SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
O dan ga ik weerquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem nog even duiden met z’n allen.
Kunnen jouw ratjes eigenlijk in de weekenden alleen thuis blijven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
Waarom heb ik van die tokkies om mij heen wonen.
Je woont in Angelslo?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
ja Drente is een provincie waar mensen de minste kansen krijgen en dus vaak vervallen in alcoholisme enzquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
In het begin komt er wel iemand kijken maar ben niet ieder weekend weg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen jouw ratjes eigenlijk in de weekenden alleen thuis blijven?
Volgens mij heeft het meer te maken met hele goedkope woning bewonen. Ik heb ook allemaal tokkies om me heen. En daar hoort ook af en toe harde muziek bij. (Van hun dan, want zelf luister ik eigenlijk nooit muziek)quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja Drente is een provincie waar mensen de minste kansen krijgen en dus vaak vervallen in alcoholisme enz
dat is niet mijn definitie van plezierquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou godverdomme ook een keer ergens plezier maken in het leven!
Ja dat is ook zoquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken met hele goedkope woning bewonen. Ik heb ook allemaal tokkies om me heen. En daar hoort ook af en toe harde muziek bij. (Van hun dan, want zelf luister ik eigenlijk nooit muziek)
Blijft lachen met jou...quote:
Ach ik moet van de extreme christenen niets hebben en ook van de radicale feministen nietsquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijft lachen met jou...
Genoeg van die conservatieve broeders van je die je op de brandstapel zouden zetten. Maar jakkiebah de feministen...
Priceless.
Kun je morgen weer vroeg de schimmige nazibossen inquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je morgen weer vroeg de schimmige nazibossen in
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomtquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet nog wel een leuke wandeling uitzoeken
industrieterreintje ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomt
Dan mis je de mooiste plekjesquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomt
Of je ontdekt verborgen plekjesquote:
Ja maar dat zijn Duitsers zonder gevoel voor exploratie en plezier, ordnung muss seinquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die routes zijn uitgezet door mensen die de omgeving beter kennen dan ik
Ga jij nou morgen maar lekker op je industrieterrein lopen, dan zoek ik gewoon weer een leuke route uitquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn Duitsers zonder gevoel voor exploratie en plezier, ordnung muss sein
Ik moet morgen gewoon werkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou morgen maar lekker op je industrieterrein lopen, dan zoek ik gewoon weer een leuke route uit
Heb nog een hele set nieuw in de doosquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi de Hema handdoeken zijn weer in de aanbieding
ahquote:
Maar ik heb er drie?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef gianni61 het volgende:
Alsof er andere opties zijn dan Pinky & The Brain
ohw, ja dan wordt het Ed, Edd & Eddyquote:
daar kon ik dus niet op komenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ja dan wordt het Ed, Edd & Eddy
Godver dat ging ook echt net door mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog een klein plankje in de kooi er bij leggenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog een klein plankje in de kooi er bij leggen
Ik vind dit eerst wel even genoeg huisdieren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het splinter zou worden.. dan moet ze nog 4 schildpadden halen
je kan ook kippen halen, heb je ook een dagelijkse voedselvoorzieningquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit eerst wel even genoeg huisdieren.
Slecht plan. Die beesten stoppen niet met groeienquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het splinter zou worden.. dan moet ze nog 4 schildpadden halen
Kippen moet ik ook verzorgen enz.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan ook kippen halen, heb je ook een dagelijkse voedselvoorziening
Ben slecht in dat soort dingen onthouden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
peter pettigrew
harry potter
je weet zelf
ik wacht nog op de filmquote:
Zou daar een film van komen?quote:
er is schijnbaar an een film van gemaakt in 2002, maar er moet nog een nieuwe komen.quote:
Ik ben het hier mee eensquote:
Mjaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:49 schreef dud0r het volgende:
Je had beter hier kunnen blijven bal. Zon en 22 graden wordt het hier
Had chips maar zijn die nu op :pquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks in huis?
Het weer zit wel tegen
Gaat het dan niet door?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb om 1300 een schnitzelafspraak staan met Duitsers maar zal wel niet droog zijn
Jij bent wel echt voor de authentieke cuisine gegaan hèquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb om 1300 een schnitzelafspraak staan met Duitsers maar zal wel niet droog zijn
Nou ja. Regenjasje aan en gaan. Tenzij het met bakken uit de lucht komt. Is ook 20 min rijden ofzo maar verveel mij nu wel ja :pquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent wel echt voor de authentieke cuisine gegaan hè
Hoop dat het een beetje meezit danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja. Regenjasje aan en gaan. Tenzij het met bakken uit de lucht komt. Is ook 20 min rijden ofzo maar verveel mij nu wel ja :p
*duimt*quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje meezit dan
Niet eerst een lekkere tas?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu al wakker, dus maar een beetje werken
Dat weet ikquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:05 schreef datismijnmening het volgende:
Pink omhoog is trouwens een faux pas maar goed
Houd je niet van natte schnitzels?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik nu voor mijquote:
Ik ken wel iemand die gebruik heeft gemaakt van FB dating (wist niet dat het bestond) en daar is toen wel een relatie uit voort gekomen. Hoe normaal die andere persoon is, weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een debielen kom je tegen op facebook dating.
Maar goed, dat mag eigenlijk geen verrassing zijn
Sparkle, Buda. Spraklequote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
“You’re not fully dressed until you sparkle”
Echt, ga weg mens.
Wat staat er vandaag op het programmm bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die gebruik heeft gemaakt van FB dating (wist niet dat het bestond) en daar is toen wel een relatie uit voort gekomen. Hoe normaal die andere persoon is, weet ik ook niet
Om acht uur ontbijten. En dan aan de wandel. En ergens vandaag een niet natte schnitzel scoren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op het programmm bij jou?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een like van een leuk vrouwmensch, maar toen ik teruglikete, was ze verschwunden
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om acht uur ontbijten. En dan aan de wandel. En ergens vandaag een niet natte schnitzel scoren.
doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het spraklen, Dimmy
Meer van het shinen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het spraklen, Dimmy
Mja, ik ben zelf niet zo spannend en dat verwacht ik ook niet van een partnerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Gewoon in de regen wandelen. Doe ik ook wel vaker, en niks lekkerder dam dan onderweg even ergens iets warms drinken/eten, en daarna onder een warme douche of in badquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks in huis?
Het weer zit wel tegen
Deze nigeriaan had denk ik al een man gevonden die 'haar' huur e.d. wilde betalenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een like van een leuk vrouwmensch, maar toen ik teruglikete, was ze verschwunden
O, hier is het prima hoor, maar bij ballie valt het tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in de regen wandelen. Doe ik ook wel vaker, en niks lekkerder dam dan onderweg even ergens iets warms drinken/eten, en daarna onder een warme douche of in bad
Ik nog minder.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo spannend en dat verwacht ik ook niet van een partner
Oh, dacht regen want hier ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, hier is het prima hoor, maar bij ballie valt het tegen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Deze nigeriaan had denk ik al een man gevonden die 'haar' huur e.d. wilde betalen
Dat ze Gregoriaanse psalmen neuriënde boven je gezicht hurkt als je wakker aan het worden bent niks voor jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben zelf niet zo spannend en dat verwacht ik ook niet van een partner
En als bonus dat er gewoon niet zo heel veel mensen op pad zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in de regen wandelen. Doe ik ook wel vaker, en niks lekkerder dam dan onderweg even ergens iets warms drinken/eten, en daarna onder een warme douche of in bad
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze Gregoriaanse psalmen neuriënde boven je gezicht hurkt als je wakker aan het worden bent niks voor jou?
Hey!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een debielen kom je tegen op facebook dating.
Maar goed, dat mag eigenlijk geen verrassing zijn
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog minder.Spannende mensen, brengen ook weer extra andere mensen met zich mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Van die profielen waar mensen heel sociale foto’s hebben, swipe ik meestal snel weg
Hmm, ik sla overquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze Gregoriaanse psalmen neuriënde boven je gezicht hurkt als je wakker aan het worden bent niks voor jou?
Krijg volgende week de nieuwe vriendin van mijn maatje op bezoek, dan is het 25 graden, dus ik zei, mooi dan regel ik een terrasje, zegt hij, nou doe maar niet daar is ze niet van want ze heeft een hekel aan terrasje en aan mensen en ze kan nog wel eens raar reageren als mensen om haar heen lachen, oooooh boyquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog minder.Spannende mensen, brengen ook weer extra andere mensen met zich mee
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hey!
Ik zat daarMaar goed, ik ben ook raar dus zegt mssn genoeg
Foto's met superveel andere mensen erop ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Van die profielen waar mensen heel sociale foto’s hebben, swipe ik meestal snel weg
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg volgende week de nieuwe vriendin van mijn maatje op bezoek, dan is het 25 graden, dus ik zei, mooi dan regel ik een terrasje, zegt hij, nou doe maar niet daar is ze niet van want ze heeft een hekel aan terrasje en aan mensen en ze kan nog wel eens raar reageren als mensen om haar heen lachen, oooooh boy
Dat wordt een interessante middagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg volgende week de nieuwe vriendin van mijn maatje op bezoek, dan is het 25 graden, dus ik zei, mooi dan regel ik een terrasje, zegt hij, nou doe maar niet daar is ze niet van want ze heeft een hekel aan terrasje en aan mensen en ze kan nog wel eens raar reageren als mensen om haar heen lachen, oooooh boy
Volgens mij kun je gewoon je profiel weer verwijderen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wel leuk raar hoor
Kun jij me straks uitleggen hoe ik weer van dat facebook dating af kom
Ja, foto’s van feestjes, dansen, om de nek hangen bij duizend mensen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Foto's met superveel andere mensen erop ?![]()
Yeps, zo'n onaangepaste wereldvreemde professor is dat dus die zal wel een slabbetje moeten dragen met het eten en die gaat al vreemd als ze een kikker hoort kwaken.quote:
In het donker met de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een interessante middag
Brrrrquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, foto’s van feestjes, dansen, om de nek hangen bij duizend mensen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het donker met de gordijnen dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het type; vuige promiscue allemanssloerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, foto’s van feestjes, dansen, om de nek hangen bij duizend mensen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jullie allemaal zingen, Heino Heino Heino?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want zo oud waren we niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie allemaal zingen, Heino Heino Heino?
Met z'n ene oog in de broekzak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
Zo stel ik me US wel een beetje voor
[ afbeelding ]
Is dit Heinrich Himmler zijn zoon?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
Zo stel ik me US wel een beetje voor
[ afbeelding ]
Spa rood, gatverdammequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vroeg ook, ok dan maak ik een uitgebreide brunch, moet ik nog ergens rekening mee houden?
Kreeg ik zowat de bijbel door van wat de mensenschuwe professor niet lust.
Dus ik terug reageren, ok lekker dan ga ik speciaal voor jullie watersoep met peperkorreltjes en Spa Rood maken.
Doe toch eens normaal kreeg ik terug
Gewoon een bring-your- own party organiseren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik vroeg ook, ok dan maak ik een uitgebreide brunch, moet ik nog ergens rekening mee houden?
Kreeg ik zowat de bijbel door van wat de mensenschuwe professor niet lust.
Dus ik terug reageren, ok lekker dan ga ik speciaal voor jullie watersoep met peperkorreltjes en Spa Rood maken.
Doe toch eens normaal kreeg ik terug
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het type; vuige promiscue allemanssloer![]()
Vrouwen die niet durven dansen zijn meestal ook wel een beetje beschadigd, zit je weer met zo'n bang onzeker vogeltje die misschien wel heel graag zou leren fladderen maar dat nooit zal kunnen omdat haar vleugeltjes geknakt zijn
Ja ik ga geen zeewier met quinoa en gekookte haver zitten vreten als het buiten 25 graden is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een bring-your- own party organiseren.
Kun je ook niets verkeerds doen.
Tevens: spa rood
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haverijs?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga geen zeewier met quinoa en gekookte haver zitten vreten als het buiten 25 graden is.
Kan ook een modus operandi zijn, maatje van me kwam eens bij me over de vloer met een ogenschijnlijk knappe vrouw terwijl hijzelf niet echt Brad Pitt is maar na een half uurtje kwam ik erachter dat er wel heel wat hersencelletjes de verkeerde kant op draaiden in dat koppie.quote:
Doorgaans filter ik die types er wel snel uitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ook een modus operandi zijn, maatje van me kwam eens bij me over de vloer met een ogenschijnlijk knappe vrouw terwijl hijzelf niet echt Brad Pitt is maar na een half uurtje kwam ik erachter dat er wel heel wat hersencelletjes de verkeerde kant op draaiden in dat koppie.
Die ging ook rustig 15 min op de wc zitten.quote:
Klinkt niet eens zo heel verkeerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga geen zeewier met quinoa en gekookte haver zitten vreten als het buiten 25 graden is.
Niet toevallig darmproblemen ook?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ging ook rustig 15 min op de wc zitten.
Ergens wel zielig, maar aan de andere kant.. wel volwassen, dus ja..
Nee, gewoon teveel prikkels van de kantoortuinquote:
Doe ik ook wel eens hoor. Even schuilen op de wc, weg van alle mensenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n type dat op een zonnige ochtend ineens met een kalasjnikov naar het werk komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen moeten ze eigenlijk euthanasie wat toegankelijker maken in Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon teveel prikkels van de kantoortuin
quote:
nee, ze moeten de mensen die denken dat en kantoortuin een goed idee is per direct afvoeren naar het gestichtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen moeten ze eigenlijk euthanasie wat toegankelijker maken in Nederland.
oei, das niet fijn, maar iig nog geslapenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Hier was het een uur wakker liggen. Slapen tot 0645. Half uur wakker. 45 minuten nog slapen
Ja iets is beter dan niets zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oei, das niet fijn, maar iig nog geslapen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze moeten de mensen die denken dat en kantoortuin een goed idee is per direct afvoeren naar het gesticht
Vriendjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Hier was het een uur wakker liggen. Slapen tot 0645. Half uur wakker. 45 minuten nog slapen
Ik heb het over het recht op zelfbeschikking en jij over deportatie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze moeten de mensen die denken dat en kantoortuin een goed idee is per direct afvoeren naar het gesticht
@bitterbalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al is een kamer delen met één winderige collega ook niet fijn
Gast, doe niet zo walgelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen moeten ze eigenlijk euthanasie wat toegankelijker maken in Nederland.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier 21:30 in slaap gevallen op de bank, om 1:00 naar bed en om 8:10 wakker.
Interesseert jullie dat?
Vertel meerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Interesseert jullie dat?
Werk jij op een kantoortuin ofzo dat je dat zo verdedigd?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het over het recht op zelfbeschikking en jij over deportatie.
Ik ben geen tiepgeit of een aanneemmannetjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij op een kantoortuin ofzo dat je dat zo verdedigd?
Lig nog ff in bed, straks koffie en weet je ik hoe van beschuit sochtends. Dus paar beschuiten net aardbijenjam.quote:
Je bent een van onsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Interesseert jullie dat?
waren hier twijfels over.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie dat ik nog niemand hoef te deblokkeren.
Hoi hoiquote:
Klinkt als een leuke dag. Wel uitkijken als je die aardbijen doorsliktquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lig nog ff in bed, straks koffie en weet je ik hoe van beschuit sochtends. Dus paar beschuiten net aardbijenjam.
Dan denk ik maar gaan zwemmen met de kinderen
Moet haast wel ja, en in zijn positie afgeven op je geweldige werkgever kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij op een kantoortuin ofzo dat je dat zo verdedigd?
Mja, af en toe waag je eens een gokje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie dat ik nog niemand hoef te deblokkeren.
Nou dan weet je niet hoe vermoeiend dat kan zijn voor sommige levenstypes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen tiepgeit of een aanneemmannetje
Meteen spijt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, af en toe waag je eens een gokje.
Ja, hier! Komt net achter de mist vandaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
en goedemorgen.
heeft iemand de zon gevonden?
Mist?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier! Komt net achter de mist vandaan.
De eerste post die ik zag, was die walgelijke.quote:
Ja? M'n haar was er vochtig van.quote:
Dat is een beetje als vrolijk dansen in een lege varkensstal, gewoon ander werk zoeken als je daar niet voor geschikt bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan weet je niet hoe vermoeiend dat kan zijn voor sommige levenstypes.
Stel je een geconcentreerd werkje voor in een discotheek
nee, jij hebt het over we kunnen beter mensen zichzelf laten afmaken die niet om kunnen gaan met iets, ik zeg slechts dat we de mensen die dit soort dingen bedenken preventief moeten opsluiten, zodat we heel die situatie niet creërenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het over het recht op zelfbeschikking en jij over deportatie.
Ik heb mezelf al opgesloten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, jij hebt het over we kunnen beter mensen zichzelf laten afmaken die niet om kunnen gaan met iets, ik zeg slechts dat we de mensen die dit soort dingen bedenken preventief moeten opsluiten, zodat we heel die situatie niet creëren
Hij trekt hier dus net weg, kon de chipstoren niet eens zien vanmorgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben al een uur wakkergeen mist te zien
Zeg dat je vieze ratten in huis hebt die graag buurvrouwen eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw zegt dat ik maar oordopjes in moet doen als ik last heb van haar honden.
de watquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij trekt hier dus net weg, kon de chipstoren niet eens zien vanmorgen.
Tokkies gonna tok.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw zegt dat ik maar oordopjes in moet doen als ik last heb van haar honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een gigantische Pringles bus?quote:
Ja klopt, maar ben met een collega in discussie over een nieuwbouw kantoor en de inrichting.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een beetje als vrolijk dansen in een lege varkensstal, gewoon ander werk zoeken als je daar niet voor geschikt bent.
Ja ze lijkt niet te begrijpen dat mensen hier geen zin in hebben.quote:
Schoorsteen van de chipsfabriek.quote:
ahaquote:
Team bij elkaar (maximaal) en makkelijke optie voor teams om elkaar op te zoeken, alles bij elkaar is schijtirritant.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ben met een collega in discussie over een nieuwbouw kantoor en de inrichting.
Veel teams bij elkaar zetten blabla. Ik ben meer van de hokken
hard muziek draaien danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef Ama het volgende:
https://onh.nl/data/items(...)7ada7e56f734e22c.jpgquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aha
achja heb aardig in coma gelegen. Schijnbaar nogal een spektakel geweest buiten als ik de geranium app moet geloven.
een team dat veel belt bij elkaar en iedereen denkt een callcenter aan de lijn te hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Team bij elkaar (maximaal) en makkelijke optie voor teams om elkaar op te zoeken, alles bij elkaar is schijtirritant.
Hangt ook sterk van de werkzaamheden af ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:41 schreef mschol het volgende:
[..]
een team dat veel belt bij elkaar en iedereen denkt een callcenter aan de lijn te hebben
Ik ben meer van het zelf laten kiezen, zijn een nieuw pand aan het bouwen met ruimtes om zowel de introverten als de extraverten een prettige werkplek te kunnen bieden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ben met een collega in discussie over een nieuwbouw kantoor en de inrichting.
Veel teams bij elkaar zetten blabla. Ik ben meer van de hokken
Oh, ik dacht dat ze je euthanasie ging bieden?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zelf laten kiezen, zijn een nieuw pand aan het bouwen met ruimtes om zowel de introverten als de extraverten een prettige werkplek te kunnen bieden.
daar kunnen veel bedrijven (en mensen) sowieso nog wat over lerenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde met vertrouwelijke info, lekker alles door de kantoortuin blèren ditdat.
Ik zeg het niet voor niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar kunnen veel bedrijven (en mensen) sowieso nog wat over leren
Nee, maar zoiets had ik wel met een Marokkaanse klasgenoot, die ik uit het projectgroepje had gezet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n type dat op een zonnige ochtend ineens met een kalasjnikov naar het werk komt.
Als mensen dat echt heeeeel graag willen dan mogen ze dat van mij maar daar gaan werkgevers niet over.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze je euthanasie ging bieden?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen tiepgeit of een aanneemmannetje
Dat wilde het consultancybedrijf dat ingehuurd is om ons nieuwe pand in te richten ook doen. Iedereen van HR in een kantoortuin samen met Financequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde met vertrouwelijke info, lekker alles door de kantoortuin blèren ditdat.
Introverten willen gewoon thuiswerken, dus creëer maar lekker iets voor extravertenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zelf laten kiezen, zijn een nieuw pand aan het bouwen met ruimtes om zowel de introverten als de extraverten een prettige werkplek te kunnen bieden.
Ik heb nu een een Marokkaan aangenomen, zei ik gisteren "heeeeeyyyyyy ouwe flikker" tegen een homoseksuele collega, kwam hij daarna wel in de lucht met de vraag "is er dat nou echt een?"quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets had ik wel met een Marokkaanse klasgenoot, die ik uit het projectgroepje had gezet.
Ik had er niet raar van op gekeken als hij met een mes naar school was gekomen
Niet expresquote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wilde het consuktancybedrijf dat ingehuurd is om ons nieuwe pand in te richten ook doen. Iedereen van HR in een kantoortuin samen met Finance. Dus ik zeg: En hoe moet ik dan salarisdata bespreken met collega's?
"In een meeting room?"
Ja, ik ga elke 5 minuten naar een meeting room lopen met collega's, lekker efficient.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet expresWas net m'n typo aan het verbeteren. Ik maak slimme grappen zonder dat ik het in de gaten heb
Even gequote zodat de blokkers ook kunnen facepalmen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu een een Marokkaan aangenomen, zei ik gisteren "heeeeeyyyyyy ouwe flikker" tegen een homoseksuele collega, kwam hij daarna wel in de lucht met de vraag "is er dat nou echt een?"
Hij had interesse?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu een een Marokkaan aangenomen, zei ik gisteren "heeeeeyyyyyy ouwe flikker" tegen een homoseksuele collega, kwam hij daarna wel in de lucht met de vraag "is er dat nou echt een?"
Helemaal thuis gaat een beetje moeilijk voor de meeste functies, bovendien heb je dan uiteindelijk meer op met je koffiezetapparaat dan met je directe collega's.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Introverten willen gewoon thuiswerken, dus creëer maar lekker iets voor extraverten
En ik dacht dat 'ie dan gewoon ander werk moest zoeken?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal thuis gaat een beetje moeilijk voor de meeste functies, bovendien heb je dan uiteindelijk meer op met je koffiezetapparaat dan met je directe collega's.
Ook een bange schuchtere hond moet af en toe het park in om te zeiken en te schijten, niet alles valt te ontlopen in het leven.
100% thuis is meestal niet wenselijk, maar het is onzin dat 100% op kantoor zou moetenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal thuis gaat een beetje moeilijk voor de meeste functies, bovendien heb je dan uiteindelijk meer op met je koffiezetapparaat dan met je directe collega's.
Ook een bange schuchtere hond moet af en toe het park in om te zeiken en te schijten, niet alles valt te ontlopen in het leven.
Of hij bezoekt wekelijks gaybars.. je weet het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fascinatie, denk niet dat hij er ooit een live gezien had.
ik had dit best willen missenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gequote zodat de blokkers ook kunnen facepalmen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gequote zodat de blokkers ook kunnen facepalmen.
quote:
Grappige is dat bij ons de extraverten vaak alleen gaan zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja weet niet hoe ik hier op moet reageren eigenlijk. Gewoon walgelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fascinatie, denk niet dat hij er ooit een live gezien had.
Ik probeer 'm over een weekje wel weer eens, wees gerust.quote:
Ja hier ook, lekker gezamenlijk keuvelen over computerspelletjes, onbereikbare vrouwen, de nieuwste gadgets, pizza, LEGO, superheldenfilms en heavy metal.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappige is dat bij ons de extraverten vaak alleen gaan zitten
Maar zo’n mix moet het worden idd![]()
Nou ja raar en opmerkelijk eerder, het is een zachtaardige lieve jongen dus ik denk eerder dat het interesse is dan walgelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:55 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Tja weet niet hoe ik hier op moet reageren eigenlijk. Gewoon walgelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen3:29 daglicht extra vandaag
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat meer om de strekking van jouw post. Alsof je nog nooit een homo gezien zou kunnen hebben en dan het woord 'eentje' over iemand die toevallig homo is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja raar en opmerkelijk eerder, het is een zachtaardige lieve jongen dus ik denk eerder dat het interesse is dan walgelijk
Ik zal het hem eens vragenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het gaat meer om de strekking van jouw post. Alsof je nog nooit een homo gezien zou kunnen hebben en dan het woord 'eentje' over iemand die toevallig homo is.
Er is gewoon geen redden aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het gaat meer om de strekking van jouw post. Alsof je nog nooit een homo gezien zou kunnen hebben en dan het woord 'eentje' over iemand die toevallig homo is.
Is dit een retorische vraag?quote:
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Gewoon is vrij saai toch, als een bruine iets te droge boterham met net iets te weinig jonge kaas.quote:
Liever met witbrood, cheddar, een laagje roomboter aan de buitenkant, paar jalapeño schijfjes, wat dure beenham (niet die naar olie blinkende), een verdwaald sliertje rode paprika en een zuurtjequote:
Die laatste kun je op FOK! wel vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever met witbrood, cheddar, een laagje roomboter aan de buitenkant, paar jalapeño schijfjes, wat dure beenham (niet die naar olie blinkende), een verdwaald sliertje rode paprika en een zuurtje
De PH waardes zijn vrij hoog de laatste tijd inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste kun je op FOK! wel vinden.
Man man manquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De PH waardes zijn vrij hoog de laatste tijd inderdaad.
Ik heb zin in een Whopperquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liever met witbrood, cheddar, een laagje roomboter aan de buitenkant, paar jalapeño schijfjes, wat dure beenham (niet die naar olie blinkende), een verdwaald sliertje rode paprika en een zuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |