Kun je morgen weer vroeg de schimmige nazibossen inquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je morgen weer vroeg de schimmige nazibossen in
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomtquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moet nog wel een leuke wandeling uitzoeken
industrieterreintje ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomt
Dan mis je de mooiste plekjesquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aan de wandel gaan en maar zien waar je uitkomt
Of je ontdekt verborgen plekjesquote:
Ja maar dat zijn Duitsers zonder gevoel voor exploratie en plezier, ordnung muss seinquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die routes zijn uitgezet door mensen die de omgeving beter kennen dan ik
Ga jij nou morgen maar lekker op je industrieterrein lopen, dan zoek ik gewoon weer een leuke route uitquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn Duitsers zonder gevoel voor exploratie en plezier, ordnung muss sein
Ik moet morgen gewoon werkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga jij nou morgen maar lekker op je industrieterrein lopen, dan zoek ik gewoon weer een leuke route uit
Heb nog een hele set nieuw in de doosquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi de Hema handdoeken zijn weer in de aanbieding
ahquote:
Maar ik heb er drie?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef gianni61 het volgende:
Alsof er andere opties zijn dan Pinky & The Brain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |