Vertel meerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier 21:30 in slaap gevallen op de bank, om 1:00 naar bed en om 8:10 wakker.
Interesseert jullie dat?
Werk jij op een kantoortuin ofzo dat je dat zo verdedigd?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het over het recht op zelfbeschikking en jij over deportatie.
Ik ben geen tiepgeit of een aanneemmannetjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij op een kantoortuin ofzo dat je dat zo verdedigd?
Lig nog ff in bed, straks koffie en weet je ik hoe van beschuit sochtends. Dus paar beschuiten net aardbijenjam.quote:
Je bent een van onsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier 21:30 in slaap gevallen op de bank, om 1:00 naar bed en om 8:10 wakker.
Interesseert jullie dat?
waren hier twijfels over.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie dat ik nog niemand hoef te deblokkeren.
Hoi hoiquote:
Klinkt als een leuke dag. Wel uitkijken als je die aardbijen doorsliktquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lig nog ff in bed, straks koffie en weet je ik hoe van beschuit sochtends. Dus paar beschuiten net aardbijenjam.
Dan denk ik maar gaan zwemmen met de kinderen
Moet haast wel ja, en in zijn positie afgeven op je geweldige werkgever kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk jij op een kantoortuin ofzo dat je dat zo verdedigd?
Mja, af en toe waag je eens een gokje.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie dat ik nog niemand hoef te deblokkeren.
Nou dan weet je niet hoe vermoeiend dat kan zijn voor sommige levenstypes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen tiepgeit of een aanneemmannetje
Meteen spijt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, af en toe waag je eens een gokje.
Ja, hier! Komt net achter de mist vandaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
en goedemorgen.
heeft iemand de zon gevonden?
Mist?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier! Komt net achter de mist vandaan.
De eerste post die ik zag, was die walgelijke.quote:
Ja? M'n haar was er vochtig van.quote:
Dat is een beetje als vrolijk dansen in een lege varkensstal, gewoon ander werk zoeken als je daar niet voor geschikt bent.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dan weet je niet hoe vermoeiend dat kan zijn voor sommige levenstypes.
Stel je een geconcentreerd werkje voor in een discotheek
nee, jij hebt het over we kunnen beter mensen zichzelf laten afmaken die niet om kunnen gaan met iets, ik zeg slechts dat we de mensen die dit soort dingen bedenken preventief moeten opsluiten, zodat we heel die situatie niet creërenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het over het recht op zelfbeschikking en jij over deportatie.
Ik heb mezelf al opgesloten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, jij hebt het over we kunnen beter mensen zichzelf laten afmaken die niet om kunnen gaan met iets, ik zeg slechts dat we de mensen die dit soort dingen bedenken preventief moeten opsluiten, zodat we heel die situatie niet creëren
Hij trekt hier dus net weg, kon de chipstoren niet eens zien vanmorgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben al een uur wakkergeen mist te zien
Zeg dat je vieze ratten in huis hebt die graag buurvrouwen eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:34 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw zegt dat ik maar oordopjes in moet doen als ik last heb van haar honden.
de watquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij trekt hier dus net weg, kon de chipstoren niet eens zien vanmorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |