, wat dan weer wel goed bij het lied past. Tsjechië heeft het voordeel als laatste aan de beurt te zijn en dat brengt ze misschien nipt naar de finale
Ik denk dat veel mensen (ik ook) ook wat afwachtend waren omdat de vocals vooraf niet echt op peil waren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:14 schreef Guanabana het volgende:
Lijkt wel of mensen nu Tsjechië pas 'ontdekken', eerder hoorde ik er zowat niemand positief over.
Daar kwam toevallig net reactie opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is gewoon too much. Ik vind deze 30 seconden al vermoeiend.
Dit moest ik even horenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar kwam toevallig net reactie op
[ twitter ]
Dat snap ik, maar ik vind de effecten ook echt niet mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja, het is wel de climax natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die 30 seconden vind ik ook niet zo goed overkomen. Maar goed, net als bij S10 is iedereen enthousiast over het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:16 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind de effecten ook echt niet mooiZe zien er vrij goedkoop uit, alsof iemand voor het eerst een videobewerkingsprogramma heeft geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |